Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Die voorste kan wel bij c&a gaan werken als klerenhanger, wat mager
Achter de blondequote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat zag ik maar wie heeft dan adidas aan?
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.
Ik zal het noteren. Nog meer?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beter
Ik heb helemaal geen schoenen gezien🤪quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow ja, ik was teveel afgeleid. Had die schoentjes wel gezien maar niet de streepjes.
je moet wel de middel kunnen vastpakken zonde r bang te zijn de ruggengraat te beschadigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beter
Of een splinter in je lulquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je moet wel de middel kunnen vastpakken zonde r bang te zijn de ruggengraat te beschadigen.
Welke klas zat jij dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het helaas niet bij mij op school
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor het is toch allemaal kut
Ik wil ze ook wel even vet mesten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.
Waarschijnlijk meerderequote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kadootje uit eigen zak van de kok?
Kijk nog wat langer danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen gezien🤪
ik zou passenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat nog even bij deze langs ?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |