Och!quote:En jansberg ging klein ztje spelen
Wow! Krijg je dat allemaal weg?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:54 schreef Bramito het volgende:
Ik was bij Broodje van Kootje voor mijn jaarlijkse broodje bal met pinda, borrel mix, frikandel speciaal, kroket, friet met frietsaus en friet met Jopiesaus.
![]()
![]()
Bui was 5 minuten te vroeg. Net een uitloper mee gekregen na het uit eten. Verder wat flitsen en wat gerommel. Iets meer wind en weer droog, windstil grijs weer.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:15 schreef Tele6 het volgende:
Het waait hier goed hard en buienradar zegt dat het over een kwartiertje regent.
Moet je in de herfst nog een keer een dagje deze kant op komen. Prachtige kleuren in de bossen en weilanden met de geur van vers dennenhout.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:55 schreef minilot het volgende:
Het was wel meer dan genoeg voor één persoon @:Blues!*burpje*
[..]
Och!Wat een gave speelplek ook!
Haha, nog niet gedaan. Ik was nog bezig met m'n lijst met taken voor deze week, kijken hoe veel ik er nog af kan krijgen. Het is gestopt met regenen, dus ik loop zo even naar de supermarkt voor bananen. Dan kan ik daarna mooi douchen en hoef ik niet meer de deur uitquote:
Vroeger hadden we een kelder. Weet alleen niet of het luikje tegenwoordig nog wordt opengedaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:26 schreef derLudolf het volgende:
Lust je bloedworst?
Wie weet de rest van de ballotagevragen? (Is dit een woord Lienekien ? )
Roomboter of margarine?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
Officieus wel. Maar zelf met Google kan ik de lijst niet weer vinden.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Moet ik vragen beantwoorden voor ik hier officieel mag posten?
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Roomboter of margarine?
Ribeye of jackfruit?
Latte macchiato of Americano?
Witte wijn met of zonder ijs?
Cider of pils?
Bangers and mash of salade Niçoise?
Sla dressing of vinaigrette?
Pinda of macadamia?
Forum Opties | |
---|---|