Ik zal de artsen hierover inlichtenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dochter moet nog worden ingevlogen. Daarna stekker eruit en meer nieuws.
Maar niet alles wat hij deed haalde de media. Zijn hand- en spandiensten voor Bruinsma werden bijvoorbeeld amper belicht in de media.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Peter R heeft altijd wel iets van een heldenstatus gehad. Ondanks dat hij ook werd uitgekotst. Dat was Peter. Wat hij deed, deed hij. En dat deed hij overtuigend en vaak ook dondersgoed.
Dit ja. Moeten ze ieder uur melden dat hij nog leeft ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Er is toch gewoon nieuws? We weten dingen over de daders. We hebben een update van z'n zoon. Wat wil je nog meer?
Criminele contacten, etc.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:16 schreef Landgeld het volgende:
Ridouan Taghi heeft de touwtjes nog steeds in handen. Ondanks dat hij in Vught zit.
Bizar hoe dat kan...
Dat kan. Maar zeker is het niet…quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat kan. Maar zeker is het niet…
Staat de wereld stil tijdens etenstijd?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:24 schreef Tengano het volgende:
Het is nu etenstijd. Tot 13:00 geen nieuwe informatie meer, gok ik zo.
Het is meer dat er een afschrikwekkende werking naar toekomstige Nabil B's gemaakt wordt, denk ik. Dit kan ook door de nieuwe drugskeizer zijn geïnitieerd zonder dat Taghi daar invloed op heeft.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:16 schreef Landgeld het volgende:
Ridouan Taghi heeft de touwtjes nog steeds in handen. Ondanks dat hij in Vught zit.
Bizar hoe dat kan...
Klinkt aannemelijk. Kelly zit in het buitenland.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zijn mening over de islam kan ik gewoon echt niet hebben. Zie zijn uitspraken over oa Charlie Hebdo. Ook een paar keer tegen gekomen op de tribune bij Ajax. Gewoon hel die air van hem.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Peter R heeft altijd wel iets van een heldenstatus gehad. Ondanks dat hij ook werd uitgekotst. Dat was Peter. Wat hij deed, deed hij. En dat deed hij overtuigend en vaak ook dondersgoed.
Wat een dikke middelvinger zou dat naar de opdrachtgever zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:25 schreef Tengano het volgende:
Hoe langer het duurt hoe meer ik het gevoel krijg dat er nog hoop is.
Net zoals voor je buurman. Of dacht je dat ze extra hun best doen in het ziekenhuis als het om een BN'er gaat?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:25 schreef Tengano het volgende:
Reken maar dat ze alles voor hem doen wat er mogelijk is.
Ik denk dat het een beetje van beiden was, hij was oprecht betrokken bij de nabestaanden, maar vond het ook maar wat fijn om zelf in de spotlight te staan.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Beetje een onsympathieke uitstraling, maar ik geloof oprecht dat hij tot het uiterste ging om oplossingen te vinden uit empathie met nabestaanden en niet louter om zelf te scoren en te pronken met een prijs zoals Freek de Jonge beweerd.
Als dat zo is, zal Peterrr er alles aan doen om dat hele netwerk bloot te leggen!quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een dikke middelvinger zou dat naar de opdrachtgever zijn
Voor wijlen prins Claus, prins Friso en prins Bernhard wel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef Viv het volgende:
[..]
Net zoals voor je buurman Henk. Of dacht je dat ze extra hun best doen in het ziekenhuis als het om een BN'er gaat?
Als 'ie het gaat overleven, zal 'ie er niet best aan toe zijn. Het zag er op dat filmpje allemaal niet zo best uit. Opdrachtgever zal ongetwijfeld tevreden zijn, want Peter R is uitgeschakeld. Ongeacht of hij via een machine nog ademt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat een dikke middelvinger zou dat naar de opdrachtgever zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |