Was de pizza lekker?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 15:57 schreef -Menn0- het volgende:
Het was een mooie week van normaal mogen werken…. Terug naar kansloos thuis zitten….
Lekker het hele weekend gebaald als een stekker ja.quote:
quote:Over eendaagse festivals is nog geen ei gelegd. De huidige beslissing geldt alleen voor festivals met een camping. Overige festivals krijgen in augustus meer duidelijkheid.
Rechtszaak*quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:41 schreef Welten het volgende:
Ben oprecht 2 dagen echt naar geweest van dat laatste nieuws / het niet doorgaan van Reawake.
Hopelijk levert die rechtzaak van ID&T en co nog iets op. En voor de direct getroffen partijen (organisaties, personeel e.d.) kan ik alleen maar zeggen: veel succes en sterkte.
Veel plezier!quote:Op maandag 9 augustus 2021 09:23 schreef Welten het volgende:
Zondag (toch nog) naar Headhunterz op 't strand, erg benieuwd en héél veel zin in!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Veel plezier!![]()
Andere vraag/opmerking: mijn (niet hardstyleminnende) vriendin merkte laatst op "waarom zingen ze eigenlijk zo veel in die hardstyle nummers?".
En toen viel me op, werkelijkwaar IEDER hardstylenummer van de laatste jaren (en misschien altijd al) bevat vocals. Dus, weet iemand ook tracks waar geen vocals in zitten?
Oh ja, tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 15:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Paar voorbeeldjes die me ff te binnen schieten waar geen woord in wordt gezegd
En dan zijn er nog zat nummers waar wel vocals in voorkomen, maar niet in de vorm van gezang.
Ik twijfelde nog maar ¤50 voor een strandtent vond ik toch wat te gek. Ben ook benieuwd wat de "nieuwe normale" drankprijzen worden, ik hoorde van een maat dat het op Shutdown Festival ¤5,50 voor 0,25l bier en ¤3,75 voor water wasquote:Op maandag 9 augustus 2021 09:23 schreef Welten het volgende:
Zondag (toch nog) naar Headhunterz op 't strand, erg benieuwd en héél veel zin in!
Ja, dit is idd de trend van de laatste jaren. Tracks zijn over het algemeen ook veel korter geworden dan vroegahher, waardoor ze meer als radiohitjes weg luisteren dan dat er een lange opbouw in zit. Uitzonderingen zijn er nog wel hoor (Katana bijvoorbeeld, 12 minuten, wel wat vocals maar geen 'echte" zang).quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:50 schreef Hojdhopper het volgende:
En toen viel me op, werkelijkwaar IEDER hardstylenummer van de laatste jaren (en misschien altijd al) bevat vocals. Dus, weet iemand ook tracks waar geen vocals in zitten?
Ik zag de aankondiging eerder al en het was nog slechter dan ik had verwachtquote:
Een preview kwam al langs op de Instafeed van Q-dance. Stond een hele rits aan negatieve reacties onder, want vrouw-onvriendelijk en zo.quote:
Ik zou eerder een reactie achterlaten over de kwaliteit van het nummer. Of meer het gebrek eraan.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Een preview kwam al langs op de Instafeed van Q-dance. Stond een hele rits aan negatieve reacties onder, want vrouw-onvriendelijk en zo.
Ik ook hoor, maar het viel me op. Toch een hoop snowflakes onder de volgers blijkbaar.quote:Op woensdag 1 september 2021 17:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou eerder een reactie achterlaten over de kwaliteit van het nummer. Of meer het gebrek eraan.
2026 return tourquote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef mstx het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CTeUzyBDtKD/
Myst stopt ermee
Heel zonde, zo lekker melodieus was dat! Luister nog regelmatig zijn sets van verschillende festivals.quote:Op maandag 6 september 2021 11:37 schreef mstx het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CTeUzyBDtKD/
Myst stopt ermee
quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Qlimax lijkt door te gaaan
Alleen ben ik nu al bang voor het kaartjes te pakken krijgen zal wel een ramp worden
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt. Maar ik ga het gewoon proberen.quote:Op woensdag 15 september 2021 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Qlimax lijkt door te gaaan
Alleen ben ik nu al bang voor het kaartjes te pakken krijgen zal wel een ramp worden
dit dus...quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt.
Ben er ook bang voor, ik wil weer terug naar die tijd dat de tickets voor Qlimax gewoon keurig op Ticketswap stonden....quote:Op woensdag 15 september 2021 20:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vrees dat zonder een Dediqated abo je sowieso geen kans maakt. Maar ik ga het gewoon proberen.
Day festivals
vroegâh (2006-2008) kocht je ze zonder problemen bij een Primeraquote:Op woensdag 15 september 2021 21:40 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor, ik wil weer terug naar die tijd dat de tickets voor Qlimax gewoon keurig op Ticketswap stonden....
W.T.F.quote:Op donderdag 16 september 2021 07:17 schreef mstx het volgende:
¤95 voor een (niet-VIP) Qlimax kaartje
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".quote:Op woensdag 15 september 2021 18:26 schreef mstx het volgende:
Vroeger Was Alles Beter gaat ook door
Ben benieuwd hoe ze dat met de 75% regel gaan aanpakken, hoop niet dat ik eruit word geloot
Vandaag Headhunterz aangekondigd.quote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".
Na wat gegoogle vond ik een indoor-capaciteit van Autotron van 15.000
Halflege zaal...maar daar voel je linksvoor nix van! YEA, LET'S GO!!
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelfquote:Op donderdag 23 september 2021 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vandaag Headhunterz aangekondigd.Hopelijk komen er nog wat kaartjs vrij.
Dat is wel een verleidelijk aanbod!quote:Op zondag 26 september 2021 14:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelf
Ik zoek ook nogquote:Op zondag 26 september 2021 14:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb je een kaartje nodig? Ik heb er eentje over namelijk vanwege slecht agenda-beheer bij mezelf
8000+ kan ook 9000 of 15.000 zijnquote:Op donderdag 23 september 2021 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Bij het omzetten van de aanbetaling naar kaarten las ik "uitverkocht met 8000+ kaarten".
Na wat gegoogle vond ik een indoor-capaciteit van Autotron van 15.000
Halflege zaal...maar daar voel je linksvoor nix van! YEA, LET'S GO!!
Vroeg aanwezig en voor de rawstyle weer snel naar huisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:58 schreef T-Force het volgende:
Ha! Ook helemaal zin in VWAB. Gewoon om 13u aanwezig denk ik. Nog ouwe rotten die gaan?
Ik ga ook! Wat mooi, al die oude bekenden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:58 schreef T-Force het volgende:
Ha! Ook helemaal zin in VWAB. Gewoon om 13u aanwezig denk ik. Nog ouwe rotten die gaan?
Zaten misschien 2 of 3 nieuwere nummertjes bij, maar boeie. In de hardstyle classics lovers faceboekgroep waren ze er natuurlijk als de kippen bij om daarover te jankenquote:
precies, daar las ik het ookquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Zaten misschien 2 of 3 nieuwere nummertjes bij, maar boeie. In de hardstyle classics lovers faceboekgroep waren ze er natuurlijk als de kippen bij om daarover te janken
Ja die heb ik helaas gemistquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, daar las ik het ook![]()
en Wildstylez als extra verrassing?
Ja dat is echt een rammer zeg, jammer dat ie nooit is vrijgegeven.quote:
WOWquote:
dus een beetje climax en dan direct door naar de volgende plaat? wat een armoequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:29 schreef T-Force het volgende:
VWAB was leuk! Mega gezellig met alle oude bekenden die ik tegen kwam.
Wel een dingetje. Is het tegenwoordig hip om zodra de climax van een nummer begint, gelijk de volgende track in te mixen? Mijn god wat hebben sommigen hun sets hiermee verneukt zeg. Zany & Jones, Slim Shore & The Pitcher was echt niet om aan te horen door deze shit.
Beste sets vond ik Headhunterz, Josh & Wesz en AVIO trouwens
Same here. Zou in september ASOT 1000 hebben maar dat ging niet door. Nu mogen festivals wel weer met die check app. Dus ik verwacht wel dat Qlimax doorgaat.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bidden dat Qlimax doorgaat. Heb sinds Dediqated geen enkel feest of festival meer bezocht
Vertel eens, wat heb je zaterdag te doen? 🤔quote:
Verdomd weinig helaasch…..quote:Op maandag 15 november 2021 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vertel eens, wat heb je zaterdag te doen? 🤔
Oh. Maar wat gaat Q doen dan? Hun Facebook bericht lijkt een beetje op 'we gaan toch Qlimax doen en zenden het dan uit voor iedereen gratis uit'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |