Je geeft de verkeerde mensen de schuld. Je wordt niet opgehokt door de niet gevaccineerden maar door de overheid. Ze zijn altijd erg goed in mensen tegen elkaar opzetten, doen ze al 100en jaren. Rijk vs arm, zwart vs wit, links vs rechts en nu hebben ze een prachtige pandemie waar ook de meningen weer verdeeld zijn. Hoppa, iedereen weer ruziën met elkaar ipv te zien wat er werkelijk gebeurt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:57 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de lockdown regels hanteren voor niet gevaccineerde mensen en de rest gewoon vrij zonder regels
Want ik word er een beetje moe van. Ik heb alles gedaan om alles zoveel mogelijk de kop in te drukken (afstand houden, vaccineren) en ik wil dus niet meer opgehokt worden
Dat helpt toch geen reet? Vrijwel alle besmettingen komen bij jongeren uit en dat is niet omdat ze de polonaise dansen in de supermarkt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:38 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze geen onschuldige maatregelen doorvoeren die geen grote consequenties hebben en wel veel effect, zoals mondkapjes in supermarkten. Niemand draagt meer een mondkapje in de super en ik zie daar echt geen anderhalve meter afstand gehouden worden.
Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:43 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Dat helpt toch geen reet? Vrijwel alle besmettingen komen bij jongeren uit en dat is niet omdat ze de polonaise dansen in de supermarkt.
Bullshit. Nederland is het land van niet handen wassen na de wc, ziek op werk komen, keihard hoesten voor iemands gezicht en gewoon. Smerig zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:26 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je geeft de verkeerde mensen de schuld. Je wordt niet opgehokt door de niet gevaccineerden maar door de overheid. Ze zijn altijd erg goed in mensen tegen elkaar opzetten, doen ze al 100en jaren. Rijk vs arm, zwart vs wit, links vs rechts en nu hebben ze een prachtige pandemie waar ook de meningen weer verdeeld zijn. Hoppa, iedereen weer ruziën met elkaar ipv te zien wat er werkelijk gebeurt.
Daar komen ze wel, maar dat zijn niet de besmettingshaarden.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.
Oh ja we zetten ook altijd landen tegen elkaar op, was ik vergeten in het lijstje. Kijk hoe slecht het is daar, je hebt niets te klagen! Maar als je iets beter kijkt dan je neus lang is vallen die cijfers van India best mee in verhouding tot Nederland.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 10:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Bullshit. Nederland is het land van niet handen wassen na de wc, ziek op werk komen, keihard hoesten voor iemands gezicht en gewoon. Smerig zijn.
Nog smeriger landen hebben meer besmettingen. Zie de shithole India.
Over mondkapjes is maandenlang geroepen dat ze niet werken. Lijkt me overigens sterk dat zo'n vies, verfrommeld mondkapje dat uit de achterzak van iemands broek komt nu heel erg bijdraagt aan je gezondheid. Eerder integendeel.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 23:38 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze geen onschuldige maatregelen doorvoeren die geen grote consequenties hebben en wel veel effect, zoals mondkapjes in supermarkten. Niemand draagt meer een mondkapje in de super en ik zie daar echt geen anderhalve meter afstand gehouden worden.
Dat heeft het ook niet. Lijkt me gezonder om zo'n vies, verfrommeld mondkapje dat twee maanden uit is niet te dragen dan om het wel te dragen.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 11:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had op een gegeven moment hetzelfde mondkapje langer dan twee maanden gebruikt. En zelfs een keer uitgeleend omdat een vriend een keer peuken wilde halen en geen mondkapje bij zich had. Wel zo'n zwart ding niet een blauw wegwerp mondkapje maar tochik denk niet dat het ook maar ergens nut had.
We zitten 1.5 jaar in maatregelen en die jongelui verpesten het voor ons maar ook voor zichzelf. Ik heb geen medelijde meer met niet-gevaccineerd jongeren tuig bah, wat mij betreft met politie boeien en prikken klaarquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Zulke gedachten zijn heel vreselijk... Ik mag hopen dat jullie dit beseffen...
Blijkbaar lopen de besmettingen onder jongeren (meestal nog onvoldoende beschermd) hoog op.
De vraag gaat zijn of dit ook van invloed zal zijn op de zorg en of die dat aankan...
Je eigen frustratie afgeven op anderen is nooit goed!quote:Op zaterdag 10 juli 2021 16:47 schreef airconditioning het volgende:
[..]
We zitten 1.5 jaar in maatregelen en die jongelui verpesten het voor ons maar ook voor zichzelf. Ik heb geen medelijden meer met niet-gevaccineerd jongeren tuig bah, wat mij betreft met politie boeien en prikken klaar
Frustraties op andere afgeven lucht op dus is wel goed.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je eigen frustratie afgeven op anderen is nooit goed!
Je kunt er maar beter vrede meesluiten want wat jij wil zal niet gebeuren....
We zitten helemaal niet in een lockdown nu...quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:53 schreef airconditioning het volgende:
[..]
Frustraties op andere afgeven lucht op dus is wel goed.
Wil je dan voor altijd in lockdowns zitten? Denk niet dat mensen dat lang gaan accepteren als er een oplossing is om ons hier uit te halen.
Die komt wel weer in oktober als de besmettingen hoog worden door anti-vaxxersquote:Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We zitten helemaal niet in een lockdown nu...
Ik zie meer een verband met de hoge temperaturen in canada en vs. Sinds het daar zo heet is stijgen hier de positieve testen.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Toch wel opvallend, sinds niemand meer een mondkapje draagt lopen de cijfers gigantisch op. Overigens zie ik in de super mensen vrijwillig weer een mondkapje dragen.
Zou het OMT nog steeds twijfelen aan het nut? Gewoon weer iedereen mondkapje waar je dicht bij elkaar bent, dus ook de super.
De obsessie van mondkapjesquote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Toch wel opvallend, sinds niemand meer een mondkapje draagt lopen de cijfers gigantisch op. Overigens zie ik in de super mensen vrijwillig weer een mondkapje dragen.
Zou het OMT nog steeds twijfelen aan het nut? Gewoon weer iedereen mondkapje waar je dicht bij elkaar bent, dus ook de super.
Tsja.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Ja het komt daardoor.....niet door alle feesten en het op elkaars lip zitten.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Toch wel opvallend dat alcoholverkoop na 20h weer is toegestaan en de cijfers lopen gigantisch op...vul inquote:Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Omdat het geen kut helpt. En hou op met je evangelie, het is nogal vermoeiend.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
Omdat het niet nodig is. Klaar. We zitten niet meer in december toen niemand beschermd was.quote:Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |