He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God, mn vader belde met de wekelijkse wie-is-er-allemaal-ziek-wie-gaan-er-allemaal-dood-update uit het dorpEen deprimerende update dit keer
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
He bah, ken jij die mensen ook wel? Ik kreeg die verhalen vaak over mensen die ik nooit of nauwelijks gekend had.
Achquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Ook zo'n binnen-nu-en-een-maand-is-het-gedaan update
Buhquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal heb ik dus echt geen enkele herinnering aan die mensen idd, maar nu iemand waar ik in mn jeugd echt praktisch heb gewoond, omdat mn broer en ik (los van elkaar) besties met haar kinderen waren. Die vriendschappen zijn verwaterd, dus allemaal jaaaaaaren geleden, maar dude.
Link?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net etentje geboekt in een reuzenrad![]()
En ik wil taart. NU.
OK IK WIL DITquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
https://smakenrad.nl/
Soms kookt er ook een sterrenchef. Niet op de dag dat wij gaan, helaas.
Blegh das geen leuke updatequote:Op woensdag 7 juli 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
Molo stelt de belangrijkse vragenquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Molo stelt de belangrijkse vragen
Erg leuk, wil met de man, scoor ik ook weer eens punten voor het bedenken van iets romaaaanties
Ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaan jullie dan naakt of in matching ANWB pak?
quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
OK IK WIL DIT
waar zie je of er een sterrenchef kookt?
www.vriendindiehetregeldezeidat.nlquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
www.kooktervandaageensterrenkokophetrad.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |