Ook daar moet ik je teleurstellen makkerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:29 schreef AFCNiels het volgende:
Ik wilde net de planten in de tuin water gaan geven, nu een STORTBUI, deze zaterdag kan voor mij niet meer stuk. Dit ondanks het feit dat @:Onlogisch nu zelfs frituurhapjes in grote rode tassen in zijn winkelwagentje verstopt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:29 schreef Haags het volgende:
Ik heb vroegah kort voor BTC gevoetbald. Een roemruchte club die helaas ten onder is gegaan
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je ook nog een sportschool echt van binnen hebt gezien?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook daar moet ik je teleurstellen makker
Een week of 6 geleden voor het laatst een patatje op
Klopt. Daar hebben toch wat mooie spelers gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je doet je naam eer aan, veel Haagser kan het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je gaat me nu toch niet vertellen dat je ook nog een sportschool echt van binnen hebt gezien?
Toch wel zonder gewichten mag ik hopen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was vandaag legday
Nee maat. We raken weer een beetje back on trackquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel zonder gewichten mag ik hopen.
Smith machine helemaal gesloopt?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maat. We raken weer een beetje back on track
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee maat. We raken weer een beetje back on track
Ik ben alleen wat vermoeid geweest van de prik de afgelopen anderhalve dag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kopzeert is weer weg @:Befje
edit: oh, wist niet eens dat er een user genaamd Befje was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |