Een paar ruggen die ze waar ze vaak ook nog naar kunnen fluiten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ergste is dat ie waarschijnlijk voor een paar rug door iemand nu is neergeschoten
Of een 50 Cent. Negen kogels.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:57 schreef Zorro het volgende:
Mensen die hopen dat hij erbovenop komt houden zichzelf voor de gek. Als ie het al overleeft wordt het een Michael Schumacher
Dat ze die walgelijke dader maar snel pakken en ergens "verhoren" waar niemand zicht op heeft
Zeker gelukkig. Helaas is het een druppel op een gloeiende plaat.quote:
Dat waren nog individuele gekken die de aanslag pleegden. De laatste jaren zijn het criminele organisaties die geen enkele vrees meer hebben voor de overheid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
WTF! Ik hoop echt dat hij het overleefd en er goed uitkomt. Echt heftig dit. Krijg ook gelijk flashbacks naar de moorden op Pim Fortuin en Theo van Gogh.
Is al wel eens eerder een liquidatiepoging op hem geweest toch? Of was dat weer iemand anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ondanks alle bedreigingen in zijn richting waar je wel eens wat van hoorde onvoorstelbaar dat het toch gebeurt
Dit is wel anders, waar Fortuyn en Van Gogh vermoord zijn om hun ideen, is Peter de Vries neergeschoten door zware criminelen. Het neerschieten van de Vries is meer te vergelijken met Derk Wiersum. Want ga er maar van uit dat Ridouan T er achter zitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
WTF! Ik hoop echt dat hij het overleefd en er goed uitkomt. Echt heftig dit. Krijg ook gelijk flashbacks naar de moorden op Pim Fortuin en Theo van Gogh.
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die onbevestigde berichten waren er al gelijk... Iedereen wil een scoopje dus kunt het maar beter zo snel mogelijk roepen. En dan maar wachten op het officiele bericht.
Ik wacht de grotere sites wel even af.
Ik vind het meest verschrikkelijk wat Peter R de Vries nu is overkomen, maar ik denk dat hij er geen baat bij heeft om als kastplantje dit te overlevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
Die zal het niet rechtstreeks gedaan hebben maar zal wel via één van zijn adjudanten gegaan zijn. Als het tenminste vanuit die hoek komt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Taghi lijkt me, die hebben ze al.
Ja, ook al weet je onbewust dat dit bericht ooit een keer gaat komen, komt het toch weer onverwacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ondanks alle bedreigingen in zijn richting waar je wel eens wat van hoorde onvoorstelbaar dat het toch gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |