Kwalificatie pace is wat anders dan race pace. Daar was Hamilton net zo snel als Verstappen. Dat scheelde maar 0,04s gemiddeld in de long runs gisteren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:58 schreef Remco2021 het volgende:
Verstappen duidelijk de favoriet en het zou echt leuk voor hem zijn als die gewoon kan winnen morgen.
Hamilton moet hoe dan ook punten halen morgen om het gat klein te houden.
Verstappen kan nu echt WK kampioen worden als hij op de baan blijft.
Zoals Verstappen ook al zei, het doet gewoon pijn om een coureur als Alonso in zo'n auto te zien. Zet hem in een RB of Mercedes en hij rijdt gewoon mee voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:55 schreef DKUp het volgende:
Alonso vernedert die stokbroodvreter compleet
Maar gezien afgelopen weekend heeft Max de grootste kans want Hamilton kon duidelijk niet bij blijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kwalificatie pace is wat anders dan race pace. Daar was Hamilton net zo snel als Verstappen. Dat scheelde maar 0,04s gemiddeld in de long runs gisteren.
Verstappen vernedert eigenlijk ook iedereen momenteel, maar ja Alonso zie je ook zijn materiaal overstijgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals Verstappen ook al zei, het doet gewoon pijn om een coureur als Alonso in zo'n auto te zien. Zet hem in een RB of Mercedes en hij rijdt gewoon mee voor het kampioenschap.
Dan sla je die posts toch over.quote:
Dat mag je niet zeggen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Vorige week was Mercedes zelfs sneller in de long runs. Heeft ze toch geen overwinning opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:05 schreef Starflyer het volgende:
Kwalificatie pace is wat anders dan race pace. Daar was Hamilton net zo snel als Verstappen. Dat scheelde maar 0,04s gemiddeld in de long runs gisteren.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen!Flauwekul. Als het verschil zo blijft heeft Max helemaal geen Perez nodig. Hij heeft het tot nog toe toch ook vrijwel alleen gedaan dit seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die longruns zijn ook geen echt goede wedstrijdsimulatie. Vorige week gaf Hamilton ook aan dat ze in de race gewoon veel moeite hadden om zo consistent snelle ronden te rijden als Verstappen deed.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vorige week was Mercedes zelfs sneller in de long runs. Heeft ze toch geen overwinning opgeleverd.
Omdat in de tussentijd de vorige race is geanalyseerd en de setup is aangepast?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:10 schreef Remco2021 het volgende:
[..]
Maar gezien afgelopen weekend heeft Max de grootste kans want Hamilton kon duidelijk niet bij blijven.
Waarom zou Hamilton nu opeens wel sneller kunnen dan?
Resultaten hadden beter kunnen zijn met rugdekking.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Flauwekul. Als het verschil zo blijft heeft Max helemaal geen Perez nodig. Hij heeft het tot nog toe toch ook vrijwel alleen gedaan dit seizoen?
Dat is dan ook het voordeel van voorop rijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die longruns zijn ook geen echt goede wedstrijdsimulatie. Vorige week gaf Hamilton ook aan dat ze in de race gewoon veel moeite hadden om zo consistent snelle ronden te rijden als Verstappen deed.
Kennelijk kunnen ze het een paar ronden wel, maar moest Hamilton veel harder pushen en gaat het bij Verstappen wat meer vanzelf. Dat past ook wel bij het beeld.
Verstappen reed gisteren ook bijna twee keer het aantal ronden van Hamilton.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die longruns zijn ook geen echt goede wedstrijdsimulatie. Vorige week gaf Hamilton ook aan dat ze in de race gewoon veel moeite hadden om zo consistent snelle ronden te rijden als Verstappen deed.
Kennelijk kunnen ze het een paar ronden wel, maar moest Hamilton veel harder pushen en gaat het bij Verstappen wat meer vanzelf. Dat past ook wel bij het beeld.
En dat heeft natuurlijk alleen Mercedes winst opgeleverd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat in de tussentijd de vorige race is geanalyseerd en de setup is aangepast?
Dat is toch niet relevant? Ze zijn goed genoeg om 1 te staan, dus als het zo blijft is dat best wel een onzinnig argument.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Resultaten hadden beter kunnen zijn met rugdekking.
Daar was wel het meeste winst te halen, vermoedelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En dat heeft natuurlijk alleen Mercedes winst opgeleverd.
Nee, dat niet. Maar misschien iets meer dan RBR. Maar we zullen het zien morgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En dat heeft natuurlijk alleen Mercedes winst opgeleverd.
Ze hebben races verloren op strategie omdat Perez niet bij genoeg zat.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is toch niet relevant? Ze zijn goed genoeg om 1 te staan, dus als het zo blijft is dat best wel een onzinnig argument.
Ja, dat is allemaal waar. Maar niet relevant als het verschil zo blijft als het de afgelopen weken was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben races verloren op strategie omdat Perez niet bij genoeg zat.
Mwoh, bij Haas nog wel iets meer. Ik verwacht Mazepin dan ook zometeen op pole.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Daar was wel het meeste winst te halen, vermoedelijk.
Helaas zit het bij Haas ook niet in hun pakket om er meer van te maken...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Mwoh, bij Haas nog wel iets meer. Ik verwacht Mazepin dan ook zometeen op pole.
Waar moet hij anders heen? Red bull of zo..?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:57 schreef ZaZoe het volgende:
Zozo,...Hamilton durft gewoon 2 jaar bij te tekenen in het komende tijdperk Max
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Orange army is op het circuit gearriveerd
Links rechts van snollebollekes.quote:
De Norris grapquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk dat McLaren zoveel fans heeft hè
Als je op de Verstappen tribune zit dan zou ik eerder niet laten blijken dat ik geen Nederlander was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:59 schreef Martinello het volgende:
De oranjeklanten zijn er weer. Ik zou niet laten blijken dat ik Nederlander was als ik daar zat![]()
Owh, kan ook jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Links rechts van snollebollekes.
Als ze zo van links naar rechts springen
Over 2 weken veel Hamilton fans in beeldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:06 schreef Rianne84 het volgende:
Op Zandvoort komt het publiek vaker in beeld dan de race
Met “daar” bedoelde ik uiteraard het circuit, niet die tribune.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je op de Verstappen tribune zit dan zou ik eerder niet laten blijken dat ik geen Nederlander was.
Hopelijk hebben die weinig reden tot juichenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over 2 weken veel Hamilton fans in beeld
Het lijkt wel of hij Trump gefistfucked heeft.quote:
Dat is wel de meest voor de hand liggende oorzaak.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:10 schreef vipergts het volgende:
[..]
Het lijkt wel of hij Trump gefistfucked heeft.
Bla bla blaquote:
Klopt. Alleen kent Perez ook erg diepe dalen helaas. Wat hij dit weekend laat zien is lachwekkend.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bla bla bla
Tot nu toe heeft Max meer aan Perez gehad in die paar races dit jaar dan aan Albon en Gasly opgeteld.
Goed planquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:12 schreef StephanL het volgende:
Zet Russel maar in die Red Bull volgend jaar
Wij hebben geen idee wat hij heeft gedaan tijdens de VT's. Even kijken wat hij vandaag en morgen gaat doen. UIteindelijk gaat het vooral om wat hij zondag laat zien en hoeveel hij daarin kan betekenen voor Max en RB. Hij staat 3e in WK-stand, dus kan echt niet zeggen dat Perez het slecht doet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen kent Perez ook erg diepe dalen helaas. Wat hij dit weekend laat zien is lachwekkend.
quote:
Norris en Alonso stijgen ver boven hun materiaal uit. Eerlijk gezegd kan ik dat van rising Mercedes ster Russel niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:13 schreef Sjemmert het volgende:
Die Norris rijd toch wel zo'n goed seizoen he
De grote beloftequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heel de wereld stond op zijn kop om Ocon terug in de F1 te krijgen.
Vorige week liet Russell dat wel degelijk zienquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Norris en Alonso stijgen ver boven hun materiaal uit. Eerlijk gezegd kan ik dat van rising Mercedes ster Russel niet zeggen.
Zet Norris maar naast Hammy volgend jaar. Of naast Verstappen al denk ik dat het dan echt heel spannend wordt.
Is dat zo? Of bakken Ocon en RIC er gewoon weinig van dit seizoen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Norris en Alonso stijgen ver boven hun materiaal uit. Eerlijk gezegd kan ik dat van rising Mercedes ster Russel niet zeggen.
Zet Norris maar naast Hammy volgend jaar. Of naast Verstappen al denk ik dat het dan echt heel spannend wordt.
Moest weer even wennenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:20 schreef Dimachaerus het volgende:
alonso lag er te lang uit
wordt zoek gereden door ocon
leeftijd voor alonso begon te tellen enz
Prima ja. Dat is een juiste omschrijving als je doet wat we verwacht mag worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat zo? Of bakken Ocon en RIC er gewoon weinig van dit seizoen?
En Russell doet het prima.
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Huh is dit hetzelfde circuit als vorige week?
dat schijnt zo te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Vorige week was Stiermarken, deze week Oostenrijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Val je daar nou nog steeds overquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het schermpje staat nog tussen naast Rob en Rob. Echt lachwekkend.
Echt hè.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vorige week was Stiermarken, deze week Oostenrijk.
George zit (weer) in Q2, dat kun je van Nicolas niet zeggen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima ja. Dat is een juiste omschrijving als je doet wat we verwacht mag worden.
Leuke actquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Die vent racet voor z'n lol. Geef hem eens ongelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Raikkonen, wanneer gaat die man eens met pensioen. Begint ook pijnlijk te worden.
Race is in de andere richting dit keer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
Kunnen we hier ook doen natuurlijk, eerst de GP van Nederland en dan die van Kennemerland o.i.d.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vorige week was Stiermarken, deze week Oostenrijk.
Q2 met de op één na slechtste wagen van het veld (en vorige week bijna in Q3) is wel meer dan dat er van verwacht wordt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima ja. Dat is een juiste omschrijving als je doet wat we verwacht mag worden.
Jammer dat we hem wel hoorden en Ocon zelf nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:31 schreef Sjemmert het volgende:
Jack is weer terug hoor met zijn scherpe vragen
Laten we dan eerst even afwachten of het een beetje een toffe race wordtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kunnen we hier ook doen natuurlijk, eerst de GP van Nederland en dan die van Kennemerland o.i.d.
Hier in Nederland zou de omliggende buurt en iedere natuurorganisatie meteen in actie komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Kunnen we hier ook doen natuurlijk, eerst de GP van Nederland en dan die van Kennemerland o.i.d.
Latifi is niveau Mazepin, dat is geen referentie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:31 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Q2 met de op één na slechtste wagen van het veld (en vorige week bijna in Q3) is wel meer dan dat er van verwacht wordt.
Latifi komt in ieder geval niet in de buurt.
Zo kun je alles goedpraten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Latifi is niveau Mazepin, dat is geen referentie.
En Russell is van niveau?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Latifi is niveau Mazepin, dat is geen referentie.
Ik herinner me zijn invalsbeurt bij Mercedes nog. Ging niet onaardig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Russell is van niveau?
Je kunt hem niet tegelijk proberen af te breken en op te hemelen he?
Dit zijn nogal gelegenheidsargumenten zo
doe maar in q3quote:
Nee, want Bottas uit top10 of op rood als startbandquote:
Klopt. Jammer dat Mercedes het wel liet afweten toen..quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik herinner me zijn invalsbeurt bij Mercedes nog. Ging niet onaardig.
De Bottas behandeling in die racequote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Jammer dat Mercedes het wel liet afweten toen..
Rustig maatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
VETTEL EXIT
KLAAR HEM HEM
WAT HEEFT IE TE ZOEKEN IN DE F1
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
VETTEL EXIT
KLAAR HEM HEM
WAT HEEFT IE TE ZOEKEN IN DE F1
Hij haalt Q3, dat is wel echt indrukwekkend.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En Russell is van niveau?
Je kunt hem niet tegelijk proberen af te breken en op te hemelen he?
Dit zijn nogal gelegenheidsargumenten zo
Insert clown pitwall pic.quote:
Dat is helemaal geen feit. Houdt toch op joh.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:36 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo kun je alles goedpraten.
Feit blijft dat de Williams de op één na slechtste auto is.
Zo is datquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij haalt Q3, dat is wel echt indrukwekkend.
Hopelijk durven ze het aan, maar denk niet dat Lewis dat wilt. Zo niet hoop ik dat een ander team hem oppikt. Als Ric zo blijft presteren zou ik mij als mclaren toch eens achter de oren krabben zodra Russel beschikbaar komt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:43 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar Russell naar Mercedes aub, kan die even Lewis de oren wassen
Dat durft Lewis niet aan, daarom roept ie nu ook dat Bottas zo'n geweldige teammaat isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:43 schreef Evenstar het volgende:
Volgend jaar Russell naar Mercedes aub, kan die even Lewis de oren wassen
Ik geloof daar helemaal niks van. Er is ook geen enkele reden om dat te blijven roepen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo is dat
Want in de 1 na slechtste wagen vh veld.
Moet haast wel een bewuste keuze zijn. 11e en 12e op medium is blijkbaar rendabeler dan 6e of 7e op zacht.quote:
Ze willen niet op softs starten, is dat nou zo moeilijk te snappen?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ferrari is een parodie op een team.
En waarom geloof je daar helemaal niks van? Rank de teams eens?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof daar helemaal niks van. Er is ook geen enkele reden om dat te blijven roepen.
Doet niets af aan het feit dat hij dit gewoon goed doet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
russel gaat morgen gewoon zoek gereden worden door de ferrari's hoor
p11-12 meds > p9 softs
Sommige mensen doen liever negatief.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:47 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ze willen niet op softs starten, is dat nou zo moeilijk te snappen?
Ligt meer aan de Williams. Zoals vorige week. Al heeft Russell ook wel zijn momenten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:43 schreef Mansjester het volgende:
Allemaal leuk en aardig van Russell,maar hij mag het op de zondagen wel eens laten zien. Blijft echt tegenvallen
ja maar het is volstrekt kansloos om ferrari uit te lachenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doet niets af aan het feit dat hij dit gewoon goed doet.
De verschillen zijn altijd groter op zondag, en ja daar is Williams 9 van de 10 keer het slachtoffer van.
Russell reed op mediums.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
russel gaat morgen gewoon zoek gereden worden door de ferrari's hoor
p11-12 meds > p9 softs
Ik ga de teams niet ranken, want dat is net zo'n bullshit als de rijders ranken. Leuk dat iedereen hier denkt alles te kunnen vergelijken, maar we weten het gewoonweg niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waarom geloof je daar helemaal niks van? Rank de teams eens?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga de teams niet ranken, want dat is net zo'n bullshit als de rijders ranken. Leuk dat iedereen hier denkt alles te kunnen vergelijken, maar we weten het gewoonweg niet.
Lewis bepaalt dat niet heeft Toto al gezegd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:45 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat durft Lewis niet aan, daarom roept ie nu ook dat Bottas zo'n geweldige teammaat is
Handje in de cockpitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:51 schreef Gehrman het volgende:
Angela staat Lulu nog wat moed in te spreken.
Oh jij hebt nog vertrouwen in alles wat hij zegt ja?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lewis bepaalt dat niet heeft Toto al gezegd.
Dus wat jij zegt is ook onzin.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ga de teams niet ranken, want dat is net zo'n bullshit als de rijders ranken. Leuk dat iedereen hier denkt alles te kunnen vergelijken, maar we weten het gewoonweg niet.
De Mercedes marketing draait om het idee dat het Hamilton is die zo goed is en niet Mercedes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lewis bepaalt dat niet heeft Toto al gezegd.
Lekker inhoudelijk. Er is geen enkele aanwijzing waar je uit kunt halen welke wagen waar staat. Het is gewoon flauwekul wat je doet. Als je niet weet hoe de rijders zich exact tot elkaar verhouden, kun je de teams ook niet ranken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |