Voordat je het spelletje van je tegenstander kunt ontmantelen, dien je wel eerst alles te kunnen belopen en terug te krijgen. Dat ligt denk ik wel net iets anders dan 2 jaar geleden. Is voor mij lang niet zeker dat Fed van Berrettini wint.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:04 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me wel dat Fedje nu de favoriet is in de onderste helft. Die pot tegen Berrettini van 2 jaar geleden is wel exemplarisch...Die gaat keihard falen als ie tegen Fed komt; te eendimensionaal spelletje om van Fed te kunnen winnen. Medvedev heeft nog de meeste kansen, maar heeft ook nog nooit tegen Fed gewonnen.
Bedoel je "Het wordt voor Federer geen walkover tegen Hurkacz"?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:16 schreef Norrage het volgende:
Wat een faal zeg...Maar wel verdiend voor deze superleuke speler, want dat is Hurkacz. Hele goede grasspeler. Dat is geen walkover tegen Fed hoor. Maar Fed natuurlijk torenhoge favoriet.
Nee ik bedoel dat Hurkacz als ie straks de deur open doet niet over een deurmat hoeft te lopen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel je "Het wordt voor Federer geen walkover tegen Hurkacz"?
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat Hurkacz als ie straks de deur open doet niet over een deurmat hoeft te lopen.
Goed punt. Wat lijkt me dat mooi zeg, met zo'n decibelmeter. Dan merken we snel of het een kwestie is van niet meer geluid kunnen maken of willen maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Faraday01 het volgende:
Wanneer gaan ze dat geschreeuw eindelijk aan banden leggen...
Sabalenka schreeuwt alsof ze gemarteld wordt. Slaat echt helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goed punt. Wat lijkt me dat mooi zeg, met zo'n decibelmeter. Dan merken we snel of het een kwestie is van niet meer geluid kunnen maken of willen maken.
Politie kwam al kijken bij me.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Sabalenka schreeuwt alsof ze gemarteld wordt. Slaat echt helemaal nergens op.
Je gaat er toch vanuit dat Tomljanovic met een strijdplan de baan op gaat, maar het enige wat ze doet is Barty precies de ballen geven die ze wilquote:
Ja, vind ik ook. Djokovic is hier volgens mij net zo zwaar favoriet als Nadal zou zijn als het RG was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |