Hoe ging het?quote:Op zondag 11 juli 2021 15:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om de een of andere reden zo'n zin in een eetbui, geen stress oid, maar eerder gewoonte denk ik. Gelukkig niks in huis en uit de keuken blijven. Even serie kijken met een kop thee ter afleiding
Goed. Ben ik wel trots op. YouTube en thee hielpen. Nu vast bezig met de kerstversiering haken en dat helpt ook enormquote:
Wat is Hipro?quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef Declan-Harp het volgende:
O: 3 plakjes dadel-amandel wat ik gisteren niet opkreeg
L: Kwark met mango, blauwe bessen en banaan + 2 stukjes suikerbrood met halvarine
T: Iets van fruit (Haal om 1500 een TGTGbox op van de Lidl)
D: https://www.ah.nl/product(...)chsalade-spicy-mango + een HiPro drankje
750 Vitality punten
Oh! Binnenkort eens uitproberen.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:43 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Lekker!![]()
https://www.ah.nl/zoeken?query=Hipro
Proteïnedrankje. Kruidvat heeft ze ook.
Lekker bezigggg!!!quote:Op maandag 12 juli 2021 11:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
weekend overleefd zonder eeecht mis te gaan
Wel allemaal niet perse dieetverantwoorde dingen naar binnen gewerkt, maar alleen tijdens de afspraken en niet thuis ook nog lekker door met een drankje en een hapje en een drankje en een hapje, en daardoor iig die eetwindows van max 8 uur en vastwindows van minstens 16 uur kunnen vasthouden. Ben wel benieuwd hoe dat zich uitbetaald op de weegschaal gedurende de week. Ik vind dat intermittent fasting een beetje lafjes tegen mijn manier van afvallen aanhouden wel een stimulans op deze manier moet ik zeggen.
Vandaag wordt een keurige dag als ik me aan mn planning houdZo even uurtje lopen, ook niet vervelend.
T is een bakje bramen en een peer.quote:Op maandag 12 juli 2021 10:18 schreef Declan-Harp het volgende:
O: 3 plakjes dadel-amandel wat ik gisteren niet opkreeg
L: Kwark met mango, blauwe bessen en banaan + 2 stukjes suikerbrood met halvarine
T: Iets van fruit (Haal om 1500 een TGTGbox op van de Lidl)
D: https://www.ah.nl/product(...)chsalade-spicy-mango + een HiPro drankje
750 Vitality punten
Roerbakken in schijfjes Of rauw dippen in een yoghurtdip . Of in schijfjes op brood met een plakje kaasquote:Op maandag 12 juli 2021 15:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
T is een bakje bramen en een peer.
Tips gevraagd; 2 zakjes radijsjes gekregen, hoe eet je dat lekker? Ik vind het zo los/rauw niks aan.
Oeh ik ga voor dippen, thnx!quote:Op maandag 12 juli 2021 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Roerbakken in schijfjes Of rauw dippen in een yoghurtdip . Of in schijfjes op brood met een plakje kaas
Heerlijkquote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik eet nu broccoli met kaas... echt de perfecte tipzit te smullen
Yum! Voor welk soort kaasje heb je gekozen?quote:Op maandag 12 juli 2021 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik eet nu broccoli met kaas... echt de perfecte tipzit te smullen
Ik ben helemaal into dadel/vijgen/amandel broodjes, super zoet maar ook hartig en perfect tegen snoepsnaaizin vinnikquote:Op maandag 12 juli 2021 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik merk echt dat ik goede makkelijke alternatieven voor chocola in huis moet hebben, anders sluipt de chocola-gewoonte er zo weer in en gaat mijn gewicht echt niet verder naar beneden. Vandaag wat bakken kwark gehaald en rauwkost en Symph was vanmiddag zo aardig dat hij direct eitjes ging koken toen ik zei dat ik honger had.
Morgen eten we sushi of pizza om te vieren dat de vakantie begonnen is, niet de meest verantwoorde keuze, maar het avondeten is hier eigenlijk altijd wel verantwoord dus zo’n uitzondering heeft weinig invloed.
Roze koeken zijn zo'n beetje het enige wat ik NIET lustquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
zometeen een gratis halve kilo kwijt
* DancingPhoebe mantraat geen roze koek nemen geen roze koek nemen geen roze koek nemen
Oo dit is alleen maar gunstig joh. Ik dank de heer nog altijd op mn blote knietjes dat ik grotendeels uit mn rare haar en interessante kledingkeuzes ben gegroeid voor digitale fotografie opkwamquote:Op maandag 12 juli 2021 19:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Kon het niet laten en toch maar eens gepoft rijst gekocht, alpro en wat fruit om het toch maar eens te proberen (aangezien ik altijd zo schreeuw hoe smerig het is). Weet niet wie met de tip kwam, maar thnxstuk lekkerder.
Ik moet echt nog maar een paar kg nu, duurt lang![]()
En ik baal ergens wel een beetje dat ik geen voor of tussentijds foto's heb gemaakt.
Die vieze kant en klare wasacrackers met spread vind je wél lekker?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Roze koeken zijn zo'n beetje het enige wat ik NIET lustIk nam altijd een stroopwafel
Succes!
Och ja, daar heb ik vroeger (lees >10 jaar terug) heel wat van opgegetenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die vieze kant en klare wasacrackers met spread vind je wél lekker?
Ik heb nog nooit gedoneerd verder, maar ik wilde wel even gezegd hebben dat zelfs ik deze dingen nooit heb durven eten. En dat zegt veel.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Die vieze kant en klare wasacrackers met spread vind je wél lekker?
Past mooi binnen je "geen eten met regenboogkleuren" standpuntquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:11 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedoneerd verder, maar ik wilde wel even gezegd hebben dat zelfs ik deze dingen nooit heb durven eten. En dat zegt veel.
Ze zitten/zaten in de snoepautomaat op het werk. Ik heb ze er een keer uit gehaald omdat ik eens wat gezonder wilde doen dan mars, nuts, snickers. Nou weet ik dat van dat gezonder ook niet echt, volgens mij valt dat vies tegen, maar ze waren in ieder geval niet te eten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:11 schreef SQ het volgende:
Ik heb nog nooit gedoneerd verder, maar ik wilde wel even gezegd hebben dat zelfs ik deze dingen nooit heb durven eten. En dat zegt veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |