Is de openbare weg toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
Er staat gewoon een tv-ploeg te filmen op terrein waar dat verboden is.
Misschien met een trucje uitleveren aan Marokko?quote:
Het zwakbegaafde deel van Nederland.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het type laat zich wel raden, laaggeschoold, petje en heuptas om nek.
oja echt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Dat mensen gewoon juichten daar bij plaats delict, dan ben je echt niet goed bij je hoofd
Ik hoor niks?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:51 schreef Sfancta het volgende:
https://axed.nl/beelden-p(...)schieten-verschenen/
5 knallen te horen
En je ziet niemand reageren op het geluid van schoten. Vaag.. lijkt me niet kloppen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Sfancta het volgende:
Filmpje op 1.30 hoor je 5 schoten
Je ziet hem langs het café lopen, wat afschuwelijk
En Dirk Wiersma.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef KingRoland het volgende:
@:yvonne wat denk jij? wel flashback naar Van Gogh en Fortuyn dit
Volgens Fugue kan hij niet naar het OLVG gebracht zijn. daar kan geen traumaheli landenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Hineni het volgende:
Waarom zijn ze bij het VU terwijl hij naar het OLVG is gebracht?
Ja meneerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom bij dit soort dingen op FOK! blijven...goede mods die dat soort meuk gelijk verwijderen en verder wordt elk nieuwtje van enig belang toch wel gelijk gedeeld.
Hoe kom je daarbij dan? Twitter ofzo?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef tim020hoorn het volgende:
Dat mensen gewoon juichten daar bij plaats delict, dan ben je echt niet goed bij je hoofd
Omdat de VU zich wil positioneren als DE HET ziekenhuis van Amsterdam, terwijl dat niet het geval is en nooit zal zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Hineni het volgende:
Met dit soort zware misdadigers moet je als maatschappij afrekenen en voorgoed onschadelijk maken. Vroeger werd dit ook gedaan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Taghi niet preventief ruimen ? Een ongelukje kan in een klein hoekje zitten. Bespaart ons een hoop ellende. Advocaat van de kroongetuige zal zich nu ook wel terugtrekken en die aasgieren van advocaten als Weski en Ficq (+ kantoorgenoten) zullen nu wel voor vrijspraak gaan voor die arme jongen Taghi.
Ja sowieso bij die hoofdingang gaan staan, heel voetbalveld er tegenover, oprottenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, prima gedaan. Snap niet dat ze hier zo op hem haten maar zal wel aan mij liggen
Ah, maar wij hadden in 1983 echt geen doodstraf meer voor civiele delicten, hoogstens misschien voor hoogverraad/desertie in oorlogstijd.quote:
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Er wordt hier zelfs gelachen en getoeterd. Ja, dat is echt.
Gastquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:52 schreef Tyr80 het volgende:
Is er serieus nog twijfel of het Peter R. is? Denk dat ie wel wat getweet zou hebben anders.
De ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat de VU zich wil positioneren als DE ziekenhuis van Amsterdam, terwijl dat niet het geval is en nooit zal zijn.
Hetzelfde met de VU universiteit en de UvA.
deaud? We zitten niet op GS....quote:
Waar is hier?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Er wordt hier zelfs gelachen en getoeterd. Ja, dat is echt.
Ik ga vaak wat gespannen de Mc uit, meestal blijft die troep er niet lang in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Politie ging gespannen de McDonald's in?
Bestelling klaar?
Omdat hij daar niet ligt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:58 schreef Hineni het volgende:
Dit is geen civiel delict, maar een strafrechtelijk delict.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, maar wij hadden in 1983 echt geen doodstraf meer voor civiele delicten, hoogstens misschien voor hoogverraad/desertie in oorlogstijd.
Teringquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:51 schreef Sfancta het volgende:
5 knallen te horen
Voldoet niet aan het signalement.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die gozert op de scooter die vanaf het plaats delict komt aanvliegen zou wel eens de verdachte kunnen zijn
Wat een bullshit. Als je dat niet wil zien, zie je het niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er was geen houden meer aan op een gegeven moment, een lange reeks op Twitter.
Zeker de kinderen van het volk dat stond te juichen op 9/11quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja die danny ghosen was er en die geeft dat aan op rtl.
Ja maar ze zijn van de TV dus dan mogen ze overal vooraan staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja sowieso bij die hoofdingang gaan staan, heel voetbalveld er tegenover, oprotten
Camerabeelden wellicht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef Sapstengel het volgende:
Politie ging gespannen de McDonald's in?
Bestelling klaar?
Ah okay ik dacht je bedoeld misschien FOK!quote:
Okéquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Als je dat niet wil zien, zie je het niet.
En dan tegen Taghi zeggen dat ie op vakantie magquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien met een trucje uitleveren aan Marokko?
Wat is HET ziekenhuis van Adam dan? Bij hersentrauma ga je gewoon naar een academisch zkhquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Omdat de VU zich wil positioneren als DE HET ziekenhuis van Amsterdam, terwijl dat niet het geval is en nooit zal zijn.
Hetzelfde met de VU en terwijk de UvA dat is.
Johquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is geen civiel delict, maar een strafrechtelijk delict.
Nou, inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die gozert op de scooter die vanaf het plaats delict komt aanvliegen zou wel eens de verdachte kunnen zijn
50 cent werd volgens mij negen keer beschoten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dit kan niet anders dan klaar zijn. Wat Hiddema zegt, 5x geschoten, dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
Dacht je dat er een ander doel was dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
volgens mij niet. Zo konden wij foutparkeerders niet weg laten slepen, als deze op onze parkeerplekken stonden op het ziekenhuisterrein. buiten het terrein weer wel.quote:
Die moeten ook eten hequote:
Nog niet officieel bevestigd.quote:
Voor jezelf de vraag beantwoorden of je mét beveiligign wil leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik misdaadjournalist was dan zou ik er denk ik direct mee kappen
Valt me mee dat ze niet meteen de naam van de bigmac naar PeterBurger veranderen daar.quote:
maar wat is HET zkh van Adam dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezeik op 1 spelfout. Iedereen die het nodig vindt om anderen te corrigeren hebben een kleine piemel.
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
JLAW.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
je zwicht toch niet voor dit tuig. Als dat gebeurt dan geef je je gewonnen. Dat ik geen misdaadjournalist wil worden is het tweede maarja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Denk dat hij weinig keus heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
En als advocaat van kroongetuigen tegen de mocro maffia ook. Hoe erg dat ook is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Martin Kok was natuurlijk geen journalist maar gewoon een halve gare met een zwaar crimineel verleden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik was na Martin Kok al gestopt, en een andere identiteit aangenomen aan de andere kant van de wereld.
Gelukkig gaan er altijd mensen door. Zelfs in Mexico waar journalisten aan bruggen worden gehangen staan (gelukkig) nog steeds nieuwe journalisten op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef KingRoland het volgende:
Wat een gezeik op 1 spelfout. Iedereen die het nodig vindt om anderen te corrigeren hebben heeft een kleine piemel.
Afrekeningen in het criminele circuit zijn tot daar aan toe, afrekeningen uit het criminele circuit op normale mensen, laat staan BN'ers, doen nogal wat stof opwaaienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Hamzoef het volgende:
Heel erg voor de getroffenen natuurlijk, maar ik verbaas over de enorme media-aandacht hiervoor.
Allerlei ingelaste televisie-programma's. Je zou haast denken dat er een aanslag op Rutte of een andere belangrijke politicus gepleegd is. Ik had niet verwacht dat dit zoveel teweeg zou brengen, maar misschien ben ik naïef.
Nou ja, misschien vrezen ze inderdaad meer aanslagen op advocaten bijvoorbeeld. Dat is wel echt een ondermijning van de rechtstaat, en dat is wel een issue. Niets lijkt meer off-limit voor de georganiseerde misdaad.
Waarom ben jij nu weer van de redactie dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50 cent werd volgens mij negen keer beschoten.
Maar wel gedood door zijn website en uitspattingen op tvquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Martin Kok was natuurlijk geen journalist maar gewoon een halve gare met een zwaar crimineel verleden.
NOS schakelt nu over op "van het gas af".quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Hamzoef het volgende:
Heel erg voor de getroffenen natuurlijk, maar ik verbaas een beetje over de enorme media-aandacht hiervoor.
Allerlei ingelaste televisie-programma's. Je zou haast denken dat er een aanslag op Rutte of een andere belangrijke politicus gepleegd is. Ik had niet verwacht dat dit zoveel teweeg zou brengen, maar misschien ben ik naïef.
Nou ja, misschien vrezen ze inderdaad meer aanslagen op advocaten bijvoorbeeld. Dat is wel echt een ondermijning van de rechtstaat, en dat is wel een issue. Niets lijkt meer off-limit voor de georganiseerde misdaad.
Inside job? Zelfmoord danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job. Maar goed we zijn niet in BNW/TRU, dus ik laat het hierbij.
Verder condoleer ik alvast de nabestaanden van Peter R. De vries.
Als Taghi er niet meer is doet een ander het wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:56 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze die Taghi niet preventief ruimen ? Een ongelukje kan in een klein hoekje zitten. Bespaart ons een hoop ellende. Advocaat van de kroongetuige zal zich nu ook wel terugtrekken en die aasgieren van advocaten als Weski en Ficq (+ kantoorgenoten) zullen nu wel voor vrijspraak gaan voor die arme jongen Taghi.
Ja, hij heeft zich voor heel veel zaken ingezet, waarvoor velen hem dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Jezus al die zaken waar hij zich voor inzette en de nabestaanden
Iemand binnen RTL-boulevard?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job.
We houden alle scenario's open!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
John vd heuvel heeft ook niet echt keuze meer om te stoppen want dan heeft hij alsnog kans om geschoten te wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:03 schreef Minimunt het volgende:
[..]
je zwicht toch niet voor dit tuig. Als dat gebeurt dan geef je je gewonnen. Dat ik geen misdaadjournalist wil worden is het tweede maarja.
Ja dan weet je nu zeker dat je gepakt wordtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde net een interessante theorie: het zou ook de dader kunnen zijn van een cold case die zenuwachtig wordt omdat ie op de hielen wordt gezeten. Vond ik ook wel plausibel.
Peter deed zo veel meer dan dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Inside job van RTL?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:04 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk dat het niet om Holleeder of Taghi gaat, maar een inside job. Maar goed we zijn niet in BNW/TRU, dus ik laat het hierbij.
Verder condoleer ik alvast de nabestaanden van Peter R. De vries.
Misschien moeten we dat eens gaan reguleren dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Als Taghi er niet meer is doet een ander het wel.
De bron van al dit zijn al die klanten die poeders en pillen consumeren. Die brengen de geldstroom op gang.
Zou het?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:01 schreef Duiveltja het volgende:
Dit kan niet anders dan klaar zijn. Wat Hiddema zegt, 5x geschoten, dan ben je wel echt erop uit om iemand te vermoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |