Je bent voor Feyenoordquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet van sport houden?
https://www.at5.nl/artike(...)marokkaans-vliegtuigquote:KLM is een onderzoek gestart naar een filmpje dat op sociale media circuleert waarin platformmedewerkers op Schiphol 'oprotten' naar een vliegtuig van Royal Air Maroc schreeuwen. "Er gaat weer een volle kist met Marokkanen terug naar Marokko! Allemaal een enkeltje, oprotten!", roept een van hen, terwijl een ander juicht en danst.
En wat is je conclusie?quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
Filmpje gekeken
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)marokkaans-vliegtuig
quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
Lange dag zo met toch wel een klein katertje
Dat het me enigszins verbaast dat mensen die zo'n 'lolletje' onder elkaar maken dat online gooien met hun gezicht op video (hoewel de filmer zelf niet in beeld komt, maar die achterhaal je als werkgever alsnog simpel)quote:
Het verbaast mij enigszins dat het jou verbaast dat de luggage handlers van de KLM niet zo bijzonder slim zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat het me enigszins verbaast dat mensen die zo'n 'lolletje' onder elkaar maken dat online gooien met hun gezicht op video (hoewel de filmer zelf niet in beeld komt, maar die achterhaal je als werkgever alsnog simpel)
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @Scrummie hier op FOK!quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het verbaast mij enigszins dat het jou verbaast dat de luggage handlers van de KLM niet zo bijzonder slim zijn.
Danny hep de likes uitgezet. Daarom is de site sneller.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @:Scrummie hier op FOK!
Likes staan uit ja, daarom kan ik posts liken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Danny hep de likes uitgezet. Daarom is de site sneller.
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Ter info.
Dan hebben we ook geen abo meer nodig.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Likes staan uit ja, daarom kan ik posts liken.
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan hebben we ook geen abo meer nodig.
Tijd voor de drooglegging.
Dus nu blijkt FOK! prima met de huidige hardware vooruit te kunnen en Danny kan een lekker drankje halen bij de supermarkt in Duitsland? Erg mooi.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.
Dat is ook nergens voor nodig.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Het gaat dus om het bijhouden van de likes. Statistieken en zo.
Dat is ook nergens voor nodig.
Ik heb namelijk een pittige mening over users die pochen met likes.
quote:Op zondag 4 juli 2021 16:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd leuk autisten en hun cijferfetish.
Schandalig woest. (omdat ik je kritiek gaf bij haxballquote:Op donderdag 8 juli 2021 16:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vandaar ook enigszins. Als je er niet dagelijks mee geconfronteerd wordt dan is het altijd weer even wennen hoe 'niet al te snugger' sommigen kunnen zijn. Ondanks waarneming van @:Scrummie hier op FOK!
Clubs ATypisch, clubs.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:32 schreef aTypisch het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)positieve-tests.html
jaaaaa
kroegen dicht
Ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:33 schreef Coco het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat er haxball zou zijn vanavond?
Geen EK
Geen maandag of vrijdag.
Jullie? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:33 schreef Coco het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat er haxball zou zijn vanavond?
Geen EK
Geen maandag of vrijdag.
Dat krijg je als je steeds moet glibberen en glijden over de cum van de Maxfappers in dat topic.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:38 schreef Coco het volgende:
[..]
@:potjecreme is wel erg ziedend in het F1 topic.
@Nattekat spuit veel.quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat krijg je als je steeds moet glibberen en glijden over de cum van de Maxfappers in dat topic.
Jammer, dat topic kon wel wat humor in de vorm van Braddiegifjes gebruikenquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In NWS wordt gemod.
@:Caland @:Poepz0r
Mogen wij dat ook?quote:
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogen wij dat ook?
Of moet je eerst je eigen forum enigszins fatsoenlijk modden voordat je ergens anders los mag?
@:skysheriff @:klummie @:onlogisch
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu thee
Dit keer Cinnamon smaak
Met gestrekt been.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:48 schreef Zipportal het volgende:
@:Neef_Wuppie stapt het Peter R topic binnen.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Afgevinkt in NWS.
@:neef_wuppie @:coco @:fetx
M'n brijdrage dat hij meedeed met So You Think You Can Dance is niet eens in het Delano dossier opgenomen in de OPquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Afgevinkt in NWS.
@:neef_wuppie @:coco @:fetx
Delano doet niet meer mee.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
M'n brijdrage dat hij meedeed met So You Think You Can Dance is niet eens in het Delano dossier opgenomen in de OP
quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Uurtje gesport
@:Caland @:GGMM @:TheBradgeTV @:Coco
Ik heb zo'n hekel aan dit gifje.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Was dat zonet dan? @:lenny_leonard en ik MOETEN dit weten.
[ afbeelding ]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifjequote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen GollemGod?
[ afbeelding ]
Het laatste gifje is gollem3.gif.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifje
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het laatste gifje is gollem3.gif.
Wat is gollem2.gif?
@:onlogisch en ik MOETEN dit weten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Helemaal niks. Enkel aan dat specifieke gifje
Ik kreeg nog een mention vandaag. Heeft hij de foute jongen uit lopen hangen in Tante COR?quote:
Ik mag dit niet bespreken maar dit is het sowieso niet.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kreeg nog een mention vandaag. Heeft hij de foute jongen uit lopen hangen in Tante COR?
Zelf alweer drie maanden geen note gehad.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik mag dit niet bespreken maar dit is het sowieso niet.
Op naar COR of NWS dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelf alweer drie maanden geen note gehad.
Anderequote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Boze_Eend het volgende:
50 minuten interval training gedaan omdat ik twee dagen ga rusten.
@:ggmm @:caland @:lenny_leonard @:kingroland en alle andere die misschien aan sport doen of niet
Feitelijk zelfs maar drie in een heel jaar. Ik deug en ben moreel superieur.quote:
wat habibo? tellen andere niet?quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Andere
@:ggmm @:onlogisch check dit
ya salame wat ga je direct schelden kelbquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Praat normaal, met je habibo. Teringdebiel.
User @KingRoland en ik vinden het teleurstellend dat je @Caland hebt verbannen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport
@:onlogisch caland @:boze_eend @:scrummie @:jojoortje @:yvonne @:oriente
Ja, je dikke hoerenmoeder op een driewieler.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ya salame wat ga je direct schelden kelb
kom alleen even melden dat ik heb gesport.![]()
Ik was sporten debielen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
User @:kingroland en ik vinden het teleurstellend dat je @:caland hebt verbannen.
Ich würd' niemals wagen, deine Mutter zu beleidigenquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, je dikke hoerenmoeder op een driewieler.
Ga weg mafketelquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:16 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ich würd' niemals wagen, deine Mutter zu beleidigen
Denn bevor ich deine Ma 'ne Hure tauf', du Hund
Schneid' ich mir die Zunge aus dem Mund!
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk zelfs maar drie in een heel jaar. Ik deug en ben moreel superieur.
Hier ga ik niet op inquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.
ik kwam gewoon melden dat ik heb gesport als dan direct met teringdebiel wordt gegooid en dat mijn moeder een hoer is. dan verwacht je dat ik niet reageer?quote:
Moet jij weten.quote:
Ik kan me mijn laatste ban niet meer heugen. Ik denk twee jaar terug ergens.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laatste note in maart van het vorige jaar gekregen en dat was een positieve. Ik ben een voorbeelduser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |