Wow, hier sta ik van te kijken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een verzoek ontneemt geen vrijheid. Een kogel door je hoofd wel. Nogal een essentieel verschil.
Wel eens, als het alleen om fatsoen gaat of hoe ze het ook willen noemen heeft de politie daar niets mee te maken, als het in het belang van het onderzoek is kan het natuurlijk wel maar dan is het nog een verzoek, meer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, en daar mag je dan weer van vinden dat dat hun taak niet is en compleet belachelijk is.
Maar he, het is een aanval op de persvrijheid! Laten we die pers dan ook direct wat vrijheid ontnemen door idiote verzoeken te doen.
Het ligt er nogal aan van wie het verzoek afkomt vind ik.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op. Juist bij een verzoek heb je de vrijheid om er wat mee te doen of niet.
Technisch gezien bedreig je hier Geenstijl met een kogel door het hoofd met deze post.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een verzoek ontneemt geen vrijheid. Een kogel door je hoofd wel. Nogal een essentieel verschil.
Jij legde zelf die link in je post. Moet je niet gek kijken als die opgepakt wordt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow, hier sta ik van te kijken.
(als je dramatisch wil doen met een achterlijke vergelijking, heb je dat zojuist erg goed gedaan)
Oohja want het is een aanval op persvrijheid als de politie een verzoek doetquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, en daar mag je dan weer van vinden dat dat hun taak niet is en compleet belachelijk is.
Maar he, het is een aanval op de persvrijheid! Laten we die pers dan ook direct wat vrijheid ontnemen door idiote verzoeken te doen.
Het heeft hoe dan ook niets met het beperken van persvrijheid te maken. Of denk je dat ze in Noord-Korea ook een verzoek doen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ligt er nogal aan van wie het verzoek afkomt vind ik.
De beelden van Fortuyn waren gewoon semi-live op tv terwijl hij aan het dood gaan was.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het nu veel sneller gaat. De beelden komen nu beschikbaar op internet, en er verschijnen meteen reacties van mensen die het niet vinden kunnen.
In 2004 verschenen de beelden pas de volgende morgen in de krant, en pas toen vonden mensen dat het niet kon.
Nja, misschien loop ik wat te steigeren omdat het van hun afkomt en niet van RTL ofzo (wat ik ook belachelijk vind, maar daar vind ik wat meer vrijheid inzitten ofzoiets).quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens, als het alleen om fatsoen gaat of hoe ze het ook willen noemen heeft de politie daar niets mee te maken, als het in het belang van het onderzoek is kan het natuurlijk wel maar dan is het nog een verzoek, meer niet.
Daar hoeven ze niet zo'n verzoek te doen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft hoe dan ook niets met het beperken van persvrijheid te maken. Of denk je dat ze in Noord-Korea ook een verzoek doen?
Hoe kom je daarbij? Ik (en velen met mij) hebben in 2002 live meegekeken naar de reanimatie van Pim. In 2001 zagen we live vliegtuig 2 het WTC invliegen en de torens instorten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het nu veel sneller gaat. De beelden komen nu beschikbaar op internet, en er verschijnen meteen reacties van mensen die het niet vinden kunnen.
In 2004 verschenen de beelden pas de volgende morgen in de krant, en pas toen vonden mensen dat het niet kon.
Precies.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar hoeven ze niet zo'n verzoek te doen.
Ah ja denk dat de familie hier wel erg blij mee is dat je dit deelt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja want het is een aanval op persvrijheid als de politie een verzoek doet![]()
Dit is een veel nettere foto:
[ afbeelding ]
Technisch gezien is dit wartaal. De kogel in je hoofd refereert nogal duidelijk naar de Vries, als je dat niet begrijpt, tja...quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Technisch gezien bedreig je hier Geenstijl met een kogel door het hoofd met deze post.
Wat hebben we al een hoop meegemaakt hequote:Op woensdag 7 juli 2021 12:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik (en velen met mij) hebben in 2002 live meegekeken naar de reanimatie van Pim. In 2001 zagen we live vliegtuig 2 het WTC invliegen en de torens instorten.
Ook nog wel confronterend... (Zouden ze dan toch wat aangetrokken hebben van GeenStijl?)quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja want het is een aanval op persvrijheid als de politie een verzoek doet![]()
Dit is een veel nettere foto:
[ afbeelding ]
Ja oke, ik deed wat dramatisch wat dat betreft misschien. Het stoort me gewoon gigantisch dat justitie zo'n verzoek doet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft hoe dan ook niets met het beperken van persvrijheid te maken. Of denk je dat ze in Noord-Korea ook een verzoek doen?
Nou ja, met het WTC wisten ze niet wat er aan de hand was en dat er nog een tweede vliegtuig zou komen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik (en velen met mij) hebben in 2002 live meegekeken naar de reanimatie van Pim. In 2001 zagen we live vliegtuig 2 het WTC invliegen en de torens instorten.
Beelden van iemand waar hulpverleners mee bezig zijn vind ik heel anders dan beelden van iemand die net is neergeschoten en hulpeloos op de grond ligt dood te bloeden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De beelden van Fortuyn waren gewoon semi-live op tv terwijl hij aan het dood gaan was.
Je verwijst naar, en je refereert aan...quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Technisch gezien is dit wartaal. De kogel in je hoofd refereert nogal duidelijk naar de Vries, als je dat niet begrijpt, tja...
Dat waren reanimatiebeelden, die toch wat netter zijn dan zo'n bebloed hoofd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De beelden van Fortuyn waren gewoon semi-live op tv terwijl hij aan het dood gaan was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |