abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200211707
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_200211716
O: Volkorenboterham met boter en vega vleeswaren (viesss)
L: Kwark met mango en blauwe bessen + bakje Russisch ei slaatje
T: Peer
D: Stamppot andijvie met stukjes kaas en groenteballetjes

700 Vitality pt
  maandag 5 juli 2021 @ 08:59:00 #3
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200211722
Ja, het klinkt lullig, maar hoe lichter je huid is, hoe beter de sensoren ermee om kunnen gaan. Doorschijnend zijn ditdat. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200211759
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk toch echt eerder de fitbit :@ Hartslag voelde echt hoog ;( en na bijna een jaar niet sporten was mijn conditie niet echt geweldig :')
Wat dacht je van zelf eens controleren door letterlijk de vinger aan de pols te houden? Dat lukt minder goed op een apparaat maar met de fitbit moet het lukken.
pi_200211827
Eem hartslag van 160 tijdens het sporten klinkt voor mij wel logischer dan 120. Maar dat kan ook zijn omdat mijn eigen hartslag nooit 120 is tijdens het sporten ;)
Ik heb een Garmin en daar is de polshartslag ook altijd lager dan via de borstband tijdens het sporten, daarom sport ik met borstband.
De Decathlon had vroeger sportbeha's met een hartslagband ingebouwd, echt briljante dingen. Blij dat ik er twee gekocht heb destijds want inmiddels hebben ze ze niet meer. Werkt voor mij prima zo!
pi_200211904
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, het klinkt lullig, maar hoe lichter je huid is, hoe beter de sensoren ermee om kunnen gaan. Doorschijnend zijn ditdat. :')
Oh dan blijf ik bij mijn verhaal; de longen uit je lijf sporten maar dus eigenlijk niet :+
  maandag 5 juli 2021 @ 09:21:06 #7
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200211954
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:17 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Oh dan blijf ik bij mijn verhaal; de longen uit je lijf sporten maar dus eigenlijk niet :+
Jup.

Horloge net niet op de ideale plek hebben zitten of te los of juist te strak kan ook allemaal invloed hebben trouwens. Het zijn best pietluttige dingen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 09:24:04 #8
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200211983
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben roodharig, heel veel bleker word een huid niet denk ik :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 5 juli 2021 @ 09:26:30 #9
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200212004
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:24 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben roodharig, heel veel bleker word een huid niet denk ik :D
Dat zou dan inderdaad geen oorzaak moeten zijn. :D En een dikke vacht zal je ook niet hebben gok ik? :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 5 juli 2021 @ 09:28:39 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_200212032
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Eem hartslag van 160 tijdens het sporten klinkt voor mij wel logischer dan 120. Maar dat kan ook zijn omdat mijn eigen hartslag nooit 120 is tijdens het sporten ;)
Ik heb een Garmin en daar is de polshartslag ook altijd lager dan via de borstband tijdens het sporten, daarom sport ik met borstband.
De Decathlon had vroeger sportbeha's met een hartslagband ingebouwd, echt briljante dingen. Blij dat ik er twee gekocht heb destijds want inmiddels hebben ze ze niet meer. Werkt voor mij prima zo!
Het was ook echt geen 120 slagen. Ik volg mijn hartslag mede omdat ik een snelle schildklier heb en mijn hartslag al snel te hoog is, door het horloge heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb, klinkt vast gek maar het geeft me een geruststellend gevoel vooral tijdens het sporten :@
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 5 juli 2021 @ 09:51:55 #11
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200212289
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 09:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Het was ook echt geen 120 slagen. Ik volg mijn hartslag mede omdat ik een snelle schildklier heb en mijn hartslag al snel te hoog is, door het horloge heb ik het gevoel dat ik het wat meer in de hand heb, klinkt vast gek maar het geeft me een geruststellend gevoel vooral tijdens het sporten :@
Kan ik me goed voorstellen :Y
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 5 juli 2021 @ 09:55:48 #12
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200212323
Ik vind 120 laag voor tijdens het sporten. Maar goed dat is mijn hartslag soms tijdens rust _O-

Als ik aan het sporten ben en ik gebruik mijn band dan heb ik meestal 150 ongeveer als ik echt bezig ben.

(In de sportschool ging mijn hartslag altijd heel erg omlaag tijdens het sporten en zat ik rond de 80 90 altijd Volgens die toestellen. Blijf ik vaag vinden _O-) dus die kunnen ook wel niet kloppen.
  maandag 5 juli 2021 @ 10:01:05 #13
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200212382
Zo los zegt hartslag ook niet héél veel. :P

Zo heb ik in de loop der jaren geleerd dat m'n hartslag belachelijk hoog kan worden (piekhartslag van 204), maar hij zakt ook weer snel. Met steady cardio is 160 gemiddeld "mooi" in mijn geval (kan ik lang volhouden en herstel ik ook snel van) en m'n rusthartslag zit momenteel zo rond de 55. :+

Edit: maar da's dus wel heel persoonlijk. Als je twijfelt: altijd een arts raadplegen.

Overigens hebben de meeste sportscholen ook wel een hartslagband liggen voor stresstesten enzo, dus als je wil vergelijken kan je dat ook eens vragen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 juli 2021 @ 11:04:21 #14
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200213213
Lijstje:

O: Alpro kwark
L: Coleslaw
T: Banaan
D: Rijstsalade met paprika, mais, erwtjes, blokjes kaas en linzen.
B: Eindelijk zometeen weer zwemmen sinds 3 week. (Kreeg de kans niet om te reserveren zo vol zit het elke keer :{ ) Plus 20 minuten er naar toe fietsen en weer terug :P
pi_200213468
Closeslaw van LPFAN was goed te eten, maar ik ga wat anders doen met tahin (ik denk iets met geroosterde bloemkool, of gewoon op brood), en coleslaw deel 2 weer "gewoon" met yoghurtdressing en rozijn maken. Straks :9 Wel goeie inspiratie, hier kan ik meer mee wisselen en kost geen bal ^O^

Verder was het weekend en dropte ik vannacht 1.6 kg. You do the math :')
pi_200213724
Note to self; eerst boodschappen doen en dán een lijstje maken ;)
Peer wordt aardbeien en de groenteballetjes vervang ik door shoarma.

LP, lekker zwemmen!
Holy, doe mij die maar O+
  maandag 5 juli 2021 @ 13:57:13 #17
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200215463
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 11:28 schreef Holyme het volgende:
Closeslaw van LPFAN was goed te eten, maar ik ga wat anders doen met tahin (ik denk iets met geroosterde bloemkool, of gewoon op brood), en coleslaw deel 2 weer "gewoon" met yoghurtdressing en rozijn maken. Straks :9 Wel goeie inspiratie, hier kan ik meer mee wisselen en kost geen bal ^O^

Verder was het weekend en dropte ik vannacht 1.6 kg. You do the math :')
Tahin doet het altijd goed O+
  maandag 5 juli 2021 @ 13:58:19 #18
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200215476
Ik ben pissig. Zwembad is vanaf volgende week tot eind augustus dicht. :( :( Ze zijn verdorie net pas een maand weer open ofzo. :{
  maandag 5 juli 2021 @ 14:00:49 #19
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_200215510
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik ben pissig. Zwembad is vanaf volgende week tot eind augustus dicht. :( :( Ze zijn verdorie net pas een maand weer open ofzo. :{
Nou moe. -O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_200215522
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:58 schreef LPFAN het volgende:
huh? Midden in de zomer? Waarom?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2021 @ 14:06:43 #21
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200215563
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nou moe. -O-
Ja..

quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? Midden in de zomer? Waarom?
Ze zijn altijd dicht in de zomervakantie...
pi_200215619
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:06 schreef LPFAN het volgende:

Ze zijn altijd dicht in de zomervakantie...
Wat suf eigenlijk. Maar is dat omdat er een goed buitenzwembad in de buurt is? Is dat dan een optie voor jou om te gaan zwemmen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 juli 2021 @ 14:18:05 #23
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200215674
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat suf eigenlijk. Maar is dat omdat er een goed buitenzwembad in de buurt is? Is dat dan een optie voor jou om te gaan zwemmen?
Ik heb geen idee. Ik heb het altijd raar gevonden maar nu helemaal nu ze zo lang dicht zijn geweest. Ja er is wel een buitenzwembad gelukkig waar ik de laatste tijd ook al heb gezwommen maar die is op hele rare tijden open laatste tijd dus ook irritant. Ik snap het gewoon niet. _O-
pi_200215702
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:18 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik heb het altijd raar gevonden maar nu helemaal nu ze zo lang dicht zijn geweest. Ja er is wel een buitenzwembad gelukkig waar ik de laatste tijd ook al heb gezwommen maar die is op hele rare tijden open laatste tijd dus ook irritant. Ik snap het gewoon niet. _O-
Zo gek zijn deze openingstijden toch niet?

Van maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 07.00 uur tot 11.00 uur en van 15.00 uur tot 18.00 uur. De tijdsloten blijven uiteraard van toepassing. Op zaterdag en zondag blijven de huidige tijden vooralsnog gehandhaafd, namelijk van 11.00 uur tot 17.00 uur.

En anders zijn er wel andere openluchtzwembaden in de buurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2021 14:21:09 ]
  maandag 5 juli 2021 @ 14:23:00 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_200215724
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 14:20 schreef MCH het volgende:

[..]

Zo gek zijn deze openingstijden toch niet?

Van maandag t/m vrijdag zijn wij geopend van 07.00 uur tot 11.00 uur en van 15.00 uur tot 18.00 uur. De tijdsloten blijven uiteraard van toepassing. Op zaterdag en zondag blijven de huidige tijden vooralsnog gehandhaafd, namelijk van 11.00 uur tot 17.00 uur.

En anders zijn er wel andere openluchtzwembaden in de buurt.
Voor mij wel lastig. En nee die zijn er niet echt in de buurt. En hoe weet jij in welk zwembad ik zwem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')