Dat TvT is een beleidsmaatregel die specifiek voor de groep ongevaccineerden is ontwikkeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat doen we niet al maanden. Iedereen werd geraakt door het beleid de afgelopen maanden. Dat was echt niet specifiek op ouderen gericht hoor. Jongere mensen werden net zo hard geraakt; terwijl ze wel veel minder risico liepen.
Dat het mogelijk is om ongevaccineerden anders te behandelen (een ander beleid, specifiek voor hun) ontken ik niet. Dat doet niemand. Ik zou er alleen geen voorstander van zijn. Zolang de vaccinatie bereidheid hoog genoeg is (en daar lijkt het wel op) is er niks aan de hand en zouden ongevaccineerden niet anders behandeld moeten worden dan gevaccineerden. Daar ben ik fel op tegen.
Als de situatie zich voor doet dat de ziekenhuizen toch weer overstromen terwijl 80-85% gevaccineerd is hebben we veel grotere zorgen; want dan werken de vaccins blijkbaar toch niet goed genoeg. Die 15-20% gaat er niet voor zorgen dat de ziekenhuizen het weer massaal te zwaar krijgen imo; dan hebben ze echt hulp gekregen van gevaccineerden - die immers ook gewoon nog ziek kunnen worden (en het ook kunnen verspreiden). Dus als er dan maatregelen nodig zijn....tja, dan zou iedereen een risico vormen. Ook gevaccineerden.
Treurig, heel treurig deze cijfers.quote:
Ze tellen enkel de positieve testen mee. De negatieve testen niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist dat TvT zou het percentage positief moeten drukken, dus dat dat alsnog stijgt is wel een slecht teken.
Zeker, maar het vertroebeld / vertekend wel het zicht op de rol van de Delta variant heb ik het ideequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas, maar wel logisch, omdat de TVT positief getesten alleen meetellen, en de negatieve TVT mensen niet meegeteld worden.
Als ik @Arizona hierboven goed begrijp dan worden de negatieve testen uit TvT niet meegenomen in het totaal?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Juist dat TvT zou het percentage positief moeten drukken, dus dat dat alsnog stijgt is wel een slecht teken.
Serieus? Dat is wel bizar danquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze tellen enkel de positieve testen mee. De negatieve testen niet.
Wat is dat nu weer voor iets absurdsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze tellen enkel de positieve testen mee. De negatieve testen niet.
Negatieve testen bij Testen voor Toegang worden niet doorgegeven aan de GGD, alleen positieve testen. Hetzelfde geldt voor commerciële testbureaus.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb het ook wel te doen met de nabestaanden van de overledene.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Treurig, heel treurig deze cijfers.
Wordt er gewoon verdrietig van.
Een klap in het gezicht van de medewerkers van het ROBERT KOCH-INSTITUT.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Treurig, heel treurig deze cijfers.
Wordt er gewoon verdrietig van.
En het meest typische is nog dat veel mensen dat dus niet weten, omdat dat er niet bij gezegd wordt. Wel een goed voorbeeld van een poging tot paniek zaaien imo. Want als ook die negatieve tests mee zouden tellen zou dat percentage lang niet zo hoog liggen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ze dat bewust doen hoor, maar complete informatie delen doen ze niet helaas.quote:
Stukje zout.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:18 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vergat nog wat mogelijke symptomen van de deltavariant icm TvT / dansen met Janssen: branderig gevoel bij het plassen, blaasjes rond de lippen.
Ai we worden weer rood ingekleurd. Maar goed, pech voor die paar zielen die naar Duitsland op vakantie willen. De rest gaat hier wel doorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de medewerkers van het ROBERT KOCH-INSTITUT.
Godver, wou net naar Beieren. Lekker FFP2-masker dragen in de hete buitenlucht en weten dat het Robert Koch Institut over je waakt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:24 schreef galantis het volgende:
[..]
Ai we worden weer rood ingekleurd. Maar goed, pech voor die paar zielen die naar Duitsland op vakantie willen. De rest gaat hier wel door
En dan vergeet je de zwaarste bijwerking nog, die manifesteert zich na negen maanden. Een soort van semi-long covid.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:18 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vergat nog wat mogelijke symptomen van de deltavariant icm TvT / dansen met Janssen: branderig gevoel bij het plassen, blaasjes rond de lippen.
206.999 erbij.quote:Tot nu toe zijn er 16.392.351 prikken gezet. Dit cijfer omvat zowel eerste als tweede prikken.
Graag! Met terugdraaien van de versoepelingen graag! Dus mondmaskerplicht in publieke binnenruimtes, discotheken en nachtclubs dicht, horeca om 22:00 dicht en thuisbezoek en groepsgroottes beperken tot 4 man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |