Tsja, als je dan 13 van dat soort gasten weg laat rijden wordt het wel vrij lastig.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 07:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan was op papier gisteren daar wel moment voor
Toch maar gegokt. Volledig vertrouwen in het evangelie van @Koffieplanter of is die lul stiekem zelf toch voor de sprint gegaan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:11 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het gokje maar gewaagd vanaf plek 713
En net op tijd Cort eruit gehaald, dank @:Marcoss
Dit waren de stats van gisteren.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
7 paarden. Ik zie het al, ik win alweer de etappe.
Nee, want toen had ik er 8 slimmen.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit waren de stats van gisteren.
Had je toen ook precies dezelfde renners ja?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nee, want toen had ik er 8 slimmen.
quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
7 paarden. Ik zie het al, ik win alweer de etappe.
Zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Rutsch kun je wegstrepen, die had ik ook namelijk.
Had je heel toevallig Luke Durbridge? Die lijkt bij mij verdwenen te zijn.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Oeps, 8 man opgesteld vandaag blijkbaar. Nou ja, zal weinig uitmaken.
Oh het zijn nog steeds de cijfers van gisteren, dat had ik zelfs niet door toen het hier al gezegd wasquote:
Vermoeiend kut spelquote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
En de aanval. De aanval van Rutsch. @:Slobeend
Een leuke dag en hij hangt weer het mannetje uit.quote:
Nee ik had Simon Clarke die verdwenen lijkt te zijn, dacht dat ik een fout had gemaakt, maar als jij ook een missende renner hebt is dat wel vreemd.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 12:22 schreef Aguero het volgende:
[..]
Had je heel toevallig Luke Durbridge? Die lijkt bij mij verdwenen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |