Nee wen er maar aan de eerste 4 jaarquote:Op woensdag 7 juli 2021 19:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Sarcasme. Zelf nog niet veel gezien. Maar echt boeiend is deze Djokovic open niet
Voor sarcasme moet altijd ruimte zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Sarcasme. Zelf nog niet veel gezien. Maar echt boeiend is deze Djokovic open niet
Breedbeeld TV gekocht?quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Becker nou zo'n dik hoofd of is er iets mis met men tv?
Ja, maar die had ik al.quote:
Haha, ja. Trouwens wel grappig als hij het woord Wimbledon uitspreekt, klinkt het altijd alsof hij de b voor de m zegt.quote:Maar komt volgens mij door zijn kapsel.
Dat is toch geil. Ik vind het wel lekk3r klinken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 19:35 schreef Federer-fan het volgende:
Wat irritant dat geluid dat A-A bij elke slag maakt.
Vast nog wel een Wimbledon volgend jaar en ws US Open lijkt me.quote:Op donderdag 8 juli 2021 02:11 schreef chufi het volgende:
Laatste apearence Fedje op een Grand SLam?
Zijn fysiek is nog prima .. gewoon actief blijvenquote:Op donderdag 8 juli 2021 03:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vast nog wel een Wimbledon volgend jaar en ws US Open lijkt me.
Mee eens. Ik vraag me alleen wel af hoe lang hij daar genoegen mee neemt.quote:Op donderdag 8 juli 2021 04:31 schreef macca728 het volgende:
Ja daarom, vierde ronde of kwartfinale haalt hij nog wel
Die conclusie hadden we na RG al getrokken ja.quote:Op donderdag 8 juli 2021 12:01 schreef plesner het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk dat Djokovic na zijn Wimbledon overwinning officieel als de Goat aangemerkt mag worden. Er komt ook niemand in de buurt van zijn prestaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |