die had ik in mijn studentenhuis, was zeker wel een jaar of 25 oud en ging nooit kapot, uiteindelijk vervangen omdat de zijpanelen gingen roesten: vieze smurrie op de badkamervloer, mechanisme was nog okquote:Op maandag 26 juli 2021 15:20 schreef Symphonic het volgende:
De AEG Turnamat S
Onverwoestbaar.
[ afbeelding ]
Bij ons ander speelgoed, want wij waren als kind erg van het sorteren, de lego mocht absoluut niet allemaal in 1 bak geflikkerd worden. Wij begonnen met wittte plastic bakjes van de chinees en na een tijdje toen bewezen was dat we het echt bleven sorteren kwamen daar bakken van beter kwaliteit voor.quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 20:06 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Bij ons ander speelgoed, want wij waren als kind erg van het sorteren, de lego mocht absoluut niet allemaal in 1 bak geflikkerd worden. Wij begonnen met wittte plastic bakjes van de chinees en na een tijdje toen bewezen was dat we het echt bleven sorteren kwamen daar bakken van beter kwaliteit voor.
Een wasmiddelton was goed voor de barbies van mijn zus en andere knuffels, dan was het ook niet erg dat ze naar bloemetjes gingen ruiken
De voorloper van de lavalampquote:
Strepen op je billenquote:
Geen idée wie dat isquote:
Een Engelsman zit shocking klem between de deuren van de tramquote:Op woensdag 15 september 2021 18:55 schreef cafca het volgende:
Hare Krishna's op de dam
Douwen in je hand een brieffie
Hoe je happy leven kan
Zo te zien en volgens mij
Zijn ze zelf niet zo blij
Die roze waren toch voor de echte ouwetjes?quote:Op woensdag 15 september 2021 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een Engelsman zit shocking klem between de deuren van de tram
[ afbeelding ]
Ja, 55+quote:Op woensdag 15 september 2021 22:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die roze waren toch voor de echte ouwetjes?
73083735 tochquote:Op zondag 29 augustus 2021 15:17 schreef flipsen het volgende:
Of 70383735 in je scherm typen, vragen aan je klasgenoot hoeveel dat is, die weet dat niet dus zeg je "een heleboel he?", vervolgens typ je -1 en houd je hem op zijn kop... Nog steeds een heleboel
Klasgenootjes van de lagere school he, die nog niet tot 100 kunnen tellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |