Af en toe draai ik 360 graden rondquote:Op vrijdag 9 juli 2021 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik dacht nog zo dat je spannend in bed was
Moonie is aan de bagger geslagenquote:
Lekker baggerend het weekend in gaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja zekernog even baggeren voor ik de avond afsluit
Heerlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker baggerend het weekend in gaan
Beste manier om het weekend in te gaanquote:
Baggerweekendquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beste manier om het weekend in te gaan
Precies. En ook nog eens gekaapt door slowchat.quote:
Jawel, gaat zijn gangetje. Hoe wel, iets te druk op het werk. Dat mag van mij wel wat minder.quote:
Hier ook druk op het werk, maar vakantie begint in zicht te komenquote:Op zondag 11 juli 2021 10:36 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Jawel, gaat zijn gangetje. Hoe wel, iets te druk op het werk. Dat mag van mij wel wat minder.
En daar ?
Ah lekker. Ik heb nog geen vakantie in het vooruitzicht moet nog e e a regelen. Maar kan niet wachten om effe een paar weken er op uit te gaan.quote:Op zondag 11 juli 2021 10:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook druk op het werk, maar vakantie begint in zicht te komen
Gewoon alleen al een paar weken vrij zijn is al een heerlijk ideequote:Op zondag 11 juli 2021 10:39 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ah lekker. Ik heb nog geen vakantie in het vooruitzicht moet nog e e a regelen. Maar kan niet wachten om effe een paar weken er op uit te gaan.
je vakantie ondertussen voorbij?quote:
wel lekker met de hondjes spelenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja helaas wel ! Om 10 uur weer beginnen
Veel succesquote:Op maandag 12 juli 2021 09:01 schreef dud0r het volgende:
ik heb een meeting straks en daarna ga ik even trainen denk ik.
Dramaandag hè......quote:Op maandag 12 juli 2021 16:27 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier GVD nog een beetje gebaggerd?
Man man man, zoiets verwerk je door een complete vreemdeling op straat of in de super helemaal de huid vol te schelden!quote:
Ja zoietsquote:Op maandag 12 juli 2021 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, zoiets verwerk je door een complete vreemdeling op straat of in de super helemaal de huid vol te schelden!
Al had ik wel medelijden toen ik 3 puberende vakkenvullers heb laten jankenquote:
Ahw.....quote:Op maandag 12 juli 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al had ik wel medelijden toen ik 3 puberende vakkenvullers heb laten janken
Achja, hadden ze me maar niet tegen moeten sprekenquote:
Hoe durven ze inderdaadquote:Op maandag 12 juli 2021 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, hadden ze me maar niet tegen moeten spreken
Hopelijk hebben ze het nu voor eens en altijd begrepenquote:
quote:Op maandag 12 juli 2021 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze het nu voor eens en altijd begrepen
Nou nou zegquote:Op maandag 12 juli 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al had ik wel medelijden toen ik 3 puberende vakkenvullers heb laten janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |