OP NAAR HET KELLYTOPIC.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik lees dat Kelly is ingevallen???
Edit: vals alarm van voetbalzone aids
Zou inmiddels wel kunnen dat Bannis de concurrentiestrijd gaat winnen eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bozenik hoeft ook geen penaltys meer te nemen
Daar lijkt Slot wel naar toe te willen ja. Al hoop ik eigenlijk dat er nog wat bijkomt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iemand die een analy
[..]
Zou inmiddels wel kunnen dat Bannis de concurrentiestrijd gaat winnen eigenlijk.
#donedealquote:Op woensdag 7 juli 2021 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou inmiddels wel kunnen dat Bannis de concurrentiestrijd gaat winnen eigenlijk.
Bozenik doet nu net pas een paar dagen mee hè. Ik denk dat er nog niks beslist is. Maar het zou kunnen ja.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Italië speelde pressing zoals ik Feyenoord dat nooit heb zien spelen.quote:
Ook daarin eens met Dick. En Feyenoord zou wel echt een walgelijke club zijn als ze daar ruzie over gaan maken zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Italië speelde pressing zoals ik Feyenoord dat nooit heb zien spelen.
Er komt trouwens ook een geschil met Dick over een bonus over Europees voetbal, Feyenoord ziet de Conference League niet als Europees voetbal.
Heb je Italië zien spelen dit EK? Hoe kun je dat nou vergelijken.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook daarin eens met Dick. En Feyenoord zou wel echt een walgelijke club zijn als ze daar ruzie over gaan maken zeg.
Dat doe ik niet, ik ga echt geen discussie voeren over Dick's Feyenoord als we al met Slot bezig zijn. Neem die opmerking gewoon niet serieus.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je Italië zien spelen dit EK? Hoe kun je dat nou vergelijken.
Maar je bent het er wel mee eens zeg je netquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat doe ik niet, ik ga echt geen discussie voeren over Dick's Feyenoord als we al met Slot bezig zijn. Neem die opmerking gewoon niet serieus.
Ja, en ik zeg toch dat je die opmerking niet serieus moet nemen (dat ik het ermee eens ben dus).quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar je bent het er wel mee eens zeg je net.
Italie tegen tegen Spanje was ook wat anders dan de wedstrijden ervoor maar in geen geval heeft Dick hier gelijk, over Europees voetbal wel eens hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Feyenoord hetzelfde speelde als Italië slaat natuurlijk helemaal nergens op, wat een bizarre opmerking. Totaal andere manier van druk zetten.
Over het ‘geschil’ vind ik het bizar dat hier niet van te voren duidelijke afspraken over zijn gemaakt. UCL is natuurlijk Europees voetbal, hoe brak die competitie ook is. Als het om een bonus ging voor ‘Europese plaatsing’ ben ik geneigd Dick gelijk te geven.
Ligt eraan hoe het contractueel geformuleerd is. Als er is gesproken over "plaatsing CL / EL" dan heeft Advocaat geen poot om op te staan. Als er wordt gesproken over "Plaatsing Europees voetbal" dan moet Feyenoord niet zo kinderachtig doen en gewoon betalen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er komt trouwens ook een geschil met Dick over een bonus over Europees voetbal, Feyenoord ziet de Conference League niet als Europees voetbal.
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Een voorronde is gewoon Europees voetbal. Hoe wil je het anders noemen?quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kun je discussiëren of voorronde Conference League al plaatsing voor Europees voetbal is.
Volgens mij is het dat pas als je de Conference League daadwerkelijk hebt behaald.
Ja wel mee eens (op dat Berghuisgedoe na)quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:18 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Eerst met Berghuis nu dit
Wat een pauperclub
"Feyenoord vindt dat de Conference League geen Europees voetbal is"
Nou ja, het eindtoernooi heb je dan niet gehaald. Het is hetzelfde als uitgeschakeld worden in de voorronde Champions League of Europa League. Vindt je dan dat we Champions League of Europa League hebben gehaald of niet? Dan hebben we geen Europees voetbal gehaald in mijn ogen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Een voorronde is gewoon Europees voetbal. Hoe wil je het anders noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |