Dat waren nog individuele gekken die de aanslag pleegden. De laatste jaren zijn het criminele organisaties die geen enkele vrees meer hebben voor de overheid.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
WTF! Ik hoop echt dat hij het overleefd en er goed uitkomt. Echt heftig dit. Krijg ook gelijk flashbacks naar de moorden op Pim Fortuin en Theo van Gogh.
Is al wel eens eerder een liquidatiepoging op hem geweest toch? Of was dat weer iemand anders.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ondanks alle bedreigingen in zijn richting waar je wel eens wat van hoorde onvoorstelbaar dat het toch gebeurt
Dit is wel anders, waar Fortuyn en Van Gogh vermoord zijn om hun ideen, is Peter de Vries neergeschoten door zware criminelen. Het neerschieten van de Vries is meer te vergelijken met Derk Wiersum. Want ga er maar van uit dat Ridouan T er achter zitquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
WTF! Ik hoop echt dat hij het overleefd en er goed uitkomt. Echt heftig dit. Krijg ook gelijk flashbacks naar de moorden op Pim Fortuin en Theo van Gogh.
Dit ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Pvt.Webster het volgende:
Die onbevestigde berichten waren er al gelijk... Iedereen wil een scoopje dus kunt het maar beter zo snel mogelijk roepen. En dan maar wachten op het officiele bericht.
Ik wacht de grotere sites wel even af.
Ik vind het meest verschrikkelijk wat Peter R de Vries nu is overkomen, maar ik denk dat hij er geen baat bij heeft om als kastplantje dit te overlevenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:07 schreef MissJ het volgende:
Die zal het niet rechtstreeks gedaan hebben maar zal wel via één van zijn adjudanten gegaan zijn. Als het tenminste vanuit die hoek komt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Taghi lijkt me, die hebben ze al.
Ja, ook al weet je onbewust dat dit bericht ooit een keer gaat komen, komt het toch weer onverwacht.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Ondanks alle bedreigingen in zijn richting waar je wel eens wat van hoorde onvoorstelbaar dat het toch gebeurt
nou ja dat dat netwerk maar snel opgerold gaat worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zal het niet rechtstreeks gedaan hebben maar zal wel via één van zijn adjudanten gegaan zijn. Als het tenminste vanuit die hoek komt.
dat denkt Peter nu ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, linksom of rechtsom doe je er op dit moment niks aan toch?
Zo iemand zou toch met niemand prive contact mogen hebben op advocaat na. Wil je praten met familie/vrienden lekker met de politie erbij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:09 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Taghi lijkt me, die hebben ze al.
Foto's mochten toch? (in spoilers), zie net mn reactie verdwijnen met een quote van een fotoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Collega mods, graag ingrijpen als je iets ziet wat niet door de beugel kan.
Hij wilde zelf blijkbaar geen beveiligingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:15 schreef Maron het volgende:
K*T…zag hem vanavond nog oordelen over Britney..
En hoewel ik hem de laatste jaren niet meer kon volgen met sommige uitspraken, en in vergelijking met vroeger een hekel aan hem had gekregen, is dit toch een uiterste…😕 ik begrijp niet dat hij geen beveiliging had.
Klopt. loopjongen zal niet een van de slimsten zijn geweestquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:10 schreef Perrin het volgende:
Wat ontzettend geweldig dat ze die schutter bij zijn lurven hebben, hulde.
Luistertip: de Taghi podcast.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo iemand zou toch met niemand prive contact mogen hebben op advocaat na. Wil je praten met familie/vrienden lekker met de politie erbij.
Het is eigenlijk nog wachten op de bevestiging, maar dit is wel einde verhaal helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:17 schreef Stepperoller het volgende:
Op Twitter loopt iedereen te gillen dat een medewerker van het OLVG zou hebben gezegd dat Peter R is overleden en dat wordt bewezen door een screenshot.
Ja hij is vast dood, maar het is niet alsof een of ander screenshot dan ineens betrouwbaar is.
Die medewerker mag ook lekker berispt worden dan.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:17 schreef Stepperoller het volgende:
Op Twitter loopt iedereen te gillen dat een medewerker van het OLVG zou hebben gezegd dat Peter R is overleden en dat wordt bewezen door een screenshot.
Ja hij is vast dood, maar het is niet alsof een of ander screenshot dan ineens betrouwbaar is.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:17 schreef Stepperoller het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:17 schreef Stepperoller het volgende:
Dat soort dingen zal van te voren wel besproken zijn. Als ik vastzit wordt de andere kant een doelwit. Zat mensen die naam willen maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zo iemand zou toch met niemand prive contact mogen hebben op advocaat na. Wil je praten met familie/vrienden lekker met de politie erbij.
Ziet er nogal fake uit tbhquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die medewerker mag ook lekker berispt worden dan.
Dat wel ja, maar het is wel zo prettig als dat uit een officiëlere bron komt dan een bij elkaar geknutseld screenshotjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog wachten op de bevestiging, maar dit is wel einde verhaal helaas.
Dit, eerst familie inlichten en de tijd geven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nog wachten op de bevestiging, maar dit is wel einde verhaal helaas.
U bent expert?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef Sfancta het volgende:
Filmpje helaas gezien, startte automatisch in een feed .....
Onmogelijk dat heer de Vries nog leeft.
Als het al een echte medewerker is. Iedereen kan een Whatsappscreenshot maken waarop 'een vriend' dat zegt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die medewerker mag ook lekker berispt worden dan.
Gelukkig is er amper iets in dit topic wat het modden waard is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:08 schreef Granqvist het volgende:
Hulde voor de mods in dit topic, er wordt bijzonder accuraat gereageerd. Fijn!
On topic: klotezooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |