Die moeten ook eten hequote:
Nog niet officieel bevestigd.quote:
Voor jezelf de vraag beantwoorden of je mét beveiligign wil leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik misdaadjournalist was dan zou ik er denk ik direct mee kappen
Valt me mee dat ze niet meteen de naam van de bigmac naar PeterBurger veranderen daar.quote:
maar wat is HET zkh van Adam dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezeik op 1 spelfout. Iedereen die het nodig vindt om anderen te corrigeren hebben een kleine piemel.
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
JLAW.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
je zwicht toch niet voor dit tuig. Als dat gebeurt dan geef je je gewonnen. Dat ik geen misdaadjournalist wil worden is het tweede maarja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Denk dat hij weinig keus heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
En als advocaat van kroongetuigen tegen de mocro maffia ook. Hoe erg dat ook is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Martin Kok was natuurlijk geen journalist maar gewoon een halve gare met een zwaar crimineel verleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.
Gelukkig gaan er altijd mensen door. Zelfs in Mexico waar journalisten aan bruggen worden gehangen staan (gelukkig) nog steeds nieuwe journalisten op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezeik op 1 spelfout. Iedereen die het nodig vindt om anderen te corrigeren hebben heeft een kleine piemel.
Afrekeningen in het criminele circuit zijn tot daar aan toe, afrekeningen uit het criminele circuit op normale mensen, laat staan BN'ers, doen nogal wat stof opwaaienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Hamzoef het volgende:
Heel erg voor de getroffenen natuurlijk, maar ik verbaas over de enorme media-aandacht hiervoor.
Allerlei ingelaste televisie-programma's. Je zou haast denken dat er een aanslag op Rutte of een andere belangrijke politicus gepleegd is. Ik had niet verwacht dat dit zoveel teweeg zou brengen, maar misschien ben ik naïef.
Nou ja, misschien vrezen ze inderdaad meer aanslagen op advocaten bijvoorbeeld. Dat is wel echt een ondermijning van de rechtstaat, en dat is wel een issue. Niets lijkt meer off-limit voor de georganiseerde misdaad.
Waarom ben jij nu weer van de redactie dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50 cent werd volgens mij negen keer beschoten.
Maar wel gedood door zijn website en uitspattingen op tvquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Martin Kok was natuurlijk geen journalist maar gewoon een halve gare met een zwaar crimineel verleden.
NOS schakelt nu over op "van het gas af".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Hamzoef het volgende:
Heel erg voor de getroffenen natuurlijk, maar ik verbaas een beetje over de enorme media-aandacht hiervoor.
Allerlei ingelaste televisie-programma's. Je zou haast denken dat er een aanslag op Rutte of een andere belangrijke politicus gepleegd is. Ik had niet verwacht dat dit zoveel teweeg zou brengen, maar misschien ben ik naïef.
Nou ja, misschien vrezen ze inderdaad meer aanslagen op advocaten bijvoorbeeld. Dat is wel echt een ondermijning van de rechtstaat, en dat is wel een issue. Niets lijkt meer off-limit voor de georganiseerde misdaad.
Inside job? Zelfmoord danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job. Maar goed we zijn niet in BNW/TRU, dus ik laat het hierbij.
Verder condoleer ik alvast de nabestaanden van Peter R. De vries.
Als Taghi er niet meer is doet een ander het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Taghi niet preventief ruimen ? Een ongelukje kan in een klein hoekje zitten. Bespaart ons een hoop ellende. Advocaat van de kroongetuige zal zich nu ook wel terugtrekken en die aasgieren van advocaten als Weski en Ficq (+ kantoorgenoten) zullen nu wel voor vrijspraak gaan voor die arme jongen Taghi.
Ja, hij heeft zich voor heel veel zaken ingezet, waarvoor velen hem dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus al die zaken waar hij zich voor inzette en de nabestaanden
Iemand binnen RTL-boulevard?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |