SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
/ Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
ja geen nieuw nieuws zelfsquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:32 schreef Pino112 het volgende:
Het journaal op dit tijdstip voegt echt niks toe.
Altijd tegen de Avondetappe.
Een wat wankele haarlijn, dat is wat anders.quote:
Carapaz werd gelost door Pogacar en Vingegaard.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:43 schreef eentwee het volgende:
Het rijden van Ineos pakte goed uit? Rowe was buiten tijd.
Het was gewoon typische controlfreakerigheid van Ineos, dat zijn ze gewend.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:43 schreef eentwee het volgende:
De kansen op podium zijn vergroot door het lossen van O'Connor, dat zal vast bedoeld wordenquote:Op donderdag 8 juli 2021 00:43 schreef eentwee het volgende:
Porte ging hem dan nog wel helpen nadat hij gelost was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kansen op podium zijn vergroot door het lossen van O'Connor, dat zal vast bedoeld worden
Nadat Ineos opgerookt was viel Carapaz niet aan. Vingegaard sprong toen in het gat. Uiteindelijk kostte het Carapaz geen tijd maar Jonas zal wel een flinke vertrouwensboost hebben gekregen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De kansen op podium zijn vergroot door het lossen van O'Connor, dat zal vast bedoeld worden
Lijkt me wel het meest logische ja, zoveel renners kan ik ook niet bedenken met Cora of Mora in de naam.quote:
Of een poging om de concurrenten voor plaats 2 te lossen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 00:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het was gewoon typische controlfreakerigheid van Ineos, dat zijn ze gewend.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Aflevering in Den Haag en Jan Janssen niet uitnodigen.
Janssen > Zoetemelkquote:Op donderdag 8 juli 2021 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Aflevering in Den Haag en Jan Janssen niet uitnodigen.
Gejat vanquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat TeamNL vind ik wel een beetje... nouja.
Ja, daarom vind ik het ook nogal... nouja.quote:
De vierde golf is daar geen probleem.quote:
Nog steeds beter dan de Belgische gewoonte om aan ieder team een ander dier te koppelen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het ook nogal... nouja.
Geen actieve herinnering aan de jaren 90?quote:
Dat dachten we vandaag ook. Al zal er morgen waarschijnlijk minder wind staan.quote:
Belgian catsquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de Belgische gewoonte om aan ieder team een ander dier te koppelen.
Belgian Tornadosquote:Op donderdag 8 juli 2021 22:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de Belgische gewoonte om aan ieder team een ander dier te koppelen.
Zijn dochtertje werd opgenomen in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 9 juli 2021 18:51 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die werd aangekondigd als een van de vaste analisten. Dat loopt toch even anders.
En dan heb je ook nog cookie monster.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Grover is die blauwe. Oscar is groen.
Kermit de kikker.quote:
Dit zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 12:47 schreef JohnDDD het volgende:
Kittel
Heb mn vriendin laten weten dat ik mijn heteroseksualiteit wel eens aan de kant zou zetten voor Marcel. Ze vond het ook prima om hem er gewoon bij te nemen zei ze.
Vergeleken met Theo valt het nog wel mee.quote:Op zaterdag 10 juli 2021 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hummeltje is inmiddels ook 10 kilo zwaarder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |