En pakt dan een pingelquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:44 schreef H.FR het volgende:
Die nieuwe reservekeeper maakt nog niet zo'n denderende indruk op me. Al een paar onzekere momenten gezien.
Ja, typischquote:
Nu welquote:Op woensdag 7 juli 2021 18:37 schreef H.FR het volgende:
Waarom is dit niet op YouTube? Feyenoord site werkt natuurlijk weer niet fatsoenlijk.
Ja, Kokcu valt ook wel positief op inderdaad, sterk in de passing en houdt het overzicht, hoop dat we die nog een jaartje kunnen houden. Sini wel wat goede acties ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:13 schreef fetX het volgende:
Alleen Kokcu en Sini vallen me echt positief op de eerste helft. We zijn wel een stuk beter, maar aanvallend is het wel wat magertjes. Antonucci is wel een fijn spelertje in de kleine ruimte. Kan ons wel helpen tegen de kleintjes.
Benieuwd naar de tweede helft met de jonkies.
Die mag sowieso wel een keer uit de basis. Is wel een beetje klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:11 schreef Maastoren het volgende:
Wordt weer niks met Toornstra dit seizoen @:klaasweetalles
Moeten we wel een goede vervanger hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die mag sowieso wel een keer uit de basis. Is wel een beetje klaar.
El Bouch/Burger - Til - Kokcu/Antonucciquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Moeten we wel een goede vervanger hebben.
Denk niet dat AEB, Burger of Antonucci een plekje boven Toornstra krijgen eigenlijk. En dat snap ik best.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
El Bouch/Burger - Til - Kokcu/Antonucci
Dat geldt voor teveel spelers van ons.quote:Op woensdag 7 juli 2021 20:04 schreef De_Kraam het volgende:
Als Diemers achter de bal gaat staan weet je al dat het niets wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |