Peter had er zelf ook totaal geen moeite mee om gruwelijk beelden van slachtoffers van politiek geweld in Myanmar te delen. Dit alles om een punt te maken.quote:
Leeft die kneus ook nog?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef raptorix het volgende:
https://stevenbrownsblog.(...)i-bij-rtl-boulevard/
![]()
![]()
Dat is het ook niet, maar het is wel de realiteit van de tijd waarin we leven. Overal lopen mensen met telefoons, alles kan zomaar even snel gefilmd worden en een filmpje is zo gedeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die idioten hebben anders puik werk geleverd na het incident. Doen hier ook gewoon hun werk.
Je kan er over discussieren en komen met termen als censuur.()Maar als familie lijkt mij het niet heel prettig dat deze beelden ronddrijven.
als familie heb je wel andere dingen aan je hoofd lijkt mequote:Op woensdag 7 juli 2021 12:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die idioten hebben anders puik werk geleverd na het incident. Doen hier ook gewoon hun werk.
Je kan er over discussieren en komen met termen als censuur.()Maar als familie lijkt mij het niet heel prettig dat deze beelden ronddrijven.
Nee maar het zijn nu vooral z'n nabestaanden die ermee zitten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:34 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Peter had er zelf ook totaal geen moeite mee om gruwelijk beelden van slachtoffers van politiek geweld in Myanmar te delen. Dit alles om een punt te maken.
Ik neem aan dat hij er dus ook geen moeite mee zal hebben als mensen van zijn beelden een punt willen maken.
Meteen door naar de Boulevard studioquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:31 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dat ie vanavond het ziekenhuis uitloopt en zwaair, het zou een stunt zijn zeg.
Hoop dat het gebeurd, maar heel realistisch is het helaas niet.
Oohja, want dat is vergelijkbaar jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:34 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Peter had er zelf ook totaal geen moeite mee om gruwelijk beelden van slachtoffers van politiek geweld in Myanmar te delen. Dit alles om een punt te maken.
Ik neem aan dat hij er dus ook geen moeite mee zal hebben als mensen van zijn beelden een punt willen maken.
Opdrachtgever ? Is er nieuwe info ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als 'ie het gaat overleven, zal 'ie er niet best aan toe zijn. Het zag er op dat filmpje allemaal niet zo best uit. Opdrachtgever zal ongetwijfeld tevreden zijn, want Peter R is uitgeschakeld. Ongeacht of hij via een machine nog ademt.
Staan fatsoensnormen in de wet? Of heeft de politie zich gedegradeerd van gerespecteerde wetshandhavers naar moraalpolitie te paard?quote:
Nee, maar ik ga er even vanuit dat dit in opdracht is geweest en dat die 35-jarige Pool en die inwoners van Rotterdam zelf geen direct conflict hadden met Peter R.quote:
Er zijn (helaas) mensen van mening dat het 'journalistische belang' boven alles gaat.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:31 schreef Starhopper het volgende:
[..]![]()
Hoe zou jij het vinden als je een familielid zo op internet ziet?
Gaat het ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Er zijn (helaas) mensen van mening dat het 'journalistische belang' boven alles gaat.
Precies.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
als familie heb je wel andere dingen aan je hoofd lijkt me
Waarom is het niet vergelijkbaar?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Oohja, want dat is vergelijkbaar jaDoe ff normaal zeg.
Staat je vrij om Geenstijl onfatsoenlijk te noemen. Zijn ze ook. Maar wettelijk doen ze niks verkeerds dus de politie heeft hier niets te zoeken.quote:
Jij begint er toch overquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh wacht, je wil die discussie weer opnieuw doen hier?
Ik niet in elk geval.
Het feit dat iets mogelijk of toegestaan is, betekent niet dat je het dan maar per se moet doen. Er is ook nog zoiets als pieteit, respect en beleefdheid naar anderen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:34 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Dat is hun taak nietquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies.
Daarom pakt de politie dit op.
Puik werk dus als je het mij vraagt. Helpt niet, maar afin.
Het is ook een verzoekquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Staat je vrij om Geenstijl onfatsoenlijk te noemen. Zijn ze ook. Maar wettelijk doen ze niks verkeerds dus de politie heeft hier niets te zoeken.
Snap je dat serieus niet?quote:
Ga zelf weg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij begint er toch over
En dan niet willen discussiëren lol
Ga dan gewoon weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |