ook dat nogquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Er is een f1 show topic.
F1 / F1 Shownieuws! #2
Dan nog doet DRS weinig kwaads.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:06 schreef fathank het volgende:
[..]
En als de nieuwe auto's nou zo goed zijn dat je wel rondes dicht achter elkaar kan blijven IPV dat je nu moet afhaken na een paar rondes?
Ben jij het Olav?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan nog doet DRS weinig kwaads.
Het zorgt er dan alsnog even voor dat iemand overspeed krijgt.
Niemand zit erop te wachten dat auto's lang achter elkaar blijven rijden. Ga dan lekker NASCAR rijden waar het 10 ronden duurt voordat ze elkaar in kunnen halen.
Door DRS kunnen ze elkaar sneller inhalen, de ander kan dan vaak wel aanhaken als de dirty air weg blijft en die krijgt dan ook DRS en zo kan het op en neer gaan.
Ok bedankt.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:49 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan nog doet DRS weinig kwaads.
Het zorgt er dan alsnog even voor dat iemand overspeed krijgt.
Niemand zit erop te wachten dat auto's lang achter elkaar blijven rijden. Ga dan lekker NASCAR rijden waar het 10 ronden duurt voordat ze elkaar in kunnen halen.
Door DRS kunnen ze elkaar sneller inhalen, de ander kan dan vaak wel aanhaken als de dirty air weg blijft en die krijgt dan ook DRS en zo kan het op en neer gaan.
Was dat maar zo, dan zou ik direct ontslag aanbieden zodat heel NL ten minste een goede commentator hadquote:
Graag gedaan.quote:
Graag gedaan vriend.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 11:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Was dat maar zo, dan zou ik direct ontslag aanbieden zodat heel NL ten minste een goede commentator had![]()
[..]
Graag gedaan.
Jij ook bedankt voor een goede inhoudelijke reactie.
Nou, Toto, je hebt plek voor 2 rijders bij Mercedes dus wat let jequote:Mercedes-teambaas Toto Wolff vindt dat Nyck de Vries een kans in de Formule 1 moet krijgen. Samen met zijn teamgenoot Stoffel Vandoorne maakt de Nederlander op Wolff een sterke indruk tijdens het huidige seizoen in de elektrische raceklasse.
"Nyck en Stoffel hebben het talent, de juiste werkinstelling en de intelligentie om in de Formule 1 te rijden", zei Wolff, over de Formule E-coureurs van Mercedes bij Autosport.com.
"Beiden hebben het meest belangrijke kampioenschap op weg naar de Formule 1 gewonnen. Stoffel reed destijds bij McLaren met een auto die heel moeilijk te besturen was. Ze verdienen het allebei om in de Formule 1 te rijden en ik hoop dat ze beiden hun weg daar naar toe gaan vinden.
https://www.nu.nl/formule(...)-in-f1-verdient.html
Volwassen mannen die over hun katten pratenquote:Op zondag 25 juli 2021 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Leuk gesprek tijdens de 24uurs simrace
Maar geen juniorteam om ze te stallenquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is ook wel een aardige:
[..]
Nou, Toto, je hebt plek voor 2 rijders bij Mercedes dus wat let je
Mwa, één plekje is al vergeven en met zijn tweeën op één stoeltje gaat wat lastigquote:Op zondag 25 juli 2021 17:11 schreef Tijger_m het volgende:
Dit is ook wel een aardige:
[..]
Nou, Toto, je hebt plek voor 2 rijders bij Mercedes dus wat let je
Nahja, dat de Vries een stoeltje heeft verdiend ben ik wel met hem eens.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:49 schreef daNpy het volgende:
Toto en z'n gezwetsDe moeite van het quoten niet waard.
Heh, deeltijd stoeltje?quote:Op zondag 25 juli 2021 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwa, één plekje is al vergeven en met zijn tweeën op één stoeltje gaat wat lastig
Er zijn 4 teams met Mercedes banden, Mercedes, Aston Martin, McLaren en Williams. Tja...dan zie ik niet zo snel plek voor de Vries, eigenlijk tenzij Wolff plek maakt bij Mercedes. Bottas uit de F1 en de Vries bij Williams als vervanger voor Russell zou mij de enige optie lijken.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nahja, dat de Vries een stoeltje heeft verdiend ben ik wel met hem eens.
Vandoorne is gewogen en te licht bevonden.
Bottas zou toch in gesprek zijn met Alfa? Dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 25 juli 2021 23:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er zijn 4 teams met Mercedes banden, Mercedes, Aston Martin, McLaren en Williams. Tja...dan zie ik niet zo snel plek voor de Vries, eigenlijk tenzij Wolff plek maakt bij Mercedes. Bottas uit de F1 en de Vries bij Williams als vervanger voor Russell zou mij de enige optie lijken.
Van Doorne zie ik niet in F1 terugkeren
En ik maar denken dat alle teams op Pirelli banden redenquote:
Zo las ik hem ook. Ik geef het ook maar toe.quote:Op maandag 26 juli 2021 08:05 schreef vosss het volgende:
[..]
En ik maar denken dat alle teams op Pirelli banden reden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |