abonnement Unibet Coolblue
pi_200230285


Game on!

Fokkers op Vinted:

Seven.
amaranta
SEMTEX
pi_200230314
Ga je nog openen CaVaBien? ;)
Echt overbodig, die vraag en ik zou niet reageren. Vanochtend had een koper geluk, ze kocht iets letterlijk een paar minuten voordat ik naar het pakketpunt zou vertrekken, dus haar bestelling kon direct mee
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:16:10 #3
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200230358
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb net iets erop gezet dat ik in twee verschillende maten heb, maar ze hebben de 2e advertentie eraf gegooid omdat ik twee keer hetzelfde artikel aanbied volgens hen. Iemand tips?
Duidelijk verschillende foto's maken (+detailfoto van maatlabel)?
In de tekst zetten dat je het in 2 maten hebt (werkt soms ook voor kopers die er van houden hun kinderen te matchen, kopen ze meteen allebei)
pi_200254865
Ik heb maar eens een bh besteld, nieuw met kaartjes, in een model dat ik al heb. Dat soort dingen hou ik best aardig in de gaten, leuk shoppen zo.
Dpd en vinted werken op dit moment niet zo lekker samen qua tracking, maar goed, ik heb mijn dpd-koper maar even laten weten dat het al wel gewoon verstuurd is
pi_200409374
Koopt en verkoopt men nog wat? Ik ging vandaag een pakketje naar een UPSpunt brengen, waren ze gesloten vanwege vakantie. Ok, dan loop ik 5 minuten naar het andere punt, hangt er daar een briefje op dat ze tijdelijk op zaterdag alleen in de ochtend open zijn. Wtf 8)7
pi_200409396
Ik ben heel stil op vinted atm.
pi_200409469
Ik haalde gister nog een pakketje op.
Mooi jurkje, helaas past mijn C-cup er niet in.

Vandaag kreeg ik bericht dat een ander pakketje nu ook op te halen is, maar daar kom ik vandaag niet aan toe.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200409521
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:50 schreef sigme het volgende:
Ik haalde gister nog een pakketje op.
Mooi jurkje, helaas past mijn C-cup er niet in.

Vandaag kreeg ik bericht dat een ander pakketje nu ook op te halen is, maar daar kom ik vandaag niet aan toe.
Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.
Zet je zo’n jurkje zelf dan weer op Vinted?
pi_200409549
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juli 2021 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Met jurkjes heb ik ook vaak het probleem dat mijn voorgevel er niet in past, die zou ik alleen durven kopen als ik het merk/model ken. De combi van brede schouders en cup E is best onhandig, jassen kopen is nog dramatischer.
Zet je zo’n jurkje zelf dan weer op Vinted?
Ik probeer er qua model wel wat rekening mee te houden, maar een C past een stuk vaker dan een E denk ik :D
Dus ik gok best vaak dat 't wel zal passen en dat is meestal ook wel zo.

Verkopen via Vinted heb ik helemaal geen zin an. Soms vind ik op fok wel iemand die het wel wil hebben, en anders gaat het in de grote puut die af en toe hier naar de wat sjiekere tweedehandsklerenwinkel gaat. Opbrengst van die winkel gaat naar een goed doel dus dan voel ik me ook heel verantwoord.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200616789
Is het eigenlijk toegestaan om iets te kopen en meteen weer door te verkopen? Ik zie regelmatig dingen die ik niets vind maar die wel goed geprijsd zijn en zo met winst te verkopen zijn. Voelt alleen toch een beetje matig tov degene die het aan mij heeft verkocht. :P
pi_200616930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:18 schreef Raw85 het volgende:
Is het eigenlijk toegestaan om iets te kopen en meteen weer door te verkopen? Ik zie regelmatig dingen die ik niets vind maar die wel goed geprijsd zijn en zo met winst te verkopen zijn. Voelt alleen toch een beetje matig tov degene die het aan mij heeft verkocht. :P
Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.
Hier ligt het op dit moment helemaal stil, ik krijg alleen maar onzinnige biedingen uit Frankrijk. Komende week maar eens wat nieuwe dingen erop zetten, er ligt nog genoeg in de kasten en op zolder. Wel zelf 2 jurkjes besteld, mochten ze me echt niet passen, dan zet ik ze er tzt zelf wel weer op
pi_200617064
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:25 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Als diegene er graag vanaf wil en jij het risico wilt lopen dat je zelf lang met het artikel blijft zitten, dan zou ik er zelf niet zo’n moeite mee hebben.
Hier ligt het op dit moment helemaal stil, ik krijg alleen maar onzinnige biedingen uit Frankrijk. Komende week maar eens wat nieuwe dingen erop zetten, er ligt nog genoeg in de kasten en op zolder. Wel zelf 2 jurkjes besteld, mochten ze me echt niet passen, dan zet ik ze er tzt zelf wel weer op
Nee dat is waar. Heb als voorbeeld vandaag een artikel verkocht voor 50 euro, waar meerdere mensen ong dat bedrag op boden maar kan twee exact deze artikelen voor ong 40 terugkopen :+ Het gaat ook maar om een pet, dus geen vervormde of verwassen trui oid. Heb misschien gewoon iets betere foto's gemaakt dan die andere twee, meer niet.
pi_200643902
Ik heb vandaag iemand verlost van 3 zijden blouses die er al meer dan 2 jaar op stonden :D.
Zij blij, ik blij denk ik. Ze was ook heul snel met het goedkeuren van de bundel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:10:20 #14
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200644991
Ik had er laatst wat babykleding geplaatst en binnen een uur was er iemand die alles in èèn keer kocht :D
Super handig :P

Ik kijk tegenwoordig eerst op Vinted en dan pas in de online winkels als ik iets wil kopen.
Had gister een vest gescored voor 12 euro, normaliter 70 pond in de online winkels zag ik. O+

En sommige merken wat kinderkleding betreft koop ik helemaal niet meer nieuw sinds Vinted.
Meeste kinderkleding is nog zo mooi en de prijsjes zijn zoveel leuker.
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:14:02 #15
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_200645055
De garderobe van m’n jongste komt voor zo’n 80% van Vinted, soms zelfs met kaartjes er nog aan. En 80% gaat ook weer weg via Vinted. Ideaal! Tot ze gaan kruipen en de broekjes kapotte knieën krijgen. :)

Ik heb nu 4 bestellingen die ik bij elkaar moet gaan zoeken.
Protège moi de mes désirs.
pi_200645149
Heb een paar mooie minimum jurken gekocht. Heel happy mee ♥️
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:21:55 #17
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200645171
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:20 schreef Koettie het volgende:
Heb een paar mooie minimum jurken gekocht. Heel happy mee ♥️
Fotootje?

Leuk merk O+
Ik heb een winterjas in mijn favorieten.
Maar weet mijn maat nog niet voor aankomende winter.
pi_200645246
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Fotootje?

Leuk merk O+
Ik heb een winterjas in mijn favorieten.
Maar weet mijn maat nog niet voor aankomende winter.
Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?





pi_200645271
Oeh, die laatste O+
pi_200645316
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, die laatste O+
En die zwarte!!! Die heb ik al in het rood, zooo mooi. Mooie stof, goed model, zooo chill
  Moderator vrijdag 30 juli 2021 @ 22:39:18 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200645433
Heb vandaag een duur vest van Stone Island gekocht via Vinted. Ben een partijtje benieuwd.
Alles ziet er eerlijk uit. Bewijs van echtheid (label) is zichtbaar gefotografeerd en het is te zien dat het van dat vest is. En netjes. Positieve reviews.

We gaan kijken of dit iets is. Zo ja: 180 euro bespaard. Zo nee, laatste keer :+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 30 juli 2021 @ 22:41:02 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200645455
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:26 schreef Koettie het volgende:

[..]

Ja, ben groot fan. Fijne kwaliteit en stoffen. Welke jas heb je in gedachten?

Mooi! vooral de laatste.

Deze:



Camo teddycoat.
Moet maar net je smaak zijn zoiets, maar ik vind het leuk.
pi_200650116
Ik zou het zelf niet snel dragen maar vind hem wel heel leuk!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 10:09:46 #24
208890 June.
Seriously?
pi_200651142
Ben ook fan van Vinted, vaak nieuwe dingen voor leuke prijs. Helaas vragen veel mensen voor Z8 nog wel de hoofdprijs..
Shine bright like a diamond.
pi_200652767
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 10:09 schreef June. het volgende:
Ben ook fan van Vinted, vaak nieuwe dingen voor leuke prijs. Helaas vragen veel mensen voor Z8 nog wel de hoofdprijs..
Ik zag dat er een jurkje bij de laatste collectie zat die extreem gewild is. Mensen betalen gewoon makkelijk een tientje bovenop de salesprijs. Dit zag ik overigens op Facebook.
pi_200652894
Ik heb gisteren een pakketje opgehaald met 5 items van Esprit. Inclusief verzenden iets van 15 euro betaald, en allemaal gewoon echt nog zo mooi. Redelijk basic qua model, maar dat was ook precies wat ik even nodig had. Maar de kwaliteit was echt meer dan ik verwacht had voor dat geld.

Zo blij met zulke vondsten. O+
  zaterdag 31 juli 2021 @ 11:42:46 #27
208890 June.
Seriously?
pi_200653020
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik zag dat er een jurkje bij de laatste collectie zat die extreem gewild is. Mensen betalen gewoon makkelijk een tientje bovenop de salesprijs. Dit zag ik overigens op Facebook.
Dat snap ik dan echt niet. Maarja, ik ben ook wel een beetje een vrek dus kan ook aan mij liggen :')
Shine bright like a diamond.
pi_200653072
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 11:42 schreef June. het volgende:

[..]

Dat snap ik dan echt niet. Maarja, ik ben ook wel een beetje een vrek dus kan ook aan mij liggen :')
Er stonden zoveel advertenties op Facebook, niet normaal. Sommige waren netjes en vroegen de salesprijs en anderen wilden er wel wat uithalen en vroegen om te bieden. Totaal niet mijn stijl en van zo iemand zou ik nooit iets kopen. Ongeacht of ik het jurkje leuk vind.
pi_200654340
Zo ging het toch ook met de designercollecties van H&M? Die werden ook grotendeels opgekocht om door te verkopen. Niets voor mij, zowel dat opkopen als de collecties zelf, maar goed, ieder mens is anders.

Ik verbaas me op Vinted enorm over de zogenaamde sexy aan-foto’s, echt joh, de sneuheid spat van het scherm af.
pi_200655854
Ik zat vandaag een berekening te maken. Ik heb aan 135 euro verkocht en voor 155 euro gekocht via Vinted. Prima toch :P

Soms merk ik wel dat ik bepaalde dingen te goedkoop erop zet, want dan is het binnen een paar uur weg en als ik dan op hetzelfde merk zoek, zie ik dat ze voor duurder verkocht worden. Maar goed, mijn doel is niet perse de hoofdprijs vragen. Ik gun het anderen om dingen over te nemen voor kleine prijsjes en dan heb ik zelf weer ruimte voor andere kleding :P

Ik vind het ideaal. Het is dan een soort garderoberuil. Kleine maten weg en grote maten daarvoor in de plaats.

Vooral voor mijn dochtertje heb ik wat leuke aankopen gedaan. Duurdere merken voor leuke prijsjes.

Zo weer even 2 pakketjes op de post doen.
pi_200657088
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo ging het toch ook met de designercollecties van H&M? Die werden ook grotendeels opgekocht om door te verkopen. Niets voor mij, zowel dat opkopen als de collecties zelf, maar goed, ieder mens is anders.

Ik verbaas me op Vinted enorm over de zogenaamde sexy aan-foto’s, echt joh, de sneuheid spat van het scherm af.
Haha dat snap ik ook niet zo goed. Als man zie ik weinig mannen dat doen maar zie het af en toe wel bij een koopster die wat van mij koopt. Het heeft alleen weinig zin want ik koop die 'sexy' kleding toch niet van d'r. :+
pi_200657725
Wanneer is het een sexy aan-foto?

Want sexy foto's zijn me nog niet opgevallen. Maar ik vind aan-foto's in het algemeen juist wel fijn. Zeker met jurkjes vind ik het wel fijn om te zien hoe lang een jurk valt.

Ik snap alleen niet waarom mensen aan-foto's maken van een blouse, en hem dan vervolgens opgeknoopt aanhebben. Noem me ouderswets, maar ik draag m'n blouse liever niet als croptop dus zie liever gewoon wat ik koop in plaats van hoe jong en hip de verkoopster denkt te zijn.
pi_200662609
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:26 schreef Koettie het volgende:


[ afbeelding ]


Deze kwam binnen vandaag. Prachtig!!
  zaterdag 31 juli 2021 @ 22:02:28 #34
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200662995
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 15:52 schreef Myraela het volgende:
Wanneer is het een sexy aan-foto?

Want sexy foto's zijn me nog niet opgevallen. Maar ik vind aan-foto's in het algemeen juist wel fijn. Zeker met jurkjes vind ik het wel fijn om te zien hoe lang een jurk valt.
Je moet voor de grap eens een aantal keer bij “populaire artikelen” kijken. Daar zie ik zulke sexy foto’s regelmatig voorbij komen. Nu niet, wel een man in een vrouwenjurkje. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 31 juli 2021 @ 22:47:08 #35
208890 June.
Seriously?
pi_200664098
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 juli 2021 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo ging het toch ook met de designercollecties van H&M? Die werden ook grotendeels opgekocht om door te verkopen. Niets voor mij, zowel dat opkopen als de collecties zelf, maar goed, ieder mens is anders.

Ik verbaas me op Vinted enorm over de zogenaamde sexy aan-foto’s, echt joh, de sneuheid spat van het scherm af.
Oh echt he! Ik was op zoek naar een 2e paar van mijn favoriete Levi's skinny jeans. Nu kun je een foto maken om te laten zien hoe mooi je kont erin uitziet, maar sommigen gaan echt te ver :D
Shine bright like a diamond.
pi_200687697
Ik heb een mooie jurk gezien die nieuw 80 euro kost, vrouw op vinted verkoopt hem voor 60. Maar nu in de sale is ie 45. Zouden jullie daar wat van zeggen en dan lager bieden? Dacht zelf aan 35/30. Voelt zo suf.
pi_200687709
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 06:40 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een mooie jurk gezien die nieuw 80 euro kost, vrouw op vinted verkoopt hem voor 60. Maar nu in de sale is ie 45. Zouden jullie daar wat van zeggen en dan lager bieden? Dacht zelf aan 35/30. Voelt zo suf.
Ik zou het verhaal uitleggen en vragen of ze ervoor open staat om de jurk voor dat bedrag weg te doen. Zo out of the blue dat bedrag bieden zou ik persoonlijk Niet doen.

Ik heb gemerkt dat veel mensen dat wel waarderen als je vraagt of ze open staan voor een lager bod.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sunshine1982 op 02-08-2021 06:49:34 ]
pi_200687735
Ik heb idd uitgelegd dat hij nu 45 is in de sale met de link erbij en de vraag of ze akkoord gaat met 30. We'll see!
pi_200687741
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 06:49 schreef Koettie het volgende:
Ik heb idd uitgelegd dat hij nu 45 is in de sale met de link erbij en de vraag of ze akkoord gaat met 30. We'll see!
Zou leuk zijn!
  Moderator dinsdag 3 augustus 2021 @ 21:24:25 #40
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200723641
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 juli 2021 22:39 schreef Rene het volgende:
Heb vandaag een duur vest van Stone Island gekocht via Vinted. Ben een partijtje benieuwd.
Alles ziet er eerlijk uit. Bewijs van echtheid (label) is zichtbaar gefotografeerd en het is te zien dat het van dat vest is. En netjes. Positieve reviews.

We gaan kijken of dit iets is. Zo ja: 180 euro bespaard. Zo nee, laatste keer :+ !
Ging goed. Hele nette verkoper. Goed verpakt. Mooi vest. Positief verrast.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_200723750
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Rene het volgende:

[..]

Ging goed. Hele nette verkoper. Goed verpakt. Mooi vest. Positief verrast.
Fijn!
pi_200723870
Volgens mij mag je niet 50% bieden. Daar is een minimum voor. Tenzij de verkoper het aanpast, natuurlijk.

Ik ben de vakantiemodus ingegaan. Gister 4 pakketjes weggebracht. *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_200723884
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 21:24 schreef Rene het volgende:

[..]

Ging goed. Hele nette verkoper. Goed verpakt. Mooi vest. Positief verrast.
Fijn

Ik heb twee paar zomerschoenen besteld, bij het ene paar twijfel ik over de maat, maar goed, da’s de gok en anders zet ik ze zelf weer te koop. Van Gabor heb ik qua zomerschoenen zowel maat 37,5 als 38 staan. Het andere paar is een andere kleur van een paar van Rieker dat ik al heb en die lopen zo fijn dat ik ze wel in meerdere kleuren wil hebben, ik twijfel nog over een derde paar. Eerst maar eens weer zelf wat dingen verkopen, ik laat bewust maar een klein tegoed in mijn portemonnee staan, anders koop ik teveel en blijven de kasten nog steeds te vol.
pi_200724537
quote:
0s.gif Op maandag 2 augustus 2021 06:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zou leuk zijn!
Helaas, ze stuurde een bod van 45 en verder niets. Aangegeven dat hij via de site nu incl verzendkosten goedkoper zou zijn maar geen reactie.
pi_200757118
Twee prachtige jurkjes binnengekregen, echt als nieuw en voor een klein prijsje. Alleen moet ik ze waarschijnlijk zeker twee keer gaan wassen voordat de lucht van de wasverzachter eruit is. Ik heb ze nu sowieso buiten gehangen, ik werd helemaal naar van de lucht die er vanaf komt, bah bah bah.
pi_200759547
Ik heb eindelijk een paar schoenen verkocht. Nog net op de post kunnen doen vandaag. En heb me echt te hard uitgeleefd op vinted. Ik ga als alles binnen is de app maar even tijdelijk verwijderen denk ik..

Onderweg:
Een broek
Een shirt
Een blouse
Vier jurken
Drie rokken
Een jumpsuit
Schoenen
pi_200759634
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:09 schreef Koettie het volgende:
Ik heb eindelijk een paar schoenen verkocht. Nog net op de post kunnen doen vandaag. En heb me echt te hard uitgeleefd op vinted. Ik ga als alles binnen is de app maar even tijdelijk verwijderen denk ik..

Onderweg:
Een broek
Een shirt
Een blouse
Vier jurken
Drie rokken
Een jumpsuit
Schoenen
Leuke hobby ;)
pi_200761707
quote:
1s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Leuke hobby ;)
Gelukkig ook een hoop verkocht, via vinted en een tweedehands winkel in de stad. :P Past nog in m'n kast.
pi_200761819
quote:
0s.gif Op donderdag 5 augustus 2021 20:19 schreef Koettie het volgende:

[..]

Gelukkig ook een hoop verkocht, via vinted en een tweedehands winkel in de stad. :P Past nog in m'n kast.
Ik zet vooral dingen bij mijn favorieten, mijn man krijgt zowat een rolberoerte als ik wat wil bestellen, want ‘de kasten zijn al zo vol’. Nou valt dat wel mee, de helft (van ons allebei) past nu niet, dus het beeld is wat vertekend.
pi_200799891
Schoenen zijn helaas te klein, dus die zet ik binnenkort wel weer te koop. Wel jammer, want ik hou erg van zomerse sleehakken van Gabor, maar dit model valt kennelijk heel klein.
pi_200800167
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 augustus 2021 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Schoenen zijn helaas te klein, dus die zet ik binnenkort wel weer te koop. Wel jammer, want ik hou erg van zomerse sleehakken van Gabor, maar dit model valt kennelijk heel klein.
Jammer! Met schoenen is het toch vaak afwachten hoe ze vallen. Daarom koop ik eigenlijk nooit schoenen online.

Ik kom net deze advertentie op vinted tegen:




Tricky hoor, zoiets bij vinted.
pi_200801000
En foeilelijk ook nog :P
Niet mijn smaak in ieder geval.

Ik heb weer 3 pakketjes verzonden vandaag. Alleen een beetje jammer dat mijn dichtstbijzijnde homerr-punt blijkbaar gesloten is ivm vakantie. De komende drie weken moet ik dus helemaal afreizen naar een andere gemeente om homerr pakketjes in te leveren. Nadeel van (soort van) afgelegen wonen.

En vandaag ook 1 pakketje opgehaald met 3 jurkjes. Zo goed als nieuw en precies mijn smaak. Zo blij mee :)

Ik heb op zolder nog zo'n 8 a 10 zakken vol met kleding liggen die gesorteerd moeten worden. Nu ik eindelijk vakantie heb, kan ik daarmee aan de slag. Zo maar eens beginnen met zak 1 :')
pi_200812775
Yay, hij zat al een hele tijd in m'n favoriete. Maar vandaag een melding dat de prijs nog iets verlaagd was en toen kon ik mezelf niet meer inhouden. O+ Kan niet wachten tot ik deze op kan halen. *O*



Kan online alleen deze aan-foto's met de witte versie vinden. Maar kijk hoe cute. O+

pi_200834753
Die is inderdaad heel leuk!

Ik heb mezelf een koopverbod gegeven op vinted. Ik heb de afgelopen dagen heel veel besteld. Ik geloof dat ik 5 pakketjes, bestaande uit bundels, verwacht de komende week :p
pi_200834957
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:12 schreef Myraela het volgende:
Yay, hij zat al een hele tijd in m'n favoriete. Maar vandaag een melding dat de prijs nog iets verlaagd was en toen kon ik mezelf niet meer inhouden. O+ Kan niet wachten tot ik deze op kan halen. *O*

[ afbeelding ]

Kan online alleen deze aan-foto's met de witte versie vinden. Maar kijk hoe cute. O+

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi! O+
Protège moi de mes désirs.
pi_200844982
De bovenstaande top net opgehaald. Supersnel, maar hij is ook gewoon echt zo mooi en voelt fijn aan. O+

Ik gun mezelf eigenlijk stiekem altijd net iets te weinig als het om kleren aangaat. Dus ik kocht nooit de duurste items. En zo tweedehands op Vinted vind ik het juist wel leuk om net iets duurdere merken uit te zoeken. Zijn daar natuurlijk ineens wel betaalbaar. En nu moet ik toch wel toegeven dat ik enorm veel verschil merk. Ik heb nu al zoveel items die ondanks tweedehands zoveel beter en steviger aanvoelen dan al die superdunne dingetjes die ik altijd had.

Heel blij mee. *O*

Ik vond 20 euro voor een top altijd wel ongeveer de max, ging altijd los tijdens de sale. Hiervan was de nieuwprijs 140 euro en zelfs voor de saleprijs van 70 euro zou ik hem nooit bestellen. Maar nu heb ik hem voor 20 euro + verzenden. *O*
  dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:43:07 #57
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200846269
Mooie top Myraela!
Ik koop voor mezelf op Vinted alleen kleding uit het duurdere segment (die ik nieuw ook zeker niet zou kopen vanwege de prijs). Overigens heb ik laatst iets meteen verkloot, ik had het gewoon in de was gegooid omdat ik dacht dat het polyester was. Maar het was rayon wat alleen op handwas mocht, dus er zaten meteen gaten in. :') |:(
De laatste maanden koop ik weinig, ik zie weinig leuks.
Het is denk ik wachten op het begin van het najaar als mensen de kasten weer gaat uitmesten. Dan ga ik zelf ook weer een heleboel plaatsen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_200861508
Krijgt iemand die een item als favoriet heeft aangemerkt eigenlijk een melding als ik de prijs bijv naar beneden gooi? Of moet je dat zelf een beetje in de gaten houden?
pi_200861518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:10 schreef Raw85 het volgende:
Krijgt iemand die een item als favoriet heeft aangemerkt eigenlijk een melding als ik de prijs bijv naar beneden gooi? Of moet je dat zelf een beetje in de gaten houden?
Ja, daar krijg je een melding van.
pi_200861529
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:11 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, daar krijg je een melding van.
Top! Dankje
  woensdag 11 augustus 2021 @ 20:16:47 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_200866334
Ik had een Franse dame die zondag iets besteld heeft, maar het is echt knetterdruk op m'n werk dus nog niet aan verzenden toegekomen. Nou wil ze annuleren want het duurt te lang. Bestel lekker bij H&M, muts.

Ik zal het morgen maar eens op de post doen dan.
Resistance is futile.
pi_200867837
quote:
0s.gif Op zondag 8 augustus 2021 13:12 schreef Myraela het volgende:
Yay, hij zat al een hele tijd in m'n favoriete. Maar vandaag een melding dat de prijs nog iets verlaagd was en toen kon ik mezelf niet meer inhouden. O+ Kan niet wachten tot ik deze op kan halen. *O*

[ afbeelding ]

Kan online alleen deze aan-foto's met de witte versie vinden. Maar kijk hoe cute. O+

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wauw! Super leuk! :D
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_200869645
quote:
7s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 20:16 schreef Seven. het volgende:
Ik had een Franse dame die zondag iets besteld heeft, maar het is echt knetterdruk op m'n werk dus nog niet aan verzenden toegekomen. Nou wil ze annuleren want het duurt te lang. Bestel lekker bij H&M, muts.

Ik zal het morgen maar eens op de post doen dan.
Ja, irritant is dat.

Ik had ook een keer dat iemand wilde annuleren, omdat ik het niet de volgende dag had opgestuurd. Ze zou namelijk op vakantie gaan en nu zoudrn de jurken niet op tijd binnenkomen. Haar reden was: 'omdat de verkoper traag is met de verzending' :')

Tja, ze had dat ook even gelijk kunnen vermelden of vragen of het mogelijk is dat ik het per direct verzend.

Ik had de annulering overigens wel geaccepteerd en aangegeven dat het verstandig is als ze zulke dingen vantevoren doorgeeft/ overlegd, zodat de verkoper daar rekening mee kan houden.
pi_200870263
Ik heb onlangs wat verkocht maar wist dat ik geen tijd had om het de volgende dag te posten. Heb een bericht de deur uit gedaan dat het wat langer zou duren. Wel zo netjes om dat meteen te laten weten. Zou ik zelf ook prettig vinden.
pi_200870340
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb onlangs wat verkocht maar wist dat ik geen tijd had om het de volgende dag te posten. Heb een bericht de deur uit gedaan dat het wat langer zou duren. Wel zo netjes om dat meteen te laten weten. Zou ik zelf ook prettig vinden.
Helaas ben ik niet perfect.
Resistance is futile.
pi_200870450
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 23:57 schreef potjecreme het volgende:
Ik heb onlangs wat verkocht maar wist dat ik geen tijd had om het de volgende dag te posten. Heb een bericht de deur uit gedaan dat het wat langer zou duren. Wel zo netjes om dat meteen te laten weten. Zou ik zelf ook prettig vinden.
Je hebt 7 dagen de tijd om een pakket te verzenden. Als koper weet je dat, dus het is verstandig om daar rekening mee te houden lijkt mij.

Als je bij een webshop koopt, heb je garantie dat je het de volgende dag ontvangt. Als je bij een particulier koopt, heb je garantie dat het binnen 7 dagen opgestuurd wordt. Heb je het sneller nodig, dan neem je zelf contact op lijkt mij.

Maar goed, ik verzend vaak de volgende dag al en af en toe zelfs op de dag zelf. Soms lukt dat niet, omdat ik ook werk en een kind, huishouden en andere verantwoordelijkheden heb en dan duurt het soms 2 dagen.
pi_200870550
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:28 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Maar goed, ik verzend vaak de volgende dag al en af en toe zelfs op de dag zelf. Soms lukt dat niet, omdat ik ook werk en een kind, huishouden en andere verantwoordelijkheden heb en dan duurt het soms 2 dagen.
Dit dus. En vaak stuur ik wel ff berichtje als het niet direct lukt maar met 60 uur werken en een baby van 10 maanden is het er deze keer bij ingeschoten. Binnen 3 dagen annuleren zonder zelf even te vragen, zou dan weer niet in me opgekomen zijn.
Resistance is futile.
pi_200871437
Als ik het snel wil hebben vraag ik voor de koop of de verkoper in staat is om het snel te verzenden. Soms wil ik iets gewoon snel in huis. Voor een bepaalde gelegenheid bijvoorbeeld.
pi_200871593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:28 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Je hebt 7 dagen de tijd om een pakket te verzenden. Als koper weet je dat, dus het is verstandig om daar rekening mee te houden lijkt mij.

Als je bij een webshop koopt, heb je garantie dat je het de volgende dag ontvangt. Als je bij een particulier koopt, heb je garantie dat het binnen 7 dagen opgestuurd wordt. Heb je het sneller nodig, dan neem je zelf contact op lijkt mij.

Maar goed, ik verzend vaak de volgende dag al en af en toe zelfs op de dag zelf. Soms lukt dat niet, omdat ik ook werk en een kind, huishouden en andere verantwoordelijkheden heb en dan duurt het soms 2 dagen.
Ik weet dat je 7 dagen de tijd hebt. Ik zou na dag 6/7 tijd hebben. Dat wist ik toen ik het berichtje kreeg iets verkocht te hebben. Ik vind het een kleine moeite om dat te melden. Zelf zou ik dat ook prettig vinden.
pi_200871602
quote:
14s.gif Op donderdag 12 augustus 2021 00:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Helaas ben ik niet perfect.
Ik ook niet
pi_200871695
Heel vaak zijn problemen op vinted op te lossen door communicatie vooraf . Maar ook bij vinted zie je weer dat communicatie voor sommige mensen maar moeilijk is. Is er iets wat je graag zou willen van de koper, vraag het vooraf. Als de koper dat niet kan waarmaken, dan koop je bij iemand die het wel kan.
  donderdag 12 augustus 2021 @ 14:57:46 #72
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200877182
Laat haar lekker annuleren, dan krijgt ze negatieve feedback. :D ik vind het wel apart om te annuleren als het 3 dagen duurt, je weet dat een verkoper tot een week de tijd heeft. Dat moet je eigenlijk gewoon incalculeren. Sowieso zou ik niet zo snel iets kopen dat ik snel nodig hebt omdat de verzendduur niet zo heel betrouwbaar is.

Maar ja, communiceren voorkomt wel problemen in de verwachtingen. Ik laat het bijvoorbeeld ook aan een verkoper weten als ik het pakket pas wat later op kan halen. Zeker nu mijn account op vakantiemodus staat, voor het geval ze zich zorgen gaan maken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_200900440
Nou, voor het eerst een pakketje ontvangen waar ik ontevreden over ben. Twee zijden topjes blijken van 100% polyester te zijn gemaakt. Voorlopig klik ik niet op de knop dat alles ok is en ik heb een berichtje naar de verkoper gestuurd. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Het gaat in totaal om minder dan een tientje, dus ik ga er niet een groot gevecht van maken, maar ik heb ook geen zin om te doen alsof ik dit wel ok vind.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200900976
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 21:29 schreef sigme het volgende:
Nou, voor het eerst een pakketje ontvangen waar ik ontevreden over ben. Twee zijden topjes blijken van 100% polyester te zijn gemaakt. Voorlopig klik ik niet op de knop dat alles ok is en ik heb een berichtje naar de verkoper gestuurd. Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Het gaat in totaal om minder dan een tientje, dus ik ga er niet een groot gevecht van maken, maar ik heb ook geen zin om te doen alsof ik dit wel ok vind.
Toevallig ook voor het eerst ontevreden. Bundel gekocht met daarin een jumpsuit. 5 euro maar zit een gat in. Ook berichtje gestuurd, ben benieuwd
pi_200914607
Ze heeft vijf euro terugbetaald via een tikkie. De rest van de bestelling was priem dus goed opgelost!!
pi_200915246
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 21:31 schreef Koettie het volgende:
Ze heeft vijf euro terugbetaald via een tikkie. De rest van de bestelling was priem dus goed opgelost!!
De mijne liet weten het etiket nooit bekeken te hebben. Het voelde wel als zijde zei ze. Ik heb maar betaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200915260
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 augustus 2021 22:02 schreef sigme het volgende:

[..]
De mijne liet weten het etiket nooit bekeken te hebben. Het voelde wel als zijde zei ze. Ik heb maar betaald.
LOL
  zondag 15 augustus 2021 @ 10:31:31 #78
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_200919331
Zo eentje heb ik ook wel eens gehad ja: het kriebelde, dus ik dacht dat het wol was. Polyester dus :( Sindsdien vraag ik altijd om een foto van het etiket. Willen ze die niet maken, dan weet ik genoeg...
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:19:21 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_200929002
Wij hebben gelukkig nog niks gehad waar niet tevreden over waren maar ook niks heel bijzonders gekocht. Wel fijne dingen voor mijn dochter sneakers nieuw in doos die ze al had maar in een andere kleur zodat ze haar goede (veel duurdere) niet aan hoeft op werk. En lekker warme winterjas van Ragwear die nieuw best duur zijn, twee keer gedragen en zo ziet het er ook uit.
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:22:39 #80
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_200929071
Maar ik had eigenlijk een vraag. Heeft iemand ervaring met het merk Pepaloves? Het is een Spaans merk en ik ben geneigd om een maat groter te kopen maar misschien twee?
  maandag 16 augustus 2021 @ 00:16:07 #81
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_200930608
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:22 schreef Luchtbel het volgende:
Maar ik had eigenlijk een vraag. Heeft iemand ervaring met het merk Pepaloves? Het is een Spaans merk en ik ben geneigd om een maat groter te kopen maar misschien twee?
Gewoon even de verkoper een berichtje sturen of ze de maat in cm op wil meten?
Dat is wat ik altijd doe en daarom nog geen miskoop gehad.
  maandag 16 augustus 2021 @ 07:26:14 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_200931658
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 00:16 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Gewoon even de verkoper een berichtje sturen of ze de maat in cm op wil meten?
Dat is wat ik altijd doe en daarom nog geen miskoop gehad.
Dank je. Ik ben daar heel slecht in dus vermijd zulke dingen altijd maar het is ook niet voor mezelf dus misschien kan dochter het zelf regelen.
  maandag 16 augustus 2021 @ 10:23:21 #83
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200933382
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:26 schreef Luchtbel het volgende:

[..]
Dank je. Ik ben daar heel slecht in dus vermijd zulke dingen altijd maar het is ook niet voor mezelf dus misschien kan dochter het zelf regelen.
Ik zoek altijd de maattabel op op de website van het merk. Misschien heb je hier iets aan?
https://pepaloves.com/es/content/4-guia-de-tallas
XS is dus volgens hun maat 36 dus sowieso een maat groter kopen. Vraag ook een foto van het maatlabel als de maat op het label niet duidelijk is aangegeven in de advertentie.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 16 augustus 2021 @ 14:19:05 #84
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_200936555
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ik zoek altijd de maattabel op op de website van het merk. Misschien heb je hier iets aan?
https://pepaloves.com/es/content/4-guia-de-tallas
XS is dus volgens hun maat 36 dus sowieso een maat groter kopen. Vraag ook een foto van het maatlabel als de maat op het label niet duidelijk is aangegeven in de advertentie.
Dank je, ik had dat ook niet gevonden. Zeker een maat groter dus. Het is gelukt om te vragen of degene die het vest in maat m aanbied te vragen om het op te meten. Ik ben benieuwd.
pi_201004083
Een beetje een zijspoor maar heeft er iemand ervaring met pre-owned van Zalando?
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 01:53:43 #86
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201007501
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 augustus 2021 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Een beetje een zijspoor maar heeft er iemand ervaring met pre-owned van Zalando?
Jazeker, is hartstikke prima.
pi_201009058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 01:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Jazeker, is hartstikke prima.
Als koper lijkt het me fijn, goed om te horen, ik heb nu iets op mijn verlanglijstje staan dat ik misschien maar gewoon moet gaan bestellen.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 12:15:26 #88
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201010887
Nieuw op Vinted. Heb wel al regelmatig spullen goed kunnen verkopen op marktplaats maar Vinted is nieuw voor mij.....

Heeft het zin zo spullen te plaatsen of ben je toch eigenlijk genoodzaakt te betalen (booster of etalage?) Om überhaupt zichtbaar te zijn? En is dat de moeite waard? Heb eigenlijk best veel om te verkopen en mag voor lage prijsjes weg.....
pi_201011079
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:15 schreef Dazalbest het volgende:
Nieuw op Vinted. Heb wel al regelmatig spullen goed kunnen verkopen op marktplaats maar Vinted is nieuw voor mij.....

Heeft het zin zo spullen te plaatsen of ben je toch eigenlijk genoodzaakt te betalen (booster of etalage?) Om überhaupt zichtbaar te zijn? En is dat de moeite waard? Heb eigenlijk best veel om te verkopen en mag voor lage prijsjes weg.....
Ik heb nog nooit betaald en was ook niet van plan om dat te doen, dat deed ik op Marktplaats vroeger ook niet. Misschien een idee om sommige spullen in bundels aan te bieden of een leuke bundelkorting aan te zetten. En verder: duidelijke foto’s en graag ook foto van de labels.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 13:43:24 #90
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201011703
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit betaald en was ook niet van plan om dat te doen, dat deed ik op Marktplaats vroeger ook niet. Misschien een idee om sommige spullen in bundels aan te bieden of een leuke bundelkorting aan te zetten. En verder: duidelijke foto’s en graag ook foto van de labels.
Dank voor je reactie :)
Nee op marktplaats ook nooit gedaan en was ook niet nodig....

Druk nu met foto's maken, wat een werk. Maar goed benieuwd hoe het gaat lopen op Vinted, zal dit topic ook volgen voor de tips!
pi_201012588
Ik heb inmiddels bijna al mijn kleding erop gezet die ik niet meer pas/draag. Laatst nog een bundel verkocht met 17! artikelen. Ik heb nu 5 pakketjes die verzonden moeten worden. Vandaag maar 3 wegbrengen en de laatste 2 maandag wegbrengen.

Dan ga ik even een paar dagen op vinted vakantie, want ik vind het inmiddels een beetje vermoeiend/ stressend geworden om steeds pakketjes klaar te maken en weg te brengen.

Ik heb nog een hoop zakken liggen op zolder met kleding van bonusdochter (van haar 5e t/m 12e jaar) :')

Hoop uitzoekwerk dus nog..
pi_201012623
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 15:07 schreef CaVaBien het volgende:
Ik heb inmiddels bijna al mijn kleding erop gezet die ik niet meer pas/draag. Laatst nog een bundel verkocht met 17! artikelen. Ik heb nu 5 pakketjes die verzonden moeten worden. Vandaag maar 3 wegbrengen en de laatste 2 maandag wegbrengen.

Dan ga ik even een paar dagen op vinted vakantie, want ik vind het inmiddels een beetje vermoeiend/ stressend geworden om steeds pakketjes klaar te maken en weg te brengen.

Ik heb nog een hoop zakken liggen op zolder met kleding van bonusdochter (van haar 5e t/m 12e jaar) :')

Hoop uitzoekwerk dus nog..
Pfoe, het lijkt wel werken. Ik was vandaag op het profiel van een Franse dame die meer dan 30.000 reviews heeft en bijna 2.000 items te koop heeft staan. Dan mag je toch wel een goed systeem hebben om dat te bewaren.
pi_201012630
Ooh ja, ik word ook best moe van mensen die vragen om 'aan' foto's of 10.000 vragen stellen over een blouse die ik voor 1,50 euro verkoop.

Of ik de lengte van de mouwen kan opmeten, de gehele lengte, de breedte etc. Het gaat om 1,50 euro. Als het je toch niet past, verkoop je het toch gewoon door denk ik dan.

Als ik iets koop, stel ik echt geen vragen. Het is een beetje een risico van online shoppen. Valt het kleiner of groter uit, dan pech. Zet ik het weer te koop.
pi_201012651
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 15:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Pfoe, het lijkt wel werken. Ik was vandaag op het profiel van een Franse dame die meer dan 30.000 reviews heeft en bijna 2.000 items te koop heeft staan. Dan mag je toch wel een goed systeem hebben om dat te bewaren.
Poeh ik weet echt niet hoe anderen dat doen. Ik heb ruim 400 artikelen erop staan nu (van mij en mijn dochtertje). Dat zijn 6 vuilniszakken. Ik weet wel ongeveer wat waar ligt, maar het verzamelen van die 17 kledingstukken was geen pretje :P

Al was ik natuurlijk wel blij dat er zoveel wegging in 1x.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 15:34:51 #95
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201012806
Het versturen vind ik niet zo erg..... de kleding uitzoeken en fotograferen vind ik vooral vermoeiend..... eigenlijk vond ik dat met spullen op marktplaats ook, maar als er dan toch iets voor een leuk bedragje verkocht kan worden is het wel leuk.... dus hopelijk gaat het op Vinted ook lopen... :s)
pi_201013105
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 15:34 schreef Dazalbest het volgende:
Het versturen vind ik niet zo erg..... de kleding uitzoeken en fotograferen vind ik vooral vermoeiend..... eigenlijk vond ik dat met spullen op marktplaats ook, maar als er dan toch iets voor een leuk bedragje verkocht kan worden is het wel leuk.... dus hopelijk gaat het op Vinted ook lopen... :s)
Ja, dat verwacht ik wel. Vooral als je de spullen voor kleine prijsjes plaatst en bundelkorting aanzet, gaat het heel snel.

Ik plaats kleding tussen 1 en 4 euro en geef ook nog eens 20% korting weg bij 5 artikelen. Ik ontvang dan waarschijnlijk minder dan wat ik had kunnen krijgen, maar het gaat wel snel :)

Even snel gerekend, heb ik toch 268 euro ontvangen alles bij elkaar. Ook ongeveer hetzelfde bedrag weer uitgegeven voor kleding die mij en mijn dochter wel past, maar goed :P
pi_201013132
Wat doen jullie dan met dure merken? Ook voor een schijntje? De suggesties die ik krijg, zijn altijd veel lager dan dat ik in mijn hoofd heb.

[ Bericht 40% gewijzigd door potjecreme op 21-08-2021 16:19:50 ]
pi_201013193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Wat doen jullie dan met dure merken? Ook voor een schijntje?
Voor (designer) kleding vraag ik wel iets meer. Ik heb bijvoorbeeld een rok van een designermerk erop staan voor 75 euro. De aankoopprijs was een paar honderd euro. Maar ja, die gaat wel minder hard dan een rok van de bershka voor 2,50 euro :P

Ik vertik het zelf overigens om kleding te kopen bij mensen die kleding plaatsen van de Zara/h&m etc en daar dan >5 euro voor vragen. Dan koop ik het wel nieuw in de winkel voor een paar euro meer :P

En ik koop ook minder snel bij mensen die geen bundelkorting aan hebben staan.
pi_201013603
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 13:43 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Dank voor je reactie :)
Nee op marktplaats ook nooit gedaan en was ook niet nodig....

Druk nu met foto's maken, wat een werk. Maar goed benieuwd hoe het gaat lopen op Vinted, zal dit topic ook volgen voor de tips!
En denk aan een goede beschrijving, voor mensen als ik, die met zoekopdrachten werken ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201013828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:14 schreef potjecreme het volgende:
Wat doen jullie dan met dure merken? Ook voor een schijntje? De suggesties die ik krijg, zijn altijd veel lager dan dat ik in mijn hoofd heb.
Meestal trek ik me niet zo veel van die suggestie aan, zeker niet als ik iets erop zet ‘nieuw met prijskaartje’ of ‘nieuw zonder prijskaartje’. Het zal dan vast iets minder snel verkopen, dat had ik pas ook met iets en in de loop van de weken heb ik de prijs wat verlaagd en toen ik de prijs gisteren weer iets verlaagde heeft 1 van de volgers direct toegeslagen. Ik heb over het algemeen ook geen haast, desnoods haal ik het eraf en plaats het over een paar maanden weer.
pi_201013876
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 16:19 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Voor (designer) kleding vraag ik wel iets meer. Ik heb bijvoorbeeld een rok van een designermerk erop staan voor 75 euro. De aankoopprijs was een paar honderd euro. Maar ja, die gaat wel minder hard dan een rok van de bershka voor 2,50 euro :P

Ik vertik het zelf overigens om kleding te kopen bij mensen die kleding plaatsen van de Zara/h&m etc en daar dan >5 euro voor vragen. Dan koop ik het wel nieuw in de winkel voor een paar euro meer :P

En ik koop ook minder snel bij mensen die geen bundelkorting aan hebben staan.
Dat heb ik ook wel. Mensen die zeer goed artikelen van de Primark voor 4 euro erop zetten :') Nope.
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 21:51:56 #102
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201017780
Wat is dat met 'favorieten'? Krijg daar nu één melding van, moet ik dan iets doen? :@
pi_201017879
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:51 schreef Dazalbest het volgende:
Wat is dat met 'favorieten'? Krijg daar nu één melding van, moet ik dan iets doen? :@
Nope.
Ik heb dat zelf uitgezet, dus verkopers krijgen van mijn favorieten geen melding, want ik werd een beetje moe van verkopers die me dan meteen een berichtje stuurden met een bod (en eentje die er berichtjes achteraan bleef sturen of ik het nog wilde en dat ze het tot een bepaalde dag voor me vast ging houden enzo).
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:03:47 #104
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201018056
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 21:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nope.
Ik heb dat zelf uitgezet, dus verkopers krijgen van mijn favorieten geen melding, want ik werd een beetje moe van verkopers die me dan meteen een berichtje stuurden met een bod (en eentje die er berichtjes achteraan bleef sturen of ik het nog wilde en dat ze het tot een bepaalde dag voor me vast ging houden enzo).
Maar is dan eigenlijk gewoon een soort like maar nog geen serieuze interesse/bod? Moet ik dat zo zien?

Lijkt me ook niet dat ik daar dan achteraan moet, als iemand ergens interesse in heeft sturen ze zelf een bod toch?
pi_201018294
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Maar is dan eigenlijk gewoon een soort like maar nog geen serieuze interesse/bod? Moet ik dat zo zien?

Lijkt me ook niet dat ik daar dan achteraan moet, als iemand ergens interesse in heeft sturen ze zelf een bod toch?
Voor mij is het een soort verlanglijstje en soms een inschatting van concurrentie.
Als mensen het willen kopen dan kopen ze het gewoon direct, dat vind ik echt een voordeel ten opzichte van Marktplaats, of ze doen een bod
  zaterdag 21 augustus 2021 @ 22:40:07 #106
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201019120
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Voor mij is het een soort verlanglijstje en soms een inschatting van concurrentie.
Als mensen het willen kopen dan kopen ze het gewoon direct, dat vind ik echt een voordeel ten opzichte van Marktplaats, of ze doen een bod
Dank! :)
pi_201021768
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 augustus 2021 22:03 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Maar is dan eigenlijk gewoon een soort like maar nog geen serieuze interesse/bod? Moet ik dat zo zien?

Lijkt me ook niet dat ik daar dan achteraan moet, als iemand ergens interesse in heeft sturen ze zelf een bod toch?
Hoef je niks mee op zich. Je zou als reactie een lager bod dan je vraagprijs kunnen sturen als je eventueel nog omlaag zou willen of er snel vanaf wil, het zou een koper namelijk overstag kunnen helpen.

Het kan ook sneller verkopen gewoon omdat jij contact hebt gelegd. Ik heb pas nog gehad dat ik het zielig vond voor de koper om voor een tientje een spelletje te bestellen, was de helft goedkoper dan bij alle anderen en hij had er nog minstens 50 andere spellen goedkoop op staan. Daar zaten er wel een paar tussen die ik misschien ooit nog zou willen maar niet per se nu. Dus ik liet het rusten, maar hij stuurde een lollig bericht en een bod dus blijkbaar vond hij het niet erg, spelletje gekocht dus en goede review gekregen :)

Ik "like" regelmatig 10-20 dingen in één keer omdat ik mobiel zit en een zoekterm heb ingetikt, maar niet steeds heen/terug tussen een artikel en de zoekresultaten wil om detailfoto's te bekijken. Dat doe ik dan later vanuit de favorieten, en dan "unlike" ik ook weer een hoop, dus het kan ook zomaar niks voorstellen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_201021947
Ik gebruik zelf geen Vinted, maar een vergelijkbare lokale app.

Vind het raar om te horen dat men bij Vinted niet anonym blijft als iets als favoriet gemarkeerd wordt.

Iets als favoriet markeren is voor mij idd ook eerder een verlanglijstje/ overzicht. Ik zit er dan absoluut op te wachten om van kopers benaderd te worden.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 22 augustus 2021 @ 02:09:55 #109
269689 crew  Viv
pi_201022035
quote:
1s.gif Op zondag 22 augustus 2021 01:05 schreef Megara het volgende:
Ik "like" regelmatig 10-20 dingen in één keer omdat ik mobiel zit en een zoekterm heb ingetikt, maar niet steeds heen/terug tussen een artikel en de zoekresultaten wil om detailfoto's te bekijken. Dat doe ik dan later vanuit de favorieten, en dan "unlike" ik ook weer een hoop, dus het kan ook zomaar niks voorstellen.
Zo doe ik het ook, ik like om een eerste selectie te maken uit de zoekresultaten. Ik heb al een paar keer gehad dat ik dan meteen een berichtje kreeg of een prijsverlaging, dat voelde zoals wanneer je fijn in gedachten verzonken door een winkel slentert en er dan plotseling zo'n opdringerige verkoopster opduikt van KAN IK U ERGENS MEE HELPEN?
;(

Maar ik zie hierboven dat het ook uit kan? ^O^
  zondag 22 augustus 2021 @ 08:11:04 #110
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201022606
Het staat onder Instellingen, en dan bijna helemaal onderaan. Ik heb het ook uitgezet.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201022655
Halleluja.
  zondag 22 augustus 2021 @ 09:48:59 #112
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201023250
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 02:09 schreef Viv het volgende:

[..]
Zo doe ik het ook, ik like om een eerste selectie te maken uit de zoekresultaten. Ik heb al een paar keer gehad dat ik dan meteen een berichtje kreeg of een prijsverlaging, dat voelde zoals wanneer je fijn in gedachten verzonken door een winkel slentert en er dan plotseling zo'n opdringerige verkoopster opduikt van KAN IK U ERGENS MEE HELPEN?
;(

Maar ik zie hierboven dat het ook uit kan? ^O^
Ja! Voelt inderdaad alsof ik als zo'n vervelende verkoopster iemand moet gaan benaderen terwijl die gewoon rustig aan het rondkijken is..... :D
pi_201023649
Ik vind het direct een berichtje krijgen ook vervelend. Maar ik vind het wel fijn dat ik op de hoogte blijf.

Ik like items soms bijvoorbeeld omdat ik ze nog te duur vind, maar het wel graag wil weten als ze verlagen. Soms like ik ook alleen items omdat ik denk dat ze supersnel verkocht zullen worden, en dan vind ik het gewoon tof om te kijken of ik die items inderdaad goed herken of niet. :D En soms like ik items gewoon omdat ik nog een selectie aan het maken ben van wat ik écht wil gaan kopen.
pi_201023893
Ik vind 't nooit zo erg. Juist chill als ik een lager bod krijg. Maar meestal denk ik er alsnog even over na. Ik like ook om daarna een selectie te maken. En een verlaagde prijs kan zeker helpen. Had een paar mooie broekpakken geliked en eentje verlaagde van 60 euro naar 45. Helpt zeker wel mee!
  zondag 22 augustus 2021 @ 13:15:35 #115
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201025912
Hoe gaat het eigenlijk met buitenlandse kopers? Zit daar nog verschil in qua (verzend)kosten? Wel fijn dat er direct een vertaalknop in de chat zit! :o
pi_201027352
quote:
0s.gif Op zondag 22 augustus 2021 13:15 schreef Dazalbest het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met buitenlandse kopers? Zit daar nog verschil in qua (verzend)kosten? Wel fijn dat er direct een vertaalknop in de chat zit! :o
Verzendkosten zijn voor de koper toch? Ik heb nog niets verkocht, maar denk dat je daar als verkoper dus niet zoveel van merkt.
  maandag 23 augustus 2021 @ 09:55:06 #117
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201038656
Verzendkosten zijn idd altijd voor de koper. Ik verkoop 50/50 Nl/buitenland denk ik, behalve de taal waarin het etiket wordt afgedrukt heb ik geen verschil gemerkt.
  maandag 23 augustus 2021 @ 18:07:32 #118
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201043793
Oh thanks. Nou ik dacht meer dat de verzendkosten dan duurder zijn dan wat in de advertentie wordt aangegeven :@
pi_201044311
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef Dazalbest het volgende:
Oh thanks. Nou ik dacht meer dat de verzendkosten dan duurder zijn dan wat in de advertentie wordt aangegeven :@
Mijn trucje als koper om de juiste verzendkosten van een item te zien is doen alsof ik de verkoper een bericht wil gaan sturen, want met dat ‘verzendkosten vanaf’ kan ik niet veel
pi_201044417
quote:
0s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:07 schreef Dazalbest het volgende:
Oh thanks. Nou ik dacht meer dat de verzendkosten dan duurder zijn dan wat in de advertentie wordt aangegeven :@
Nee hoor, je krijgt de verzendkosten te zien voor een klein pakket van land verkoper naar land koper. Items in Spanje herken ik daar als eerste aan; dat kost meer dan een tientje voor de goedkoopste optie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:40:52 #121
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201044836
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee hoor, je krijgt de verzendkosten te zien voor een klein pakket van land verkoper naar land koper. Items in Spanje herken ik daar als eerste aan; dat kost meer dan een tientje voor de goedkoopste optie.
Niet altijd, ik heb laatstiets uit Spanje besteld, via UPS volgens mij nog geen 6 euro.

Maar de verzendkosten vind ik wel onvoorspelbaar, vandaag iets besteld dat voor 2,50 met DHL verstuurd gaat worden? Kost normaal echt meer...
pi_201044880
quote:
1s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:40 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Niet altijd, ik heb laatstiets uit Spanje besteld, via UPS volgens mij nog geen 6 euro.

Maar de verzendkosten vind ik wel onvoorspelbaar, vandaag iets besteld dat voor 2,50 met DHL verstuurd gaat worden? Kost normaal echt meer...
Onvoorspelbaar of onvoorstelbaar?
En blijkbaar heeft Vinted dan een nieuwe deal gesloten met UPS voor Sp-Nl ^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 augustus 2021 @ 19:54:27 #123
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201044996
quote:
7s.gif Op maandag 23 augustus 2021 19:44 schreef sigme het volgende:

[..]
Onvoorspelbaar of onvoorstelbaar?
En blijkbaar heeft Vinted dan een nieuwe deal gesloten met UPS voor Sp-Nl ^O^
Zoals ik het schrijf, onvoorspelbaar. Ik heb al heel wat verschillende bedragen langs zien komen bij bestellingen.

Bestellen vanuit Italië is trouwens ook betaalbaar nu, rond de 5 euro met UPS.
  dinsdag 24 augustus 2021 @ 22:20:27 #124
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201060326
Voor nu alleen kopers uit Nederland maar Vinted maakt indd het verzendbewijs dus zal wel goedkomen, ook wanneer het naar het buitenland moet.

Nog tips voor het verpakken van spullen?

Benieuwd hoe de eerste zendingen gaan :o
pi_201074869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:20 schreef Dazalbest het volgende:
Voor nu alleen kopers uit Nederland maar Vinted maakt indd het verzendbewijs dus zal wel goedkomen, ook wanneer het naar het buitenland moet.

Nog tips voor het verpakken van spullen?

Benieuwd hoe de eerste zendingen gaan :o
Recycle het doosje of de bubbel-envelop als je zelf een brievenbuspakje krijgt 😊 Ik heb er een hoop klaarliggen, alleen geen tijd/zin om te gaan verkopen.

Ik krijg ook wel eens dingen gewikkeld in van die sterke papieren tassen (bijv. van de Zara), met daar dan nog een plastic tas met het kledingstuk erin. Of mijn minst favoriete: een plastic tas helemaal ingetapet met doorzichtige of zelfs ducttape.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_201076910
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 augustus 2021 22:20 schreef Dazalbest het volgende:
Voor nu alleen kopers uit Nederland maar Vinted maakt indd het verzendbewijs dus zal wel goedkomen, ook wanneer het naar het buitenland moet.

Nog tips voor het verpakken van spullen?

Benieuwd hoe de eerste zendingen gaan :o
Ik had een stapeltje dozen bewaard van mijn online bestellingen. Die zijn inmiddels helemaal op.

Nu moet ik dus een beetje creatief zijn en ook maar eens inpakken met stevig papier/ plastic tasjes.

Ik ontvang zelf vaak de kleding in kartonnen dozen, maar heb ook wel een keer een stapel kleding ontvangen in een (dubbele) vuilniszak. Dat vond ik wel minder, maar goed :P
  donderdag 26 augustus 2021 @ 10:53:34 #127
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201077544
quote:
0s.gif Op donderdag 26 augustus 2021 09:58 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Ik had een stapeltje dozen bewaard van mijn online bestellingen. Die zijn inmiddels helemaal op.

Nu moet ik dus een beetje creatief zijn en ook maar eens inpakken met stevig papier/ plastic tasjes.

Ik ontvang zelf vaak de kleding in kartonnen dozen, maar heb ook wel een keer een stapel kleding ontvangen in een (dubbele) vuilniszak. Dat vond ik wel minder, maar goed :P
Vuilniszak lijkt iig iets steviger dan de plastic tas van jumbo waar ik het in ontving :P is wel gewoon prima aangekomen allemaal.

Ik bestel zelf zoveel bij online winkels dat ik voor 3 jaar aan verpakkingsmateriaal in de schuur heb liggen :')
pi_201077568
Ik pak het vaak in met cadeaupapier en daarover heen wikkel ik nog wat lagen aluminiumfolie. Werkt prima.
  donderdag 26 augustus 2021 @ 19:54:01 #129
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201085689
Normaal heb ik ook mega veel doosjes en tasjes liggen maar paar maanden geleden alles opgeruimd en weggegooid :|W.

Toch maar weer wat bewaren, wil voor die paar euro aan verkoop kleding niet nog meer aan verpakkingsmateriaal kwijt zijn :@
  donderdag 26 augustus 2021 @ 23:02:09 #130
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201088924
Ik spaar doosjes ook op, vooral die van bol.com zijn fijn want die vouw je ook zo plat. Ik zou wel zoveel mogelijk in dozen proberen te sturen. En goed rondom (kruis) dicht tapen. Enveloppen kunnen scheuren. Mocht de verpakking open gaan of gescheurd zijn dan trek jij aan het kortste eind, want dan oordeelt Vinted dat het niet zorgvuldig is verpakt.

Je kunt trouwens ook altijd even bij de supermarkt kijken of ze daar dozen hebben, als je tekort komt.

Nog een tip, maak altijd een foto van het pakket (dicht en ook open met artikelen zichtbaar ), zodat je kunt aantonen dat je het netjes en goed hebt verpakt. Die foto’s stuur ik altijd naar de koper voor verzending.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:51:27 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_201093567
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 10:23 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ik zoek altijd de maattabel op op de website van het merk. Misschien heb je hier iets aan?
https://pepaloves.com/es/content/4-guia-de-tallas
XS is dus volgens hun maat 36 dus sowieso een maat groter kopen. Vraag ook een foto van het maatlabel als de maat op het label niet duidelijk is aangegeven in de advertentie.
Het is goed gekomen :) na de maattabel opnieuw gezocht en de trui die ze wilde stond er nieuw met prijskaartje op in haar maat. Toen nog geprobeerd te vragen of het opgemeten kon worden en kreeg het met afmetingen in paint terug… Ook een nieuw vest van hetzelfde merk erbij gekocht. De verzendkosten van ups waren 6 euro en ze zat bij elkaar nog niet op de helft van de nieuwprijs van de trui. En het past. Dus blij.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 12:20:31 #132
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201093998
Ik heb op Ali een berg verzendtasjes besteld.

handig om losse stuks mee te verzenden

pi_201097069
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 12:20 schreef mrPanerai het volgende:
Ik heb op Ali een berg verzendtasjes besteld.

handig om losse stuks mee te verzenden

[ afbeelding ]
Dit is op zich wel handig als je wat duurdere kleding verkoopt inderdaad.

Ik verkoop regelmatig shirtjes en truitjes voor 1 a 1,50 euro. Als ik daarvan 15 cent betaal aan het uitprinten en 45 cent aan deze zakjes, kan ik beter die moeite niet doen haha.

Maar wel handig voor eventueel merkkleding.
  vrijdag 27 augustus 2021 @ 16:05:19 #134
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201097154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:00 schreef CaVaBien het volgende:

[..]
Dit is op zich wel handig als je wat duurdere kleding verkoopt inderdaad.

Ik verkoop regelmatig shirtjes en truitjes voor 1 a 1,50 euro. Als ik daarvan 15 cent betaal aan het uitprinten en 45 cent aan deze zakjes, kan ik beter die moeite niet doen haha.

Maar wel handig voor eventueel merkkleding.
Dit ja, met benzinekosten voor het brengen naar postpunt hou je weinig over voor de moeite... dan geef ik het liever gratis weg via een kledingbank..
pi_201104561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 augustus 2021 16:05 schreef Dazalbest het volgende:

[..]
Dit ja, met benzinekosten voor het brengen naar postpunt hou je weinig over voor de moeite... dan geef ik het liever gratis weg via een kledingbank..
:D Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 07:53:39 #136
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201105424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
:D Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
De losse topjes verkopen is inderdaad alleen leuk in een bundel merk ik. Heb wel wat duurdere spullen erop staan en wilde het even aanzien... wel wat spullen verkocht gelukkig maar twijfel of ik er nog een foto ronde op waag :)
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 10:07:21 #137
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201106413
Zonnebrilletje gekocht.
Benieuwd of het echt is, zover ik kan zien wel.
Alle graveringen, kleurcodes, boekjes en doosje kloppen.

Ik vond de prijs te mooi om waar te zijn :+ meestal is dat dan ook zo.
pi_201106728
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
:D Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
Als je het in bundels verkoopt levert het wel wat op moet ik zeggen en kunnen mensen gebruik maken van de bundelkorting. Ik heb laatst een bundel verkocht van 22 euro met allemaal kleren waar ik 1 a 2 euro voor vroeg :)

Ik laat alles ongeveer 2 weken erop staan, wordt het niet verkocht, gaat het naar de kledingbank.
pi_201107510
De schoenen uit Frankrijk zijn eindelijk binnen, Homerr duurt vaak achterlijk lang. Ze zitten echt precies zo als het paar dat ik al heb. Nu eens speuren naar nog wat andere kleurtjes voor een leuk prijsje, dan loop ik tenminste niet de hele zomer alleen maar op mijn Birkenstocks.
Deze week weer begonnen met de volgende lading fotograferen en plaatsen en oeps, zelf ook twee jurkjes besteld.
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 15:26:37 #140
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201109995
Oh als het pakketje is opgehaald houden ze bij Vinted het geld nog eens 2 dagen vast -O- -O- -O-
  zaterdag 28 augustus 2021 @ 16:03:12 #141
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201110501
Niet als de koper eerder aangeeft dat alles ok is.
pi_201119437
Ik heb weer twee mooie truitjes binnen. Ik ga nu maar wat opruimen in de mooie truitjes; er zit wel een en ander tussen wat qua kleur toch niet helemaal bij mij past, en bij zoveel keuze als ik nu heb betekent dat dat ik die vast nooit ga dragen. Dus dan krijgt de goededoelenwinkel weer wat mooie zijden en cashmere truitjes om geld voor oorlogskindertjes mee te verdienen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 29 augustus 2021 @ 10:18:47 #143
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201119766
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 augustus 2021 01:13 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
:D Als ik kleding nog maar ¤1,50 waard van, dan zou ik het niet eens meer op Vinted proberen te verkopen, maar direct bij de kringloop afgeven. Ik verkoop enkel kleding die ik nog minstens ¤10 waard vind.
Dit ook, we doen 1 x per jaar mee aan de rommelmarkt, daar gaan de stukken van minder dan 5¤ heen
  zondag 29 augustus 2021 @ 14:18:54 #144
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201122715
Welke rommelmarkten, nu voor het tweede jaar op een rij al de rommelmarkten moeten missen. ;(

Ik verkoop ook wel veel voor ¤1 tot ¤3 hoor, vaak in bundels. Ga niet voor ¤1 inpakken en naar een pakketpunt brengen, dit heb ik ook in de advertenties gemeld. Mijn grens ligt op ¤2,50. Maar ik heb meestal bundels van minimaal ¤8,- en als je alle bedragen bij elkaar optelt vind ik het zeker de moeite waard. Heb afgelopen twee dagen alle winterkleding van mijn jongste uitgezocht en geüpload. Heerlijk om het saldo in behandeling te zien groeien, zit nu al bijna op ¤100. *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201122973
Ik koop soms wel dingen van ¤2,-. Ik probeer er altijd wat bij te zoeken, maar sommige verkopers hebben echt maar 1 ding wat me aanspreekt. Dankzij dit topic stuur ik dan wel altijd even een berichtje, dat ik snap dat het maar een kleine aankoop is en dat ze zich niet moeten haasten met verzenden, maar ik koop het dan wel hoor.
Nog nooit een verkoper meegemaakt die er moeilijk over deed trouwens.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201126775
Ik heb wel eens dat iemand 1 ding koopt van 1 euro. Vind ik op zich geen probleem, want ik heb toch vaste verzenddagen en vaak heb ik dan meerdere pakketjes te verzenden, dus het pakket van 1 euro kan dan gewoon mee :)
  zondag 29 augustus 2021 @ 19:42:01 #147
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201130171
Ik heb dit keer wel een hoop mensen die verwachten dat ik alles voor ¤1,- per stuk verkoop. Bovenop 15% bundelkorting nog eens 40% van de prijs af proberen te krijgen. |:( Een Franse dame werd nog vervelend ook toen ik netjes antwoordde dat ik geen extra korting gaf, ze bleef maar berichtjes sturen of ik niet haar bod wilde accepteren, ik moest toch maar dankbaar zijn dat ze een bundel wilde kopen (4 stuks, nou poeh poeh). Ik wilde haar al net blokkeren, maar toen kocht iemand anders artikelen uit haar bundel voor de volle prijs. >:)

Heb overigens geen enkel probleem met mensen die een (laag) bod doen hoor. Proberen mag natuurlijk altijd. Maar dit was echt een raar mens omdat ze zo bleef pushen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201130408
Ik had laatst 2 verkopers die niet reageerden op een bod. Voor mij betekent dat dan dat ze niet meer actief zijn, maar eentje was wel alle dagen ingelogd. Dat vind ik wel aso, eigenlijk.
De andere reageerde 10 dagen later, die was idd een tijdje offline geweest. Of ik nog interesse had. Had ik, dus we hebben de koop gesloten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201130577
Pusherige mensen meteen blokkeren, fatsoen blijft toch een moeilijk iets voor sommige mensen. En dat mensen totaal niet op een bod reageren terwijl ze overduidelijk wel online zijn vind ik ook erg vervelend, die situatie heb ik nu ook
pi_201130923
Dat is inderdaad vervelend ja. Ik plaats de spullen al onder de gemiddelde vraagprijs en dan zijn er nog mensen die zo laag mogelijk bieden (terwijl er ook nog eens 20% bundelkorting aan staat).

In het begin ging ik ermee akkoord, omdat ik eigenlijk snel van de spullen af wil ivm ruimte, maar tegenwoordig bedankt ik ze, maar ga er niet mee akkoord.

Het moet het natuurlijk ook wel een beetje waard blijven om spullen op te sturen. Niet dat ik straks 10 kledingstukken bij elkaar moet zoeken voor maar 4 euro ofzo.
  donderdag 2 september 2021 @ 10:30:55 #151
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201179041
Zo mijn eerste pakketje uit Italië is binnen, ik snap niet waarom verzenden vanuit Spanje zo duur is :D Italië was goed te doen.

Ik vind het leuk al die verschillende landen :') al boeit het niet verder.
Heb tot nu toe gekocht in nl, be, fr, de, es en it.
  donderdag 2 september 2021 @ 11:57:43 #152
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201180162
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 10:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Zo mijn eerste pakketje uit Italië is binnen, ik snap niet waarom verzenden vanuit Spanje zo duur is :D Italië was goed te doen.

Ik vind het leuk al die verschillende landen :') al boeit het niet verder.
Heb tot nu toe gekocht in nl, be, fr, de, es en it.
Duitsland? Via Vinted? Hoe dan?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 2 september 2021 @ 14:04:49 #153
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201181858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 11:57 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Duitsland? Via Vinted? Hoe dan?
Er zijn best wat verkopers vanuit Duitsland.
Heb eigenlijk niet gekeken uit welke plaats het is verzonden :D

Ik had een tas gekocht van topshop.
Het kwam iig met dhl.
  donderdag 2 september 2021 @ 16:43:56 #154
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201183575
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 14:04 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Er zijn best wat verkopers vanuit Duitsland.
Heb eigenlijk niet gekeken uit welke plaats het is verzonden :D

Ik had een tas gekocht van topshop.
Het kwam iig met dhl.
Vreemd, dan heb jij mogelijk een pilot account, normaal gesproken zijn Duitse gebruikers niet zichtbaar omdat er geen verzendroutes zijn tussen Nederland en Duitsland.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 2 september 2021 @ 18:51:40 #155
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_201185421
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 16:43 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Vreemd, dan heb jij mogelijk een pilot account, normaal gesproken zijn Duitse gebruikers niet zichtbaar omdat er geen verzendroutes zijn tussen Nederland en Duitsland.
Huh kan dat? ik wist dat niet eens :D ik dacht dat het gewoon normaal was.
En als ik jou nou bijvoorbeeld de gebruikersnaam geef, kun jij het dan ook zien?

En ziet iedereen wel gewoon Italië (want die zie ik eigenlijk pas sinds kort) en Tsjechië?

Ik dacht eerst dat de verzendkosten goedkoper waren geworden vanuit Spanje :P maar toen ik naar de gebruikersgegevens ging bleek het Italië, die taal lijkt in schrijven aardig op elkaar. Kan het niet lezen en begrijpen natuurlijk :')
pi_201185654
Italië is sinds kort, ik zag opeens veel spijkerbroeken van een bepaald merk dat daar vandaan komt. Ik spreek Italiaans (en ook wel wat Spaans). Best handig, ik doe ook wel mijn best met Franstalige (ver)kopers, lekker internationaal. Duitsland en Tjechië heb ik dan weer niet, en Spanje soms, bij bepaalde merken ofzo
  donderdag 2 september 2021 @ 19:41:14 #157
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201185980
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:51 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]
Huh kan dat? ik wist dat niet eens :D ik dacht dat het gewoon normaal was.
En als ik jou nou bijvoorbeeld de gebruikersnaam geef, kun jij het dan ook zien?

En ziet iedereen wel gewoon Italië (want die zie ik eigenlijk pas sinds kort) en Tsjechië?

Ik dacht eerst dat de verzendkosten goedkoper waren geworden vanuit Spanje :P maar toen ik naar de gebruikersgegevens ging bleek het Italië, die taal lijkt in schrijven aardig op elkaar. Kan het niet lezen en begrijpen natuurlijk :')
Stuur inderdaad maar een gebruikersnaam. Ben wel benieuwd. Ik kan die gebruiker dan wel zien als het goed is maar de advertenties zijn niet zichtbaar is de zoekresultaten en de “kopen” knop ontbreekt. Dit was eerst ook bij gebruikers uit Luxemburg.
Italië is sinds kort wel algemeen toegevoegd. Maar Tsjechië niet. Ik heb wel eens gelezen op het Franse forum dat je pilot kan in- en uitschakelen, zou bij je profiel moeten staan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201191031
Ik ben sinds een tijdje ook weer actief op vinted. Heb wat spulletjes voor de winter gekocht voor mijn dochter. Daar vind ik vinted echt ideaal voor. Nieuwe kinderkleding vind ik persoonlijk best prijzig. Bij H&M betaal je al voor een beetje spijkerbroek 30 euro. En zo goed is de kwaliteit niet. 4 truien gekocht en 1 lekkere warme jurk O+
pi_201191204
Die jurk heb ik trouwens gekocht nadat de koper mij contacteerde. Ik had gisteren de jurk als favoriet aangevinkt en vanmorgen stuurde ze me een berichtje of ik de jurk wilde kopen met 50 cent eraf.

Ik lees dat veel mensen niet zo gecharmeerd zijn van die aanpak, mij kan het zeker wel over de streep trekken om wat te kopen :)
pi_201192068
Voor kinderkleding is het inderdaad ideaal sunshine. Ze groeien ook zo snel, waardoor je heel vaak nieuwe kleding nodig hebt.

Schoenen koop ik het liefst nieuw (al heb ik ook wel een paar tweedehands gekregen/gekocht), maar kleding koop ik tegenwoordig vaker tweedehands via Vinted. Vaak prima kleding voor kleine prijsjes.

Al koop ik ook wel nieuw van de winkel als ik iets leuks tegenkom, maar ik heb eigenlijk nooit meer dan 20 euro per kledingstuk betaald.
pi_201192248
Zijn er ook mannen die dit gebruiken? :@
pi_201192268
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Zijn er ook mannen die dit gebruiken? :@
Er zitten er een paar in dit topic.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201192308
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:17 schreef CaVaBien het volgende:
Voor kinderkleding is het inderdaad ideaal sunshine. Ze groeien ook zo snel, waardoor je heel vaak nieuwe kleding nodig hebt.

Schoenen koop ik het liefst nieuw (al heb ik ook wel een paar tweedehands gekregen/gekocht), maar kleding koop ik tegenwoordig vaker tweedehands via Vinted. Vaak prima kleding voor kleine prijsjes.

Al koop ik ook wel nieuw van de winkel als ik iets leuks tegenkom, maar ik heb eigenlijk nooit meer dan 20 euro per kledingstuk betaald.
Schoenen koop ik ook altijd nieuw. Heb 2 paar op vinted gezet en die waren zo verkocht. Dus er is zeker een markt voor. Maar niet voor mij ;)
pi_201192563
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Schoenen koop ik ook altijd nieuw. Heb 2 paar op vinted gezet en die waren zo verkocht. Dus er is zeker een markt voor. Maar niet voor mij ;)
Ik heb een nieuw paar Nike Air gympen op Vinted gezet. Veel merken het als favoriet maar niemand koopt. Mijn vraagprijs is vast te hoog. Het zijn een limited retro colorway.

Ik controleer altijd of de rekeningnummer wel klopt voordat ik geld overmaak naar mijn eigen rekening. Maar bij Vinted is een groot deel geanonimiseerd. Dit is mijn eerste keer en heb toch maar op versturen ge-clickt. Hopelijk gaat dit goed :@

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterWendel op 03-09-2021 11:22:03 ]
pi_201192639
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:03 schreef MisterWendel het volgende:

[..]
Ik heb een nieuw paar Nike Air gympen op Vinted gezet. Veel merken het als favoriet maar niemand koopt. Mijn vraagprijs is vast te hoog. Het zijn een limited retro colorway.

Ik controleer altijd of de rekeningnummer wel klopt voordat ik geld overmaak naar mijn eigen rekening. Maar bij Vinted is een groot deel geanonimiseerd. Dit is mijn eerste keer en heb toch maar op versturen ge-clicked. Hopelijk gaat dit goed :@
Voor echt mooie stukken is Vinted niet het geschikte verkoopkanaal.
Ik denk dat je zoietsl beter op https://thenextcloset.com/ zou kunnen zetten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201192797
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:03 schreef MisterWendel het volgende:

[..]
Ik heb een nieuw paar Nike Air gympen op Vinted gezet. Veel merken het als favoriet maar niemand koopt. Mijn vraagprijs is vast te hoog. Het zijn een limited retro colorway.

Ik controleer altijd of de rekeningnummer wel klopt voordat ik geld overmaak naar mijn eigen rekening. Maar bij Vinted is een groot deel geanonimiseerd. Dit is mijn eerste keer en heb toch maar op versturen ge-clicked. Hopelijk gaat dit goed :@
Ik neem aan dat dit dure Nikes zijn? Dan zou ik ze niet via Vinted verkopen. Te vaak gaat het mis en dan ben jij als verkoper je geld en je schoenen kwijt. Wat er kan gebeuren als je een oneerlijk iemand treft:

-Verkoper zegt dat de Nikes die jij hebt gestuurd nep zijn. Als jij dit niet genoeg kan weerleggen heeft diegene je schoenen en zijn geld terug.

-Verkoper zegt dat jij helemaal geen Nikes hebt verstuurd, maar cheapo schoenen (jawel, ook dit al een paar keer gezien). Hetzelfde: koper heeft je schoenen en zijn geld terug.

-Verkoper zegt niks ontvangen te hebben in de doos. Dit kan ook onderweg zijn gebeurd, dat ze bij het sorteercentrum oid de doos hebben leeggehaald. Ook dan krijgt de koper uiteraard zijn geld terug.


Zoiets verkoop je beter via marktplaats en dan aan de deur.
pi_201192853
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Voor echt mooie stukken is Vinted niet het geschikte verkoopkanaal.
Ik denk dat je zoietsl beter op https://thenextcloset.com/ zou kunnen zetten?
Hey bedankt ik zal er eens kijken.

@Sunshine1982 ik was marktplaats juist beu geworden en ben daarom naar iets anders gaan zoeken.
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:59:19 #168
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201193501
Dure artikelen verkopen kan prima op Vinted hoor, maar je moet wel heel voorzichtig zijn. Allereerst uitsluitend verkopen als je de oorspronkelijke aankoopfactuur hebt zodat je kunt aantonen dat ze origineel zijn. Daarnaast heel veel duidelijke foto’s maken van het artikel. En bij het inpakken na verkoop foto’s van het artikel in de doos, en een foto van het pakket in dichte staat. Wat je ook kan doen is uitsluitend ophalen, maar dan verklein je uiteraard wel heel erg je markt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201193633
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Dure artikelen verkopen kan prima op Vinted hoor, maar je moet wel heel voorzichtig zijn. Allereerst uitsluitend verkopen als je de oorspronkelijke aankoopfactuur hebt zodat je kunt aantonen dat ze origineel zijn. Daarnaast heel veel duidelijke foto’s maken van het artikel. En bij het inpakken na verkoop foto’s van het artikel in de doos, en een foto van het pakket in dichte staat. Wat je ook kan doen is uitsluitend ophalen, maar dan verklein je uiteraard wel heel erg je markt.
Hoe je uit foto's op kan maken dat je daadwerkelijk het juiste product opgestuurd hrbt is me nog niet helemaal duidelijk. Deze manier vind Ik niet waterdicht namelijk. Ik denk dat je het hele inpakritueel beter kan filmen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:26:52 #170
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201194009
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe je uit foto's op kan maken dat je daadwerkelijk het juiste product opgestuurd hrbt is me nog niet helemaal duidelijk. Deze manier vind Ik niet waterdicht namelijk. Ik denk dat je het hele inpakritueel beter kan filmen.
mja, zelfs dan geldt dat je het in theorie erna eruit zou kunnen halen en er een oude schoen in kunnen stoppen. :P Maar voor het Vinted beleid is dit wel voldoende.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201196536
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:59 schreef Mariposas het volgende:
Dure artikelen verkopen kan prima op Vinted hoor, maar je moet wel heel voorzichtig zijn. Allereerst uitsluitend verkopen als je de oorspronkelijke aankoopfactuur hebt zodat je kunt aantonen dat ze origineel zijn. Daarnaast heel veel duidelijke foto’s maken van het artikel. En bij het inpakken na verkoop foto’s van het artikel in de doos, en een foto van het pakket in dichte staat. Wat je ook kan doen is uitsluitend ophalen, maar dan verklein je uiteraard wel heel erg je markt.
Ja, het kán wel, no problem. Maarrrrrrrrrr je hebt daar niet de beste doelgroep zitten voor dergelijke items. Om de beste prijs voor je spullen te krijgen moet je het aanbieden waar je doelgroep zoekt ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201196566
Weet iemand wat de verkoper wel/niet uitbetaald krijgt als een pakketje nooit de bestemming bereikt maar ook niet retour komt?

Er is voor mij een pakket afgeleverd zegt de administratie van Mondial, maar bij het pakketpunt (en het is een keurig pakketpunt) hebben ze niks ontvangen.
Ik weet dan ook niet of het pakket wel ooit weer terugkomt bij de verkoper, want ik gok dat het nu bij Mondial ergens tussen wal en schip zoekraakt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 3 september 2021 @ 16:38:55 #173
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201197061
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:00 schreef sigme het volgende:
Weet iemand wat de verkoper wel/niet uitbetaald krijgt als een pakketje nooit de bestemming bereikt maar ook niet retour komt?

Er is voor mij een pakket afgeleverd zegt de administratie van Mondial, maar bij het pakketpunt (en het is een keurig pakketpunt) hebben ze niks ontvangen.
Ik weet dan ook niet of het pakket wel ooit weer terugkomt bij de verkoper, want ik gok dat het nu bij Mondial ergens tussen wal en schip zoekraakt.
7 of 14 dagen na aankomst wordt de bestelling op Vinted automatisch gevalideerd. Je moet dan een probleem melden bij Vinted. Vinted gaat dan een onderzoek instellen. Als het pakket niet wordt gevonden krijgt verkoper geld en jij je geld terug.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 3 september 2021 @ 16:39:54 #174
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201197076
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, het kán wel, no problem. Maarrrrrrrrrr je hebt daar niet de beste doelgroep zitten voor dergelijke items. Om de beste prijs voor je spullen te krijgen moet je het aanbieden waar je doelgroep zoekt ;)
Mijn reactie was gericht op Sunshine, het niet verkopen van dure producten via Vinted vanwege mogelijke problemen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201197138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:38 schreef Mariposas het volgende:

[..]
7 of 14 dagen na aankomst wordt de bestelling op Vinted automatisch gevalideerd. Je moet dan een probleem melden bij Vinted. Vinted gaat dan een onderzoek instellen. Als het pakket niet wordt gevonden krijgt verkoper geld en jij je geld terug.
Ok, thanx!
Ik m'n geld terug maakte ik me geen zorgen over, ik weet dat vinted dat goed geregeld heeft. Maar dat de verkoper ook betaald krijgt wist ik niet, fijn om te weten, thanx!
Anders zou ik overwegen het pakket als 'ontvangen' te markeren - de verkoper heeft het 2 weken voor me gereserveerd (ongevraagd trouwens). Ik zal in elk geval even contact opnemen, zodat zij weet dat het pakket zoek is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201241153
Ik kan ineens niet meer betalen met iDeal. Meer mensen dit probleem?

quote:
4s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Zijn er ook mannen die dit gebruiken? :@
Ik gebruik het. Wel een stuk minder keuze dan voor dames. En altijd even uitkijken of het ook daadwerkelijk voor mannen is, er staan nogal wat misplaatste damesdingen tussen de herenkleding.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201242284
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:53 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik kan ineens niet meer betalen met iDeal. Meer mensen dit probleem?
Gister en vandaag nog op vinted betaald met iDeal!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201242324
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:53 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik kan ineens niet meer betalen met iDeal. Meer mensen dit?
Probeer het eens met een andere browser?
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_201243380
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:51 schreef margaretha_01 het volgende:

[..]
Probeer het eens met een andere browser?
Ik gebruik de android-app.

Maar als ik de commentaren in de google play-store bekijk, ben ik duidelijke niet de enige die niet betalen kan. Dan maar afwachten tot een update.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 6 september 2021 @ 20:50:03 #180
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201244600
Ik heb op de Facebook groep ook al heel vaak berichten gezien over dat betaalprobleem. Speelt al ongeveer een week. Is blijkbaar een bug.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mariposas op 06-09-2021 22:07:17 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201279590
Ik had een dunne merino trui besteld. Bij de omschrijving stond 'heel goed', de maat was S, en er stond als opmerking bij 'heel fijne stof'. Nu krijg ik 'm en het blijkt volgens het label een maat XXL die inderdaad valt als een maat S, vermoedelijk omdat hij gekrompen is in de was. Door dat krimpen is de stof ook nogal viltig en is de trui uit verhouding (meer gekrompen in de lengte dan in de breedte, dus een soort cropped model met 3/4 mouwen en bij de oksels nog wel heel wijd). Ik heb er ¤10 voor betaald. Wat zouden jullie doen? Ik heb 'm net opgehaald dus nog niets bij Vinted aangegeven over de ontvangst.
pi_201281335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:52 schreef yinu het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Waarheid gebiedt te zeggen dat ik vermoedelijk zou mopperen tegen de verkoper, maar wel betalen, en dan een slechte review geven. Maar voor ¤10,- zou je eigenlijk gewoon niet akkoord moeten gaan met zo'n slechte trui, dus ik hoop dat jij er meer werk van maakt.

Ik koop trouwens met regelmaat sjieke wollen truitjes (geen merino maar cashmere) op vinted, en een tientje voor een leuk truitje vind ik flink aan de prijs - ik koop met regelmaat voor de helft of iets minder truitjes die wel in goede staat zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201283128
Wat sigme zegt inderdaad. Mopperen, slechte review geven, maar wel betalen en balen van mijn miskoop.

Als je het terugstuurt, moet jij de verzendkosten betalen volgens mij, dus alleen maar extra kosten.
  donderdag 9 september 2021 @ 21:46:06 #184
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201284973
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 15:52 schreef yinu het volgende:
Ik had een dunne merino trui besteld. Bij de omschrijving stond 'heel goed', de maat was S, en er stond als opmerking bij 'heel fijne stof'. Nu krijg ik 'm en het blijkt volgens het label een maat XXL die inderdaad valt als een maat S, vermoedelijk omdat hij gekrompen is in de was. Door dat krimpen is de stof ook nogal viltig en is de trui uit verhouding (meer gekrompen in de lengte dan in de breedte, dus een soort cropped model met 3/4 mouwen en bij de oksels nog wel heel wijd). Ik heb er ¤10 voor betaald. Wat zouden jullie doen? Ik heb 'm net opgehaald dus nog niets bij Vinted aangegeven over de ontvangst.
Als probleem melden. Dit is gewoon een verpeste trui. De verkoper had in de advertentie moeten aangeven dat de trui gekrompen is.
Ik zou voorstellen dat de verkoper de trui terugneemt of jou volledig compenseert. Je kan voorstellen dat de verkoper de trui van jou terugkoopt voor ¤1,-.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201286140
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef sigme het volgende:

[..]
Waarheid gebiedt te zeggen dat ik vermoedelijk zou mopperen tegen de verkoper, maar wel betalen, en dan een slechte review geven. Maar voor ¤10,- zou je eigenlijk gewoon niet akkoord moeten gaan met zo'n slechte trui, dus ik hoop dat jij er meer werk van maakt.

Ik koop trouwens met regelmaat sjieke wollen truitjes (geen merino maar cashmere) op vinted, en een tientje voor een leuk truitje vind ik flink aan de prijs - ik koop met regelmaat voor de helft of iets minder truitjes die wel in goede staat zijn.
Ik vond het ook al best wel prijzig, heb laatst een cashmere vestje van hetzelfde merk voor ¤15 gekocht, maar het was een mooie kleur en ik kende het merk en het was in goede staat...

Maar ik vind het geloof ik ook wat veel moeite voor een tientje, als ik ook nog de verzendkosten moet betalen.

-O-

quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 21:46 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Als probleem melden. Dit is gewoon een verpeste trui. De verkoper had in de advertentie moeten aangeven dat de trui gekrompen is.
Ik zou voorstellen dat de verkoper de trui terugneemt of jou volledig compenseert. Je kan voorstellen dat de verkoper de trui van jou terugkoopt voor ¤1,-.
Dat is misschien ook nog een optie. Ik ga het in ieder geval aankaarten.
pi_201286773
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Zijn er ook mannen die dit gebruiken? :@
Eergisteren voor de eerste keer gebruikt. Op zoek naar een nette en betaalbare jas en kon niks op Marktplaats vinden. Laat weten hoe het gegaan is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tyranoesauroes op 10-09-2021 07:53:38 ]
afspraak tandarts verzetten
pi_201286850
Enige nadeel is dat blijkbaar mijn gebruikersnaam gekoppeld is aan mijn accountnaam van Google, is dat nog ergens te wijzigen?
afspraak tandarts verzetten
pi_201290675
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik koop trouwens met regelmaat sjieke wollen truitjes (geen merino maar cashmere) op vinted, en een tientje voor een leuk truitje vind ik flink aan de prijs - ik koop met regelmaat voor de helft of iets minder truitjes die wel in goede staat zijn.
Overigens, ik draag vaak ook liever cashmere dan merino maar ik vind toch maar moeizaam truitjes voor een goede prijs. Hoe vind jij ze? Of is dat geheim? :+
  vrijdag 10 september 2021 @ 13:32:06 #189
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201292019
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Enige nadeel is dat blijkbaar mijn gebruikersnaam gekoppeld is aan mijn accountnaam van Google, is dat nog ergens te wijzigen?
Je kunt een verzoek indienen tot naamswijziging als je gebruikersnaam als deze persoonlijke informatie bevat. Achternaam vooral, denk ik.
Ik wil het ook nog steeds doen maar je mag dan geen lopende bestellingen in behandeling hebben. :X :+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201292203
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 22:49 schreef yinu het volgende:

[..]
Ik vond het ook al best wel prijzig, heb laatst een cashmere vestje van hetzelfde merk voor ¤15 gekocht, maar het was een mooie kleur en ik kende het merk en het was in goede staat...

Maar ik vind het geloof ik ook wat veel moeite voor een tientje, als ik ook nog de verzendkosten moet betalen.

-O-
[..]
Dat is misschien ook nog een optie. Ik ga het in ieder geval aankaarten.
Dank voor de adviezen! Ik heb het probleem bij haar neergelegd en ze stelt nu voor dat ik de trui mag houden voor de helft van de prijs. Ik heb verder geen zin meer om moeilijk te doen, dus daar ga ik mee akkoord. Ik kijk wel of ze de trui bij Terre des Hommes nog willen hebben...
pi_201294660
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 12:03 schreef yinu het volgende:

[..]
Overigens, ik draag vaak ook liever cashmere dan merino maar ik vind toch maar moeizaam truitjes voor een goede prijs. Hoe vind jij ze? Of is dat geheim? :+
Geen geheim. De Fransen zetten veel vaker bij een advertentie om welke materialen het gaat.
Ik zoek op 'cachemire', en vind dan dus het Franse aanbod.

Voor zijde doe ik hetzelfde: ik zoek op 'soie'. Ook omdat ik anders teveel resultaten krijg van het type "de ene zijde is met pantermatoef, de ander met ...)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201296190
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Geen geheim. De Fransen zetten veel vaker bij een advertentie om welke materialen het gaat.
Ik zoek op 'cachemire', en vind dan dus het Franse aanbod.

Voor zijde doe ik hetzelfde: ik zoek op 'soie'. Ook omdat ik anders teveel resultaten krijg van het type "de ene zijde is met pantermatoef, de ander met ...)
_O-
Toevallig bloeze aan met pantermatoef :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_201296284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:32 schreef Syrena het volgende:

[..]
_O-
Toevallig bloeze aan met pantermatoef :7
En aan welke zijde zit die toef dan :wtf:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201297644
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:57 schreef sigme het volgende:

[..]
Geen geheim. De Fransen zetten veel vaker bij een advertentie om welke materialen het gaat.
Ik zoek op 'cachemire', en vind dan dus het Franse aanbod.

Voor zijde doe ik hetzelfde: ik zoek op 'soie'. Ook omdat ik anders teveel resultaten krijg van het type "de ene zijde is met pantermatoef, de ander met ...)
Duidelijk. Ik zoek op cashmere maar ik zal het Franser insteken :)

En ik ga nu meteen zoeken op #pantermatoef!
pi_201341389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Eergisteren voor de eerste keer gebruikt. Op zoek naar een nette en betaalbare jas en kon niks op Marktplaats vinden. Laat weten hoe het gegaan is.
Okay jas is binnen, helemaal prima, maar nu is die iets te klein. Zul je altijd zien bij online kleren kopen. Kan hem nu wel terugsturen maar de jas was ook maar 20 inc. verzendkosten, dus dat is ook weer zo flauw. Misschien dat ik er een vriend mee kan blij maken in ruil voor een etentje ofzo.

Dus de app werkt, maar ik ben nog op zoek :P
afspraak tandarts verzetten
pi_201343362
Kan iemand mij helpen? Ik heb zojuist voor het eerst een bundel verkocht. Normaal gesproken, bij een enkele verkoop, krijg ik vervolgens het verzendlabel en worden de verzendkosten er voor de verkoper gewoon bij opgeteld. Nu gebeurt dat allebei echter niet. Hoe werkt het precies met een bundel?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 13 september 2021 @ 20:59:06 #197
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201344618
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb zojuist voor het eerst een bundel verkocht. Normaal gesproken, bij een enkele verkoop, krijg ik vervolgens het verzendlabel en worden de verzendkosten er voor de verkoper gewoon bij opgeteld. Nu gebeurt dat allebei echter niet. Hoe werkt het precies met een bundel?
Is het wel echt verkocht of is er alleen een aanvraag voor een bundel gedaan? Bundel werkt precies hetzelfde als enkele verkoop.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 13 september 2021 @ 21:05:17 #198
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201344729
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb zojuist voor het eerst een bundel verkocht. Normaal gesproken, bij een enkele verkoop, krijg ik vervolgens het verzendlabel en worden de verzendkosten er voor de verkoper gewoon bij opgeteld. Nu gebeurt dat allebei echter niet. Hoe werkt het precies met een bundel?
Nadat jij de bundel hebt goedgekeurd, moet de koper nog daadwerkelijk kopen en betalen. De koper moet dus 2 acties doen (aanvraag, dan aankoop). Verder werkt het inderdaad exact hetzelfde. Je kunt in het gesprek met de koper zien of je echt al verkocht hebt. Of check één van de artikelen, die zouden dan als verkocht gemarkeerd moeten zijn.
pi_201345520
Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er inmiddels achter dat ik ergens op gedrukt heb waardoor ik heb aangegeven dat we het buiten Vinted om gaan regelen. :'). Dan krijg je dus inderdaad geen verzendlabel... :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_201346064
Ik heb iets verkocht met Homerr en iets zelf gekocht met Homerr. Beide zijn na een maand nog onderweg. Is dat normaal?

Ik heb Homerr wel inmiddels uitgezet als verzendoptie en ik ga er ook niks mee mee kopen. Wat een gedoe levert het op.
pi_201349211
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef 110 het volgende:
Ik heb iets verkocht met Homerr en iets zelf gekocht met Homerr. Beide zijn na een maand nog onderweg. Is dat normaal?

Ik heb Homerr wel inmiddels uitgezet als verzendoptie en ik ga er ook niks mee mee kopen. Wat een gedoe levert het op.
Homerrrr doet er wel vaak wat lang over, maar een maand is ongebruikelijk. Ik denk dat ik dat 2 keer gehad heb. In beide keren kwam het uiteindelijk wel aan, da's ook wat waard.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201351035
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 september 2021 09:17 schreef sigme het volgende:

[..]
Homerrrr doet er wel vaak wat lang over, maar een maand is ongebruikelijk. Ik denk dat ik dat 2 keer gehad heb. In beide keren kwam het uiteindelijk wel aan, da's ook wat waard.
Van mijn eigen aankoop heb ik gisteravond laat ineens een mail gehad met dat het klaarligt…
pi_201353391
Andere jas besteld, betaald via PayPal maar nu krijg ik het bedrag gelijk teruggestort :? En de bestelling staat nu natuurlijk nog wel als betaald op Vinted. Maar als ik naar mijn PayPal account kijk dan zie ik dat die daarna alsnog is afgeschreven (2 betalingen van hetzelfde bedrag, waarvan 1 refund).

- Betaling
- Refund
- Alsnog betaald

Raarrrr
afspraak tandarts verzetten
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 15:31:21 #204
382129 crew  Donna
pi_201354572
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 14:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Andere jas besteld, betaald via PayPal maar nu krijg ik het bedrag gelijk teruggestort :? En de bestelling staat nu natuurlijk nog wel als betaald op Vinted. Maar als ik naar mijn PayPal account kijk dan zie ik dat die daarna alsnog is afgeschreven (2 betalingen van hetzelfde bedrag, waarvan 1 refund).

- Betaling
- Refund
- Alsnog betaald

Raarrrr
Heb ik op m'n creditcard regelmatig met Vinted. Ik kijk er niet eens meer van op.
pi_201402351
En alsnog geannuleerd door de verkoper, sjeeez _O-

Gelukkig onderhand nog wel een andere gevonden.
afspraak tandarts verzetten
pi_201403510
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef 110 het volgende:
Ik heb iets verkocht met Homerr en iets zelf gekocht met Homerr. Beide zijn na een maand nog onderweg. Is dat normaal?

Ik heb Homerr wel inmiddels uitgezet als verzendoptie en ik ga er ook niks mee mee kopen. Wat een gedoe levert het op.
Ik heb iets verkocht en verzonden via Homerr. Nu 3 weken onderweg. Vervelend inderdaad maar goed; als het maar aankomt iig.
pi_201403907
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:12 schreef 110 het volgende:
Ik heb iets verkocht met Homerr en iets zelf gekocht met Homerr. Beide zijn na een maand nog onderweg. Is dat normaal?

Ik heb Homerr wel inmiddels uitgezet als verzendoptie en ik ga er ook niks mee mee kopen. Wat een gedoe levert het op.
Een van mijn Homerrr-pakketjes heeft een keer ruim een maand gedaan over de 32 km van Amsterdam naar Utrecht. Kruipend is nog sneller. Maar tot nu toe is het wel altijd aangekomen. Homerr kies ik bij voorkeur niet meer: het duurt soms extreem lang en je hebt geen idee waar je pakketje uithangt en of er voortgang in is. Bij Mondial of DPD zie je tenminste nog in welk distributiecentrum het is, je hebt er niks aan maar het voelt wel beter.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201404091
Ik had nu een pakketje via Mondial dat eerst volgens Mondial bij het pakketpunt was afgeleverd, maar Vinted dacht van niet en het pakketpunt kon het ook niet vinden, en Mondial meldde het een dag later weer op het sorteercentrum. Uiteindelijk kwam het wel aan, maar de administratie was wel in de soep.
Voor het eerst ook een pakje via UPS, die gaf een hoop onbegrijpelijke mails ('de status van uw verzending is veranderd!') maar ook dat kwam wel aan en gaf toen een heldere melding dat het er was.

Ik ben weer een jurkje en twee kortemouwen-truitjes rijker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201441512
Ik zie trouwens net dat Vinted de Nederlandse vertaling van één van beide categorieën "pakken en kostuums" eindelijk heeft ombenoemd in "pakken en speciale outfits". De ene categorie voor van die dingen die je bij Suit Supply koopt, de andere was voor de Roy Donders-huispakken en carnaval-kostuums e.d. Maar tot nu wist je dat alleen als je de app op een andere taal instelde.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 20 september 2021 @ 15:53:05 #210
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201441966
_O-
Zo kloppen er wel meer dingen niet helemaal in de vertaling. Voor babykleding heb je een categorie “rompers”. Voor Nederlanders is een romper een soort babyondergoed. Maar met de categorie “romper” wordt bedoeld: pakjes uit één stuk met voetjes er aan vast (slaappakjes). Wat wij dus rompers noemen, moet je in de categorie “bodysuits” plaatsen. Heel verwarrend.

Afgelopen weekend een bestelling ontvangen, was zo goed als nieuw maar artikel bleek vol vlekken en verkleuringen te zitten, echt intensief gebruikt. Verkoper is blijkbaar slechtziend want het was haar niet opgevallen. Kan je dus mooi op eigen kosten terugsturen, kopersbescherming stelt af en toe weinig voor. }:|
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201444638


Ik heb deze jurk net gekocht. O+ Kan niet wachten. O+ Hopelijk denkt ze niet dat haar prijs veel te laag was omdat ik er zo snel bij was. :') Merk is niet zo bekend, dus veel jurken staan er best lang op. Maar ik ben fan en hou ze altijd in de gaten voor juist deze lange modellen.
pi_201444671
Omdat ik niet kan wachten ook een keer opgelet met welke bezorgdienst het komt. Stond automatisch op Homerr, maar toch maar DHL van gemaakt. Mijn laatste Homerr pakketje deed er een maand over. En dat vind ik normaal niet zo erg. Maar dit keer kwam het dag voordat ik op vakantie binnen. Eén dag later en ik had het niet meer binnen de tijd kunnen ophalen. :')
pi_201470234
Voorspelbaar, wel. Dezelfde avond geannuleerd en nu weer op Vinted voor het dubbele bedrag.
pi_201470244
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 19:29 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb deze jurk net gekocht. O+ Kan niet wachten. O+ Hopelijk denkt ze niet dat haar prijs veel te laag was omdat ik er zo snel bij was. :') Merk is niet zo bekend, dus veel jurken staan er best lang op. Maar ik ben fan en hou ze altijd in de gaten voor juist deze lange modellen.
lace and beads? Mooie jurk zeg!
pi_201470444
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:59 schreef DrSauvignon het volgende:
lace and beads? Mooie jurk zeg!
Nee, al hebben die wel erg dezelfde stijl inderdaad. En zelfs een vergelijkbare naam. :D Needle & Thread is dit.
pi_201470594
oh, dat klinkt nog gezelliger. Balen dat ze hem geannuleerd hebben zeg
pi_201490728
Ik ben wel weer even klaar met kopen op Vinted, de laatste 2 jurken waren een beetje jammer, bij de ene zat er een gaatje op een plek waar het niet onopvallend te repareren is en de andere was ingekort. Bij de eerste heb ik bij de verkoopster geklaagd en kreeg ik een kleine compensatie ‘want je weet toch dat dit merk niet goedkoop is’. Ja hallo, een jurk met een gat is een jurk met een gat. Bij de tweede had ik helaas al op ‘alles is ok’ geklikt, daar moet ik dus een volgende keer meer tijd voor nemen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:11:18 #218
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201494055
Ik heb gisteren na een Vinted-pauze van 2 maanden weer een hoop nieuwe kleding online gezet, en merk dat mensen weer aan het herfstshoppen zijn, alweer een hoop kwijt na 1 dag, o.a. de laarzen die ik al 5 maanden op Vinted had staan.

Wel een paar zeikerds met 100 vragen, en die afdingen op een artikel dat (laag geprijsd) nog geen uur geleden geplaatst was. Ik heb er deze keer voor gekozen niet te reageren, en zoals ik al dacht waren er andere gegadigden die gewoon meteen kochten zonder gezeur. Vanmiddag dus maar weer eens de DHL-MR-UPS ronde doen...
pi_201577099
Gister even gekeken op vinted voor een winterjas voor mijn oudste. Haar lievelingskleur is groen en ze wil dus een groene jas.

Eentje gevonden,, maar met bontkraag. Ben niet zo'n fan van een bontkraag, maar dochter vond hem leuk dus vooruit. En nu net bedacht ik me iets.... Bontkraag... Jas is van Nickelson en wist ik veel dat ze echt bont in die kraagjes verwerken... Wel dus. Dus, ik zit in dubio. Verkoop annuleren (krijg ik een negatieve review?) of de verkoop door laten gaan.

Wat zouden jullie doen?
pi_201577332
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister even gekeken op vinted voor een winterjas voor mijn oudste. Haar lievelingskleur is groen en ze wil dus een groene jas.

Eentje gevonden,, maar met bontkraag. Ben niet zo'n fan van een bontkraag, maar dochter vond hem leuk dus vooruit. En nu net bedacht ik me iets.... Bontkraag... Jas is van Nickelson en wist ik veel dat ze echt bont in die kraagjes verwerken... Wel dus. Dus, ik zit in dubio. Verkoop annuleren (krijg ik een negatieve review?) of de verkoop door laten gaan.

Wat zouden jullie doen?
Volgens mij mag bont sowieso niet op vinted verkocht worden
pi_201577423
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:12 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Volgens mij mag bont sowieso niet op vinted verkocht worden
Inderdaad geen nickelson jassen met bontkraag op vinted.

Heb de verkoopster laten weten dat ik de verkoop annuleer. Jammer dan van de negatieve review, maar echt bont gaat me te ver. Zeker bij een kind.

Ondertussen verkoop geannuleerd. Verkoopster is not amused. Ik wees haar erop dat bont niet mag op vinted en ze antwoordde dat vinted de advertentie er dan maar af moet halen als het niet mag. Heb als reden opgegeven dat ik een verkeerde maar heb gekocht zodat ik haar nog een kans geef de jas te kunnen verkopen.

Ik heb nog nooit zoiets voor gehad... Hoe lang duurt het voordat ik het geld terug krijg?

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-09-2021 12:29:36 ]
pi_201577797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Inderdaad geen nickelson jassen met bontkraag op vinted.

Heb de verkoopster laten weten dat ik de verkoop annuleer. Jammer dan van de negatieve review, maar echt bont gaat me te ver. Zeker bij een kind.

Ondertussen verkoop geannuleerd. Verkoopster is not amused. Ik wees haar erop dat bont niet mag op vinted en ze antwoordde dat vinted de advertentie er dan maar af moet halen als het niet mag. Heb als reden opgegeven dat ik een verkeerde maar heb gekocht zodat ik haar nog een kans geef de jas te kunnen verkopen.

Ik heb nog nooit zoiets voor gehad... Hoe lang duurt het voordat ik het geld terug krijg?

Waarom maak jij het ingewikkelder dan nodig? Jij moet gewoon bij vinted aangeven waarom jij de koop hebt geannuleerd, namelijk omdat zij een verboden artikel probeert te verkopen. Dan krijg jij uiteindelijk geen negatieve review. Waarom ga jij het nou oplossen voor die verkoopster? Dat ze dat bontkraagje even snel ergens stopt waar de zon niet schijnt zeg...
pi_201577894
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Waarom maak jij het ingewikkelder dan nodig? Jij moet gewoon bij vinted aangeven waarom jij de koop hebt geannuleerd, namelijk omdat zij een verboden artikel probeert te verkopen. Dan krijg jij uiteindelijk geen negatieve review. Waarom ga jij het nou oplossen voor die verkoopster? Dat ze dat bontkraagje even snel ergens stopt waar de zon niet schijnt zeg...
Ja, goeie vraag. Ik denk dat het meer een kwestie was van iemand niet te willen verlinken. Nouja, het is gebeurt. Mijn eerste annulering, dus nog geen negatieve review.

Overigens lees ik verder nergens op Vinted dat echt bont niet mag.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-09-2021 13:18:11 ]
pi_201578048
Waarom zou bont niet mogen als wol en leer wel mogen?
Protège moi de mes désirs.
pi_201578301
Het staat bij de redenen waardoor een advertentie wordt weggehaald inderdaad.

Het artikel van echt bont, reptielenhuid, schelpen of ivoor is gemaakt
pi_201578308
Dubbel
pi_201578561
Oh, ik heb juist op vinted een keer een echte bontjas gezocht, gevonden en gekocht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201584128
Ik heb na lange tijd ook weer wat gekocht; een zomerrok, super goedkoop nu het seizoen voorbij is! ^^



Een jaartje wachten en dan kan ik hem aan doen! :)
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_201584161
quote:
0s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik heb na lange tijd ook weer wat gekocht; een zomerrok, super goedkoop nu het seizoen voorbij is! ^^

[ afbeelding ]

Een jaartje wachten en dan kan ik hem aan doen! :)
Ik heb nog wel een wat van zulke rokken als je daar van houdt
pi_201584433
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 20:33 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik heb nog wel een wat van zulke rokken als je daar van houdt
Dankje, maar ik denk dat ik hier eens mee begin en zie hoe vaak ik 'm aantrek! ;) Wel heel leuk dat je het aanbiedt! O+
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
  donderdag 30 september 2021 @ 21:59:34 #231
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201585934
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 13:08 schreef arvensis het volgende:
Waarom zou bont niet mogen als wol en leer wel mogen?
Omdat bont in kleding altijd op zeer dieronvriendelijke wijze wordt verkregen. Dieren worden soms levend gevild. Niet voor niets is er in sommige landen al een verbod op de verkoop van bont, en in bijna alle Europese landen is of komt een verbod op het fokken van dieren voor bont.
(Ik ben overigens ook geen fan van leer, ik ben niet voor niets vegetariër, maar het dierenleed bij de bontfokkerij is wel een stuk erger. Wol vind ik dan geen probleem - mits mulesing vrij).
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201593247
Ik heb zojuist een jumpsuit verkocht en bij pakket grootte heb ik klein aangevinkt omdat dat vaak geen issue is.

Nu wil de verkoopster het verzonden hebben met post NL en ik denk dat dat wel een probleem gaat zijn. Ik dacht dat ik dat uit had gezet, maar blijkbaar zit hij er nog tussen.

Mocht het te zwaar zijn, weet iemand hoe dat verder gaat?
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 16:20:12 #233
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201593851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 15:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zojuist een jumpsuit verkocht en bij pakket grootte heb ik klein aangevinkt omdat dat vaak geen issue is.

Nu wil de verkoopster het verzonden hebben met post NL en ik denk dat dat wel een probleem gaat zijn. Ik dacht dat ik dat uit had gezet, maar blijkbaar zit hij er nog tussen.

Mocht het te zwaar zijn, weet iemand hoe dat verder gaat?
Grote kans dat je PostNL punt het gaat weigeren…gewicht lijkt me overigens niet echt het punt, want brievenbus pakket mag tot 2 kg. Afmeting lijkt me eerder het probleem.

Als ik jou was zou ik met de koper bespreken dat je het in dit formaat niet met PostNL kan verzenden. Spreek met haar af dat ze jou buiten Vinted nog wat extra bijbetaalt in de verzendkosten zodat je voor pakketpost kunt kiezen. Of dat je annuleert en zij opnieuw bestelt maar met een andere verzender. En anders zou ik de bestelling annuleren. Als je kiest voor reden COVID krijg je geen negatieve feedback.

PostNL kan je trouwens niet uitzetten, ik vermeld in elke advertentie dat ik niet met PostNL verzend. Ik begin daar echt niet aan, ik ga a) niets voorschieten en b) PostNL biedt als enige geen bescherming bij verlies van het pakket.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201594134
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 16:20 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Grote kans dat je PostNL punt het gaat weigeren…gewicht lijkt me overigens niet echt het punt, want brievenbus pakket mag tot 2 kg. Afmeting lijkt me eerder het probleem.

Als ik jou was zou ik met de koper bespreken dat je het in dit formaat niet met PostNL kan verzenden. Spreek met haar af dat ze jou buiten Vinted nog wat extra bijbetaalt in de verzendkosten zodat je voor pakketpost kunt kiezen. Of dat je annuleert en zij opnieuw bestelt maar met een andere verzender. En anders zou ik de bestelling annuleren. Als je kiest voor reden COVID krijg je geen negatieve feedback.

PostNL kan je trouwens niet uitzetten, ik vermeld in elke advertentie dat ik niet met PostNL verzend. Ik begin daar echt niet aan, ik ga a) niets voorschieten en b) PostNL biedt als enige geen bescherming bij verlies van het pakket.
Bedankt :) Ik ga het even aan haar vragen wat ze wilt.
pi_201597332
Het is geregeld. Ze heeft me buiten vinted om het resterende bedrag betaald om het als pakket te kunnen verzenden :)
pi_201681846
Hebben jullie ervaring met het bestellen in het buitenland? Is dat de moeite waard of komen er dan veel bijkomende kosten bovenop?
afspraak tandarts verzetten
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:21:03 #237
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201682045
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Hebben jullie ervaring met het bestellen in het buitenland? Is dat de moeite waard of komen er dan veel bijkomende kosten bovenop?
De verzendkosten zijn soms iets hoger (geldt vooral voor It/ Sp), dat kun je zien als je het artikel bekijkt, en natuurlijk de standaard koperbescherming (maar die is er binnen NL ook). Verder geen andere kosten die er niet zijn bij een bestelling binnen NL. Ook verzendtijd scheelt hier niet veel, soms komen pakketten uit Frankrijk eerder binnen dan die uit Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door mousemicky op 08-10-2021 14:27:14 ]
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:31:55 #238
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201685847
DHL heeft blijkbaar een actie om het thuis bezorgen te promoten. Ongevraagd zijn er de laatste week diverse pakketjes die ik heb gekocht en die ik heb verzonden thuis bezorgd. Erg relaxt wel. *)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201685953
Ik was ook positief verrast met mijn pakketje vandaag. Scheelt mij weer ophalen ;)
pi_201685992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:31 schreef Mariposas het volgende:
DHL heeft blijkbaar een actie om het thuis bezorgen te promoten. Ongevraagd zijn er de laatste week diverse pakketjes die ik heb gekocht en die ik heb verzonden thuis bezorgd. Erg relaxt wel. *)
Ik vind dat echt super irritant. Ook omdat ik de bezorgtijden niet kon aanpassen in de app. Ik vink niet voor niks aan dat ik het op een pakketpunt wil laten bezorgen :( Ik heb niet de meest vriendelijke buren namelijk en DHL komt op de meest gekke tijden. Ik heb nu mijn adres maar aangepast naar het adres van het pakketpunt. Kan ik het weer ophalen wanneer ik wil.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 21:09:23 #241
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201686734
quote:
85s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:40 schreef Limone het volgende:

[..]
Ik vind dat echt super irritant. Ook omdat ik de bezorgtijden niet kon aanpassen in de app. Ik vink niet voor niks aan dat ik het op een pakketpunt wil laten bezorgen :( Ik heb niet de meest vriendelijke buren namelijk en DHL komt op de meest gekke tijden. Ik heb nu mijn adres maar aangepast naar het adres van het pakketpunt. Kan ik het weer ophalen wanneer ik wil.
oh ja dat is wel vervelend dan… :{ ik kan gelukkig altijd via de site van DHL de bezorgdag en tijd veranderen. Al ben ik door het thuiswerken toch praktisch altijd thuis.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201688858
Het begint hier eindelijk weer een beetje te lopen qua verkopen, vandaag 2 pakketjes weggebracht en morgen weer 1. Heb vorige week wat dingen die er al langer op stonden verwijderd en opnieuw geplaatst en dat heeft volgens mij wel gewerkt.

Ik heb dat programma dat door Vinted gesponsord wordt op RTL 4 gekeken, mijn hemel zeg, die styliste is niet helemaal mijn type zullen we maar zeggen. Het heet iets van Lekker Leven ruimt op ofzo en gaat eigenlijk alleen maar over Vinted. Heeft iemand het al eens gekeken?
pi_201690710
Deze besteld.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201694968
Hmm… ik heb vanochtend iets gekocht op Vinted. Tenminste, dat dacht ik. De betaling is te zien in mijn bankapp maar niet op Vinted, het artikel is ook nog gewoon te koop :?

Iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
pi_201695470
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 16:27 schreef Fazz het volgende:
Hmm… ik heb vanochtend iets gekocht op Vinted. Tenminste, dat dacht ik. De betaling is te zien in mijn bankapp maar niet op Vinted, het artikel is ook nog gewoon te koop :?

Iemand anders dit ook al eens meegemaakt?
Ja, onlangs nog. Er was iets misgegaan bij Vinted en dan “ziet” hun software de betaling niet. Ook al eerder wel eens gehad: toen en onlangs opnieuw na een paar dagen was het bedrag teruggestort. Heb het truitje toen maar nog een keer gekocht 🙂
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201695487
Ah oke, dan kijk ik het de komende dagen wel even aan. Was geen groot bedrag gelukkig.
Ik ga het dan toch nogmaals kopen, voordat het weg is :D
pi_201731276
Heb hier een 2 sterren review gekregen omdat een shirt "veel kleiner" uitvalt. Koper heeft geen contact met me gezocht en alleen deze review neergezet. Beetje jammer weer -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_201732013
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:48 schreef Bamba het volgende:
Heb hier een 2 sterren review gekregen omdat een shirt "veel kleiner" uitvalt. Koper heeft geen contact met me gezocht en alleen deze review neergezet. Beetje jammer weer -O-
Dat is ook wel een beetje treurig. Viel het ook echt zoveel kleiner, wat jij al wist?

Ik heb voor het eerst nu wat items op Vinted verkocht. Ben heel benieuwd hoe kritisch de mensen zijn. Dit ging om 1 euro items + bundelkorting, dus als ik dan nog gezeur krijg, denk ik dat ik de verkoop snel zat ga zijn. :') Maar ik geef eigenlijk altijd 5 sterren, dus hopelijk zijn andere mensen (tenzij er echt iets fout is) ook gewoon zo.
pi_201732216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:38 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje treurig. Viel het ook echt zoveel kleiner, wat jij al wist?

Ik heb voor het eerst nu wat items op Vinted verkocht. Ben heel benieuwd hoe kritisch de mensen zijn. Dit ging om 1 euro items + bundelkorting, dus als ik dan nog gezeur krijg, denk ik dat ik de verkoop snel zat ga zijn. :') Maar ik geef eigenlijk altijd 5 sterren, dus hopelijk zijn andere mensen (tenzij er echt iets fout is) ook gewoon zo.
Volgens mij was er niks mis mee. Het was een maat 164/170 en Vinted maakt daar zelf 15 jaar van, maar dat kan ik niet veranderen. Dat is idd aan de kleine kant en zeker afhankelijk van het kind hoe de maat valt, maar ik zet altijd de echte maat in de beschrijving, titel en maak foto's van de maatlabel. Meer kan ik ook niet doen :{

Het gaat hier ook om een bedrag van 2 euro :+
And so the lion fell in love with the lamb
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:11:41 #250
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201737357
Net zo sneu als 4 sterren geven en als alles perfect in orde is...
Ben je dan nooit tevreden??

pi_201757228
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 17:37 schreef Fazz het volgende:
Ah oke, dan kijk ik het de komende dagen wel even aan. Was geen groot bedrag gelukkig.
Ik ga het dan toch nogmaals kopen, voordat het weg is :D
Het bedrag is inmiddels weer teruggestort :)
pi_201790924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:11 schreef mrPanerai het volgende:
Net zo sneu als 4 sterren geven en als alles perfect in orde is...
Ben je dan nooit tevreden??

[ afbeelding ]
En hun namen en foto’s hier op Fok zetten is niet zielig?
pi_201790955
quote:
1s.gif Op donderdag 30 september 2021 12:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Waarom maak jij het ingewikkelder dan nodig? Jij moet gewoon bij vinted aangeven waarom jij de koop hebt geannuleerd, namelijk omdat zij een verboden artikel probeert te verkopen. Dan krijg jij uiteindelijk geen negatieve review. Waarom ga jij het nou oplossen voor die verkoopster? Dat ze dat bontkraagje even snel ergens stopt waar de zon niet schijnt zeg...
Idd. Het staat gewoon duidelijk in de catalogus dat het niet mag en er is een aparte optie onder rapporteren voor. Ik rapporteer ook dagelijks bontkraagjes die op mijn homepage komen. Meestal bewaar ik de advertenties om te zien of ze worden verwijderd wat tot nu toe altijd gebeurt :r
pi_201794557
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:14 schreef Kerk het volgende:

[..]
En hun namen en foto’s hier op Fok zetten is niet zielig?
Dat zijn hun zelfgekozen namen en die info staat allemaal publiekelijk op vinted. Wat is je probleem?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201795270
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:16 schreef Kerk het volgende:

[..]
Idd. Het staat gewoon duidelijk in de catalogus dat het niet mag en er is een aparte optie onder rapporteren voor. Ik rapporteer ook dagelijks bontkraagjes die op mijn homepage komen. Meestal bewaar ik de advertenties om te zien of ze worden verwijderd wat tot nu toe altijd gebeurt :r
Ik heb wel wat beters te doen dan politietje spelen.

Ik heb gisteren wel een goede verkoop gedaan vind ik. Ik had nog een draagjas voor de winter liggen van bonprix en die heb ik toch nog voor 35 euro kunnen verkopen :)
pi_201795280
quote:
10s.gif Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef sigme het volgende:

[..]
Dat zijn hun zelfgekozen namen en die info staat allemaal publiekelijk op vinted. Wat is je probleem?
Dat zij geen toestemming hebben gegeven om het ook op Fok te zetten en tonen. Daarnaast is het ook gewoon plebsgedrag om dit te doen.
pi_201804737
Hebben sommige verkopers tijd teveel ofzo? Ik krijg voor mijn gevoel elke dag een update van iemand. Vorige week iets gekocht, eerst werd al bericht dat het verzonden was, ja euh, die melding kreeg ik al van vinted zelf hoor, dat hoeft echt niet nog een keer. En nu kwam dit weekend bericht van vinted dat ik mijn bestelling kan afhalen en meteen weer een bericht van de verkoper. En ja hoor, zojuist weer. Laat me met rust.
pi_201804816
Grappig hoe dat verschilt. Ik vind het fijn om interactie te hebben met kopers en verkopers, ook vanuit hen. Zo’n update kan ik waarderen en zie ik als goede communicatie.
Maar hoer ging het een paar pagina’s terug ook over. :)

En wat betreft de 4 sterren - dat is idd raar. Als alles perfect was, geef je er gewoon 5. En anders vermeld je waarom je 4 sterren geeft.
Protège moi de mes désirs.
pi_201804862
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben sommige verkopers tijd teveel ofzo? Ik krijg voor mijn gevoel elke dag een update van iemand. Vorige week iets gekocht, eerst werd al bericht dat het verzonden was, ja euh, die melding kreeg ik al van vinted zelf hoor, dat hoeft echt niet nog een keer. En nu kwam dit weekend bericht van vinted dat ik mijn bestelling kan afhalen en meteen weer een bericht van de verkoper. En ja hoor, zojuist weer. Laat me met rust.
Dat zou ik ook wel vervelend vinden.

Maar gewoon wat communiceren met de koper/verkoper vind ik ook wel fijn. Als ik merk dat diegene er verder niet op zit te wachten, dan zeg ik verder ook niks meer.
pi_201805345
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben sommige verkopers tijd teveel ofzo? Ik krijg voor mijn gevoel elke dag een update van iemand. Vorige week iets gekocht, eerst werd al bericht dat het verzonden was, ja euh, die melding kreeg ik al van vinted zelf hoor, dat hoeft echt niet nog een keer. En nu kwam dit weekend bericht van vinted dat ik mijn bestelling kan afhalen en meteen weer een bericht van de verkoper. En ja hoor, zojuist weer. Laat me met rust.
Ik vond dat juist van een koper heel vervelend. Die bleef maar berichten sturen. Wanneer ik zou verzenden, of ik nog meer spullen verkoop, of ik nu al nog meer spullen verkoop. Ik werd er helemaal onrustig van. Wat een verkoper zegt zou ik makkelijker naast mezelf neerleggen.

Ik stuur trouwens ook een berichtje zodra het verzonden is. Maar ik stuur daar vooral een foto bij van het pakketje. Dat heeft mij ook een keer enorm geholpen toen ze op het pakketpunt het pakketje niet konden vinden.
  maandag 18 oktober 2021 @ 14:54:15 #261
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201806972
Ik vind het wel fijn om na koop een berichtje van de verkoper te ontvangen. Met een indicatie wanneer het wordt verzonden. Maar berichtjes dat het verzonden is en dat het is aangekomen vind ik irritant, die meldingen krijg ik ook al via Vinted. Of mensen die overdreven blij en met allerlei hartjes communiceren, ga weg, ik ben je vriendin niet. :')

Stuur zelf altijd een berichtje na de verkoop. En tegenwoordig stuur ik voor ik het pakket weg breng een foto van het pakket, open en dicht, om eventueel gedoe achteraf te voorkomen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201808018
Ik kom hier ook even meeposten hoor :)

Sinds Vinted helemaal niks nieuws meer aangeschaft voor zowel mezelf als voor mijn driejarige zoontje. Hij groeit alleen maar en ik krimp momenteel nogal, dus ideaal! *O*

Mijn meest recente aankopen (foto's uit de advertenties, niet de mijne):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aankopen van afgelopen zomer (wel ik):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recente aankopen voor het kind, door 'm zelf uitgezocht (foto's uit de advertenties):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En eerdere aankoop (wel mijn kind :)), rugzak en lieveheersbeestjestrui O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot dusver hartstikke blij met alles en nog nul vervelende of teleurstellende ervaringen gehad, dus vooralsnog hoera voor Vinted! :) *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_201809423
Ik kreeg deze week een annulering van vinted omdat de verkoopster het niet op de post gedaan had. Dagje later ook de verkoopster op de lijn, met excuses. Aangezien ik de bloes best graag wil hebben, heb ik het ding gewoon opnieuw gekocht. Hopelijk krijgt ze het nu wel op de post.

Andere verkoopster meldde uit zichzelf dat het wat lang duurt, voor mij geen probleem maar ik hoop dat ze het wel weet te versturen voordat ook die koop automatisch ontbonden wordt.

Allemaal wat gedoe, maar ik ben erg blij met de goedwerkende automatische afhandelingen bij vinted. Ik ben nooit m'n geld kwijt voor iets dat niet eens op de post gegaan is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201811474
Vanmiddag voor het eerst wat ingeleverd bij een UPS punt. Hoe lang duurt het voordat je bij hun een melding krijgt dat het verstuurd is?
  maandag 18 oktober 2021 @ 22:46:26 #265
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201812535
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vanmiddag voor het eerst wat ingeleverd bij een UPS punt. Hoe lang duurt het voordat je bij hun een melding krijgt dat het verstuurd is?
Dat was bij mij weleens een dag later. Leek dat de update kwam als UPS het op had gehaald bij het punt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201834103
Heeft iemand enig idee wat je bij Vinted met 'bewaarde zoekopdrachten' kunt?
Bij Vinted zie ik ze alleen tussen alle andere recente zoekopdrachten staan. Maar nergens een menu waar ik alle bewaarde zoekopdrachten bij elkaar kan zien of zoals bij marktplaat s elke 24 uur nieuwe advertenties doorkrijg.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201834147
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:58 schreef stavromulabeta het volgende:
Heeft iemand enig idee wat je bij Vinted met 'bewaarde zoekopdrachten' kunt?
Bij Vinted zie ik ze alleen tussen alle andere recente zoekopdrachten staan. Maar nergens een menu waar ik alle bewaarde zoekopdrachten bij elkaar kan zien of zoals bij marktplaat s elke 24 uur nieuwe advertenties doorkrijg.
Als je onder het vergrootglas je cursor in het zoekbalkje zet,verschijnen ze eronder.
pi_201834331
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:02 schreef -Spring het volgende:

[..]
Als je onder het vergrootglas je cursor in het zoekbalkje zet,verschijnen ze eronder.
Ja, maar daar verschijnen zowel bewaarde als 'niet bewaarde' zoekopdrachten. Het bewaren ven een zoekopdracht heb ik ook nooit echt gesnapt. Dus als iemand er wel wat van snapt hou ik me aanbevolen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201834373
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, maar daar verschijnen zowel bewaarde als 'niet bewaarde' zoekopdrachten. Het bewaren ven een zoekopdracht heb ik ook nooit echt gesnapt. Dus als iemand er wel wat van snapt hou ik me aanbevolen.
De bewaarde hebben er een blauw icoontje achter staan, de rest een wit.
pi_201834407
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:18 schreef -Spring het volgende:

[..]
De bewaarde hebben er een blauw icoontje achter staan, de rest een wit.
Euh ja, dat heb ik gezien. De vraag is welk NUT het dient.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201834429
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Euh ja, dat heb ik gezien. De vraag is welk NUT het dient.
Oh sorry! |:( _O- Ik doe tegelijkertijd een poging tot koken en ben er niet helemaal bij. :')
pi_201834719
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Euh ja, dat heb ik gezien. De vraag is welk NUT het dient.
Haha, gelukkig stel jij de vraag die ik had willen stellen ^O^
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201834879
Die bewaarde zoekopdrachten verdwijnen niet uit de lijst, ze komen hooguit onder aan je lijst te staan. Is handig als je zoals ik altijd op een bepaald merk + maat zoekt, ik hoef hem dan alleen maar steeds aan te klikken in de lijst. Je zou zeggen dat als je zo vaak op 'tzelfde zoekt ie altijd bovenaan staat, maar soms heb ik nachten waarop ik duizend dingen zoek en dan staat ie toch echt onderaan. Maar hij verdwijnt dan dus niet. Das fijn. :D
pi_201835010
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:22 schreef -Spring het volgende:

[..]
Oh sorry! |:( _O- Ik doe tegelijkertijd een poging tot koken en ben er niet helemaal bij. :')
:*
Je houdt in elk geval de vraag lekker levend ^O^
Eet smakelijk!

Ondertussen is mijn tweede aankoop die maar niet op de post ging inderdaad geannuleerd door Vinted. Wel jammer, dat is een mooi jurkje. Maar ik ben straks zelf lang weg, dus opnieuw bestellen durf ik nu niet aan.
Die bloes die ik herbesteld had zou maandag op de post, blijkbaar lukte dat niet, maar vandaag is 'ie dan toch verzonden. Opnieuw wel met een berichtje van verkoopster, die me bedankt voor mijn geduld. Dan vind ik het allang allemaal prima.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201835861
Die verkoper blijft me maar bestoken met berichtjes, meerdere berichtjes per dag dat ik mijn bestelling kan ophalen en nu ik het opgehaald heb wordt er weer gestuurd of ik de ontvangst wil bevestigen. Wat een mafkees
  woensdag 20 oktober 2021 @ 20:52:24 #277
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_201837112
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die verkoper blijft me maar bestoken met berichtjes, meerdere berichtjes per dag dat ik mijn bestelling kan ophalen en nu ik het opgehaald heb wordt er weer gestuurd of ik de ontvangst wil bevestigen. Wat een mafkees
Nou even doen dan. Ben je gelijk van het gezeik af.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:03:13 #278
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201838726
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Die verkoper blijft me maar bestoken met berichtjes, meerdere berichtjes per dag dat ik mijn bestelling kan ophalen en nu ik het opgehaald heb wordt er weer gestuurd of ik de ontvangst wil bevestigen. Wat een mafkees
Die zou van mij maximaal 3 sterren krijgen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201839151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:03 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Die zou van mij maximaal 3 sterren krijgen.
Uiteraard
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:27:41 #280
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201839272
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:54 schreef Aure het volgende:
Die bewaarde zoekopdrachten verdwijnen niet uit de lijst, ze komen hooguit onder aan je lijst te staan. Is handig als je zoals ik altijd op een bepaald merk + maat zoekt, ik hoef hem dan alleen maar steeds aan te klikken in de lijst. Je zou zeggen dat als je zo vaak op 'tzelfde zoekt ie altijd bovenaan staat, maar soms heb ik nachten waarop ik duizend dingen zoek en dan staat ie toch echt onderaan. Maar hij verdwijnt dan dus niet. Das fijn. :D
Herkenbaar wel. Ook die nachtsessies :+
Resistance is futile.
pi_201842028
Ik vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als de koper het pakje niet markeert als ontvangen, maar wel heeft opgehaald. Krijgt de verkoper na verloop van tijd wel het geld?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 07:59:22 #282
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201842215
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat er gebeurt als de koper het pakje niet markeert als ontvangen, maar wel heeft opgehaald. Krijgt de verkoper na verloop van tijd wel het geld?
Ja, dit gebeurt automatisch na 48 uur.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_201843924
Ik zit dus al de hele ochtend vragen te beantwoorden over een kledingstuk van 8 euro. Eerst 3 euro geboden, ik tegenbod van 6 euro. Toen: wat voor materiaal zit er bij de kraag, dan foto's waarin het gedragen wordt, vervolgens wat mijn afmetingen en gewicht zijn. Toen van of het te klein voor mij is.

Man, man, man. Ik blijf niet bezig voor 6 euro.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201843984
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zit dus al de hele ochtend vragen te beantwoorden over een kledingstuk van 8 euro. Eerst 3 euro geboden, ik tegenbod van 6 euro. Toen: wat voor materiaal zit er bij de kraag, dan foto's waarin het gedragen wordt, vervolgens wat mijn afmetingen en gewicht zijn. Toen van of het te klein voor mij is.

Man, man, man. Ik blijf niet bezig voor 6 euro.
Ik had er gister zo een. Dertig vragen over de kleur van het stuk om daarna te zeggen: sorry, ik zoek maat 68, niet 62. o|O
Protège moi de mes désirs.
pi_201844144
Ik beantwoord al geen vragen meer, ik heb nog nooit iets verkocht aan iemand die vragen had, vroeger op marktplaats ook niet. Ik heb duidelijke foto’s, indien aanwezig ook van het label, en beschrijf het redelijk volledig. Het zijn ook geen dure items met wereldschokkende prijzen.
pi_201844427
Ik heb nog een pakje op het pakketpunt liggen waar ik steeds niet aan toe kom om te halen. Het werd daar afgegeven net nádat ik een pakje had opgehaald :+.
Maar omdat ik het flauw vind om de verkopen maar te laten wachten heb ik het alvast als afgehaald & OK gemeld op Vinted. Krijgt zij haar geld. En voor die paar euro ga ik echt niet moeilijk doen, ook niet als in het pakket iets heel anders zit dan gedacht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201849074
Zojuist iets verkocht aan een Franse en ze wilt het met Homerr verzonden hebben. Pakjes bezorgen via Homerr is binnen Nederland al een tienjarenplan, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het op plek van bestemming in Frankrijk is :P
pi_201849193
Voor het eerst een bundel gekocht. Van een chick uit Spanje: vijf toffe dingen in precies mijn smaak voor samen wel helemaal elf euro! :D *O* Vind eigenlijk mijn kast wel vol genoeg, maar ik ben recent afgevallen naar maat 36/S en alles dat ik momenteel heb is groter dan dat, dus op zich wel leuk om iets te hebben dat niet in meer of mindere mate te ruim zit :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201849303
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:57 schreef minilot het volgende:
Voor het eerst een bundel gekocht. Van een chick uit Spanje: vijf toffe dingen in precies mijn smaak voor samen wel helemaal elf euro! :D *O* Vind eigenlijk mijn kast wel vol genoeg, maar ik ben recent afgevallen naar maat 36/S en alles dat ik momenteel heb is groter dan dat, dus op zich wel leuk om iets te hebben dat niet in meer of mindere mate te ruim zit :)
Wat tof! Hoeveel aan verzendkosten was je kwijt als ik vragen mag?
pi_201849680
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:05 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat tof! Hoeveel aan verzendkosten was je kwijt als ik vragen mag?
EUR 4,62 wat ik zo vanuit Spanje dikke prima vond :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_201850915
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:27 schreef minilot het volgende:

[..]
EUR 4,62 wat ik zo vanuit Spanje dikke prima vond :)
Zeker!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:37:05 #292
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_201852389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik zit dus al de hele ochtend vragen te beantwoorden over een kledingstuk van 8 euro. Eerst 3 euro geboden, ik tegenbod van 6 euro. Toen: wat voor materiaal zit er bij de kraag, dan foto's waarin het gedragen wordt, vervolgens wat mijn afmetingen en gewicht zijn. Toen van of het te klein voor mij is.

Man, man, man. Ik blijf niet bezig voor 6 euro.
Hahahaha die had ik ook! Wilde ze weer maten weten. Dan weer waarom ik voor een bepaalde staat had gekozen.

Vandaag weer eentje en toen wilde iemand anders het kopen. Dus die heeft het gekregen.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_201859108
Iemand ervaring met een verkoper die al 3 maanden niet meer actief is, heb daar een broek gekocht voor 5 euro. Maar geen reactie tit nu toe. Wordt de overeenkomst dan automatisch ontbonden en mijn geld terug (Nederlandse verkoper en iets van (8/9 euro)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:26:41 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201859139
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
Iemand ervaring met een verkoper die al 3 maanden niet meer actief is, heb daar een broek gekocht voor 5 euro. Maar geen reactie tit nu toe. Wordt de overeenkomst dan automatisch ontbonden en mijn geld terug (Nederlandse verkoper en iets van (8/9 euro)
Ja, als de verkoper niet binnen een week verzendt.

Tip: bij verkopers die al een tijdje niet actief zijn stuur ik vaak eerst een berichtje, of ik doe een bod (als iets al lang op Vinted staat gaan mensen eerder met een bod akkoord is mijn ervaring). Krijg ik daarop geen reactie, dan weet ik genoeg, en koop ik het ook niet via de koop-knop.
pi_201859434
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:26 schreef mousemicky het volgende:

[..]
Ja, als de verkoper niet binnen een week verzendt.

.
Gebeurd dat echt automatisch of moet je eerst na die termijn een soort van klacht of claim indienen? lees hierover nogal negatieve ervaringen dat kopers en geen product krijgen en ook geen geld terug.

Vinted blijkt ergens in Oost Europa te zitten en moeilijk bereikbaar in geval van geen levering, maar wel betaald.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 22-10-2021 13:04:16 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 13:41:43 #297
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_201860259
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]
Gebeurd dat echt automatisch of moet je eerst na die termijn een soort van klacht of claim indienen? lees hierover nogal negatieve ervaringen dat kopers en geen product krijgen en ook geen geld terug.

Vinted blijkt ergens in Oost Europa te zitten en moeilijk bereikbaar in geval van geen levering, maar wel betaald.
Lees anders even de voorwaarden van Vinted ;)
Ja, het gaat automatisch, nee, als er niet verzonden wordt hoef je niets te doen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:00:39 #298
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201860612
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Vinted blijkt ergens in Oost Europa te zitten en moeilijk bereikbaar in geval van geen levering, maar wel betaald.
Heb je dit issue al aangekaart dan? Want Vinted medewerkers reageren doorgaans vrij snel via een bericht. En wat bedoel je met geen levering, want de verkoper heeft een week om te verzenden. Als er nog niet verzonden is en de koop is nog geen week geleden, is er geen probleem. Met die voorwaarden ben je ook akkoord gegaan bij het registreren van je account.
Je kunt overigens ook een verzoek indienen bij de verkoper om de koop te annuleren. Maar dan krijg jij wel een automatisch negatieve beoordeling.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:09:00 #299
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_201862830
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:52 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]
Gebeurd dat echt automatisch of moet je eerst na die termijn een soort van klacht of claim indienen? lees hierover nogal negatieve ervaringen dat kopers en geen product krijgen en ook geen geld terug.

Vinted blijkt ergens in Oost Europa te zitten en moeilijk bereikbaar in geval van geen levering, maar wel betaald.
Doe eens een linkje naar die negatieve ervaringen...
Vinted werkt imo erg makkelijk in en antwoorden in mijn ervaring altijd binnen fe de 24h
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 17:34:40 #300
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201863052
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:09 schreef mrPanerai het volgende:

[..]
Doe eens een linkje naar die negatieve ervaringen...
Vinted werkt imo erg makkelijk in en antwoorden in mijn ervaring altijd binnen fe de 24h
Als je op trustpilot gaat kijken barst het wel van de negatieve reviews. Maar dat komt omdat dit nu eenmaal kanalen zijn waar mensen bijna altijd pas hun ervaring delen als ze een negatieve ervaring hebben. Vinted is bijvoorbeeld niet eindeloos coulant. Je krijgt een aantekening bij het overtreden van de regels en na een aantal keer word je geblokkeerd. Dus dan zijn mensen mega pissig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 22-10-2021 19:20:14 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 22 oktober 2021 @ 19:00:47 #301
269689 crew  Viv
pi_201864113
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 17:34 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Als je op trustpilot gaat kijken barst het wel van de negatieve reviews. Maar dat komt omdat dit nu eenmaal kanalen zijn waar mensen bijna altijd pas hun ervaring delen als ze een negatieve ervaring hebben.
Klopt, FOK! heeft daar ook twee sterren, grotendeels omdat mensen daar een trap na geven als ze een ban gekregen hebben of zo. :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')