Hoe noem je het dan?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, het eindtoernooi heb je dan niet gehaald. Het is hetzelfde als uitgeschakeld worden in de voorronde Champions League of Europa League. Vindt je dan dat we Champions League of Europa League hebben gehaald of niet? Dan hebben we geen Europees voetbal gehaald in mijn ogen.
Strikt genomen is het natuurlijk een Europese wedstrijd.quote:
Maar dan zeg je feitelijk tegen Dickie wordt maar kampioen, want dat is de enige optie waarbij je echt meteen Europees voetbal haalt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Strikt genomen is het natuurlijk een Europese wedstrijd.
Maar gevoelsmatig vind ik niet dat we Europees voetbal hebben behaald als we uitgeschakeld worden in een voorronde.
Hoe je dat strikt juridisch moet zien dat is niet aan mij.
3e plaats is toch directe plaatsing Europa League dacht ik?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan zeg je feitelijk tegen Dickie wordt maar kampioen, want dat is de enige optie waarbij je echt meteen Europees voetbal haalt.
Nee, PO EL.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
3e plaats is toch directe plaatsing Europa League dacht ik?
Zoals ik het nieuwsbericht lees, lijkt er in het contract gewoon geen rekening te zijn gehouden met de Conference league. Als dat zou is mag Dick z’n zaakwaarnemer ook wel op het matje roepen..quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het contractueel geformuleerd is. Als er is gesproken over "plaatsing CL / EL" dan heeft Advocaat geen poot om op te staan. Als er wordt gesproken over "Plaatsing Europees voetbal" dan moet Feyenoord niet zo kinderachtig doen en gewoon betalen.
Steggelen over dat soort zaken doet je club veel meer schade aan dan die paar ton die het mogelijk uitspaart.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja het is ook een beetje oenig van Dickies kant geweest om dat niet even dubbel te checken. Als er specifiek ‘plaatsing (voorronde) CL/EL’ als voorwaarde staat had hij dit moeten opmerken, niet Feyenoord
Maar goed Dickie heeft hard gewerkt dus geef hem dan maar gewoon zijn kankergeld.
Precies en Dick heeft ook wel zijn lijntjes in de media. Gewoon zijn geld geven of opheldering geven.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Steggelen over dat soort zaken doet je club veel meer schade aan dan die paar ton die het mogelijk uitspaart.
Mwah, als het contract toch duidelijk is zou ik ook niet meteen overstag gaan omdat Dick z’n gelijk probeert te halen op televisie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Steggelen over dat soort zaken doet je club veel meer schade aan dan die paar ton die het mogelijk uitspaart.
Feyenoord en contracten, dat gaat lekkerquote:Op donderdag 8 juli 2021 11:49 schreef De_Kraam het volgende:
Of er staat gewoon Champions League / Europa League in dat contract, dan moet Dick niet zeiken en maakt hij er een lulverhaal van dat in zijn straatje past. Net als die Cor Pot met z'n gelul dat alles wat goed ging van Dick kwam en alles wat kut was aan de spelers lag.
Conference liek bestond nog niet aldus Dickie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:49 schreef De_Kraam het volgende:
Of er staat gewoon Champions League / Europa League in dat contract, dan moet Dick niet zeiken en maakt hij er een lulverhaal van dat in zijn straatje past. Net als die Cor Pot met z'n gelul dat alles wat goed ging van Dick kwam en alles wat kut was aan de spelers lag.
Ok dan.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:09 schreef Idisrom het volgende:
Waarom altijd bonussen in contracten zetten. Ik snap dat niet.
Zo makkelijk als ik Dick Advocaat hier verdedig, zo makkelijk krijgt hij ook de schuld hier van alles en nog wat. "seniele ouwe gek"quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:18 schreef Maastoren het volgende:
Wel een verschil of er Europees voetbal in het contract staat of all EL of CL. Daarnaast had die seniele ouwe gek deze situatie zelf kunnen voorkomen door z'n zaakjes goed te laten regelen.
Maar het is natuurlijk wel weer lekker makkelijk om naar iedereen te wijzen behalve naar jezelf. Zo kennen we Dick weer!
Hmm. Maar dat is al sinds sept 2019 bekend dacht ik.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Conference liek bestond nog niet aldus Dickie.
Al zou je gelijk hebben als club, je gaat hier toch geen gezeik over maken. Notabene in een jaar waarin de staf zonder morren (volgens de berichten) twee keer een groot deel van hun salaris terug heeft gegeven.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hmm. Maar dat is al sinds sept 2019 bekend dacht ik.
quote:In beide gevallen zegt de juridische afdeling van Feyenoord dat het anders ligt. Berghuis heeft de vier miljoen clausule verkeerd geïnterpreteerd omdat het een vanaf prijs zou zijn. Advocaat bereikte de voorronde van de Conference League en dat zou Feyenoord niet zien als Europees voetbal. ,,Dit gaat een staartje krijgen’' zegt Advocaat. ,,Conference League is Europees voetbal. Daar denkt Feyenoord opeens anders over. Die naam staat niet in het contract. Het gaat helemaal niet om het geld, het gaat om het principe.’’
We kunnen er lang of kort over lullen maar Advocaat heeft gewoon ontzettend gefaald. En de manier waarop hij dat heeft gedaan is niet fraai.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zo makkelijk als ik Dick Advocaat hier verdedig, zo makkelijk krijgt hij ook de schuld hier van alles en nog wat. "seniele ouwe gek"
Dickie
Oh oke.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
We kunnen er lang of kort over lullen maar Advocaat heeft gewoon ontzettend gefaald. En de manier waarop hij dat heeft gedaan is niet fraai.
Waarover?quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet over. Simpele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |