Lekker authentiek zichzelf laten zijn toch? Ook als dat in een regenboog glitter peppa pig vs dragonball z furry pak is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2021 23:04 schreef Nolita het volgende:
Ze heeft me een moreel dilemma bezorgd. Vorig jaar kreeg ze een nieuwe jurk voor haar verjaardag. Dat werd ‘de verjaardagsjurk’ die naar iedere verjaardag aan moest. Ik wilde met haar online een nieuwe verjaardagsjurk uitzoeken, maar nu wil ze een hysterische met eenhoorns erop. Ergens gun ik het haar, maar de wetenschap dat die dan elke verjaardag aan moet vind ik niet zo top.
Precies, en op deze leeftijd is dat gewoon nog hartstikke schattig en aandoenlijk. Denk dat geen mens daar iets geks van zal denken, los van dat ze zo lekker zichzelf is en verliefd op dr jurkquote:Op zaterdag 21 augustus 2021 16:39 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Lekker authentiek zichzelf laten zijn toch? Ook als dat in een regenboog glitter peppa pig vs dragonball z furry pak is.
Interessant. Wat is een consequentie van roze haar dan die zij volgens jou niet voldoende kunnen begrijpen en belangrijker is dan zelfbeschikkingsrecht?quote:Op zaterdag 21 augustus 2021 22:31 schreef twist02 het volgende:
Ik ben ook anti oorbellen en besnijdenissen, maar wel pro informed consent, wat betekent dat mijn kind ook daadwerkelijk moet kunnen snappen wat een keuze inhoudt, incl. alle consequenties ervan.
En tot die tijd maak ik dus wel degelijk bepaalde beslissingen voor mijn kind. Niks wat ze niet willen (oorbellen bijv.), maar ook niet alles wat ze wél willen (roze haar bijv.).
Mijn kind kan namelijk ook prima zichzelf zijn zonder roze haar of unicorn jurken
Nquote:Op zondag 22 augustus 2021 04:08 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
I mean
[ afbeelding ]
Love die kinderen en hun smaak
Hij rende laatst zo een half uur rondjes om de bank heen, al 'AAAAAAAAH' roepend en hard lachend. Om je beeldvorming compleet te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2021 07:55 schreef aapieannie het volgende:
Haha douche eendje, ik zie nu idd een blote peuter op sokken voor me![]()
Haha die was te verwachten jaquote:Op zondag 22 augustus 2021 05:03 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Interessant. Wat is een consequentie van roze haar dan die zij volgens jou niet voldoende kunnen begrijpen en belangrijker is dan zelfbeschikkingsrecht?
Verschilt enorm per kind.quote:Op zondag 22 augustus 2021 13:51 schreef Peejtur het volgende:
Vanaf welke leeftijd is er helemaal geen slaap meer op een dag? Oudste van 2,5 lijkt niet meer te willen slapen.....
Mini-ToT loopt ook graag in onze schoenen, het liefst met alleen een shirtje en z'n luier aan.quote:Op zondag 22 augustus 2021 11:36 schreef Ceviche het volgende:
Koert heeft dat niet zo, voorkeur voor bepaalde kledingstukken enzo.
Alleen een jas (nog van een fokker overgenomen) waar hij het liefst in woont, altijd drama om die weer uit te krijgen. Maar hij mag er van mij niet in eten want dan wordt dat ding continu vies dus dat is wel een dagelijks dingetje
![]()
Verder loopt hij graag in onze schoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |