SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk al.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik had me een decennium verrekend, ik heb rust nodig.
Thomas gisteren een vrije dag genomen?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:00 schreef TheArt het volgende:
Groep Pogacar:
Pogacar, Costa, Majka
Vingegaard
Carapaz, Thomas, Castroviejo
Stuyven
Mas
Kelderman, Politt
Gaudu
Uran, Rutsch
Paret-Peintre, Cosnefroy
Bilbao, Teuns
Lutsenko, Izagirre
Rolland
En ik vond het juist zo aardig gevonden.quote:
Vooral Ben rijdt zo hard, lijkt het, wint ook tijd op pelotonquote:Op zondag 4 juli 2021 17:01 schreef The_Undertone het volgende:
Higuita al op 50 seconden![]()
Pogacar kan nog vlotjes top 3 rijden
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:05 schreef fetX het volgende:
Als Demare, Bouhanni en Cav buiten de tijd rijden gaat dadelijk van Poppel een sprint winnen
Zeker. Ik versimpelde de rekensom even, om mijn rekenfout aan te geven. Hij is geboren in 1995 en ik, met m'n aan zware erosie lijdende rekenvermogens, dacht dat-ie dan een jaar of 36 zou zijn. Maar hij is bijna 26.quote:
Ik vraag het me af. Volgens mij is het nergens echt steil.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:05 schreef JohnDDD het volgende:
Pogi gaat zo nog wel even lekker aan de boom schudden
Geeft niet.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker. Ik versimpelde de rekensom even, om mijn rekenfout aan te geven. Hij is geboren in 1995 en ik, met m'n aan zware erosie lijdende rekenvermogens, dacht dat-ie dan een jaar of 36 zou zijn. Maar hij is bijna 26.
Denk dat hij ook aan zijn populariteit in het peloton denkt en zich koest houdt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Volgens mij is het nergens echt steil.
Totdat Pogacar er een klap op geeft.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ben rijdt toch weer naar geel.
Hoeft niet, de komende etappes moeten de andere ploegen dan aan de bak om O'Connor weer op achterstand te rijden. Pogacar heeft daar geen last van.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Totdat Pogacar er een klap op geeft.
Was het avondtje wel.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Rasmussen
Genottelijke Tour was dat tegen Contador, jammer dat het zo abrupt eindigde
Ben nog steeds benieuwd of ze achteraf iets anders hadden gedaan als ze weten hoe het verhaal Rabo af zou lopenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:09 schreef Szura het volgende:
Rasmussen
Genottelijke Tour was dat tegen Contador, jammer dat het zo abrupt eindigde
Iedereen ziedend hierquote:
De Avondetappe in Lourdesquote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen ziedend hier
Was dat niet ook de avond dat Jans Koerts ging bekennen?
Dat weet ik niet meer.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef Szura het volgende:
[..]
Iedereen ziedend hier
Was dat niet ook de avond dat Jans Koerts ging bekennen?
Euh, de strop lag klaar?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik had toen verwacht dat Rasmussen helemaal in de goot zou belanden.
Op die manier.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Suïcidaal lijkt me een overtreffende trap van de goot.
Dit is toch wel een iets andere situatie dan vorig jaarquote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Sabata het volgende:
Pogey hoeft idd niet zo nodig, hij doet gewoon hetzelfde als vorig jaar, andermans bord eerst leeg eten. Want hij weet dat hij het later zelf toch weer kan herstellen als het moet
Wat een ongekende ziedendheid in de reacties.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
(er was ook niemand meer, geloof ik.. )
Alsof er nog iemand van Jumbo kon volgen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Ja ok, toen ging men er vanuit dat hij niet gevaarlijk zou zijn voor het klassement en alleen voor de ritzeges ging. Nuquote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is toch wel een iets andere situatie dan vorig jaar
Is inderdaad anders, maar verwacht ook niet dat hij vandaag zelf initiatief neemt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dit is toch wel een iets andere situatie dan vorig jaar
Dlamini is gevallen. Vlag halfstok in alle townships.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Demare, Guarnieri, Dlamini, Delaplace en Vliegen hebben een probleem.
Carapaz die zichzelf weer in de vernieling mag rijden voor niksquote:
Volgend jaar Jumbo met drie teams in de Tour. Eén gebouwd om Roglic, één om Vingegaard en één om Van Aert.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[ twitter ]
Nee, bedoelde dat hij vorig jaar echt niet de zekerheid had dat het wel goed zou komen qua eindwinstquote:Op zondag 4 juli 2021 17:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ja ok, toen ging men er vanuit dat hij niet gevaarlijk zou zijn voor het klassement en alleen voor de ritzeges ging. Nu
Drie kabelsquote:Op zondag 4 juli 2021 17:22 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Volgend jaar Jumbo met drie teams in de Tour. Eén gebouwd om Roglic, één om Vingegaard en één om Van Aert.
Van Aert kan zn klassementsambities voor zover die er waren, na dit jaar ook wel in de ijskast zettenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:22 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Volgend jaar Jumbo met drie teams in de Tour. Eén gebouwd om Roglic, één om Vingegaard en één om Van Aert.
Hoe ver zit die nu?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef Toby56 het volgende:
Higuita gaat nog buiten de tijd binnenkomen. Jeetje nog an toe.
Yep, Benno reed gisteren probleemloos mee in de groep der favorieten.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar 4 minuten op O'Connor moet je nog maar weer dicht zien te rijden
Dit jaar was die ambitie er juist helemaal niet, alle focus op de OSquote:Op zondag 4 juli 2021 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Aert kan zn klassementsambities voor zover die er waren, na dit jaar ook wel in de ijskast zetten
Ducrot zat zich nog af te vragen waar Menchov zit.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:24 schreef Toby56 het volgende:
Wuyts masturbeert al 2 uur lang op Stuyven.
Na 2 uur...
Ducrot: Oh, zat Stuyven hier ook? Da's best wel knap.
Voor m’n Nostradamusquote:Op zondag 4 juli 2021 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Bilbao gaat voor een BORA klassement, waarom?
Oh, maar dat begrijp ik dan wel weer.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:25 schreef OProg het volgende:
[..]
Ducrot zat zich nog af te vragen waar Menchov zit.
Oké Eurosport-ambassadeurquote:Op zondag 4 juli 2021 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Dat bord is nog dommer dan die van die vrouw. Weg ermee.
of een mislukte poging Pogey bang te maken, of proberen niet teveel op Benno te verliezen voor een mogelijke podiumbattlequote:
hoezo, ze zijn allemaal collectief voor de gele trui an het rijden, zo hoort het toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:29 schreef Salina het volgende:
Mag nog wel wat gaan gebeuren in het 'peloton'
Ik denk dat de jury dat geen probleem vind.quote:
Nu moet die wel lossen lijkt het.quote:
Wel mooi dat de geletruidrager de aanval niet schuwt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef Szura het volgende:
Zo leuk als de etappes an sich zijn, zo deerniswekkend is de ‘strijd’ om geel
is ook wel logisch gezien zijn leeftijdquote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef Marcoss het volgende:
Ben ook wel benieuwd of Roglic dit had kunnen volgen, maar dit lijkt nog een niveautje hoger dan vorig jaar bij Pogacar
Als je zoveel beter bent, heeft dat niets met schuwen te maken.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel mooi dat de geletruidrager de aanval niet schuwt.
Daar zaten die twee Colombianen, maar die zijn al ingelopen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef Slobeend het volgende:
Tussen O'Connor en Cattaneo zit helemaal niks? Bijzonder.
Ja, maar Roglic was dit seizoen niet minder toen ze elkaar tegenkwamenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:36 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
is ook wel logisch gezien zijn leeftijd
Ducrots commentaar is al 15 jaar niet zo flitsend #dorhoutquote:
Die was niet zo goed, werd nog bijna ingehaald door Caruso.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige die Pogacar wat kon doen dit jaar is het Bernal van de Giro van dit jaar.
Neuhquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Evenepoel zou Pogacar op 5 minuten rijden denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij maakt dezelfde fout als Yates en waait er wel in de 3e week er afquote:
Diezelfde Remco van de Giro?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Evenepoel zou Pogacar op 5 minuten rijden denk ik.
wie was 2.0?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik noem Pogacar vanaf nu Merckx 3.0
Ja, je kan moeilijk meer van hem verwachten.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vingegaard gaat van favorieten 7e eindigen of zo, dat is toch prima voor zo'n jongen?
LOLquote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij kreeg gisteren al boegeroep naar zich toequote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vraag me wel af hoe vaak Pogi dit kunstje nog kan flikken voor de Franse kranten over serieuze dopingverwijten beginnen en de toeschouwers tegen zich krijgt
Meer dan waarop ie had kunnen hopen als 3e of 4e in lijn bij Djumbo. Prima prestatiequote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vingegaard gaat van favorieten 7e eindigen of zo, dat is toch prima voor zo'n jongen?
Cavendish wel veilig?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:41 schreef TheArt het volgende:
Tijdslimiet is 37.20. Zet maar een streep door Dlamini, Delaplace, Guarnieri, Vliegen, Demare en Grondahl Jansen.
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja vast. Yates trok zich zelf uit elkaar. Pogacar doet dit zo'n beetje op halve kracht en kent sowieso geen slechte dagen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hij maakt dezelfde fout als Yates en waait er wel in de 3e week er af
Demare is de hele tour al matig.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:42 schreef Mansjester het volgende:
Vraag me af of de organisatie wat verzint mbt tijdslimiet. Zullen wel de kaart extreem weer ofzo trekken,waardoor Demare mag blijven.
Carapaz en co moeten nog hard werken om dat gat dicht te rijden.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:41 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe langer de klok wegtikt, hoe imposanter O'Connor's stukje is.
Ook bij Yates oogde het wel alsof hij er amper moeite voor hoefde te doenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:42 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja vast. Yates trok zich zelf uit elkaar. Pogacar doet dit zo'n beetje op halve kracht en kent sowieso geen slechte dagen.
Nieuw productje gepaktquote:Op zondag 4 juli 2021 17:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pogi ziet eruit alsof hij nog zes uur door kan.
De tegenstand is ook wel heel matig heh, Krapatz en verder allemaal figuren die normaal meedoen voor een plekje tussen 10 en 5.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik geloof hier steeds minder van. Colbrelli 3e, Pogi ala Armstrong..
Yep. Hij danste toen in die Giro bij iedereen weg en in de 3e week zei het lijf "Ho"quote:Op zondag 4 juli 2021 17:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook bij Yates oogde het wel alsof hij er amper moeite voor hoefde te doen
Er zijn wat renners weggevallen ja (soms letterlijk), maar alsnog is het wel indrukwekkendquote:Op zondag 4 juli 2021 17:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De tegenstand is ook wel heel matig heh, Krapatz en verder allemaal figuren die normaal meedoen voor een plekje tussen 10 en 5.
Als de zon schijnt komt het goed en hij verliest überhaupt maar een seconde of 10.quote:
Dit was nog wel een paar tandjes beter.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Colbrellie toch wel een gekke wedstrijd gereden. Doet me denken aan die Noor(help me?) Die ook heel oog eindige in een bergetappe)
Was het nu Hushofdt (ofzo)
De geblokte Noorquote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Colbrellie toch wel een gekke wedstrijd gereden. Doet me denken aan die Noor(help me?) Die ook heel oog eindige in een bergetappe)
Erg jammer.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Cavendish zit in de bus op 29 minuten.
Anders Breivik?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
hahahaquote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Als de zon schijnt komt het goed en hij verliest überhaupt maar een seconde of 10.
Normaal zou hij erdoorheen moeten zakken in derde weekquote:Op zondag 4 juli 2021 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Ik zie Vingegaard eigenlijk wel podium rijden
Je typt weer maar wat? Amai zeg, lees het eens na voor je het post.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
He's from Australiaquote:
Die tijdrit van afgelopen woensdag biedt dan niet echt hoop.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kelderman kan bijna iedereen voor m met een goede tijdrit nog wel pakken
De vorige tijdrit was inderdaad hoopgevend.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
oog moest hoog zijn, dan zag mijn post al een stuk beter uit.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je typt weer maar wat? Amai zeg, lees het eens na voor je het post.
Met O'Connor wel extra concurrent erbij gekomen vandaag, die heeft ook een aardige marge nog.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:48 schreef H.Vviv het volgende:
Ik zie Vingegaard eigenlijk wel podium rijden
Z'n vorige tijdrit zei wat andersquote:Op zondag 4 juli 2021 17:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lollerflip wel minder goed in de bergen geworden, lijkt nu beter in heuvelklassiekers te ontwikkelen..quote:Op zondag 4 juli 2021 17:51 schreef vaarsuvius het volgende:
Fransen kunnen er echt geen ruk meer van sinds je daar het gevang in kunt gaan bij doping gebruik.
(Allaflip uitgezonderd dan)
Heel bijzonder ja.quote:
Mooi weer ook.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik denk dat ik eens op vakantie ga in Tignes, best mooie streek.
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik zo'n moeite met typen/ grammatica vandaag
vandaag is ergerquote:
Je kunt altijd zeggen dat het Vlaams is, dat vinden we juist wel charmantquote:
Belgquote:Op zondag 4 juli 2021 17:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom heb ik zo'n moeite met typen/ grammatica vandaag
Etappe 17 en 18 hebben een vlakke aanloop en zijn finish bergop. Denk dat hij die twee etappes pakt.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:58 schreef wimderon het volgende:
Welke etappe zou Tadej nog willen winnen? Ventoux of 17 of 18?
En 20.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:58 schreef wimderon het volgende:
Welke etappe zou Tadej nog willen winnen? Ventoux of 17 of 18?
3x5=15 idd.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
De derde van het eindklassement gaat op een kwartier eindigen als we zo door doen
En Merlier?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen op HLN zijn weer aan het schuimbekken. Zij vinden het puur bedrog dat Van der Poel nu afstapt.
Jeetje.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen op HLN zijn weer aan het schuimbekken. Zij vinden het puur bedrog dat Van der Poel nu afstapt.
En als hij straks wereldkampioen wordt, dan is hij weer een halve Belg.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Op Twitter ook een hoop negatieve reacties (niet alleen uit België), sommigen opperen dat zijn zege afgepakt moet worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |