quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Aangepast!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:51 schreef GGMM het volgende:
Nu die kinderachtige zooi nog uit de OP. Iedereen ouder dan 12 zal zich daar wel aan ergeren.
Haha ja die waren ook op kampquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
De laatste keer dat ik zoveel mensen in een greppel zag liggen was er ook een Oostenrijker bij betrokken
Huehuehuehue
Niet verkeerd voor Bannis inderdaad. De klasse druipt er nog vanaf bij Van Persie.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even een balletje hooghouden met n van de beste spitsen ter wereld, dat is toch wel mooi.
Wat een gezeik man. Je hebt 2 van de 3 shirts die wel het echte logo hebben. Het is niet zo dat opeens alle clubuitingen met een geel, paars of blauw logo worden weergegeven.quote:
Precies. Ik vind donkergrijs en geel wel een mooie combinatie, maar het is verder geen bijzonder shirt. En de mensen die dit type logo verschrikkelijk vinden zullen er aan moeten wennen vrees ik, want dat is bij elke club de standaard op het uittenue volgens mijquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:30 schreef H.FR het volgende:
Tja, 2 hele mooie uitshirts in 1 jaar was misschien ook wat veel gevraagd. Ik vind hem trouwens niet eens lelijk. Het is m.i. wel eens erger geweest.
Ik ben al onderweg naar de Fanshop.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
Lelijk, maar de kinderen (en @:erasmus ) zullen het wel gaan kopen.
Met Berghuis op de achterkant toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg naar de Fanshop.
Maar zonder gekheid, het uitshirt van vorig seizoen was episch. Dan is dit ook een teleurstelling voor mij.
Gelukkig heb ik het Full Support shirt nog.
Frankgod.quote:Feyenoord is momenteel in gesprek met een groep investeerders. Technisch directeur Frank Arnensen reageert op het nieuws van de afgelopen dagen over een mogelijke financile injectie. De Rotterdamse club hoopt deze transferwindow nog zaken te kunnen doen.
Afgelopen zaterdag is er uitgebreid over gesproken. ''Het is niet zo dat ze zeggen: Hier heb je geld. Natuurlijk kleven er voorwaarden aan, maar het zou ons wel op weg kunnen helpen'', vertelt Arnesen in gesprek met Voetbal International. De investeerders willen onder meer dat Feyenoord afscheid neemt van diverse spelers.
Met het geld hoopt Arnesen onder meer de contracten van Justin Bijlow en Lutsharel Geertruida te verlengen. Al is een akkoord met de verdediger nog ver weg. ''Dat klopt, maar als het lukt, hebben we met die twee jongens, Orkn Kkc, Luis Sinisterra, Tyrell Malacia en Robert Bozenk die zijn kans gaat krijgen zes jonge spelers op het veld staan die een bepaalde waarde vertegenwoordigen. Dat is altijd ons doel geweest, die waarde te creren op het veld. Dan heb je als club ook wat te bieden.''
Berghuis
Arnesen reageert ook op de situatie rondom Steven Berghuis. De 29-jarige aanvaller staat voor een vertrek uit De Kuip en de Rotterdammers hebben al een lijst beschikbaar met mogelijke vervangers. ''Met dit dossier bemoei ik me niet, dat ligt bij de juristen. Steven is nu op vakantie en voordat hij terug is, zal er een oplossing moeten zijn. Als hij gaat, is het aan ons een goede vervanger te vinden. Daarop zijn we voorbereid.''
wordt een zwaar seizoenquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Afschuwelijk shirt, maar goed, zolang er gepresteerd wordt /care.
Een eis dat sommige spelers weg moeten is misschien wel de makkelijkste eis ooitquote:
Is ook gewoon de tijdsgeest van nu, voor uitshirts en trainingspakken kan ik mij daar nooit zo aan ergeren eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 10:44 schreef De_Kraam het volgende:
Clublogo's in de verkeerde kleur, daar heb ik nou een hekel aan.
Geel en grijs als combinatie gaat nooit werken in mijn ogen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:47 schreef fetX het volgende:
Ik vind de kleur geel berhaupt verschrikkelijk. Lelijk tenue al wen je er altijd wel weer aan.
Toch wel mooi dat we investeerders willen gebruiken om van een hoop spelers af te komenquote:
een beetje van NAC en een beetje van jezelfquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:13 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Vind hem zo best meevallen eigenlijk. Al zou ik hem nog niet kopen.
Ze mogen ook wel opschieten met het terugstorten van mijn centjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds dat full support shirt niet ontvangen.
Ik heb nu een pittige mening over het bestuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |