Ja, ben benieuwd. Zondag hou ik na bijna 1,5 jaar ook weer mijn eerste buitenfeest hebben. In principe moet dat geen probleem zijn (zelf momenteel 1 prik gehad + morgen ff testen), maja...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:21 schreef magrec het volgende:
Wat een bullshit als ze ook buitenfestivals weer gaan verbieden. Ja een tent kan vol staan maar dat is nog steeds niks vergeleken met een après skihut. Afgelopen weekend grote festivals geweest maar geen meldingen van grote aantallen besmettingen daar.
En ik maar denken dat het paniekvoetbal is/was...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:50 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Dat heet beter voorkomen dan genezen...
Nachtleven dicht tot covid definitief opgelost is.
Zo erg is dat ook weer niet... jezelf lam zuipen en stampen is geen basisbehoefte, ja jammer voor de xct freaks.
Laten we hopen dat het bij Clubs & Discotheken blijft.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:21 schreef magrec het volgende:
Wat een bullshit als ze ook buitenfestivals weer gaan verbieden. Ja een tent kan vol staan maar dat is nog steeds niks vergeleken met een après skihut. Afgelopen weekend grote festivals geweest maar geen meldingen van grote aantallen besmettingen daar.
www.nu.nl/coronavirus/614(...)is-bewuste-keuze.ampquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dansen na Janssen, was toch het motto van Hugo? En op "prikavonden" werd er zelfs 'n dj ingehuurd, toch?
Tsja. Dan moet je ook niet zeuren.
Kunnen we niet gewoon de lockdown regels hanteren voor niet gevaccineerde mensen en de rest gewoon vrij zonder regelsquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:20 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Een lockdown is bedoeld om de besmettingen omlaag te krijgen, die we nu kunnen voorkomen door ons aan de maatregelen en adviezen te houden. Dat doen de mensen niet maar vragen zich wel af waarom we straks weer in lockdown komen.
De dag dat verplichte vaccinatie komt zijn we pas bevrijd, tot die tijd mogen we genieten van de vrije zomers.
Ja precies wat ik wil. En ook deze mensen taggen met een gele markering zodat we weten dat we onveilig zijn rondom hen, daardoor ook minder besmettingen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de lockdown regels hanteren voor niet gevaccineerde mensen en de rest gewoon vrij zonder regels
Want ik word er een beetje moe van. Ik heb alles gedaan om alles zoveel mogelijk de kop in te drukken (afstand houden, vaccineren) en ik wil dus niet meer opgehokt worden
Dat hoeft niet van mij. Maakt mij echt niet uit wie in mijn omgeving wel/niet gevaccineerd is. Maar wil gewoon weer m’n leven leidenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:07 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Ja precies wat ik wil. En ook deze mensen taggen met een gele markering zodat we weten dat we onveilig zijn rondom hen, daardoor ook minder besmettingen.
Dat laatste gaat dus gebeurenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat valt niet te sturen, tenzij je continue alles wil verbieden.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:57 schreef _Lily_ het volgende:
Kunnen we niet gewoon de lockdown regels hanteren voor niet gevaccineerde mensen en de rest gewoon vrij zonder regels
Want ik word er een beetje moe van. Ik heb alles gedaan om alles zoveel mogelijk de kop in te drukken (afstand houden, vaccineren) en ik wil dus niet meer opgehokt worden
Zulke gedachten zijn heel vreselijk... Ik mag hopen dat jullie dit beseffen...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:07 schreef airconditioning het volgende:
Ja precies wat ik wil. En ook deze mensen taggen met een gele markering zodat we weten dat we onveilig zijn rondom hen, daardoor ook minder besmettingen.
Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Ik wil covid niet bagatelliseren maar de kans dat een jongere in het ziekenhuis belandt is echt niet grootquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Zulke gedachten zijn heel vreselijk... Ik mag hopen dat jullie dit beseffen...
Blijkbaar lopen de besmettingen onder jongeren (meestal nog onvoldoende beschermd) hoog op.
De vraag gaat zijn of dit ook van invloed zal zijn op de zorg en of die dat aankan...
Nou dan, waar hebben we het dan over? (JIJ bent gevaccineerd dus dan moet het jou verder een rotzorg zijn... Toch?)quote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:43 schreef _Lily_ het volgende:
Eerlijk gezegd kan ik me dat niet voorstellen. Ik wil covid niet bagatelliseren maar de kans dat een jongere in het ziekenhuis belandt is echt niet groot
Ik geloof niet dat alleen jongeren het zorgsysteem omver kunnen werpen
Dit is meer gestuurd op het redden van vakanties van mensenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
De sturing lijkt veranderd te zijn om mutaties te voorkomen zodat vaccinaties hun werking behouden.
Als jij je leven wilt leiden dan maakt het wel uit wie in jouw omgeving niet gevaccineerd is, anders blijf je besmettingen en vervolgens ziekenhuisopnames houden. Komop alleen samen krijgen we corona eronder, niet opgevenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:12 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat hoeft niet van mij. Maakt mij echt niet uit wie in mijn omgeving wel/niet gevaccineerd is. Maar wil gewoon weer m’n leven leiden
Ja dat maakt inderdaad wel uit, maar iedereen heeft daar toch ook een eigen verantwoordelijkheid in?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 19:43 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Als jij je leven wilt leiden dan maakt het wel uit wie in jouw omgeving niet gevaccineerd is, anders blijf je besmettingen en vervolgens ziekenhuisopnames houden. Komop alleen samen krijgen we corona eronder, niet opgeven
Ongelofelijk ja, zo'n groep waar je echt helemaal geen fuck mee kunt. Snap ergens ook wel de frustratie in de horeca- en evenementenbranche, maar de afgelopen twee weken bewijst gewoon dat het nog net te vroeg is om ongevaccineerden weer in grote kluitjes op elkaar te zetten, zeker als er ook nog een loopje met de regels zoals toegangscodes wordt genomen...quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
Mensen die klagen over de maatregelen en niet vaccineren zijn dezelfde mensen die schreeuwen dat hun huis afbrandt en ondertussen de brandweer de weg versperren.
Je geeft de verkeerde mensen de schuld. Je wordt niet opgehokt door de niet gevaccineerden maar door de overheid. Ze zijn altijd erg goed in mensen tegen elkaar opzetten, doen ze al 100en jaren. Rijk vs arm, zwart vs wit, links vs rechts en nu hebben ze een prachtige pandemie waar ook de meningen weer verdeeld zijn. Hoppa, iedereen weer ruziën met elkaar ipv te zien wat er werkelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Dat helpt toch geen reet? Vrijwel alle besmettingen komen bij jongeren uit en dat is niet omdat ze de polonaise dansen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:38 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze geen onschuldige maatregelen doorvoeren die geen grote consequenties hebben en wel veel effect, zoals mondkapjes in supermarkten. Niemand draagt meer een mondkapje in de super en ik zie daar echt geen anderhalve meter afstand gehouden worden.
Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:43 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat helpt toch geen reet? Vrijwel alle besmettingen komen bij jongeren uit en dat is niet omdat ze de polonaise dansen in de supermarkt.
Bullshit. Nederland is het land van niet handen wassen na de wc, ziek op werk komen, keihard hoesten voor iemands gezicht en gewoon. Smerig zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je geeft de verkeerde mensen de schuld. Je wordt niet opgehokt door de niet gevaccineerden maar door de overheid. Ze zijn altijd erg goed in mensen tegen elkaar opzetten, doen ze al 100en jaren. Rijk vs arm, zwart vs wit, links vs rechts en nu hebben ze een prachtige pandemie waar ook de meningen weer verdeeld zijn. Hoppa, iedereen weer ruziën met elkaar ipv te zien wat er werkelijk gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |