abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:41:59 #126
14505 OProg
A Life in Music
pi_200230803
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:39 schreef wimderon het volgende:

[..]

Klein verschil is dat Pogacar de poulain is van dezelfde drie mensen (+Taus) die Ricco' begeleidden bij Saunier. Al is Roodhooft ook geen onbeschreven blad.
Dan kan je ook stellen dat Adrie de mores van de ploegen van Raas en het begin van Rabobank kende.

En bovendien, de discussie ging hoe hard het gaat aan het begin van een etappe op een specifiek moment. Niet wie de poulain van wie was.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_200230895
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:41 schreef OProg het volgende:

[..]

Dan kan je ook stellen dat Adrie de mores van de ploegen van Raas en het begin van Rabobank kende.

En bovendien, de discussie ging hoe hard het gaat aan het begin van een etappe op een specifiek moment. Niet wie de poulain van wie was.
Je vraagt je toch af waarom Pogacar vooral aangehaald wordt? Ik geef aan waarom ik denk dat dat het geval is.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 15:49:20 #128
14505 OProg
A Life in Music
pi_200230918
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je vraagt je toch af waarom Pogacar vooral aangehaald wordt? Ik geef aan waarom ik denk dat dat het geval is.
Ik vraag me niks af. Ik constateer alleen dat de vaandeldragers van het harde rijden door omstandigheden ontzien worden terwijl ze precies actief zijn op het besproken moment. Dit ging helemaal over de snelheid van de klimmen nu.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_200231361
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Kun jij ook wat duiding geven aan deze foto?
Een weergaloze de Gendt in de Giro. Dit was een kleine paar maanden na het huzarenstukje van ONZE Westra op Mende.

Lullig dat hij nu voor de braverikken van Lotto rijdt. Recept van pot belge is daar blijkbaar al een tijdje zoek.

Kortom, het is wel weer grappig om te zien dat Wuyts net voor zijn pensioen weer heerlijk kan aanslaan op dit willekeurige interviewtje.
pi_200231437
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 09:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nouja Bahrein wordt wel unaniem gewantrouwd dunkt me, als de UCI daar niemand van kan pakken, dan willen ze het niet of kunnen ze het niet, beide zorgwekkend.
Ach ja. Net zoals bij vorige generaties, horen we over 'n jaar of tien wel wie er geschrapt worden omdat er iets in hun stalen is gevonden of ze wat op te biechten hebben.

Eigenlijk is het tot nu toe altijd zo gegaan. Vandaar dat bij veel mensen ook deze generatie de schijn wat tegen heeft, helemaal als sommigen vrij uitzonderlijk presteren.

Iemand is natuurlijk onschuldig tot 'ie betrapt wordt, maar de historie heeft wel geleerd dat negatieve testen bij wielrenners niet zo heel veel zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')