Toch maar gegokt. Volledig vertrouwen in het evangelie van @Koffieplanter of is die lul stiekem zelf toch voor de sprint gegaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het gokje maar gewaagd vanaf plek 713
En net op tijd Cort eruit gehaald, dank @:Marcoss
Dit waren de stats van gisteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
7 paarden. Ik zie het al, ik win alweer de etappe.
Nee, want toen had ik er 8 slimmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren.
Had je toen ook precies dezelfde renners ja?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want toen had ik er 8 slimmen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
7 paarden. Ik zie het al, ik win alweer de etappe.
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutsch kun je wegstrepen, die had ik ook namelijk.
Had je heel toevallig Luke Durbridge? Die lijkt bij mij verdwenen te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Oeps, 8 man opgesteld vandaag blijkbaar. Nou ja, zal weinig uitmaken.
Oh het zijn nog steeds de cijfers van gisteren, dat had ik zelfs niet door toen het hier al gezegd wasquote:
Vermoeiend kut spelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
En de aanval. De aanval van Rutsch. @:Slobeend
Een leuke dag en hij hangt weer het mannetje uit.quote:
Nee ik had Simon Clarke die verdwenen lijkt te zijn, dacht dat ik een fout had gemaakt, maar als jij ook een missende renner hebt is dat wel vreemd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Had je heel toevallig Luke Durbridge? Die lijkt bij mij verdwenen te zijn.
Na nog geen anderhalve kilometer kan ik mijn gelijk al halen, fantastisch geweldig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een leuke dag en hij hangt weer het mannetje uit.
Livescreen klopt ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee ik had Simon Clarke die verdwenen lijkt te zijn, dacht dat ik een fout had gemaakt, maar als jij ook een missende renner hebt is dat wel vreemd.
Het zijn exact dezelfde percentages, ook bij bijvoorbeeld Greipel, Stuyven en Wout.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde percentages, ook bij bijvoorbeeld Greipel, Stuyven en Wout.
Ja toch wel inderdaad, het is nu aangepast.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn exact dezelfde percentages, ook bij bijvoorbeeld Greipel, Stuyven en Wout.
Bol hoeft niet lek te rijden om niet te scorenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 16:57 schreef Slobeend het volgende:
Bouhanni, Van Aert, Bol en Matthews mogen van mij lek rijden.
Mensen die de ontsnapping hebben gespeeld mazzelen behoorlijk, tenzij ze Cav/Philipsen niet hebben.quote:
Als ze die 2 hebben zijn ze niet voor ontsnapping gegaanquote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die de ontsnapping hebben gespeeld mazzelen behoorlijk, tenzij ze Cav/Philipsen niet hebben.
Je kunt ook half/half zijn gegaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 17:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Als ze die 2 hebben zijn ze niet voor ontsnapping gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |