Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
's Ochtends even een gebakken eitje met bacon langsbrengen 'hier, voor de kater'
Want dan had je wat gezegd?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.
Ze kwamen de dag ervoor aan de deur dat ze een feestje gingen hebben (toen waren ze al bezig met de partytent, dus we hadden al een donkerbruin vermoeden) en dat het rond een uur of twaalf wel klaar zou zijn. Geen probleem, we gingen zelf toch ook weg.
Toen ik thuiskwam rond half twee was het feestje nog in volle gang (wel binnen), dus dat was al later dan gedacht.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
Buren die van te voren aankondigen dat ze een feestje gaan geven
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijnquote:
werk en ict gaat ook niet samenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijn
Heb ook wel weer zin in een storingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Of cocktails, jaquote:
Ik was zo bang dat IT ging zeggen dat ik fysiek langs moest komen met laptop. Huuuu reizen voor werk.quote:
Deze naīviteit, zo schattig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?quote:
Tijdens de bevalling.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Wel goeikoop zuupen, knockout na drie slokken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Je was okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
Volgende probleem, stroom valt ineens uit in heel het complex. Echt wat een dag.
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:14 schreef Tegan het volgende:
Ah Essent was ergens bezig en zegt dat het over een kwartier weer werkt, geloven jullie het?
Jawel, de pandemie is afgelopen! Je hebt het gehaald!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net niet het einde van de pandemie gehaald.
Malle Qquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, de pandemie is afgelopen! Je hebt het gehaald!
Ik denk dat hij een paar pilletjes teveel opheeft. Of hij is ze juist vergeten.. hmmquote:
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordtquote:
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
Volgende probleem, stroom valt ineens uit in heel het complex. Echt wat een dag.
Je schreef bier verkeerdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een paar pilletjes teveel opheeft. Of hij is ze juist vergeten.. hmm
Ik begrijp hieruit dat jij bij Essent werkt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordt
Tarzanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?
Van alleen bier ga je toch niet zķ gek doen? Zeker niet een fervente bierdrinker als Q.quote:
Router heeft geen stroom, dus geen internet voor werkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?
Je werkt voor Essent?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordt
wat zijn dit voor MCH praktijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jij bij Essent werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn dit voor MCH praktijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn dit voor MCH praktijken?Als je even kan informeren hoe lang het nog duurt zou tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van alleen bier ga je toch niet zķ gek doen? Zeker niet een fervente bierdrinker als Q.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?
Het hele bier-budget is natuurlijk bewaard om de verhuizing te betalenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?
Sorry, ze kunnen "die monteur bij Tegan" niet in het systeem vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je even kan informeren hoe lang het nog duurt zou tof zijn.
Open uitnodiging om me te dm-en afgeslagenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry, ze kunnen "die monteur bij Tegan" niet in het systeem vinden
Is zo! Heeft Hugo gezegd! En hij heeft fancy schoenen dus hij kan het weten!quote:
ik hoef niet veel te weten, Alleen je naam, adres en misschien een leeftijd en foto, verder niks hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Open uitnodiging om me te dm-en afgeslagen.
Te laat, het werkt weerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef niet veel te weten, Alleen je naam, adres en misschien een leeftijd en foto, verder niks hoor
Dit klinkt gewoon Q-onwaardigquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het hele bier-budget is natuurlijk bewaard om de verhuizing te betalen.
Ach, wat zijn nou 60 minuten op een mensenleven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Te laat, het werkt weer. 60 minuten later, maar toch.
Verstandig welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een 3e hypotheek genomen voor het bier hoor.
Ah joh, dat zijn gewoon nog wat kinderziektes, if you pardon the pun.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:25 schreef Q. het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)bode-voor-deze-zomer
CORONA IS VOORBIJ!
Alsof er al niet genoeg boomers in dit topic zittenquote:
Je bent 11 jaar te laat.quote:
quote:
Mijn woonkamer is dit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
https://www.funda.nl/koop(...)8198-marnixlaan-110/
Fok!meet bij Q in z'n nieuwe tuinquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
33 m˛quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
Ik lees het nu jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:
Wat??
voor iemand die graag zijn eigen groente en fruit zelf wil kweken, met een grote tuin kan je een groen gezonde leven lijden zonder bestuivingen te gebruiken in je eigen kweek tuin. te inspiratie hebben we ook een foto toegevoegd voor een relax suggestie.
Dafuqwutquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
Bloedende oogballen nuquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:06 schreef gcjoel het volgende:
Wat??
voor iemand die graag zijn eigen groente en fruit zelf wil kweken, met een grote tuin kan je een groen gezonde leven lijden zonder bestuivingen te gebruiken in je eigen kweek tuin. te inspiratie hebben we ook een foto toegevoegd voor een relax suggestie.
Ja maar Utrechtquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:07 schreef rival het volgende:
[..]
33 m˛
¤ 475.000 k.k.
Je zou er om kunnen lachen als het niet zo triest was.
Daar moest ik ook om grinniken jaquote:
Wel beetje te ruim voor mij hoor.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
Aan de statige Amsterdamsestraatweg. Met al die statige belwinkels en coffeeshops.quote:
Love die tuinquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:01 schreef babylon het volgende:
Q!
Je nieuwe huis!
Hier worden harde beschuldigingen geuit!quote:
De daadwerkelijke tuin of die ene die ze er ter inspiratie bij hebben gezet?quote:
De daadwerkelijke. Heerlijk leeg canvas om zelf in te richtenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De daadwerkelijke tuin of die ene die ze er ter inspiratie bij hebben gezet?
Heb daar veel gedaan maar slapen was niet een van die dingen :’)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs geslapen dus dat klopt wel
Daar wordt het niet beter van voor Qquote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:23 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb daar veel gedaan maar slapen was niet een van die dingen :’)
Wat een inspanning om niks...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:33 schreef Tegan het volgende:
Weten jullie nog dat van dat stopcontact in mijn keuken. Ik heb eindelijk antwoord van verhuurder na 1,5 maand, 4 mails, 2 telefoontjes en een klacht. Ik mag alles, als ik het zelf betaal![]()
![]()
.
nee, vertel..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:33 schreef Tegan het volgende:
Weten jullie nog dat van dat stopcontact in mijn keuken. Ik heb eindelijk antwoord van verhuurder na 1,5 maand, 4 mails, 2 telefoontjes en een klacht. Ik mag alles, als ik het zelf betaal![]()
![]()
.
Ughquote:
Rare avond zo, Beetje twitter volgen, op tv nieuws volgen en op 3e scherm voetbal kijken.quote:
Ik hoop maar dat hij erbovenop komt, maar het ziet er niet goed uit...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rare avond zo, Beetje twitter volgen, op tv nieuws volgen en op 3e scherm voetbal kijken.
Is meestal andersomquote:Op woensdag 7 juli 2021 08:49 schreef STING het volgende:
Eerste dag op kantoor, wel weer even wennen.
Nu maar 1 scherm ipv 2 schermen
Wat een hel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:49 schreef STING het volgende:
Wow, alleen een laptop scherm zou ik echt niet trekken huehuequote:Op woensdag 7 juli 2021 09:05 schreef babylon het volgende:
Thuis twee werkplekken. Beneden 2 grote schermen. Boven laptopscherm en 2 extra kleinere schermen.
Op kantoor alleen het laptop scherm
Over DP gesproken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Managerleef hč, geen eigen flexplek. En sowieso meer in meetings dan op de werkplek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:08 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, alleen een laptop scherm zou ik echt niet trekken huehue
Maar inderdaad thuis een aardige luxe met inderdaad ook twee werkplekken met grote schermen.
Ja, snap ik. Bij ons is sowieso de guideline dat als je een dag met veel meetings hebt, dat je dat vanaf thuis doet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Managerleef hč, geen eigen flexplek. En sowieso meer in meetings dan op de werkplek.
Ook wel een goede. Hier doen we juist de meetings op de team-kantoordag. Elk team mag één dag in de week op kantoor werken. Ik zit in twee teamsquote:Op woensdag 7 juli 2021 10:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, snap ik. Bij ons is sowieso de guideline dat als je een dag met veel meetings hebt, dat je dat vanaf thuis doet.
Dat is gewoon marteling hoor! Ik zou Amnesty International bellen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 08:49 schreef STING het volgende:
Geen vaste flexplek hebben.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Managerleef hč, geen eigen flexplek. En sowieso meer in meetings dan op de werkplek.
Beter voor iedereen. Thuis bij CL in de bosjes.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar goed dat jij thuis blijft werken.
O ben ik daarover gestruikeld vanmorgenquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter voor iedereen. Thuis bij CL in de bosjes.
Ik mis mn vaste flexplek.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een fotootje van je katten een inmiddels dood plantje?
Stel je voor dat je daar aankomt en er zit al iemand andersquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Beter voor iedereen. Thuis bij CL in de bosjes.
Triggerd. Ik loop op kantoor ook wel eens collega’s met een vaste flexplek te fucken. Ga ik daar zittenquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar aankomt en er zit al iemand anders
Daar hebben we een app voor, om een plek te reserveren. Bij CL in de bosjes dus.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stel je voor dat je daar aankomt en er zit al iemand anders
Die hebben wij nu ook :’)quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Daar hebben we een app voor, om een plek te reserveren. Bij CL in de bosjes dus.![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Triggerd. Ik loop op kantoor ook wel eens collega’s met een vaste flexplek te fucken. Ga ik daar zitten
Rawr.quote:Op woensdag 7 juli 2021 13:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Triggerd. Ik loop op kantoor ook wel eens collega’s met een vaste flexplek te fucken. Ga ik daar zitten
Stoelendans is sowieso een ding bij onsquote:Op woensdag 7 juli 2021 13:45 schreef DrMarten het volgende:
Niets eens op een plek gaan zitten, maar alleen ff bureau hoger of lager zetten en een andere stoel neerzetten kan al tot aardige frustratie leiden weet ik uit ervaring
Dit trauma is duidelijk nog niet verwerktquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:
Hier had iedereen ooit een vaste plek, toen hebben ze een stel collega's aangenomen (waaronder ik), niet genoeg extra werkplekken maar alles flex gemaakt. Toen had dus iedereen van de oude garde een vaste flexplek en de nieuwere groep was fucked als je als laatste binnenkwam. Niemand die daar ook iets aan deed want er was toch geen probleem?! Toen gebeurde corona dus was het magisch opgelost door thuiswerken. Straks weer huilen dus.
Dat kan pas als het is opgelostquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dit trauma is duidelijk nog niet verwerkt
Vaak genoeg gehad dat mensen een drie kwartier aan het reizen waren geweest naar kantoor, daar kwamen, er geen plek meer was en ze weer direct naar huis gingen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:
Hier had iedereen ooit een vaste plek, toen hebben ze een stel collega's aangenomen (waaronder ik), niet genoeg extra werkplekken maar alles flex gemaakt. Toen had dus iedereen van de oude garde een vaste flexplek en de nieuwere groep was fucked als je als laatste binnenkwam. Niemand die daar ook iets aan deed want er was toch geen probleem?! Toen gebeurde corona dus was het magisch opgelost door thuiswerken. Straks weer huilen dus.
In zo'n geval vind ik reistijd is werktijd, toch al anderhalf uur gewerkt als je dan weer thuis komtquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad dat mensen een drie kwartier aan het reizen waren geweest naar kantoor, daar kwamen, er geen plek meer was en ze weer direct naar huis gingen.
Bruhquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Vaak genoeg gehad dat mensen een drie kwartier aan het reizen waren geweest naar kantoor, daar kwamen, er geen plek meer was en ze weer direct naar huis gingen.
Is bijna overal zo volgens mij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij hebben op kantoor officieel ook flexplekken, maar iedereen gaat eigenlijk toch wel op dezelfde plek zitten, als de gewoontedieren die we zijn
Ja toch? Hadden ze maar genoeg plekken moeten regelen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In zo'n geval vind ik reistijd is werktijd, toch al anderhalf uur gewerkt als je dan weer thuis komt
Preciesquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja toch? Hadden ze maar genoeg plekken moeten regelen.
Bij ons zag je dat steeds meer mensen heel vroeg begonnen. Zo vroeg dat er weer benadrukt moest worden dat de deur echt pas om 7 uur open ging, dit nadat er om 6.15 al een collega op de deur stond te bonken en de beveiliging hem 3 kwartier buiten heeft laten staanquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo in zo'n geval? Als ik tijdens mijn reis werk, is het werktijdquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In zo'n geval vind ik reistijd is werktijd, toch al anderhalf uur gewerkt als je dan weer thuis komt
quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons zag je dat steeds meer mensen heel vroeg begonnen. Zo vroeg dat er weer benadrukt moest worden dat de deur echt pas om 7 uur open ging, dit nadat er om 6.15 al een collega op de deur stond te bonken en de beveiliging hem 3 kwartier buiten heeft laten staan
Mijn reistijd van huis naar werk en weer terug wordt niet gerekend als werktijdquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Hoezo in zo'n geval? Als ik tijdens mijn reis werk, is het werktijd
Je schreef "die kutbank die bakken met geld maakt weigert fatsoenlijk te investeren in haar personeel en hun werkomgeving" verkeerdquote:
Als ik een serie kijk, of een boek lees niet. Als ik werk welquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn reistijd van huis naar werk en weer terug wordt niet gerekend als werktijd![]()
Als ik van werk naar iets anders voor werk moet reizen, dat uiteraard wel.
Dat kan ook alleen maar als je met de trein reist. Of als je een zelfrijdende auto hebtquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:55 schreef babylon het volgende:
[..]
Als ik een serie kijk, of een boek lees niet. Als ik werk wel
quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij ons zag je dat steeds meer mensen heel vroeg begonnen. Zo vroeg dat er weer benadrukt moest worden dat de deur echt pas om 7 uur open ging, dit nadat er om 6.15 al een collega op de deur stond te bonken en de beveiliging hem 3 kwartier buiten heeft laten staan
Sinds 12 maart 2020 alleen maar thuis gezeten!quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:53 schreef babylon het volgende:
Vandaag op twee flexplekken en twee éénpersoons kamertjes gezeten
Ik zat eerder in de buitendienst. Er werd vanuit gegaan dat je dan tenminste 1/3e van de tijd daadwerkelijk op pad was. Echter was dit in de praktijk veel minder, maar de werkplekken werden wel volgens die rekensom verdeeld en dan nog wat minder ivm deeltijd werken wat bijna niemand deedquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb dat gedoe over werkplekken echt nooit begrepenmaar misschien werk ik ook voor bedrijven waar dat wat minder een probleem is en wordt er wel plek gemaakt.
Deeltijd dat is toch dat er op woensdag en vrijdag helemaal niemand is?quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat eerder in de buitendienst. Er werd vanuit gegaan dat je dan tenminste 1/3e van de tijd daadwerkelijk op pad was. Echter was dit in de praktijk veel minder, maar de werkplekken werden wel volgens die rekensom verdeeld en dan nog wat minder ivm deeltijd werken wat bijna niemand deed
mijn rechtstreekse collega's beginnen ook altijd heel vroeg. Zit vanaf 4 uur doorgaans alleen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ja, bij ons ook. Half 7 ging het gebouw open en toen stonden er al mensen voor de deur.
Ja maar sowieso treinquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ook alleen maar als je met de trein reist. Of als je een zelfrijdende auto hebt
Eigen keuze. Je had al lang weer een keer op kantoor kunnen werken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds 12 maart 2020 alleen maar thuis gezeten!
En dat alle teams op de maandag hun teamoverleg plannen waardoor iedereen binnen isquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Deeltijd dat is toch dat er op woensdag en vrijdag helemaal niemand is?
Om droevig van te worden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
Ja, bij ons ook. Half 7 ging het gebouw open en toen stonden er al mensen voor de deur.
Voor mij is dat 2 uur reizen versus 45 minuten reizen, enkele reis. Ik ga liever met de autoquote:
Ik krijg hier Fight Club neigingen van...quote:
Wie gaat er dan ook van een gat naar een gatquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij is dat 2 uur reizen versus 45 minuten reizen, enkele reis. Ik ga liever met de auto
Ik zou Amersfoort en de steden waar ik werk niet zozeer een gat noemen, maar heequote:Op woensdag 7 juli 2021 15:20 schreef babylon het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook van een gat naar een gat
Ligt er maar net aan hoe ver je van station Amersfoort woontquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou Amersfoort en de steden waar ik werk niet zozeer een gat noemen, maar hee![]()
Moet ProRail de OV-verbindingen maar gewoon beter maken
Ik kan met 10 minuten lopen op station Vathorst zijnquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ver je van station Amersfoort woont
Dat schiet dan toch ook niet op!quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan met 10 minuten lopen op station Vathorst zijn![]()
Maar dan zou ik met de auto op de snelweg dus al bijna bij Hilversum zijn.
Nah, ik woon hier wel mooiquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat schiet dan toch ook niet op!
Hop, verhuizen jij
Met alpaca's wandelen klinkt echt heel cool!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:29 schreef gcjoel het volgende:
Een marteling van 6-8 uur, spelletjes doen
Ik ga dit weekend met alpaca's wandelen![]()
En volgende week vakantie dus alvast aan het orienteren op dat testen, maar wat een gruwelijk gedrocht van regelingen is dat in Europa joh.
Heb nu maar alvast een test voor volgende week geboekt voor Duitsland gezien we waarschijnlijk op rood gaan. En het nu al bijna vol zat.
Maar we willen nog door naar Frankrijk, maar vind op al die Duitse kutsites maar eens hoe en waar je kan testen dan weer. Echt joh wat een gezeik
Vlakbij Tiel, we gaan eerst de moeders en babys voeren. Daarna wandelenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met alpaca's wandelen klinkt echt heel cool!Waar ga je dat doen?
Leeuuk!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vlakbij Tiel, we gaan eerst de moeders en babys voeren. Daarna wandelen
baby alpaca
Het is echt kut ja. En dan schijnt de app ook nog eens niet uitgelezen te kunnen worden door Frankrijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:29 schreef gcjoel het volgende:
En volgende week vakantie dus alvast aan het orienteren op dat testen, maar wat een gruwelijk gedrocht van regelingen is dat in Europa joh.
Heb nu maar alvast een test voor volgende week geboekt voor Duitsland gezien we waarschijnlijk op rood gaan. En het nu al bijna vol zat.
Maar we willen nog door naar Frankrijk, maar vind op al die Duitse kutsites maar eens hoe en waar je kan testen dan weer. Echt joh wat een gezeik
Ja je krijgt er per 2 personen 1 mee aan een lijntjequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leeuuk!Lopen ze dan naast je, zegmaar zoals met een hond of?
Godsammequote:Op donderdag 8 juli 2021 09:35 schreef babylon het volgende:
[..]
Het is echt kut ja. En dan schijnt de app ook nog eens niet uitgelezen te kunnen worden door Frankrijk.
Ben heel benieuwd naar je ervaring!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je krijgt er per 2 personen 1 mee aan een lijntje
Zelf ook nog nooit gedaan dus ben benieuwd hoe goed die mee willen lopen.
Alpaca's.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:29 schreef gcjoel het volgende:
Ahrweilerquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alpaca's.![]()
Waar ergens in Duitsland zit je? Kan wel even zoeken voor je.
Boek een vakantiequote:
Snel naar het buitenland voordat volgende week de grenzen weer dicht gaan!quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Boek een vakantie
of een festival
Laat die jonge mensen maar eens zien hoe het prik privilege voelt!
Haha je moet nog twee weken wachtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Snel naar het buitenland voordat volgende week de grenzen weer dicht gaan!
Zwitserland was weer open de zaterdag voor we gingen. Dus daar hadden we geen test voor nodig. Zelfs geen vaccinatie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme
Waren jullie uiteindelijk nou zonder testen naar Zwitserland gegaan?
Zit erover te denken het gewoon te gokken.
Nope, dat geldt alleen voor mensen die vanaf de 10de de prik krijgen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha je moet nog twee weken wachten
In Duitsland best goed geregeld. Een vriendin van me gaat regelmatig naar Berlijn toe en daar is het echt op de hoek van de straat even een test doen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Zwitserland was weer open de zaterdag voor we gingen. Dus daar hadden we geen test voor nodig. Zelfs geen vaccinatie.
En net toen we de grens over gingen naar Duitsland op zondag hoorden we dat je ook voor Duitsland geen test meer nodig hebt.
2x 80 euro down the drain.
Dachten we! Want toen we incheckten bij het hotel in Stuttgart bleek dat je voor je verblijf in Duitsland wel degelijk een test of vaccinatiebewijs nodig hebt!
Die kun je in Duitsland dan wel weer op allerlei plekken in grote steden gratis laten doen (de test). Gewoon kraampjes op straat.
Maar voor vakanties was het al, dus dan moet hij wel 2 weken wachtenquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Nope, dat geldt alleen voor mensen die vanaf de 10de de prik krijgen.
Ja maar je zou eens zelf je verantwoordelijkheid nemen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh dat is wel precies goed gepland geweestquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:53 schreef babylon het volgende:
[..]
Zwitserland was weer open de zaterdag voor we gingen. Dus daar hadden we geen test voor nodig. Zelfs geen vaccinatie.
En net toen we de grens over gingen naar Duitsland op zondag hoorden we dat je ook voor Duitsland geen test meer nodig hebt.
2x 80 euro down the drain.
Dachten we! Want toen we incheckten bij het hotel in Stuttgart bleek dat je voor je verblijf in Duitsland wel degelijk een test of vaccinatiebewijs nodig hebt!
Die kun je in Duitsland dan wel weer op allerlei plekken in grote steden gratis laten doen (de test). Gewoon kraampjes op straat.
Correct, dus voor ín DE is dat genoeg (nu), maar als je daarna doorreist naar iets wat een PCR eist, is het niet genoeg.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dat is wel precies goed gepland geweest
Meeste gratis tests op iedere straathoek zijn wel sneltests volgens mij. En voor reizen moet je een PCR.
Q? Verantwoordelijkheid?quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je zou eens zelf je verantwoordelijkheid nemen.
Heb verder ook niks gepland voor die tijd gelukkig. Wat een gezeikquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik voorlopig niets meer gepland heb en dat wát ik gepland heb, ruim na de twee weken van tweede prik is.
Kut, dan zijn de grenzen wel weer dicht.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha je moet nog twee weken wachten
Al een huis gekocht?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)eld-ruim-4-ton-kwijt
Ja hallo, het is 2021, dat doen we niet meer hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar je zou eens zelf je verantwoordelijkheid nemen.
Als je zelf al huis eigenaar bent is dat nog niet eens zo'n ramp, maar zo niet, you're even more screwedquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
Een test is nog altijd mogelijk toch?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel blij dat ik voorlopig niets meer gepland heb en dat wát ik gepland heb, ruim na de twee weken van tweede prik is.
Ja, met de overwaarde op dit hok er bij is het nog wel te doen maar als starter kom je echt nergens tussen.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef STING het volgende:
[..]
Als je zelf al huis eigenaar bent is dat nog niet eens zo'n ramp, maar zo niet, you're even more screwed
Jawel, maar een "kiek, ik ben twee keer geprikt meer dan twee weken geleden" vind ik wel net zo makkelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:24 schreef babylon het volgende:
[..]
Een test is nog altijd mogelijk toch?
Blijft echt enorm onzinnig. De toekomst is ook eenvoudig te voorspellen. De generatie van mijn ouders die minder kinderen heeft komt over 10-15 jaar te overlijden en dan krijgen de kinderen een mooie erfenis die zich weer meteen gaat vertalen in hogere huizenprijzen "want mensen hebben het geld toch".quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, met de overwaarde op dit hok er bij is het nog wel te doen maar als starter kom je echt nergens tussen.
Nederland is volledig gek geworden.quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
Als je besluit om na verkoop net over de grens in Duitsland te gaan wonen kun je een villa aanschaffenquote:Op donderdag 8 juli 2021 10:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, met de overwaarde op dit hok er bij is het nog wel te doen maar als starter kom je echt nergens tussen.
Tof!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ga ik na 20 jaar eens wat anders doen.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Leukquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje
Nee, nog steeds IT hoor, ik ga functioneel beheer doen.
Ah valt mee, maar wel spannend! wanneer begin je?quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
Dankje
Nee, nog steeds IT hoor, ik ga functioneel beheer doen.
Congrats!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Die datum staat nog open. Wij deden dit werk met zn 2en. Mijn collega is sinds vorige week weg. Ik ga nu dus weg. Morgen komen er mensen voor hun 2e gesprek en dan hopen we 2 geschikte vervangers te hebben. Die moet ik eerst inwerken voordat ik doorschuif naar de andere functie.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah valt mee, maar wel spannend! wanneer begin je?
Ahh ok nja prima toch, je blijft toch daar.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Die datum staat nog open. Wij deden dit werk met zn 2en. Mijn collega is sinds vorige week weg. Ik ga nu dus weg. Morgen komen er mensen voor hun 2e gesprek en dan hopen we 2 geschikte vervangers te hebben. Die moet ik eerst inwerken voordat ik doorschuif naar de andere functie.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Shit, moet ik dan toch gaan daten?quote:Op donderdag 8 juli 2021 10:20 schreef Q. het volgende:
Trekt mij ook meer aan dan alleen de ITquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:57 schreef STING het volgende:
[..]
Leuk![]()
Het snijvlak business & IT vind ik tot toe zelf altijd het leukst.
Dat HOEFT dan niet nee, maar wil niet zeggen dat t niet verstandig is.quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja 1 kamer verder slechtsquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ahh ok nja prima toch, je blijft toch daar.
No shit Sherlockquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat HOEFT dan niet nee, maar wil niet zeggen dat t niet verstandig is.
De reden waarom het pas vanaf 10 Juli wel zo is, is administratief.
Niet omdat de prik ineens anders is
Je bent gewoonweg niet voldoende beschermd direct na je prik.
Maar it's up to you.
Daarom snap ik die vermelde datum van 10 Juli ook niet zoquote:
Omdat het op de belachelijke regels na gewoon super veilig is. De ruimte even opzoeken in plaats van de overvolle campings/vakantieparken enz. hier.quote:Op donderdag 8 juli 2021 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom snap ik die vermelde datum van 10 Juli ook niet zo
Wacht gewoon ff!
Ik snap sowieso niet wat mensen nu Duitsland en Zwitserland en Spanje en Griekenland gaan zitten opzoeken hoor. Maar dat ben ikIk word al moe als ik t gedoe hier lees, dus ik pas wel
Landgraaf was ook prima afgelopen weekend.
Ik moest mijn vrouw weg brengenquote:Op donderdag 8 juli 2021 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom snap ik die vermelde datum van 10 Juli ook niet zo
Wacht gewoon ff!
Ik snap sowieso niet wat mensen nu Duitsland en Zwitserland en Spanje en Griekenland gaan zitten opzoeken hoor. Maar dat ben ikIk word al moe als ik t gedoe hier lees, dus ik pas wel
Landgraaf was ook prima afgelopen weekend.
Dat was jouw excuus voor een vakantie? Prima excuus welquote:
Ja, en ik moet haar ook weer ophalen!quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was jouw excuus voor een vakantie? Prima excuus wel
quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, en ik moet haar ook weer ophalen!
En ik ga tussendoor nog even omdat ik haar mis, maar niet tegen Ang3l zeggen
O ja, die is nu weg voor een bepaalde tijd hequote:
Ik heb niks gehoord!quote:Op donderdag 8 juli 2021 16:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, en ik moet haar ook weer ophalen!
En ik ga tussendoor nog even omdat ik haar mis, maar niet tegen Ang3l zeggen
De blaren hangen er al bijquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die is nu weg voor een bepaalde tijd he
Afkicken?
Arm kindquote:Op donderdag 8 juli 2021 17:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord!
Ik zeg alleen dat het mij persoonlijk t gedoe niet waard zou zijn (voor een vakantie).
Maar dat is A persoonlijk voor iedereen anders en B het is geen vakantie en dus een andere situatie.
Overigens zou t me een relatie ook niet waard zijn
Daarom ben ik al 9 jaar single of zo.
Nobody loves me.
Klinkt ideaal!quote:Op donderdag 8 juli 2021 17:31 schreef babylon het volgende:
Gelul. Lig vooral films te kijken met veel te veel chips en te genieten van het hele grote bed voor mij alleen.
kan best.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef Tegan het volgende:
Die 1% in mij die droomde over een weekje liggen aan het zwembad met cocktails twee weken na mijn tweede prik (eind augustus ofzo) is ook weg nu.
Ik heb begin september twee weken vrij. Zal een rondje Nederland worden want het land mogen we dan echt niet meer uit.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:19 schreef Tegan het volgende:
Die 1% in mij die droomde over een weekje liggen aan het zwembad met cocktails twee weken na mijn tweede prik (eind augustus ofzo) is ook weg nu.
Tour de Corona in Wales een optie? Mojo BoJo wilt het land opengooien voor toeristen immers, want geld.quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb begin september twee weken vrij. Zal een rondje Nederland worden want het land mogen we dan echt niet meer uit.
Toen ik die eerste zin las dacht ik nog dat het een uitnodiging wasquote:Op donderdag 8 juli 2021 19:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb begin september twee weken vrij. Zal een rondje Nederland worden want het land mogen we dan echt niet meer uit.
Ik wilde eigenlijk 'walvissen aan zee' typen maar wilde niets uit te leggen hebben.quote:Op donderdag 8 juli 2021 18:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan best.
Als je een zwembad thuis hebt
Volgende golf incomingquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging vanavond naar een concert.
Zou corona 1.5 meter zitplaatsen geval zijn.
Vorig jaar ook geweest, is buiten, top geregeld![]()
Iedereen ging gewoon zitten waar ze wilden. Toen kwam regen en ging iedereen op hetzelfde wel overdekte stuk zitten. Oh nee dansen.![]()
Dit is waarom het voorlopig niet beter zal gaan.
Mensen geven geen fuck, organisatie geeft geen fuck. Band geeft geen fuck.
Join the South Side, we have pastelquote:Op donderdag 8 juli 2021 23:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen ik die eerste zin las dacht ik nog dat het een uitnodiging was.
Ja die is onvermijdelijk. Ze kunnen symbolisch die discotheken wel weer dicht gooien maar als mensen toch gen fuck geven is het wel klaar.quote:
Godver.quote:Op donderdag 8 juli 2021 23:02 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging vanavond naar een concert.
Zou corona 1.5 meter zitplaatsen geval zijn.
Vorig jaar ook geweest, is buiten, top geregeld![]()
Iedereen ging gewoon zitten waar ze wilden. Toen kwam regen en ging iedereen op hetzelfde wel overdekte stuk zitten. Oh nee dansen.![]()
Dit is waarom het voorlopig niet beter zal gaan.
Mensen geven geen fuck, organisatie geeft geen fuck. Band geeft geen fuck.
Ook dat "ja, we gaan het niet alsnog invoeren".quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:21 schreef babylon het volgende:
Fucking tering jeugd en Hugo met z'n dansen met Janssen
3 festival tickets die weer een jaar in de la kunnen
Maar echt dat. Je merkt dat het niet werkte, zet het recht.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook dat "ja, we gaan het niet alsnog invoeren".
Wat schieten we er dan mee op, lul.
Het beetje goodwill dat ik nog had, gaat er rap uit zo.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar echt dat. Je merkt dat het niet werkte, zet het recht.
Nee dat moet dan een week later pas ingaan en iedereen die dus nu nog ff snel prik haalt kan alsnog uit komende 2 weken.
Wie bedenkt dit???
Tenzij je thuis wil chillen?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
dus ik hoef nog geen vakantiedagen opnemen voor deze zomer?
ik ben in 2020 nog geweestquote:
Uiteraard wel. Rust is goed. En je moet wel je dagen op hebben aan het eind van het jaar.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:40 schreef gianni61 het volgende:
dus ik hoef nog geen vakantiedagen opnemen voor deze zomer?
November 2019 twee daagjes Volendamquote:Op vrijdag 9 juli 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben in 2020 nog geweest
en een beetje in het voorjaar.
quote:Am Walensee ist die Lage ähnlich. Auf dem Camping Gäsi in Weesen SG hat sich die holländische Touristin Leonie Boerkamp Bos (37) fast schon häuslich eingerichtet: ĢBis jetzt ist mein Zelt noch trocken, aber wenn es so weitergeht, wird es eng mit dem Wasser.ģ Sie will trotz schlechten Aussichten noch lange ausharren: ĢIch bleibe wohl die ganze Saison und helfe mit, so kann ich auch am besten Deutsch lernen.ģ Camping-Chefin Renate Hammers sieht es pragmatisch: ĢDie Schweizer sind hart im Nehmen. Und schlechtes Wetter gehört zum Camping eben genauso dazu wie Sonnenschein!ģ
Had gelukkig niets in de planning staan. Alleen vakantie in september maar rondje Nederland is ook leuk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zie vooral m'n feestje in het najaar ook weer wegglippen.
Naja, deze is doorgeschoven vanaf maart 2020.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Had gelukkig niets in de planning staan. Alleen vakantie in september maar rondje Nederland is ook leuk.
Ik hoop dat er gewoon duidelijkheid gaat komen; Lowlands is nu wat nieuwe namen aan het toevoegen, maar die zetten volgens mij ook nog niet all-in. Dan heb ik zo ongeveer liever dat ze nu zeggen dat het niet doorgaat.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 09:35 schreef babylon het volgende:
14 augustus: Paradigm, gaat waarschijnlijk niet door, want meerdaags
26 augustus: Madnes, meerdaags
2 oktober: B.I.T.C.H., club
6 november: Crazyland, club
Allemaal de prullenbak in vermoed ik. Wat ik dus REUZE kut vind, want ik heb dat zo enorm nodig.
Ivm de vacinatie had ik nog niks gepland in juli. Had ik dat nou maar wel gedaan.
Weet er iemand vanavond nog een leuk feestje?
Ja, eens. Hier kan echt niemand wat mee.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoop dat er gewoon duidelijkheid gaat komen; Lowlands is nu wat nieuwe namen aan het toevoegen, maar die zetten volgens mij ook nog niet all-in. Dan heb ik zo ongeveer liever dat ze nu zeggen dat het niet doorgaat.
Maatregelen zijn niet al traditiegetrouw op voorhand uitgelekt?quote:
Zojuist jaquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maatregelen zijn niet al traditiegetrouw op voorhand uitgelekt?
Las ergens dat ze weer om 0:00 dichtmoeten. Dan krijgen we weer de "festivals" die van 10:00 - 0:00 duren. Net zoveel mensen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Uitgaansgelegenheden en meerdaagse festivals dicht.
Testen voor toegang zou ook stoppen las ik.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Las ergens dat ze weer om 0:00 dichtmoeten. Dan krijgen we weer de "festivals" die van 10:00 - 0:00 duren. Net zoveel mensen.
Handhaven is ook een dingetje natuurlijk. "maar de mensen zijn zo blij dat ze weer mogen"quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Testen voor toegang zou ook stoppen las ik.
Dus dan sowieso niet de massale dingen.
Dat helpt denk ik wel.
Als ze tenminste handhaven en niet zoals gister hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |