Beetje dubbel dit. Van de ene kant walgelijk hoe sommige mensen opnames maken van slachtoffers, ook bij verkeersongelukken en dergelijke. Van de andere kant lijkt strafbaar stellen me ook niet helemaal top ivm bewijs verzamelen en dergelijke.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:38 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-strafbaar-worden
quote:A Dutch journalist exposed the mob and defied death threats. Now he’s been shot in the head.
It was evening in Amsterdam when Peter R. de Vries stepped out of the television studio and into the busy downtown streets. Decades of investigating cold-case killings and mob hits had earned the silver-haired 64-year-old accolades and a reputation as one of the most famous journalists in the Netherlands.
His career in crime reporting had also earned him death threats, but friends said he laughed off the danger, claiming recently that the last time he was scared was as a schoolboy.
Shortly after leaving the TV studio on Tuesday, de Vries was shot.
Videos on social media showed him lying on the street in Amsterdam’s canal district with blood coming from his head.
“He was seriously wounded and is fighting for his life,” Amsterdam Mayor Femke Halsema told reporters. “He is a national hero to us all. A rare, courageous journalist who tirelessly sought justice
https://www.washingtonpos(...)ng-journalist-crime/
quote:Amsterdam Mayor Femke Halsema also told the dutch people this morning that there is victim help for all peoples who suffer with the situation. A bus with helpers is in the neighbourhood where people can get the help.
En taghi heeft gebruikt gemaakt van hitmen vanuit rotterdam eo, Amsterdam eo dennhaag eo en en utrecht en eo..en wss nog wel meer regio,s. En zijn tegenspelers ook. Dus dat slaat sowieso nergens op.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wonen nogal wat Polen in de Betuwe gezien het (kassen)werk daar. Lijkt me sterk.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
die filmende mensen begrijp ik sowieso niet, het zal wel een roeping zijn maar verbieden is ook onnodig, nu is het onsmakelijk maar er zijn natuurlijk genoeg situaties waar amateurbeelden heel bruikbaar kunnen zijn voor opsporing bijvoorbeeld
Ik vind dit wel héél ver gaan bij iemand die verdacht is en al is opgepaktquote:
Er is aangeklopt aan de deur en ze hebben de kinderen gevraagd “waar papa is”. Echt ongelofelijk!quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit wel héél ver gaan bij iemand die verdacht is en al is opgepaktWat is er gebeurd met onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Foto van zijn huis, gegevens over klusbedrijf....die man heeft een gezin hè. Die hier waarschijnlijk niets mee te maken hebben, maar nu hoogstwaarschijnlijk moeten onderduiken.
Dit gaat ook te ver, ja. Z'n BSN staat er nog net niet bijquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit wel héél ver gaan bij iemand die verdacht is en al is opgepaktWat is er gebeurd met onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Foto van zijn huis, gegevens over klusbedrijf....die man heeft een gezin hè. Die hier waarschijnlijk niets mee te maken hebben, maar nu hoogstwaarschijnlijk moeten onderduiken.
Ik mis het stukje "Besides being a crime reporter, he lately acted as a direct advisor for crown witness Nabil B. in the Marengo process against the so called "Mocro-maffia", a Dutch-Moroccan crime syndicate allegedly responsible for multiple killings."quote:
Gelukkig is dat tegenwoordig losgekoppeld van je eigen bedrijf.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit gaat ook te ver, ja. Z'n BSN staat er nog net niet bij
Dat dus.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan dat coketransport naar die fruitgroothandel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Volgens het AD zouden de woonplaatsen van de verdachten toch op een link naar Taghi kunnen wijzen, die komt blijkbaar ook uit die streek...
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dus.
Een foto van een bloedende Peter, nee dat moeten we niet willen met zijn allen.
Maar alle gegevens van een verdachte (dus nog niet veroordeeld), plus gezin, open en bloot op tafel leggen, is opeens dikke prima blijkbaar.
Ja en fok linken we erheen en gaan wr t er ff over hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2021 16:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit gaat ook te ver, ja. Z'n BSN staat er nog net niet bij
Nee, dat doen we niet. Post is weg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:57 schreef marsan het volgende:
[..]
Ja en fok linken we erheen en gaan wr t er ff over hebben
Mag toch wel aannemen dat John van den Heuvel nou toch wel even aanschuift (met een extra peleton aan bewaking).quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
Voor het eerst sinds heeeeeule lange tijd straks wel ff RTL Boulevard kijken
Ik kon nog niks vinden over wie er op de bank zittenquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Mag toch wel aannemen dat John van den Heuvel nou toch wel even aanschuift (met een extra peleton aan bewaking).
Die kijkcijfers zullen wel door het dak gaan vandaag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:59 schreef Benny het volgende:
Voor het eerst sinds heeeeeule lange tijd straks wel ff RTL Boulevard kijken
Wat had je verwacht, dat een gemiddeld persoon logisch voor zichzelf kan denken? Nee joh, die doet gewoon wat de persoon ernaast ook doet. Geen vragen stellen, gewoon hetzelfde doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dus.
Een foto van een bloedende Peter, nee dat moeten we niet willen met zijn allen.
Maar alle gegevens van een verdachte (dus nog niet veroordeeld), plus gezin, open en bloot op tafel leggen, is opeens dikke prima blijkbaar.
Benieuwd wie er gevraagd zijn, zich aangemeld hebben en/of geweigerd hebben/zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik kon nog niks vinden over wie er op de bank zitten
Onderduiken moeten ze toch, of denk je dat Taghi blij is met de situatie zo?quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar wat heeft Peter R de Vries daar mee te maken? Volgens mij wordt die vondst bij die fruitteler ook niet gelinkt aan Taghi.quote:Op woensdag 7 juli 2021 16:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan dat coketransport naar die fruitgroothandel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |