Een grote Volvo voor een paar honderd euro, dus. Kan niet mis gaan! Trouwens zou hij die Clio niet houden omdat hij net gerepareerd was?quote:Vanmiddag bij De Groot Auto's in Soesterberg geweest om eens te kijken naar een serieuze opvolger voor de Clio. Mijn in 2018 Daar gekochte Daihatsu Charade bleek een prima auto te zijn dus waarom niet kijken naar een andere auto daar in dezelfde prijsklasse? Kijk de video maar..
sterker nog de gene die die clio had gefixt had dat op voorwaarde dat hij hem niet zou v erkopen of zoquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een grote Volvo voor een paar honderd euro, dus. Kan niet mis gaan! Trouwens zou hij die Clio niet houden omdat hij net gerepareerd was?
Ook dat, inderdaad. Ik gok dat nu z'n kanaal een beetje van de grond komt hij meteen denk het helemaal te maken, en een vergissing van BMW-achtige proporties begaat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sterker nog de gene die die clio had gefixt had dat op voorwaarde dat hij hem niet zou v erkopen of zo
Zodra je met Braad iets afspreekt weet je zeker dat hij het tegengestelde gaat doenquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:14 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
sterker nog de gene die die clio had gefixt had dat op voorwaarde dat hij hem niet zou v erkopen of zo
heeft hij ooit een BMW gehad?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:16 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ook dat, inderdaad. Ik gok dat nu z'n kanaal een beetje van de grond komt hij meteen denk het helemaal te maken, en een vergissing van BMW-achtige proporties begaat.
ja echt klote ik kan het niet vinden waar in welk filmpje hij die voorwaarde noemtquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:17 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zodra je met Braad iets afspreekt weet je zeker dat hij het tegengestelde gaat doen
Hahaha prachtig ookquote:
Best een goede imitatie van Joep van Klokje Rond.quote:
Maar hoeveel opbergvakjes zitten er in het dashboard?quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:43 schreef Makrelis het volgende:
Morgen een Saturnus V raket review. De command module is dan wel gelijk een 1 zitter ipv een 3 voor een lange missie rond de zon.
De panelen hebben ze eruitgehaald ivm gewichtsbesparing. Is wel nodig ook. Tube-voedsel is met elastiekjes aan de romp bevestigd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Maar hoeveel opbergvakjes zitten er in het dashboard?
na pompsessie doe ik nu ook cardioquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:13 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
en het stuur gaat rond en rond rond en rond
en de buik is rond en rond rond en rond
denk dat dat van die foto's andersom wasquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
na pompsessie doe ik nu ook cardio
10 graden incline loopband 4,5 km/h
fijne stofjes
4,5 km/h gaat me nu ook te makkelijk af
volgende keer hoger, zin in
naast me kwam ook een meisje een echte goeie
die maakte foto's volgens mij van mij echt creepy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |