Heeft hij zijn vrienden niet ooit ergens in Antwerpen laten staan omdat zij ergens een biertje wilden drinken??quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef bamibij het volgende:
KLB / Altijd smoesjes..
KLB / Vrienden bij mij thuis gister!
KLB / Vrienden die je vals beschuldigen!
3 van de 100. Dit is nog wel het ergste wat die vrienden ooit geflikt hebben:
Ook kreeg een vriend van me een vreselijke lach bui van 10 minuten(en ook echt hard).
quote:Op zondag 4 juli 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft hij zijn vrienden niet ooit ergens in Antwerpen laten staan omdat zij ergens een biertje wilden drinken??
Hij had ook een vriend die in hem een geschikt slachtoffer voor een slooprijpe BMW zag.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef bamibij het volgende:
KLB / Altijd smoesjes..
Linkjequote:Op zondag 4 juli 2021 17:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij had ook een vriend die in hem een geschikt slachtoffer voor een slooprijpe BMW zag.
Gaat de Tjechiereis niet meer door?quote:Op zondag 4 juli 2021 17:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Klein eurotripje naar Vreeland, klein eurotripje naar de Lidl, klein eurotripje naar de Goudenregenschool?
Je kent Sedin de beunbosna toch nog wel? Die was ook een goede vriend totdat braad eindelijk ook zelf tot het inzicht kwam dat de BMW niet zo goed als omschreven was.quote:
Ik zweer als ik op één hyperlink van een Braddie topic klik, zie ik dat er een ander user nog een paar gedumpt heeft.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:03 schreef bamibij het volgende:
KLB / Altijd smoesjes..
Ook kreeg een vriend van me een vreselijke lach bui van 10 minuten(en ook echt hard).
Vast niet dus. Het had ongetwijfeld gouden content opgeleverd, maar realistisch gezien was de kans natuurlijk sowieso groot dat deze plannen net zo min werkelijkheid zouden worden als de baanplannen, afvalplannen, en autoplannen.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat de Tjechiereis niet meer door?
De ouders en oma schreeuwen net zo hard. Tenminste, dat is hier in de buurt zo bij de SOA dat Maud heet.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:22 schreef Makrelis het volgende:
Wat maken die kutkinderen toch een takkeherrie vandaag buiten. Dat gegil. Echt wat mis met de opvoeding.
Braad die in z'n eentje in Tsjechie op de ANWB staat te wachten omdat hij denkt dat 5 kronen evenveel benzine oplevert als 5 euro zou de eurotrip wel een extra dimensie geven.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:34 schreef Sheffield het volgende:
De Eurotrip met bekenden kwam uit het niets en moest de generale worden voor Tsjechië.
Laten we allemaal hopen dat Braddie de stoute schoenen aantrekt en toch gewoon naar Tsjechië vertrekt!
Dit zijn in principe wel de vlogs waar we het voor doenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad die in z'n eentje in Tsjechie op de ANWB staat te wachten omdat hij denkt dat 5 kronen evenveel benzine oplevert als 5 euro zou de eurotrip wel een extra dimensie geven.
Braad die nooit naar Tsjechie gaat.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad die in z'n eentje in Tsjechie op de ANWB staat te wachten omdat hij denkt dat 5 kronen evenveel benzine oplevert als 5 euro zou de eurotrip wel een extra dimensie geven.
Gewoon pizza (laten) bestellen dan is het net of je op één tank naar Italië gereden bent want het kost je geen druppel benzinequote:Op zondag 4 juli 2021 17:06 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ twitter ]
Klein eurotripje naar Vreeland, klein eurotripje naar de Lidl, klein eurotripje naar de Goudenregenschool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |