Gewoon laten lullen,. Ze kenne beter over je lullen als van je vreten.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep je kan maar beter sterk in je schoenen staan en zelfbewust zijn . In deze gekke wereld is dat nu een nummer 1 survivaltip .
Survivaltips van Summers ™quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:12 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep je kan maar beter sterk in je schoenen staan en zelfbewust zijn . In deze gekke wereld is dat nu een nummer 1 survivaltip .
Zelfbewust Dan doe je dus NIET wat een willekeurig forumbezoeker vind maar definieer je jezelf en je eigen wereldbeeldquote:
Ja, preciesquote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Zelfbewust Dan doe je dus NIET wat een willekeurig forumbezoeker vind maar definieer je jezelf en je eigen wereldbeeld.
Groepsdruk is niks meer dan een illusie , ik zou gek zijn om me daar door te laten leiden .
Precies ze lijken nogal duur met hun obsessief testen .quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:21 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Gewoon laten lullen,. Ze kenne beter over je lullen als van je vreten.
Dat is niet wat zelfbewustheid inhoudt. Het lijkt er niet eens op.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Zelfbewust Dan doe je dus NIET wat een willekeurig forumbezoeker vind maar definieer je jezelf en je eigen wereldbeeld.
Groepsdruk is niks meer dan een illusie , ik zou gek zijn om me daar door te laten leiden .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 12:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is niet wat zelfbewustheid inhoudt. Het lijkt er niet eens op.
Jij bent dan ook verre van zelfbewust, blijkt hier weer.
Laten we je bewustheid nog eens testen. Denk je echt dat er wel eens iemand is die één van jouw posts leest, en denkt "daar ben ik het volmondig mee eens?"Leef jij jouw wereldbeeld dan leef ik de mijne waarin groepsdruk een illusie is en ik me zelf definieer jij blij ik blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Summers op 17-07-2021 13:11:30 ]THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
Alhoewel je username wel dezelfde letters bevat als het woord memes. Dat is meteen bewijs dat je een overheidstroll bentquote:
Dat mensen minder kinderen nemen als welvaart en algemene gezondheid omhoog gaan, omdat ze geen 8 kinderen meer nodig hebben om er zeker van te zijn dat genoeg het overleven om later voor hun te zorgen? Dat stukje?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 09:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Ik geloof wat letterlijk uit zijn mond komt , niet wat jij zegt zodat het maar niet waar is
Je hoeft zijn woorden niet te vertalen in een politiek correct pietpraatje , jouw mening is ruis . Ik houd het op wat uit zijn mond komt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 08:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat mensen minder kinderen nemen als welvaart en algemene gezondheid omhoog gaan, omdat ze geen 8 kinderen meer nodig hebben om er zeker van te zijn dat genoeg het overleven om later voor hun te zorgen? Dat stukje?
Dat is wat uit zijn mond komtquote:Op woensdag 21 juli 2021 16:59 schreef Summers het volgende:
[..]
Je hoeft zijn woorden niet te vertalen in een politiek correct pietpraatje , jouw mening is ruis . Ik houd het op wat uit zijn mond komt.
Nu wordt het pas gevaarlijk ... iedereen gaat elkaar de verkoudheid doorgeven...quote:Deltavariant verspreidt zich meer dan verwacht onder gevaccineerden: “Grote gevolgen voor beleid mogelijk”
Virologen slaan opnieuw alarm: de deltavariant van het coronavirus is zó besmettelijk dat ook mensen die volledig gevaccineerd zijn meer dan verwacht het virus doorgeven, schrijft ‘De Volkskrant’. In Amsterdam alleen al werden tientallen zorgmedewerkers positief getest. Wetenschappers waarschuwen dat dat grote gevolgen kan hebben voor het beleid.
https://www.hln.be/buiten(...)d-mogelijk~a21a6ee0/
quote:Dit zijn de symptomen van de Deltavariant: "Je zou kunnen denken dat je een gewone verkoudheid hebt"
Hoofdpijn, keelpijn en een lopende neus: dat zijn de meest voorkomende symptomen van de Deltavariant van het coronavirus, zo blijkt uit Brits onderzoek. Volgens de wetenschappers die de studie uitvoerden, kan je ze makkelijk verwarren met een gewone verkoudheid.
https://www.hln.be/wetens(...)dheid-hebt~a1cbcebd/
Het is allemaal de schuld van de niet gevaccineerden!quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:35 schreef UncleScorp het volgende:
Deltavariant verspreidt zich meer dan verwacht onder gevaccineerden: “Grote gevolgen voor beleid mogelijk”
Nu wordt het pas gevaarlijk ... iedereen gaat elkaar de verkoudheid doorgeven...
We hebben dringend meer prikken nodig !!!
Ja wat kunnen ze anders nog zeggen ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:37 schreef BertV het volgende:
Het is allemaal de schuld van de niet gevaccineerden!
Of allemaal op Texel zettenquote:Op donderdag 22 juli 2021 08:45 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon in september alles heropenen. Wie dan nog geen prikje heeft gehaald, zoekt het zelf maar uit.
Met als verschil dat deze keer de gewone bevolking wel degelijk op de hoogte is en dit alles nog toejuicht ook.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:03 schreef BertV het volgende:
Ik zou een aparte wijk inrichten voor deze gevaarlijke groep.
Bizar om te zien hoe weinig er nodig is om te vervallen in oude patronen.
Een minuscuul risico, een overheid + propagandamachine.
"Dit nooit weer", wat een lachertje.
Hoe krijgen ze het uit hun strot inderdaad en denken dat ze nog lollig zijn ook, deportatie naar Texel. Dan zijn ze op hun tenen getrapt als er een vergelijking met ww2 wordt gemaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:03 schreef BertV het volgende:
Ik zou een aparte wijk inrichten voor deze gevaarlijke groep.
Bizar om te zien hoe weinig er nodig is om te vervallen in oude patronen.
Een minuscuul risico, een overheid + propagandamachine.
"Dit nooit weer", wat een lachertje.
Triggeeerrrrrreeedd Karen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het uit hun strot inderdaad en denken dat ze nog lollig zijn ook, deportatie naar Texel. Dan zijn ze op hun tenen getrapt als er een vergelijking met ww2 wordt gemaakt.
Opletten voor gevaccineerden hé ... zij verspreiden de deltavariant als de pest !quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee een vaccinfascist hijgt binnen een paar minuten in mijn nek en volgt met argusogen elk bericht van de wappies over getriggerd gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |