abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200296400
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.
Daar komen ze wel, maar dat zijn niet de besmettingshaarden.
pi_200296441
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:24 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Alsof jongeren niet in de supermarkt komen.
:') :') :)
pi_200296573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 10:33 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

Bullshit. Nederland is het land van niet handen wassen na de wc, ziek op werk komen, keihard hoesten voor iemands gezicht en gewoon. Smerig zijn.

Nog smeriger landen hebben meer besmettingen. Zie de shithole India.
Oh ja we zetten ook altijd landen tegen elkaar op, was ik vergeten in het lijstje. Kijk hoe slecht het is daar, je hebt niets te klagen! Maar als je iets beter kijkt dan je neus lang is vallen die cijfers van India best mee in verhouding tot Nederland.

En een normaal lichaam zou makkelijk om moeten kunnen gaan met mensen die handen niet wassen na wc of die hoesten op het werk. Stel je niet zo aan man...
Facts don't care about your feelings
pi_200296689
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 23:38 schreef Mondkapje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ze geen onschuldige maatregelen doorvoeren die geen grote consequenties hebben en wel veel effect, zoals mondkapjes in supermarkten. Niemand draagt meer een mondkapje in de super en ik zie daar echt geen anderhalve meter afstand gehouden worden.
Over mondkapjes is maandenlang geroepen dat ze niet werken. Lijkt me overigens sterk dat zo'n vies, verfrommeld mondkapje dat uit de achterzak van iemands broek komt nu heel erg bijdraagt aan je gezondheid. Eerder integendeel.
pi_200297170
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 11:53 schreef YoshiBignose het volgende:

Ik had op een gegeven moment hetzelfde mondkapje langer dan twee maanden gebruikt. En zelfs een keer uitgeleend omdat een vriend een keer peuken wilde halen en geen mondkapje bij zich had. Wel zo'n zwart ding niet een blauw wegwerp mondkapje maar toch :') ik denk niet dat het ook maar ergens nut had.
Dat heeft het ook niet. Lijkt me gezonder om zo'n vies, verfrommeld mondkapje dat twee maanden uit is niet te dragen dan om het wel te dragen.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 16:47:29 #86
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_200300744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 18:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Zulke gedachten zijn heel vreselijk... Ik mag hopen dat jullie dit beseffen...
Blijkbaar lopen de besmettingen onder jongeren (meestal nog onvoldoende beschermd) hoog op.
De vraag gaat zijn of dit ook van invloed zal zijn op de zorg en of die dat aankan...
We zitten 1.5 jaar in maatregelen en die jongelui verpesten het voor ons maar ook voor zichzelf. Ik heb geen medelijde meer met niet-gevaccineerd jongeren tuig bah, wat mij betreft met politie boeien en prikken klaar
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 19:31:14 #87
65846 Bocaj
47th President.
pi_200302733
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 16:47 schreef airconditioning het volgende:

[..]

We zitten 1.5 jaar in maatregelen en die jongelui verpesten het voor ons maar ook voor zichzelf. Ik heb geen medelijden meer met niet-gevaccineerd jongeren tuig bah, wat mij betreft met politie boeien en prikken klaar
Je eigen frustratie afgeven op anderen is nooit goed!
Je kunt er maar beter vrede meesluiten want wat jij wil zal niet gebeuren....
  zaterdag 10 juli 2021 @ 19:53:09 #88
496301 airconditioning
pi_200303024
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 19:31 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Je eigen frustratie afgeven op anderen is nooit goed!
Je kunt er maar beter vrede meesluiten want wat jij wil zal niet gebeuren....
Frustraties op andere afgeven lucht op dus is wel goed.

Wil je dan voor altijd in lockdowns zitten? Denk niet dat mensen dat lang gaan accepteren als er een oplossing is om ons hier uit te halen.
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  zaterdag 10 juli 2021 @ 21:44:56 #89
65846 Bocaj
47th President.
pi_200304667
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 19:53 schreef airconditioning het volgende:

[..]

Frustraties op andere afgeven lucht op dus is wel goed.

Wil je dan voor altijd in lockdowns zitten? Denk niet dat mensen dat lang gaan accepteren als er een oplossing is om ons hier uit te halen.
We zitten helemaal niet in een lockdown nu...
  zaterdag 10 juli 2021 @ 22:20:23 #90
496301 airconditioning
pi_200305274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 21:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]

We zitten helemaal niet in een lockdown nu...
Die komt wel weer in oktober als de besmettingen hoog worden door anti-vaxxers
pi_200310457
Toch wel opvallend, sinds niemand meer een mondkapje draagt lopen de cijfers gigantisch op. Overigens zie ik in de super mensen vrijwillig weer een mondkapje dragen.

Zou het OMT nog steeds twijfelen aan het nut? Gewoon weer iedereen mondkapje waar je dicht bij elkaar bent, dus ook de super.
pi_200310696
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 12:17 schreef Mondkapje het volgende:
Toch wel opvallend, sinds niemand meer een mondkapje draagt lopen de cijfers gigantisch op. Overigens zie ik in de super mensen vrijwillig weer een mondkapje dragen.

Zou het OMT nog steeds twijfelen aan het nut? Gewoon weer iedereen mondkapje waar je dicht bij elkaar bent, dus ook de super.
Ik zie meer een verband met de hoge temperaturen in canada en vs. Sinds het daar zo heet is stijgen hier de positieve testen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_200311799
quote:

De obsessie van mondkapjes :')

Als je dan de cijfers van vorig jaar er ook bij pakt zie je dat vanaf het moment dat de mondkapjes verplicht werden de besmettingen juist omhoog gingen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 13:58:42 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200311826
Ik weet niet wat ik erger vind. Mensen die al lopen te huilen als de nachtclubs dicht moeten, of mensen die nu nog pleiten voor strenge maatregelen als mondkapjes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_200312071
quote:

Tsja.

Ik zie ook mensen in hun eentje op het voetgangerspad, op de fiets of in de auto een mondkapje dragen. :') Vraag me dan altijd af uit welke inrichting zo iemand is ontsnapt.

Verder gevaarlijk om altijd naar slechts één factor te kijken. Post hoc ergo propter hoc.
pi_200312288
quote:

Ja het komt daardoor.....niet door alle feesten en het op elkaars lip zitten.
pi_200313398
quote:

Toch wel opvallend dat alcoholverkoop na 20h weer is toegestaan en de cijfers lopen gigantisch op...vul in
pi_200315344
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
pi_200315433
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Warom zou je zo’n eenvoudige maatregel die ingeburgerd is, schrappen als er zo’n besmettelijke variant rondgaat? Ik snap dat niet.
Omdat het geen kut helpt. En hou op met je evangelie, het is nogal vermoeiend.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 juli 2021 @ 18:15:54 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200315540
In topic A ben ik nieuwe maatregelen aan het verdedigen, in topic B ben ik tegen nieuwe maatregelen :D

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:01 schreef Mondkapje het volgende:
Omdat het niet nodig is. Klaar. We zitten niet meer in december toen niemand beschermd was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')