Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet bij mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het helaas niet bij mij op school![]()
![]()
Bij mij ook niet, had vast 3x blijven zittenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
erg lollig allemaal, maar daar gaan we natuurlijk, verstandig en netjes mee om, alsof ze de kleren weer aantrekken in een paar minutenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Die blonde springt wel meest in het oog van allemaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou inderdaad wel verschillende klassen hebben willen bekijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, had vast 3x blijven zitten![]()
Allemaal welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die blonde springt wel meest in het oog van allemaal.![]()
![]()
meestal als ze tussen allemaal brunettes staat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die blonde springt wel meest in het oog van allemaal.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:06 schreef christmastsunami het volgende:
eentje heeft adidas gympies aan, wtf![]()
![]()
Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:09 schreef PlymouthFury het volgende:
Die voorste kan wel bij c&a gaan werken als klerenhanger, wat mager![]()
![]()
Achter de blondequote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja dat zag ik maar wie heeft dan adidas aan?![]()
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beterquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.![]()
Ik zal het noteren. Nog meer?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beter![]()
![]()
Ik heb helemaal geen schoenen gezien🤪quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow ja, ik was teveel afgeleid. Had die schoentjes wel gezien maar niet de streepjes.![]()
je moet wel de middel kunnen vastpakken zonde r bang te zijn de ruggengraat te beschadigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hou niet van die sprinkhanen, beetje stevig beter![]()
Of een splinter in je lulquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je moet wel de middel kunnen vastpakken zonde r bang te zijn de ruggengraat te beschadigen.![]()
![]()
Welke klas zat jij dan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:02 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee hoor het is toch allemaal kut![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil ze ook wel even vet mesten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef maar aan mij, een paar goede maaltijden en ze is al wat steviger.![]()
![]()
Waarschijnlijk meerderequote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Kadootje uit eigen zak van de kok?![]()
Kijk nog wat langer danquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen schoenen gezien🤪![]()
![]()
ik zou passenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 02:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]![]()
![]()
Je gaat nog even bij deze langs ?
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: