Was de pizza lekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
Het was een mooie week van normaal mogen werken…. Terug naar kansloos thuis zitten….
Lekker het hele weekend gebaald als een stekker ja.quote:
quote:Over eendaagse festivals is nog geen ei gelegd. De huidige beslissing geldt alleen voor festivals met een camping. Overige festivals krijgen in augustus meer duidelijkheid.
Rechtszaak*quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef Welten het volgende:
Ben oprecht 2 dagen echt naar geweest van dat laatste nieuws / het niet doorgaan van Reawake.
Hopelijk levert die rechtzaak van ID&T en co nog iets op. En voor de direct getroffen partijen (organisaties, personeel e.d.) kan ik alleen maar zeggen: veel succes en sterkte.
Veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:23 schreef Welten het volgende:
Zondag (toch nog) naar Headhunterz op 't strand, erg benieuwd en héél veel zin in!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Andere vraag/opmerking: mijn (niet hardstyleminnende) vriendin merkte laatst op "waarom zingen ze eigenlijk zo veel in die hardstyle nummers?".
En toen viel me op, werkelijkwaar IEDER hardstylenummer van de laatste jaren (en misschien altijd al) bevat vocals. Dus, weet iemand ook tracks waar geen vocals in zitten?
Oh ja, tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Paar voorbeeldjes die me ff te binnen schieten waar geen woord in wordt gezegd
En dan zijn er nog zat nummers waar wel vocals in voorkomen, maar niet in de vorm van gezang.
Ik twijfelde nog maar ¤50 voor een strandtent vond ik toch wat te gek. Ben ook benieuwd wat de "nieuwe normale" drankprijzen worden, ik hoorde van een maat dat het op Shutdown Festival ¤5,50 voor 0,25l bier en ¤3,75 voor water wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:23 schreef Welten het volgende:
Zondag (toch nog) naar Headhunterz op 't strand, erg benieuwd en héél veel zin in!
Ja, dit is idd de trend van de laatste jaren. Tracks zijn over het algemeen ook veel korter geworden dan vroegahher, waardoor ze meer als radiohitjes weg luisteren dan dat er een lange opbouw in zit. Uitzonderingen zijn er nog wel hoor (Katana bijvoorbeeld, 12 minuten, wel wat vocals maar geen 'echte" zang).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
En toen viel me op, werkelijkwaar IEDER hardstylenummer van de laatste jaren (en misschien altijd al) bevat vocals. Dus, weet iemand ook tracks waar geen vocals in zitten?
Ik zag de aankondiging eerder al en het was nog slechter dan ik had verwachtquote:
Een preview kwam al langs op de Instafeed van Q-dance. Stond een hele rits aan negatieve reacties onder, want vrouw-onvriendelijk en zo.quote:
Ik zou eerder een reactie achterlaten over de kwaliteit van het nummer. Of meer het gebrek eraan.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Een preview kwam al langs op de Instafeed van Q-dance. Stond een hele rits aan negatieve reacties onder, want vrouw-onvriendelijk en zo.
Ik ook hoor, maar het viel me op. Toch een hoop snowflakes onder de volgers blijkbaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou eerder een reactie achterlaten over de kwaliteit van het nummer. Of meer het gebrek eraan.
2026 return tourquote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef mstx het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CTeUzyBDtKD/
Myst stopt ermee
Heel zonde, zo lekker melodieus was dat! Luister nog regelmatig zijn sets van verschillende festivals.quote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef mstx het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CTeUzyBDtKD/
Myst stopt ermee
quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Qlimax lijkt door te gaaan
Alleen ben ik nu al bang voor het kaartjes te pakken krijgen zal wel een ramp worden
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt. Maar ik ga het gewoon proberen.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Qlimax lijkt door te gaaan
Alleen ben ik nu al bang voor het kaartjes te pakken krijgen zal wel een ramp worden
dit dus...quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt.
Ben er ook bang voor, ik wil weer terug naar die tijd dat de tickets voor Qlimax gewoon keurig op Ticketswap stonden....quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt. Maar ik ga het gewoon proberen.
Day festivals
vroegâh (2006-2008) kocht je ze zonder problemen bij een Primeraquote:Op woensdag 15 september 2021 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, ik wil weer terug naar die tijd dat de tickets voor Qlimax gewoon keurig op Ticketswap stonden....
W.T.F.quote:Op donderdag 16 september 2021 07:17 schreef mstx het volgende:
¤95 voor een (niet-VIP) Qlimax kaartje
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".quote:Op woensdag 15 september 2021 18:26 schreef mstx het volgende:
Vroeger Was Alles Beter gaat ook door
Ben benieuwd hoe ze dat met de 75% regel gaan aanpakken, hoop niet dat ik eruit word geloot
Vandaag Headhunterz aangekondigd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".
Na wat gegoogle vond ik een indoor-capaciteit van Autotron van 15.000
Halflege zaal...maar daar voel je linksvoor nix van! YEA, LET'S GO!!
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelfquote:Op donderdag 23 september 2021 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vandaag Headhunterz aangekondigd.Hopelijk komen er nog wat kaartjs vrij.
Dat is wel een verleidelijk aanbod!quote:Op zondag 26 september 2021 14:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelf
Ik zoek ook nogquote:Op zondag 26 september 2021 14:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelf
8000+ kan ook 9000 of 15.000 zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".
Na wat gegoogle vond ik een indoor-capaciteit van Autotron van 15.000
Halflege zaal...maar daar voel je linksvoor nix van! YEA, LET'S GO!!
Vroeg aanwezig en voor de rawstyle weer snel naar huisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:58 schreef T-Force het volgende:
Ha! Ook helemaal zin in VWAB. Gewoon om 13u aanwezig denk ik. Nog ouwe rotten die gaan?
Ik ga ook! Wat mooi, al die oude bekenden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:58 schreef T-Force het volgende:
Ha! Ook helemaal zin in VWAB. Gewoon om 13u aanwezig denk ik. Nog ouwe rotten die gaan?
Zaten misschien 2 of 3 nieuwere nummertjes bij, maar boeie. In de hardstyle classics lovers faceboekgroep waren ze er natuurlijk als de kippen bij om daarover te jankenquote:
precies, daar las ik het ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Zaten misschien 2 of 3 nieuwere nummertjes bij, maar boeie. In de hardstyle classics lovers faceboekgroep waren ze er natuurlijk als de kippen bij om daarover te janken
Ja die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, daar las ik het ook![]()
en Wildstylez als extra verrassing?
Ja dat is echt een rammer zeg, jammer dat ie nooit is vrijgegeven.quote:
WOWquote:
dus een beetje climax en dan direct door naar de volgende plaat? wat een armoequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:29 schreef T-Force het volgende:
VWAB was leuk! Mega gezellig met alle oude bekenden die ik tegen kwam.
Wel een dingetje. Is het tegenwoordig hip om zodra de climax van een nummer begint, gelijk de volgende track in te mixen? Mijn god wat hebben sommigen hun sets hiermee verneukt zeg. Zany & Jones, Slim Shore & The Pitcher was echt niet om aan te horen door deze shit.
Beste sets vond ik Headhunterz, Josh & Wesz en AVIO trouwens
Same here. Zou in september ASOT 1000 hebben maar dat ging niet door. Nu mogen festivals wel weer met die check app. Dus ik verwacht wel dat Qlimax doorgaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bidden dat Qlimax doorgaat. Heb sinds Dediqated geen enkel feest of festival meer bezocht
Vertel eens, wat heb je zaterdag te doen? 🤔quote:
Verdomd weinig helaasch…..quote:Op maandag 15 november 2021 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je zaterdag te doen? 🤔
Oh. Maar wat gaat Q doen dan? Hun Facebook bericht lijkt een beetje op 'we gaan toch Qlimax doen en zenden het dan uit voor iedereen gratis uit'.quote:
Als ze toch al een deel hebben opgebouwd kunnen ze net zo goed een showtje filmen en dat uitzenden lijkt me. Ik had verwacht dat ze het achter de paywall zouden zetten maar misschien hebben ze wat geld van de verzekering gekregenquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh. Maar wat gaat Q doen dan? Hun Facebook bericht lijkt een beetje op 'we gaan toch Qlimax doen en zenden het dan uit voor iedereen gratis uit'.
Of is dat gewoon mijn hoop?
Ooooh DAT! Iets met Qlimax jaquote:Op dinsdag 16 november 2021 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh. Maar wat gaat Q doen dan? Hun Facebook bericht lijkt een beetje op 'we gaan toch Qlimax doen en zenden het dan uit voor iedereen gratis uit'.
Of is dat gewoon mijn hoop?
quote:Disciples, a new kind of trip into the unknown awaits this Saturday. Prepare to escape from this Distorted Reality with @qlimax.
In times like this, we must make a stand. Distorted Reality takes us to a realm where we make the rules, a place of freedom, self-confrontation and healing.
Gather your friends, create your sacred rave space and share the sound of Qlimax with the world. Together, we shall light a fire that will never die.
Join the ritual this Saturday. Qlimax Distorted Reality takes place from 20:00 till 01:00 and will be completely free to watch on Q-dance Network. #qlimax
Het is in de Amsterdamse Markthal, hele vette locatie wel! Ik denk niet dat ze de hele stage hebben opgebouwd, maar slechts een deel. Dan kunnen ze mooi geld besparen en de echte stage voor volgend jaar gebruiken. Denk dat ze nu toch meer special effects hebben toegevoegd omdat je dit ook van meerdere kanten kunt filmen. Al met al stelt het niet teleur in ieder geval!quote:Op zaterdag 20 november 2021 23:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vette stage weer hoor.Zeker voor een stream hebben ze ongelofelijk uitgepakt. Volgens mij hebben ze de Gelredome stage gewoon in een loods opgebouwd
Moet wel zeggen dat de stream en app er regelmatig mee stopten. Dat heb ik op YouTube nog nooit gehad. Daar moeten ze wel wat mee gaan doen als ze verwachten dat ik ooit toch een abonnement neem.quote:Op zondag 21 november 2021 00:08 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Het is in de Amsterdamse Markthal, hele vette locatie wel! Ik denk niet dat ze de hele stage hebben opgebouwd, maar slechts een deel. Dan kunnen ze mooi geld besparen en de echte stage voor volgend jaar gebruiken. Denk dat ze nu toch meer special effects hebben toegevoegd omdat je dit ook van meerdere kanten kunt filmen. Al met al stelt het niet teleur in ieder geval!
Nolzquote:
Ik zal de mensen van ID&T merch even contactenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
V&A / [GEZ] ID&T bomberjack (blauw met kraag)
Kan iemand hier helpen?
@:-Menn0- misschien?
Dat topic moet toch een goeie afloop krijgen voordat FOK! ermee ophoudt...
Fantastisch dat hij nog steeds dat topic blijft bumpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
V&A / [GEZ] ID&T bomberjack (blauw met kraag)
Kan iemand hier helpen?
@:-Menn0- misschien?
Dat topic moet toch een goeie afloop krijgen voordat FOK! ermee ophoudt...
Tvpquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
er zijn tekenen van leven op de FB-pagina van De Tijdmachine
https://www.facebook.com/DeTijdmachineOfficial/
Idem voor mijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee jaar terug was Dediqated. Dat was mn laatste festival...![]()
Same here - En die was helaas niet super bevallen voor mij. Teveel carnavalshardstyle en ik had gehoopt op een gave megamix op het einde. Geen knip en plak werk waarbij je enkel 30 seconden van de climax hoort.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee jaar terug was Dediqated. Dat was mn laatste festival...![]()
Ik ga er al jaren heen, altijd gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat zijn jullie ervaringen met Supersized? Heb het gevoel dat het een enorm "kijk mij macho zijn" -gehalte heeft.
Klopt dat?
Omdat een dag als koningsdag altijd meer dagjesvolk brengt dan gewone festivals in mijn beleving. Maar ben blij te horen dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ga er al jaren heen, altijd gezellig![]()
Zou niet weten waarom het meer macho dan andere festivals zou zijn
Ik denk dat dagjesvolk genoeg andere keuze heeft op Koningsdag en dan toch eerder voor een meer mainstream festival als Kingsland zal kiezen dan Supersized, die wel overduidelijk voor de hardere stijlen is!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Omdat een dag als koningsdag altijd meer dagjesvolk brengt dan gewone festivals in mijn beleving. Maar ben blij te horen dat dat niet zo is
quote:
quote:Let op: ‘X-Qlusive Holland - Een Schepje Er Bovenop!’ is een overdag evenement.
Geweldig!quote:
Vind ik dus helemaal niet erg, man man man ik ben nog aan het bijkomen van Qapital. 7 uur klaar, naar huis als het alweer licht is en dan half 10 pas in je bed liggen. Is gewoon niet goed voor een mensquote:
Dan kun je idd beter op zondag naar Rebirth gaan waar ze een complete euphoric tent hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:10 schreef Ronzz het volgende:
Toch jammer dat Intents Festival weinig euphoric heeft, mede daardoor toch het kaartje verkocht.
Zonde dat Q-dance het zo doet, zou ze juist mooier staan als ze met Q-music zouden gaan samenwerken bijvoorbeeld. Zou leuk zijn als er op Q-music wat meer hardstyle zou worden gedraaid.quote:Op dinsdag 5 april 2022 17:15 schreef mstx het volgende:
https://www.nu.nl/media/6(...)mmas.html?redirect=1
1 April valt laat dit jaar
Van outdoor na indoor na protest natuurbeschermingsorganisaties.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 11:54 schreef dimmak het volgende:
Tickets binnen voor Reminder.Zin in want dit is een eerste feestje sinds een heeele lange tijd.
Zonde dat dit niet meer in the box is, nu zijm het pas echt c-locatiesquote:Op vrijdag 8 april 2022 17:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Van outdoor na indoor na protest natuurbeschermingsorganisaties.
Yes, ik ook. Heb m'n weekendkaart verkocht en een zondagticket gekocht. Zal voornamelijk classics worden, zag een Promo classic-set, paar leuke euforische acts op de main en een leuk feestcafé. Dat komt wel goed!quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:10 schreef Ronzz het volgende:
Toch jammer dat Intents Festival weinig euphoric heeft, mede daardoor toch het kaartje verkocht.
Rebirth weekend was heel top maar vooral de zondag met de raw classics en de euforische tent was echt heel gezellig. Degos & Re-Done, Delete classics, Envine, Jay Reeve, Demi Kanon en Ecstatic.quote:Op dinsdag 5 april 2022 15:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan kun je idd beter op zondag naar Rebirth gaan waar ze een complete euphoric tent hebben![]()
Dan heb ik jou vast wel gezien want ik stond praktisch 2 dagen lang van begin tot eind in de classics/euphoric tentquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:46 schreef Welten het volgende:
[..]
Rebirth weekend was heel top maar vooral de zondag met de raw classics en de euforische tent was echt heel gezellig. Degos & Re-Done, Delete classics, Envine, Jay Reeve, Demi Kanon en Ecstatic.
Dat zou kunnen! Ben wel benieuwd of ik je (via via) ken. Moet zeggen dat ik wel een redelijk netwerk heb opgebouwd door de jaren heen, haha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan heb ik jou vast wel gezien want ik stond praktisch 2 dagen lang van begin tot eind in de classics/euphoric tent
Ik had de livestream opstaan vanaf een uur of 5, dus eigenlijk eerste set van PN net niet meer echt meegekregen (en baalde dat ik Keltek niet had gezien, was dat wat?), maar daarna wel alle setjes aan gehad. Erg lekkere setjes wel ja! PN, B-Front en Sefa vond ik het meest nicequote:Op zondag 24 april 2022 10:43 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Niemand hier op XQlusive Phuture Noize geweest? Wat een heerlijk feest.![]()
Alleen eten was slecht geregeld: slechts 1 friettent en 1 hotdogtent, helft eten was op een gegeven moment op, bijna een uur in de rij gestaanook teringhoge prijzen in Afas, maar dat was te verwachten.
Maar verder heerlijke setjes van PN en B-Front vooral, ook Deepack opende heerlijk opbouwend met ouwe classics.
Mwah, was wel een leuk setje, maar veel van hetzelfde zoals altijd vond ik.quote:Op maandag 25 april 2022 10:30 schreef Crohnjurist het volgende:
(en baalde dat ik Keltek niet had gezien, was dat wat?)
Ticketswap checken? Met een beetje 'jagen' haal ik altijd vrij eenvoudig kaarten binnen, zelfs voor de écht populaire, uitverkochte feesten.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Toch geen Supersized wegens afzeggerszodoende is Dediqated nog steeds m'n laatste festival.
Iemand goede tips voor festivals die nog niet zijn uitverkocht op korte termijn met een leuke hardstyle lineup?
Haha ja beter een overdag feest, alleen moet je dan niet gaam afteren tot 7 uur in de ochtendquote:Op maandag 25 april 2022 16:02 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Mwah, was wel een leuk setje, maar veel van hetzelfde zoals altijd vond ik.
Zelf SZP (door het eten) en Sefa gemist, moesten laatste trein halen.
Desondanks beter dat dit feest overdag was blijven staan, anders heb je weer zo'n verneukt dag/nachtritme (tenminste, als ik voor mezelf spreek).
Ja die vip setjes zijn nicequote:Op zondag 1 mei 2022 21:00 schreef Sassie het volgende:
Ontzettend k*t.Unieke producer (en z'n VIP sets
), maar helaas ook de nodige mentale struggles gehad in de afgelopen jaren. Pijnlijk dat het dan zo eindigt.
mooi feessie altijd, jammer genoeg iets te ver en te volle planning vooralquote:Op dinsdag 3 mei 2022 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Tickets Emporium in the pocket. Voornamelijk voor de hardstyle
Heerlijke lineup. Nu nog mooi weer
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb een nummer in m'n hoofd dat ik maar niet kan achterhalen. De melodie komt overeen met deze klassieker vanaf 2:37. De eerste 8 beats zijn hetzelfde qua melodielijnen, alleen gaat Rock civilization daarna omhoog qua tonen en het nummer dat ik in gedachten heb gaat omlaag in toonhoogte qua melodie.
Tering vage beschrijving en dikke kudo voor diegene die me toch begrijpt en me het juiste nummer weet te brengen
Het nummer is wel al wat jaren oud en ook redelijk bekend.
ik ga maandagavond naar Scooter in de Ziggo Dome, misschien hoor ik deze dan welquote:
Een gigantische hype op de middelbare school, waar ik als eeuwige houten klaas niks mee kon.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die jump dansjes waren echt ridicuul
/opa
quote:
check, Jumping All Over The World kwam net voorbijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga maandagavond naar Scooter in de Ziggo Dome, misschien hoor ik deze dan wel![]()
Dit is ook helaas mijn ervaring. Daarom ga ik ook al jaren niet meer naar zo'n feest als Emporium. Vaak valt het ook gelijk met Intents, kun je beter daarheen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat Festival is voor de EDM en hard dance (met alle genres die het omvat) liefhebber wel flink afgegleden.
In 2011 had je nog een hardstyle, hardcore, dubstep/drum and bass, house, en volledig EDM gevulde mainstage. Later kwam er zelfs nog een volledige raw stage bij.
Nu heb je hardstyle, freestyle, en beetje EDM op de mainstage. De rest is allemaal nederhop slettenmuziek en autotune troep
En steeds meer festivals gaan die kant op helaas.
Voor mij idem.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit weekend m'n eerste festival sinds corona
Emporiun
Omdat m'n vriendin meegaat en die maak ik niet blij met 100% hardere stijlen festivals. Die vind een House stage enzo veel leukerquote:Op donderdag 26 mei 2022 09:59 schreef Welten het volgende:
Om die redenen, en het gemêleerde publiek, in 15 jaar nooit naar Emporium geweest. Waarom verkopen jullie je kaart dan niet, als het tegenvalt? Kunnen jullie op zondag beter naar Intents. Daar heb ik namelijk wél zin in.
Omdat ik me de voorgaande edities altijd wel vermaakt heb (en het pas de laatste 2 edities qua hardere stages minder geworden is). Bovendien is het festival voor mij ook relatief dichtbij en is het qua aankleding (thema's) ook altijd wel aansprekend geweest. Van het gemêleerde publiek ook weinig 'last', zeker als je aan de hardere stijlen kant/helft van het terrein bleef. Meestal deed ik wel een rondje over het terrein om te kijken hoe alles er uitzag, maar qua voel me qua sfeer en publiek idd het meeste thuis bij de hardere stijlen.quote:Op donderdag 26 mei 2022 09:59 schreef Welten het volgende:
Om die redenen, en het gemêleerde publiek, in 15 jaar nooit naar Emporium geweest. Waarom verkopen jullie je kaart dan niet, als het tegenvalt? Kunnen jullie op zondag beter naar Intents. Daar heb ik namelijk wél zin in.
Luister naar Noisecontrollers @ Emporium 2008 van Hardstyle Concepts op #SoundCloud https://soundcloud.app.goo.gl/E1SBgquote:Op donderdag 26 mei 2022 19:23 schreef ReMcOrE het volgende:
Emporium 2of 3x geweest, van wat ik me herinner prima feestje maar niet super.
wel epische sets van NC, 2 Sidez en DR meegemaakt, waarvan die laatste in de (stromende) regen als afsluiter![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 00:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Luister naar Noisecontrollers @ Emporium 2008 van Hardstyle Concepts op #SoundCloud https://soundcloud.app.goo.gl/E1SBg
Luister ik nog geregeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:48 schreef Ronzz het volgende:
Whaha, gister aakondiging dat Art of Creation een nieuwe release heeft volgende week met de titel Million Miles.
Laat er nou net een plaat bestaan van Project One met eenzelfde titel..
De hype was real! Maar het blijkt toch om een Aftershock plaat te gaan...![]()
Nog langer wachten
Sterkte.quote:
Nice, ik hou het bij de zaterdag. Heb er ook echt de leeftijd niet meer voor om 4 dagen achter elkaar te gaan. Vond 6 festivals deze zomer al heftig zatquote:
Mwa, wat is de leeftijd. Ik ben 33 en vind het gewoon nog leuk. Wij slapen in een huisje dus dat is al wat comfortabeler. Daarnaast ben ik ook wel kieskeurig(er). De donderdag ga ik maar even kijken, zaterdag is mijn dag niet echt behalve UV dus die is ook rustig aan. Beetje je krachten verdelen, niet te gek met drugs etc. doen en dan kan dat prima!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:29 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Nice, ik hou het bij de zaterdag. Heb er ook echt de leeftijd niet meer voor om 4 dagen achter elkaar te gaan. Vond 6 festivals deze zomer al heftig zat
Vergeet niet opnieuw je ticket te downloaden, volgens mij moet er 2022 op staan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb ook een zaterdag-kaart, al gekocht in 2020. dus ook van de partij / party
Voor mij precies hetzelfdequote:Op woensdag 15 juni 2022 09:37 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
13e keer Defqon alweer (inclusief 1x Australië dan)
Inderdaad, ben inmiddels 41quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:08 schreef Welten het volgende:
[..]
Mwa, wat is de leeftijd. Ik ben 33 en vind het gewoon nog leuk. Wij slapen in een huisje dus dat is al wat comfortabeler. Daarnaast ben ik ook wel kieskeurig(er). De donderdag ga ik maar even kijken, zaterdag is mijn dag niet echt behalve UV dus die is ook rustig aan. Beetje je krachten verdelen, niet te gek met drugs etc. doen en dan kan dat prima!
Ja eens, ben zelf 38 inmiddels alleen dat rustig aan doen en krqchten verdelen gaat nog wel eens mis.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:08 schreef Welten het volgende:
[..]
Mwa, wat is de leeftijd. Ik ben 33 en vind het gewoon nog leuk. Wij slapen in een huisje dus dat is al wat comfortabeler. Daarnaast ben ik ook wel kieskeurig(er). De donderdag ga ik maar even kijken, zaterdag is mijn dag niet echt behalve UV dus die is ook rustig aan. Beetje je krachten verdelen, niet te gek met drugs etc. doen en dan kan dat prima!
Hier ook, hoor. Die donderdag zal wel lukken. Vrijdag ga ik wel los, dat vind ik de tofste dag. Zaterdag wilde ik dus rustig aan doen maar ja, als je dan een beetje brak bent... Het voornemen is wel om alle dagen behalve de zondag het nachtprogramma over te slaan. Ik ben liever in de ochtend op tijd op het terrein dan dat ik de nacht uitspeel. Zondagnacht mag het wel, traditioneel als afsluiting.quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:12 schreef tim020hoorn het volgende:
alleen dat rustig aan doen en krqchten verdelen gaat nog wel eens mis.
ik moet nog even kijken wat er zaterdag allemaal te doen is c.q. wat ik (graag) wil zienquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:46 schreef Welten het volgende:
4 dagen timetable is inmiddels in elkaar geknutseld. Hype begint te komen!
haha ja zat ook al ff te kijken, maar op de dag zelf komt er toch nooit wat van.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken wat er zaterdag allemaal te doen is c.q. wat ik (graag) wil zien
Wasted Penguinzquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet nog even kijken wat er zaterdag allemaal te doen is
quote:
quote:BAM...Goed nieuws voor de Italiaanse Hardstyle classics fans!!
Wij komen op 10 september met een extra & speciale Italian hardstyle classics on the Beach editie!! Deel 1 line up: Technoboy x Tuneboy aka TNT & Davide Sonar.
TNT
Technoboy & Tuneboy hebben vooral tussen 2002 & 2009 een schatkist aan Hardstyle pareltjes & Klassiekers uitgebracht. In een 2 uur durende set nemen zij jullie mee op hun Italiaanse trip down memorylane van 2002 tot 2010.
OMG OMG OMGGGGGGGquote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:31 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is gisteren aangekondigd
[..]
en nog een parkeerticket halen, die had m'n vriendin 2 jaar geleden niet gekochtquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:21 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
haha ja zat ook al ff te kijken, maar op de dag zelf komt er toch nooit wat van.
haha.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en nog een parkeerticket halen, die had m'n vriendin 2 jaar geleden niet gekocht
mijn eerste keer DQ1 (2007) was met de bus, via Event Travel meen ik. sindsdien nooit weerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 14:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
haha.
Wij gaan met een bus, kennelijk gaat dat wel door want chauffeurs zijn er nauwelijks te vinden
dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mijn eerste keer DQ1 (2008) was ook met EventTravel. Almere Strand, good old times.
normaal hebben wij een bus die iemand regelt uit de regio. Dat is wel top, maar zo een grote aanbieder is niks. Niemand de bob dus auto geen optiequote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn eerste keer DQ1 (2007) was met de bus, via Event Travel meen ik. sindsdien nooit weer![]()
Hier 2007, mqar almere strand is wat mij betreft de echte defqon locatie iddquote:Op zaterdag 18 juni 2022 16:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Mijn eerste keer DQ1 (2008) was ook met EventTravel. Almere Strand, good old times.
sinds dat bus-debacle van 2007 heb ik volgens mij nagenoeg elke bijgewoonde editie daarna zelf geredenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:17 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
normaal hebben wij een bus die iemand regelt uit de regio. Dat is wel top, maar zo een grote aanbieder is niks. Niemand de bob dus auto geen optie
Ja vwab was afgelopen jaar echt top, dus die gaan we denk ik niet overslaa .quote:Op zondag 19 juni 2022 12:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
Later dit jaar ook weer naar VWAB
Kwam er niet nog een Tijdmachine later dit jaar?
Er was ergens een Facebook aankondiging van een event uit de classics tijd, toch?
Jaaaaa ik ook! Zin inquote:
Eventtravel is bij mij altijd wel goed gegaan. Soms wat lang wachten totdat je eindelijk aan de terugreis begint. Op één keer na bij Qbase. Toen stond iedereen in de gietende regen te wachten en kwamen de bussen 1 voor 1 mensen oppikken.quote:Op zondag 19 juni 2022 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sinds dat bus-debacle van 2007 heb ik volgens mij nagenoeg elke bijgewoonde editie daarna zelf gereden
geen probleem, lekker eigen auto, beetje zelf weten hoelaat weg. alcohol mis ik niet, drink in het begin paar biertjes en daarna water, fris etc. wordt m'n feestje niet anders van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 20:31 schreef mstx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is gisteren aangekondigd
[..]Even kijken of hier wat animo voor kan vinden.
Uitvinder van de biersmiley.
Ruilen van vriendengroep? Mijn laatste feest was ik ook met zo'n jongere groep die de hele dag alleen maar bij de raw stonden dus uiteindelijk ging ik maar in m'n eentje naar de classics stage omdat ik een bloedhekel heb aan raw.quote:Op maandag 20 juni 2022 11:43 schreef DjVero het volgende:
Laatste feestje was Qlimax 2019 en toen was ik met een groep waarvan ze bijna allemaal zo'n zes á zeven jaar jonger waren (vrienden van m'n broertje lol). Zij hebben echter vrijwel allemaal een bloedhekel aan raw, dus zo ontzettend leuk was dat ook weer niet.
volgens Buienradar circa 24 graden, met regen rond 18:00-21:00.quote:Op maandag 20 juni 2022 15:14 schreef dimmak het volgende:
Het weer mag nog wel even iets verbeteren voor zaterdag. Volgens mij heb ik meer edities met kut weer meegemaakt dan met mooi weer.
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens Buienradar circa 24 graden, met regen rond 18:00-21:00.
mijn ideale festival-weer is maximaal 20-21 graden, (flauw) zonnetje en droog.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:24 schreef tim020hoorn het volgende:
Buienradar is naar mijn mening iets accurater heb ik het idee iig.
Graadje of 22, over de dag 3.4 mm neerslag. Mag iets beter maar zo niet ook prima
Kan nog alle kanten op,maar sowieso korte broekquote:Op maandag 20 juni 2022 21:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn ideale festival-weer is maximaal 20-21 graden, (flauw) zonnetje en droog.
heb het snel warm, helemaal in een tent
en maar zien wat de voorspelling komende dagen nog doet.
hahaha herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 09:55 schreef Welten het volgende:
Festivals = korte broek, tenzij het onder de 10 graden komt maar dat heb ik niet heel vaak meegemaakt.
Ik ga altijd met een groep naar feesten maar ben wel altijd een aantal uur alleen, telt dat ook?Op die momenten vind ik het juist wel lekker om even mijn eigen plan te kunnen trekken, met die gedachte dat je altijd nog je back-up groep hebt.
Ik ook (helaas positieve coronatest deze ochtendquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:17 schreef engine het volgende:
Ik ga de livestream kijken
Veel plezier allemaal!
Oh shit dat is balen.quote:Op donderdag 23 juni 2022 10:09 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ik ook (helaas positieve coronatest deze ochtend, had bovendien ook al klachten/was niet fit). Het is niet anders. Ticket op ticketswap gezet en me verder maar troosten met het feit dat ik het geld voor de munten op zak houd. Volgend jaar (20 jaar na de eerste) beter hopelijk.
Voor degenen die nog wel gaan: veel plezier! (zal vast wel goed komen)
Zijn ze ineens niet meer failliet?quote:
micro FOK!-meetquote:Op zondag 26 juni 2022 13:51 schreef mstx het volgende:
En het kon natuurlijk niet anders dan dat ik ReMcOrE bij de magenta tegen kwam
Ja mooi ditquote:
quote:Op maandag 27 juni 2022 08:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb de DQ legends set niet gezien, maar hoorde dat Heady aan het spacen was
Kan iemand dit bevestigen?
quote:
Hij maakte ook een rare opmerking tijdens zijn Legends setje. "Oh shit ik doe het verkeerd" of iets in die trant.quote:Op maandag 27 juni 2022 08:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Heb de DQ legends set niet gezien, maar hoorde dat Heady aan het spacen was
Kan iemand dit bevestigen?
Hahaha, "nee hoor, ik sta hier nuchter hoor" uhuquote:
Sinds dat er geen DJ meer afsluit is de endshow gewoon ruk. Maar het showelement valt blijkbaar in de smaak bij de massa.quote:Op maandag 27 juni 2022 14:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hahaha, "nee hoor, ik sta hier nuchter hoor" uhu![]()
Vond zaterdag de eindshow muzikaal wel een beetje tegenvallen. Iets te veel nadruk op het "show element" op het podium als je het mij vraagt. Maar verder wel genoten van het vuurwerk.
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar moet wel zeggen dat ik zo'n endshow met echt show, licht en vuurwerk wel even nice vind. Je hebt al een dag (of op zondag twee of drie dagen) met gestamp achter je. Even een momentje pakken en genieten vind ik wel nice eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Sinds dat er geen DJ meer afsluit is de endshow gewoon ruk. Maar het showelement valt blijkbaar in de smaak bij de massa.
Vroeger was de afsluiter ook met show, licht en vuurwerk. Maar ook met een afsluitende DJ set. En die waren meestal geniaal. Natuurlijk is dat allemaal wat moeilijker te regisseren, maar dat sloot wat mij betreft wel altijd het festival goed af. Nog even het laatste energie uit je lichaam stampen met kippenvel over je dondertje heen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Maar moet wel zeggen dat ik zo'n endshow met echt show, licht en vuurwerk wel even nice vind. Je hebt al een dag (of op zondag twee of drie dagen) met gestamp achter je. Even een momentje pakken en genieten vind ik wel nice eerlijk gezegd.
Jup, echt heel sadquote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:15 schreef Welten het volgende:
Man, wat waren dit weer 4 legendarische dagen. En wat is de dip weer hard, wanneer je beseft dat je weer een jaar moet wachten.
Dit ja...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:15 schreef Welten het volgende:
Man, wat waren dit weer 4 legendarische dagen. En wat is de dip weer hard, wanneer je beseft dat je weer een jaar moet wachten.
Mooi man!quote:Op woensdag 29 juni 2022 21:41 schreef Welten het volgende:
Ik had post corona al wel weer redelijk wat feesten bezocht maar ik merk met deze 4 dagen echt wel dat de liefde er na meer dan 10 jaar nog steeds is. (raw) Classics, euforische hardstyle en specifieke raw-acts (Spoontech-artiesten, om maar wat te noemen) maar ook hardcore classics, industrial en hard techno doet het nog steeds voor me en ik ben er voorlopig nog láng niet klaar mee.
Toch wel een geluk dat ik zoveel leuk vind, haha.
Nadat Qult is gestopt was het daarmee ook over. De soort van opvolger van Qult, The Funky Cat, had wel een stage op zaterdag, maar daar kwam ik pas op het laatst achter en dat was ook niet terug te vinden in de timetables.quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
nog even over DQ1: wat is er eigenlijk gebeurd met de White (freestyle)?
Jay Reeve is muzikaal gezien echt een baas en ook gewoon een toffe gast die van een feestje houdt. Staat zelf altijd in het publiek te dansen en zag hem 's nachts op Defqon nog een paar keer bij the Funky Cat.quote:
Die hebben alle avonden de silent disco op de camping gehost en was geen onderdeel van het dagprogramma. Geck-O houdt wel een aantal keer per jaar de Funky Cat, vaak in de regio Utrecht, dus misschien is dat wel een aanrader voor je.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
Nadat Qult is gestopt was het daarmee ook over. De soort van opvolger van Qult, The Funky Cat, had wel een stage op zaterdag, maar daar kwam ik pas op het laatst achter en dat was ook niet terug te vinden in de timetables.
Ik heb op donderdag bij de silent disco in de Funky Cat gestaan, maar was soort house wat ze daar draaiden, heel vreemd op een hardere stijlen festival.. Wij en veel meer anderen gingen naar binnen en bijna gelijk weer naar buiten. Gemiste kans wat mij betreft.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:36 schreef Welten het volgende:
[..]
Die hebben alle avonden de silent disco op de camping gehost en was geen onderdeel van het dagprogramma. Geck-O houdt wel een aantal keer per jaar de Funky Cat, vaak in de regio Utrecht, dus misschien is dat wel een aanrader voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |