Diegenen die ik ken wel jaquote:Op zondag 4 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wahaha en jij gelooft dat die jongeren zich er aan houden?
Net zo goed (of zo slecht) als die honderdduizenden Nederlanders die tot nu toe al positief zijn getest en de opdracht hebben gekregen in quarantaine te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Over twee weken krijg ik m'n tweede vaccinatie & als de 'wachtperiode' voorbij is, dan is het klaar met het leven als halve kluizenaar. Psychisch heeft de afgelopen 1,5 jaar me een dreun gegeven & ik ben het zó zat. Ik ga niet meer terug naar de maatregelen. Vergeet 't.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:52 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Dit. Ik zie en hoor het ook om me heen. Een hoop vrienden en familie hebben zich anderhalf jaar gehouden aan de maatregelen. Sinds een week starten mijn vriendclubjes weer op, voor het eerst sinds maart 2020. Ik geloof niet dat iemand nog maar van plan is om terug te gaan naar de maatregelen. Tenzij de ziekenhuizen vol gaan lopen, maar ik zie dat de komende maanden echt niet gebeuren.
Niet lezen. Niet meer doen.quote:Ik erger me intussen enorm aan het 'de besmettingscijfers lopen op' in berichtgeving. Ja èn? Wat wil je daar mee zeggen of bereiken?
Nee.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, die jongeren zijn toch een stuk meer stoutquote:Op zondag 4 juli 2021 11:23 schreef galantis het volgende:
[..]
Net zo goed (of zo slecht) als die honderdduizenden Nederlanders die tot nu toe al positief zijn getest en de opdracht hebben gekregen in quarantaine te gaan.
Wat doet die vent in het dagelijks leven?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:25 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een verademing deze man.
Wij zijn de afgelopen jaren ook bij wat comic cons geweest; de enige events die we zowaar missen. Hangt een enorm leuk sfeertje; je kan zo gek verkleed gaan als dat je wil, iedereen behandelt elkaar met respect. Niemand die uitgelachen wordt, juist enkel respect en waardering dat mensen zichzelf kunnen zijn. Maar ik herken de dingen die Eragon benoemd inderdaad totaal niet; dat free huggen al helemaal nietquote:Op zondag 4 juli 2021 10:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben een paar keer op dat soort events geweest moet ik bekennen (oa comic con) en ik heb daar eigenlijk vrijwel niemand elkaar zien "huggen".
Waren voornamelijk verklede fanboys en fangirls die een beetje ongemakkelijk langs elkaar heen schoven in de drukte, kijkend naar al het speelgoed wat overal te koop lag.
Vooral een hele commerciële aangelegenheid vond ik het...
True, en er komen ook nog eens meer positieve testen bij door TvT, duizenden extra die getest worden nu.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
De besmettingscijfers lopen toch op? Dat is toch een feit?
Dat geeft verder niets, zolang het geen gevolgen heeft voor de druk op de zorg, en daarvoor is en wordt er in flink tempo gevaccineerd. Moeten ze er dan helemaal geen bericht over uit doen, omdat er mensen zijn die dat liever niet lezen?
De besmettingscijfers lopen op, er gebeurt verder niets, mensen genieten van de versoepelingen.
Wij hadden overigens gisteren weer voor het eerst een (kleine) verjaardag bij vrienden. Heel gepast was dit dezelfde bij dezelfde vrienden en met bijna dezelfde bezoekers als andershalf jaar geleden de laatste verjaardag net voor de lockdown. Dus we pakken de draad weer op
Oh sorry. Nieuwe minister van volksgezondheid in het Verenigd Koninkrijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat doet die vent in het dagelijks leven?
Is er ergens bekent hoeveel besmettingen van TvT komen. Want dat zullen over het algemeen mensen zijn met geen tot weinig klachten want bij klachten moet je nog steeds naar de GGD officieel.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:31 schreef Momo het volgende:
[..]
True, en er komen ook nog eens meer positieve testen bij door TvT, duizenden extra die getest worden nu.
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Dat geeft verder niets, zolang het geen gevolgen heeft voor de druk op de zorg, en daarvoor is en wordt er in flink tempo gevaccineerd. Moeten ze er dan helemaal geen bericht over uit doen, omdat er mensen zijn die dat liever niet lezen?
De besmettingscijfers lopen op, er gebeurt verder niets, mensen genieten van de versoepelingen.
Wij hadden overigens gisteren weer voor het eerst een (kleine) verjaardag bij vrienden. Heel gepast was dit dezelfde bij dezelfde vrienden en met bijna dezelfde bezoekers als andershalf jaar geleden de laatste verjaardag net voor de lockdown. Dus we pakken de draad weer op
Of er echt een stijging is is zelfs nog maar een vraag. Kan ook nog steeds dat ze er gewoon meer ontdekken omdat er nu veel meer getest wordt door TvT en reizen. Mensen die zich anders misschien niet hadden laten testen; omdat ze wellicht geen tot milde symptomen hadden. Las laatst een paar keer dat er opeens 200.000 mensen zich zouden laten testen op een dag of in een weekend. Dan is het niet gek als daar wat positieve testen tussen zitten die anders misschien niet ontdekt waren.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Haha nee same here. Ook pre-covid zou ik weinig behoefte voelen om random mensen die ik niet ken te gaan "huggen".quote:Op zondag 4 juli 2021 11:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij zijn de afgelopen jaren ook bij wat comic cons geweest; de enige events die we zowaar missen. Hangt een enorm leuk sfeertje; je kan zo gek verkleed gaan als dat je wil, iedereen behandelt elkaar met respect. Niemand die uitgelachen wordt, juist enkel respect en waardering dat mensen zichzelf kunnen zijn. Maar ik herken de dingen die Eragon benoemd inderdaad totaal niet; dat free huggen al helemaal nietniet dat daar wat mis mee is, maar zou niks voor mij zijn. En al helemaal niet om het in elke post die ik hier plaats te gaan verwerken
Veel jongeren zijn niet of half gevaccineerd en gaan op vakantie souvenirs meenemenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Of er echt een stijging is is zelfs nog maar een vraag. Kan ook nog steeds dat ze er gewoon meer ontdekken omdat er nu veel meer getest wordt door TvT en reizen. Mensen die zich anders misschien niet hadden laten testen; omdat ze wellicht geen tot milde symptomen hadden. Las laatst een paar keer dat er opeens 200.000 mensen zich zouden laten testen op een dag of in een weekend. Dan is het niet gek als daar wat positieve testen tussen zitten die anders misschien niet ontdekt waren.
En inderdaad; zelfs als de cijfers echt aan het stijgen zijn...niks aan het handje totdat de ziekenhuizen echt problematisch mee groeien.
Het aantal positief geteste meldingen loopt op. Niet per se het aantal besmettingen.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:28 schreef miss_sly het volgende:
Klopt.quote:
Ik knuffel iedereen die ik ken vrij vaak. Maar onbekenden snap ik niet, krijg daar beetje rhesusaapje idee bijquote:Op zondag 4 juli 2021 11:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha nee same here. Ook pre-covid zou ik weinig behoefte voelen om random mensen die ik niet ken te gaan "huggen".
Bij vrienden die ik jaren ken doe ik dat ook niet continu, soms eens als je afscheid neemt na een gezellige avond ofzo.
Maar het zal wel per persoon verschillen uiteraard
Oh ja, deze mensen gaan elkaar nu allemaal medailles opspelden voor hun geweldige crisismanagement.quote:
Wel heel decadente foto en bericht ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |