Die vloeibare antibio mag je mengen met bijvoorbeeld vla (niet dat onze stijfkop dat piktequote:Op woensdag 21 juli 2021 11:44 schreef rena het volgende:
Niet bijgelezen sorry, maar wij mogen hier weer aan de antibiotica ivm een loopoor en een beginnende longontstekingEn ik was net heel optimistisch van ze is nu een stuk ouder dan de vorige keer, die antibiotica gaat er nu vast beter in, en ik had het fout
Het was dus weer in de houdgreep toedienen want op een andere manier kreeg ik het er niet in. Is er iemand die de gouden tip heeft om dit soepeler te laten gaan?
Snap ook niet hoe ze aan zo’n longontsteking komt in de zomer![]()
Wat voor AB heeft ze? Simon heeft eens een kuurtje gehad, wat echt smerig was, dat was ook kwestie van elke keer heel lang op hem inpraten (denk aan 45 minuten, ook 's nachts), beloning er voor geven als hij het zou opdrinken. We hebben het toen ook een paar keer vermengd met bv. melk, tomatensap of jus d'orange, maar dat had hij al snel door en zorgde er een tijd voor dat hij helemaal geen melk meer wilde drinken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:44 schreef rena het volgende:
Niet bijgelezen sorry, maar wij mogen hier weer aan de antibiotica ivm een loopoor en een beginnende longontstekingEn ik was net heel optimistisch van ze is nu een stuk ouder dan de vorige keer, die antibiotica gaat er nu vast beter in, en ik had het fout
Het was dus weer in de houdgreep toedienen want op een andere manier kreeg ik het er niet in. Is er iemand die de gouden tip heeft om dit soepeler te laten gaan?
Snap ook niet hoe ze aan zo’n longontsteking komt in de zomer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is 'de klinische praktijk' duidelijk genoeg, of is dat te 'vaag'? En is het duidelijk dat we dus niet bij de kinderen die meedoen aan dit onderzoek gaan kijken of zij hulp nodig hebben, maar dat we hen nodig hebben om later bij andere kinderen (in de klinische praktijk) te kunnen bepalen of zij hulp nodig hebben?
quote:Op zondag 25 juli 2021 11:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Ha! Ik kom als meelezer een keer binnenvallen met een vraag.
Ik doe voor mijn werk wetenschappelijk onderzoek bij kinderen, en ben nu bezig met het maken van een informatiebrief voor ouders. En ik kan wel wat input op een stukje uit die brief gebruiken van ouders van de 'doelgroep', om zeker te weten dat duidelijk is wat we willen (en juist wat niet).
Er staat nu in (heel kort stukje, liefst niet quoten zodat ik het later nog kan verwijderen):Wat je onder je spoiler hebt gezet, was voor mij niet duidelijk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is 'de klinische praktijk' duidelijk genoeg, of is dat te 'vaag'? En is het duidelijk dat we dus niet bij de kinderen die meedoen aan dit onderzoek gaan kijken of zij hulp nodig hebben, maar dat we hen nodig hebben om later bij andere kinderen (in de klinische praktijk) te kunnen bepalen of zij hulp nodig hebben?![]()
Geenquote:Op zondag 25 juli 2021 11:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat je onder je spoiler hebt gezet, was voor mij niet duidelijk eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Eerder in de brief worden voorbeelden gegeven van aandacht, geheugen en zelfcontrole).
Dankjewel voor je reactie!quote:
Thanks voor je suggestie! We hebben in de bijbehorende informatiefolder wel nog staan dat het kind niet individueel op de prestatie wordt beoordeeld en ouders dus geen uitslag van de taakjes krijgen. Maar het is denk ik idd goed om dat in de brief ook al meteen te benoemen. Ga ik er nog bij zetten!quote:Op zondag 25 juli 2021 14:07 schreef Tink89 het volgende:
Bij mij was twee ook duidelijker, maar ik ben psycholoog en snapte de eerste dus ook wel. Wat je nog explicieter zou kunnen toevoegen, is dat de taken dus niet bedoeld zijn om nu te testen. Dat vind ik nog onvoldoende duidelijk.
quote:Op zondag 25 juli 2021 12:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Geennodig! Juist super fijn om te horen, want nu kan ik het nog aanpassen
. Is het stuk überhaupt niet duidelijk, of vooral bepaalde delen/gebruikte termen erin niet?
Ik heb ook dit stukje tekst, is dat duidelijker?Die tweede vind ik ook veel duidelijker, was mij niet duidelijk dat dit dus bedoeld is om andere kinderen te testen en niet de eigen kinderen. Overigens vind ik je tweede stukje ook prettiger om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Eerder in de brief worden voorbeelden gegeven van aandacht, geheugen en zelfcontrole).![]()
Wat ontzettend lief, heel erg graag! Het leest inderdaad niet heel vloeiend zo, ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 25 juli 2021 14:41 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind 3x dezelfde opsomming wel vervelend lezen Vlindertje. Als je wil herschrijf ik die tweede tekst zo graag even naar hoe ik het zou doen. Qua inhoud is de tweede wel veel duidelijker maar ik val dus een beetje over de stijl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn versie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet helemaal tevreden maar Jacob zegt nu voor de derde keer dat hij uit bad wil dus ik ben even weg.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op zondag 25 juli 2021 14:57 schreef Lemijn het volgende:
Ik snap goed wat je wil. Eens zien of dat over te brengen is in minder woorden.
Jouw stuk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn versie:Dank je wel! Ik vind 'normale variatie' wel een mooie uitleg zo, maar kan niet zo goed inschatten of ook voor niet-hoogopgeleide ouders duidelijk is wat daarmee bedoeld wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet helemaal tevreden maar Jacob zegt nu voor de derde keer dat hij uit bad wil dus ik ben even weg.Heel graag! Meer input is altijd goedquote:Op zondag 25 juli 2021 15:19 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben redacteur en psycholoog, wil er ook best even een gooi naar doen straks?. Leuke combinatie, redacteur en psycholoog!
Mag overigens hier maar ook via pm hoor, wil ook niet het hele topic overnemen
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 25-07-2021 15:58:08 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |