Het zijn net Spanjolen inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:05 schreef Strani het volgende:
Lopen die Friezen nou wéér stennis te schoppen? Het is ook altijd wat daar hè, heetgebakerd volkje
zou wolf lekker smaken?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:03 schreef Em31 het volgende:
Ben er vrij zeker van dat bepaalde boeren wat betreft de wolf gewoon het heft in eigen handen nemen, die laten hun schapen echt niet afslachten
Zeven jaar later stonden Blof en Counting Crows op 1 met Holiday in Spain. Zouden ze dat op jouw vertrek gebaseerd hebben?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:10 schreef Strani het volgende:
Vandaag is trouwens mijn Spanniversary, 23 jaar geleden dat ik naar Spanje kwam! Tevens de dag waarop Brazilië Nederland op strafschoppen uitschakelde in de halve finale van het WK, dus eigenlijk ging het al direct fout voor Nederland na mijn vertrek.
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeven jaar later stonden Blof en Counting Crows op 1 met Holiday in Spain. Zouden ze dat op jouw vertrek gebaseerd hebben?
Je hoort ook nooit wat over Gelderland, maar ondertussen he..quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:18 schreef Strani het volgende:
Volgens de Gelderlander komen twee verdachten van de aanslag van gisteren uit Gelderland. Volkert kwam ook al uit Gelderland (althans, daar woonde hij) en Karst Tates ook. Gelderland blijkt een broedplaats voor terrorisme.
Ik ook en heel veel zin inquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:15 schreef Greys het volgende:
Kaartjes in the pocket voor The Black Mamba op 17 januari in de Melkweg. Blij mee.
LOVE IS ON MY SIIIIDE
Hey niks mis met Gelderlandquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoort ook nooit wat over Gelderland, maar ondertussen he..
Charles Darwin heeft aardig wat rare dieren gegeten (zo zei hij dat poema verrassend veel op kalfsvlees leek) maar ik kan van hem geen recensie vinden over wolvenvleesquote:
Heb je wel eens overwogen om weer naar Nederland te verhuizen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:15 schreef Strani het volgende:
[..]
JaWaarbij ze enigszins hebben onderschat hoe lang die vakantie zou duren.
Mja achteraf was het misschien toch niet helemaal normaal dat ik op de lagere school op de Veluwe ook elke donderdagmiddag schietles had en dat we toen we 10 jaar waren al moesten leren hoe je 'ergens zo snel mogelijk weg moest komen'.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je hoort ook nooit wat over Gelderland, maar ondertussen he..
Zou je ooit nog terug naar Nederland willen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:10 schreef Strani het volgende:
Vandaag is trouwens mijn Spanniversary, 23 jaar geleden dat ik naar Spanje kwam! Tevens de dag waarop Brazilië Nederland op strafschoppen uitschakelde in de halve finale van het WK, dus eigenlijk ging het al direct fout voor Nederland na
mijn vertrek.
Het hoogste punt van Noord-Brabant is een voormalige vuilstortquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:21 schreef Cyan9 het volgende:
Over Gelderland gesproken, het hoogste gebouw daar komt uit de jaren 70. Totaal geen ontwikkeling geweest daar.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om weer naar Nederland te verhuizen?
Eigenlijk alleen in de beginperiode. Maar ik zie het wel voor me dat ik in de toekomst vaker langer in Nederland zal verblijven hoor, vooral in de hoge zomer en juist misschien ook de kerstperiode. Maar helemaal terugverhuizen, dat niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:23 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zou je ooit nog terug naar Nederland willen?
Snap ik welquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:23 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk alleen in de beginperiode. Maar ik zie het wel voor me dat ik in de toekomst vaker langer in Nederland zal verblijven hoor, vooral in de hoge zomer en juist misschien ook de kerstperiode. Maar helemaal terugverhuizen, dat niet.
Ik beperk me tot gebouwen, ik heb een fascinatie voor hoogbouw.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hoogste punt van Noord-Brabant is een voormalige vuilstort
Dat van Drenthe ookquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Het hoogste punt van Noord-Brabant is een voormalige vuilstort
Ja daarom en waar ik nu woon voel ik me echt helemaal thuis. Is ook wel een beetje best of both worlds hier hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Snap ik welJe zit inmiddels een behoorlijke tijd alweer daar natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |