Dat doet de media niet familie De Vriesquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En daarom berichten alle media erover, worden reguliere uitzendingen onderbroken, wordt een persconferentie gehouden, zitten wij inmiddels in deel #11.
Ja, ik zat eigenlijk nog te wachten op de volgende tweet maar het kan ook de afsluiting zijn, wat jij zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
"De familie..." las ik en zocht naar de volgende tweet waarin de zin werd afgemaakt. Maar zo bedoelde Royce dat dus niet
Groeten: de familie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik zat eigenlijk nog te wachten op de volgende tweet maar het kan ook de afsluiting zijn, wat jij zegt.
"Hij leeft nog" - dat is écht niet een grove inbreuk op zijn privacy.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:52 schreef Document1 het volgende:
[..]
Omdat ze niet verplicht zijn alles te delen. Stel je eens voor dat het jouw vader is. Dan interesseert wat de rest vindt dat ze moeten weten je toch geen kut.
Als de dochter van Peter nog terug moet komen uit Ghana dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze die liever naar het ziekenhuis laten komen zonder dat ze op Schiphol al met de feiten geconfronteerd wordt, en met allerlei figuren die haar in het kader van nieuwsgaring al vragen hoe ze zich voelt na de dood van haar vader voor ze goed en wel door de douane is.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar klinkt het wel naar, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Er moet een reden zijn dat ze zo vaag blijven.
Hoofdwond zijn de eerste 5-10minuten juist doorslaggevend, vanwege bloedverlies.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Rianne84 het volgende:
Eerste 24 uur zijn kritiek. Misschien vanavond een update?
Het laatste bericht is hij vecht voor zijn leven en daar is geen update op gekomen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Hij leeft nog" - dat is écht niet een grove inbreuk op zijn privacy.
Vind jij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
W.m.b. ook de enige logische interpretatiequote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef SilverEyes het volgende:
Lijkt mij dat hij in (kunstmatige) coma wordt gehouden en dat het afwachten is. Maar ik ben geen medicus en ik weet er ook niets van, maar dat is hoe ik de tweet interpreteer.
Die lijkt hij wel te hebben doorstaan, anders word je niet naar het ziekenhuis gebrachtquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoofdwond zijn de eerste 5-10minuten juist doorslaggevend, vanwege bloedverlies.
Daar komen heus wel weer andere voor in de plaats hoor. Zie ook een Lale Gul bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:32 schreef Mondkapje het volgende:
Er komt geen tweede Peter R. de Vries net zoals er geen tweede Theo van Gogh komt. We zijn een ander tijdperk ingetreden.
Dat is gisteren toch al gemeld?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan of er een slagader geraakt is natuurlijk, kan best zijn dat de hoeveelheid bloedverlies relatief 'meeviel'quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoofdwond zijn de eerste 5-10minuten juist doorslaggevend, vanwege bloedverlies.
Dit ja. En misschien een trucje om de verdachten te laten praten. Hij is niet dood dus het is niet zo heel erg dus doe maar praten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de dochter van Peter nog terug moet komen uit Ghana dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat ze die liever naar het ziekenhuis laten komen zonder dat ze op Schiphol al met de feiten geconfronteerd wordt, en met allerlei figuren die haar in het kader van nieuwsgaring al vragen hoe ze zich voelt na de dood van haar vader voor ze goed en wel door de douane is.
Ik sluit ook niet uit dat er nu meer figuren nauwlettend gemonitord worden en dat het interessant is om te weten of er mensen zenuwachtig worden van die onzekerheid of het wel "gelukt" is.
Dat blijkt toch gewoon uit de Tweet van zijn zoon? Moet hij echt expliciet zeggen dat zijn vader nog leeft en is "omringen Peter met liefde en hoop in deze moeilijke fase" niet duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We weten eigenlijk niks verder hoor. Misschien was het schot door zijn hoofd wel een schampschot, en is het schot in zijn buik veel ernstiger enz.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Filmpje zegt anders helaas.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
We weten eigenlijk niks verder hoor. Misschien was het schot door zijn hoofd wel een schampschot, en is het schot in zijn buik veel ernstiger enz.
Ik heb de beelden helaas gezien en daar lag hij er toch wel echt heel levenloos bij. Maargoed.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef vencodark het volgende:
Heeft de schutter toch niet goed gemikt. Misschien is die kogel wel heel schuin langs/tegen zijn hoofd gegaan?
De verdachten zitten in volledige beperking. Die horen niets.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit ja. En misschien een trucje om de verdachten te laten praten. Hij is niet dood dus het is niet zo heel erg dus doe maar praten.
Ehm hoezo vaag. Er is al duideijk aangegeven dat hij zwaargewond is en voor zijn leven vecht.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar klinkt het wel naar, maar waarom zeggen ze dat dan niet? Er moet een reden zijn dat ze zo vaag blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |