Oh shit. Dan wijzig m maar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef derLudolf het volgende:
Godverdomme Lonahad een leuke TT bedacht.
Nee, nou hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh shit. Dan wijzig m maar.mag van mij.
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Huh? Ik was in de veronderstelling dat Nederlanders nu gewoon zonder testen en "maximaal 24uur/niet overnachten" de grens over mochten?
Ja, naja, ik had dus vroegah altijd contant, ook in NL, maar toen kerona en heel hard lobby-en tegen contant en nu is het uit mijn systeem.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer![]()
Naar Duitsland gaan zonder contant is best een faal trouwens
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar als je wat verder rijd dan het grensgebied kan het zijn dat de BP je vraagt waar je naar toe gaat en zeker wil weten dat je binnen 24 uur weer het land uit bent. Deze beperking zal ere binnenkort ook wel afgaan.
Gelukkig was de lijn net lang genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:30 schreef Lonaa het volgende:
Speciaal voor Dora in de schaduw gaan zitten want het was best warm.
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh yes! Hobbymatig nog steeds mega mijn ding.
En nog wat contact met seksuologen die het ook altijd nog tof sparren vinden
Dank!
Was het een knap meisje?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:39 schreef Lonaa het volgende:
, staande gehouden worden in Duitsland door DIE POLIZEI'.
*WIEWHOOP.
Oh kut.
Papieren wilde ze zien en wat we gingen doen wilde ze weten en wanneer we weer naar Nederland zouden gaan. Dora heeft naar m gegromd.![]()
Geen idee. De 7 dagen index is onder de 35 en NL is groen. Het is wachten op de politiek. Die moeten in samenspraak met het RKI Nederland vrij geven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weet je wanneer die er af gaat? En of ik dan een negatieve test moet _voor_ ik Duitsland in ga of dat ik ook in de eerste 24 uur in Duitsland een test kan doen?
quote:
Oh wat tof!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:32 schreef sigme het volgende:
In Spanje doen ze een test met witgeverfde rails
[ afbeelding ]
Om te kijken of die minder last hebben van de hitte.
Seks met NAH'ers als hobbyquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit leest alsof je voor de hobby bijklust met NAH'ers
Nu heb ik een MI van een aantal NAH’ers die ik ken… met visuals van de ‘extra’ opties die bij voorbeeld een spasme biedtquote:
But she's still standing yeah yeah yeahquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:21 schreef sigme het volgende:
Potverdeurie vorige topic zonder horrortulpupdate![]()
Alsof ze er niet meer is ofzo. Terwijl ze er nog wel is hoor. Niet vragen hoe.
[ afbeelding ]
Mijn lief zegt dat ze niet meer is, maar ik denk dat ze nog altijd gemeen uit de hoek zou kunnen komen als ze zich ertoe zet. Als zombie, ok, maar zombies kunnen ook gemeen uit de hoek komen toch?
[ afbeelding ]
Ze helt wat voorover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |