Precies, we moeten namelijk niet het risico lopen voor links te worden versleten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
inderdaad! gewoon de grond volledig volpompen met stikstof en ammoniak! nergens meer natuur, alles een dorre vlakte!
ownee ik wil niet als links gezien worden hoor! hup, alles wat slecht voor het milieu is rechtstreeks ons water, onze bodem en onze lucht in! totale onleefbaarheid, dat is wat ik nu wil!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Precies, we moeten namelijk niet het risico lopen voor links te worden versleten.
Ontzettend mooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:55 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zoals deze boer het aanpakt is toch hartstikke mooi, in harmonie met de omgeving. Als vlees daardoor 3 x zo duur wordt, prima. So be it, dan moeten we maar minder vlees eten.
Exact, het buitengebied graag zo vol mogelijk proppen met vervuilende varkens en koeien. Lekker rechtse natuur!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ownee ik wil niet als links gezien worden hoor! hup, alles wat slecht voor het milieu is rechtstreeks ons water, onze bodem en onze lucht in! totale onleefbaarheid, dat is wat ik nu wil!
Hoe kom je er bij dat stikstof leidt tot dorre vlaktes?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
inderdaad! gewoon de grond volledig volpompen met stikstof en ammoniak! nergens meer natuur, alles een dorre vlakte!
lekker wandelen over verdorde heides en kale zandvlaktes of langs stinkende slootjes vol dode vis, dat is mijn mooie rechts ideaal als ik denk aan recreatie in de natuur!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Exact, het buitengebied graag zo vol mogelijk proppen met vervuilende varkens en koeien. Lekker rechtse natuur!
Brandnetels en soggedistelsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
A
[..]
Hoe kom je er bij dat stikstof leidt tot dorre vlaktes?
Stikstof zorgt juist voor vergroening.
Maar niet tot biodiversiteit, een groot deel van het bomenbestand gaat er ook aan, het daarmee gepaard gaan ecosysteem incluis.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
A
[..]
Hoe kom je er bij dat stikstof leidt tot dorre vlaktes?
Stikstof zorgt juist voor vergroening.
Wel vreemd dat je niet eerder hebt ingegrepen. Je laat boeren eerst via regelgeving enorme investeringen maken en diverse subsidies inzetten en het moest allemaal groot om te concurreren en sinds de klimaathype waar zelfs crypto aan ten onder zou moeten gaan is het huilen en moet deze stok gebruikt worden om woonruimte, distributiecentrums etc te creëeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Exact, het buitengebied graag zo vol mogelijk proppen met vervuilende varkens en koeien. Lekker rechtse natuur!
Wat een rare gedachtekronkel. Bij natuur denk ik aan datacenters en distributiecentra, want die nemen stikstof en koolstof op.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
lekker wandelen over verdorde heides en kale zandvlaktes of langs stinkende slootjes vol dode vis, dat is mijn mooie rechts ideaal als ik denk aan recreatie in de natuur!
en die leggen zonnepanelen op de dakenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een rare gedachtekronkel. Bij natuur denk ik aan datacenters en distributiecentra, want die nemen stikstof en koolstof op.
Nee ernaast, want weg met die stinkweilanden en sloten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en die leggen zonnepanelen op de daken
Er is niet echt sprake van een koerswijziging. Ze spreken het alleen voor het eerst duidelijk uit. Het is nog steeds de vraag of het CDA wel in een moment kabinet zit. Daarnaast is de CDA visie nog steeds behoorlijk anders als die van D66 en GroenLinks.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:17 schreef Raw85 het volgende:
Maar goed, na de koerswijziging van het CDA die vandaag werd aangekondigd is het wel helder welke kant het op zal gaan.
Ja ze moeten toch ook vreten en met sioja geven ze meer melkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:19 schreef fathank het volgende:
Hurdur de voedselvoorziening gaat naar de klote dalijk krijgen we een nieuwe hongerwinter
Nee simpele, beesten voeren met voer van de andere kant van de wereld is de meest inefficiënte manier van voedsel produceren.
Tja dat ligt vooral aan het CDA en de VVD die al sinds de jaren 80 hun kop in het zand hebben gestoken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:17 schreef Cherni het volgende:
[..]
Wel vreemd dat je niet eerder hebt ingegrepen.
Heide is geen natuurlijk landschap maar een landschap dat is ontstaan door menselijk ingrijpen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Brandnetels en soggedistels
maar dat is toch niet onze heide en bus natuur
Minder biodiversiteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar niet tot biodiversiteit, een groot deel van het bomenbestand gaat er ook aan, het daarmee gepaard gaan ecosysteem incluis.
quote:Op 7 juli gaan we wat zaakjes rechtzetten! In de regio, waar de zwaarste klappen gaan vallen als de politiek op de door haar ingezette weg, onverminderd voort kan zetten.
FDF gaat actievoeren, niet door vele uren te rijden en te luisteren naar een lange rij sprekers die ons geen oplossing bieden en waarvan een aantal, ons de hemel in zullen prijzen, maar ons net zo snel een mes in de rug steken als dat beter uitkomt. Vergeet niet wíe aan tafel zaten toen deze kwade opzet, deze desastreuze plannen tegen de boeren van Nederland werden bekokstoofd. Vergeet niet wie de portemonnee heeft getrokken voor deze onderzoeken en rapporten. Vergeet niet wie er zwegen – tot de plannen uitlekten.
En terwijl Den Haag ’s morgens vroeg nog denkt: “Laat die boertjes maar een dagje “spelen in de wei”, die zien morgen wel dat er weer NIETS veranderd is”, gaan wij de zaken op 7 juli anders aanvliegen. Bikkelhard maar binnen de wet! FDF laat zich niet meer belazeren door de verraders van onze sector.
7 juli doen wij het anders. 7 juli delen de strijders van FDF een mokerslag uit.
Aan de leugenaars, de rovers en de slopers, met hun politiek en hun achterkamertjesgekonkel. Het is na 7 juli GEDAAN met de spelletjes ten koste van de boeren van Nederland. Die gezagsgetrouw en te goeder trouw hebben gehandeld.
Zo gelachen toen de coronapandemie uitbrak. Ineens gingen de grenzen dicht en was het ieder voor zich. Tekort aan beschermingsmiddelen? Jullie probleem zei het buurland. Mochten we overschotten hebben dan mag je het kopen tegen de hoofdprijs. Laten we als land vooral alles platgooien zodat je bij de volgende crisis volop WC-papier kunt eten. Het ideaalbeeld: havens, vliegvelden, wegen en dozen met zonneweilanden en windmolens ernaast. O ja, en een bezemkast wat je inrichten mag als 'huis' voor ¤1500 per maand:quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:19 schreef fathank het volgende:
Hurdur de voedselvoorziening gaat naar de klote dalijk krijgen we een nieuwe hongerwinter
Nee simpele, beesten voeren met voer van de andere kant van de wereld is de meest inefficiënte manier van voedsel produceren.
Het lijkt wel een terreurorganisatie met zulke teksten.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:31 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd, acties zullen dus in de regio plaatsvinden ipv Randstad: https://farmersdefenceforce.nl/7-juli-2021-wordt-actiedag/
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt alvorens zij op de lijst van terroristische organisaties gezet worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:31 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd, acties zullen dus in de regio plaatsvinden ipv Randstad: https://farmersdefenceforce.nl/7-juli-2021-wordt-actiedag/
[..]
Ze geven aan binnen de kaders van de wet actie te zullen voeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:44 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt alvorens zij op de lijst van terroristische organisaties gezet worden.
Ze zijn nogal van het blokkeren van snelwegen en zo. Valt dat binnen het kader van de wet? Indien ja, waarom loopt politie mensen die bruiloft vieren dan altijd zo lastig te vallen?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:50 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ze geven aan binnen de kaders van de wet actie te zullen voeren.
Snap wel dat ze in Den Haag zo snel mogelijk elk weerwoord tegen hun misselijkmakende plannen de kop in willen drukken. Maar het begint pas bij FDF, er zullen nieuwe organisaties komen als dit allemaal doorgaat en die zullen net zo fanatiek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |