Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
's Ochtends even een gebakken eitje met bacon langsbrengen 'hier, voor de kater'
Want dan had je wat gezegd?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat ze zich nog naar buiten zouden begeven om de partytent op te ruimen zondag, maar helaas.
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.quote:
Whehequote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik had vooral gevraagd hoe het feestje was.
Ze kwamen de dag ervoor aan de deur dat ze een feestje gingen hebben (toen waren ze al bezig met de partytent, dus we hadden al een donkerbruin vermoeden) en dat het rond een uur of twaalf wel klaar zou zijn. Geen probleem, we gingen zelf toch ook weg.
Toen ik thuiskwam rond half twee was het feestje nog in volle gang (wel binnen), dus dat was al later dan gedacht.
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
Buren die van te voren aankondigen dat ze een feestje gaan geven
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijnquote:
werk en ict gaat ook niet samenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook wel. Vooral zin in wijn. Veel wijn
Heb ook wel weer zin in een storingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:51 schreef Tegan het volgende:
Kreeg programma niet open, reboot, nu werkt niets meer. Stomme werk-vpn.
Of cocktails, jaquote:
Ik was zo bang dat IT ging zeggen dat ik fysiek langs moest komen met laptop. Huuuu reizen voor werk.quote:
Deze naīviteit, zo schattig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of cocktails, jaOmg
![]()
Nog minimaal 4 maanden wachten
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?quote:
Tijdens de bevalling.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Wel goeikoop zuupen, knockout na drie slokken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ga je me nu zeggen dat ik niet direct na de bevalling aan de zuip kan?
Je was okay.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
Volgende probleem, stroom valt ineens uit in heel het complex. Echt wat een dag.
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:14 schreef Tegan het volgende:
Ah Essent was ergens bezig en zegt dat het over een kwartier weer werkt, geloven jullie het?
Jawel, de pandemie is afgelopen! Je hebt het gehaald!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Net niet het einde van de pandemie gehaald.
Malle Qquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, de pandemie is afgelopen! Je hebt het gehaald!
Ik denk dat hij een paar pilletjes teveel opheeft. Of hij is ze juist vergeten.. hmmquote:
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordtquote:
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:12 schreef Tegan het volgende:
Volgende probleem, stroom valt ineens uit in heel het complex. Echt wat een dag.
Je schreef bier verkeerdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een paar pilletjes teveel opheeft. Of hij is ze juist vergeten.. hmm
Ik begrijp hieruit dat jij bij Essent werkt?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordt
Tarzanquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?
Van alleen bier ga je toch niet zķ gek doen? Zeker niet een fervente bierdrinker als Q.quote:
Router heeft geen stroom, dus geen internet voor werkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef babylon het volgende:
[..]
Alle belangrijke elektronica heeft toch wel een batterij?
Je werkt voor Essent?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zorg dat je zijn naam krijgt, dan zorg ik dat hij vandaag nog ontslagen wordt
wat zijn dit voor MCH praktijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jij bij Essent werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn dit voor MCH praktijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat zijn dit voor MCH praktijken?Als je even kan informeren hoe lang het nog duurt zou tof zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van alleen bier ga je toch niet zķ gek doen? Zeker niet een fervente bierdrinker als Q.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?
Het hele bier-budget is natuurlijk bewaard om de verhuizing te betalenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar even geen bier kan wel rare dingen doen he?
Sorry, ze kunnen "die monteur bij Tegan" niet in het systeem vindenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je even kan informeren hoe lang het nog duurt zou tof zijn.
Open uitnodiging om me te dm-en afgeslagenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sorry, ze kunnen "die monteur bij Tegan" niet in het systeem vinden
Is zo! Heeft Hugo gezegd! En hij heeft fancy schoenen dus hij kan het weten!quote:
ik hoef niet veel te weten, Alleen je naam, adres en misschien een leeftijd en foto, verder niks hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Open uitnodiging om me te dm-en afgeslagen.
Te laat, het werkt weerquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef niet veel te weten, Alleen je naam, adres en misschien een leeftijd en foto, verder niks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |